-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015: "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню,зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення,утилізацію,знешкодження небезпечних відходів)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2023 14:53 - 12.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
невідповідність Переможця кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника
Номер:
a271d1c4cc844f4e9017934710a6af00
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.a7
Назва:
невідповідність Переможця кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника
Вимога:
Шановний замовнику.
Детально проаналізувавши склад комерційної пропозиції ТОВ «НВК «Укрекопром» (далі – Учасник), нами виявлено ряд невідповідностей. Більш детально викладаємо далі.
1. У Додатку 3, п. 1.1 пп. 1.1.1. тендерної документації (далі – ТД) Замовником було висунуто наступну вимогу:
«1.1.1.Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі наявності) необхідних для надання послуг що є предметом даної закупівлі, яка повинна містить інформацію про наявність власного (орендованого) сертифікованого обладнання для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів та матеріально-технічної бази (надати інформацію про наявні засоби для виконання даних послуг із відповідними підтверджуючими документами щодо вказаного обладнання)»
Учасником для підтвердження буди надані такі документи:
Сертифікат відповідності серія ВГ № UA 1.013.0092938-15 від 13.11.15 р. (Файл 27.4 Піч Сертифікат відповідності КОПІЯ.pdf)
Даний документ дійсний до 12.11.2017 р., а також у складі сертифікату відсутні протокол 348/15 ВУС від 11.11.15 та висновок 235-1-Р/15 від 12.11.15 зазначені в ньому.
2. У Додатку 3, п. 1.2 пп. 1.2.1. ТД Замовником було висунуто наступну вимогу:
«1.2.1. Довідка в довільній формі про штат та кваліфікацію працівників, які будуть задіяні на виконанні договору. Обов’язкова наявність у штаті еколога (надати копію диплома)
Для учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, надається інформація про кваліфікацію учасника
Для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:
а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб;
б) спеціальне навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних відходів;
в) спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме з безпечних методів обслуговування високотемпературних установок для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів;
г) навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01;
д) навчання посадових осіб та спеціалістів підприємств щодо ЗУ «Про охорону праці», Кодексу Цивільного захисту України, правил пожежної безпеки, вимог гігієни праці та інших нормативно-правових актів передбачених для посадових осіб та спеціалістів підприємств;
е) свідоцтво Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про основні вимоги законодавства України в галузі охорони атмосферного повітря, у тому числі щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) та виконання вимірювань.»
Учасником для підтвердження буди надані такі документи:
Файл «квалілфікаційні посвідчення працівників.pdf» та «протоколы обучения.pdf».
Проаналізувавши вищезазначені файли, нами було виявлено, що на стор. 2-6, 8-11, 12-19 та 26 файлу «квалілфікаційні посвідчення працівників.pdf» наявні протерміновані посвідчення/сертифікати, а документи з файлу «протоколы обучения.pdf» протерміновані всі. Також підтвердження навчання за вимогою визначеною п.п. а), в) та г) взагалі відсутні.
Доводимо до вашого відома наступну інформацію.
Відповідно до «Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446, визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності.
Розділ «Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами»
П. 8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
П. 9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
Також, згідно вимог п. 4.1 р. 1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом Державного Комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., спеціальне навчання – щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Підсумовуючи вищенаведене, повідомляємо, що, відповідно чинного законодавства, працівники Учасника повинні проходити щорічне навчання.
3. У Додатку п. 1.3 пп. 1.3.2. ТД Замовником було висунуто наступну вимогу:
«1.3.2. Копії аналогічного(их) договору(ів)за 2021 та/або 2022 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) разом з копіями документів, що підтверджують факт надання послуг по даному договору (акти наданих послуг, що підтверджують виконання договору (ів) у повному обсязі), а також позитивний лист-відгук від замовника про належне виконання вказаного в довідці договору (ів).»
Надана Учасником копія аналогічного договору № 251 від 02.12.2021 р. (файл аналогічний договір + акт +відгук.pdf), для підтвердження вищезазначеної вимоги, не є аналогічним до предмету закупівлі.
4. У Додатку 3 п. 2 пп. 2.7. ТД Замовником було висунуто наступну вимогу:
«2.7. Сканована копія ліцензії або наказу про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження). У ліцензії мають бути зазначені всі вказані види операцій стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами.»
У наданих Учасником копіях Ліцензій/Наказів, а саме у файлі «Копія Наказ 327 до Ліцензіїї МЕУ.pdf» де на с. 4-5, п. 3.1.2. зазначені операції по поводженню з клінічними та подібними їм відходами, відсутня операція утилізація.
На пояснення Учасника, зазначене у листі «01/03-798/22 від 07.03.2023 р., повідомляємо наступне:
Як вбачається із Додатку № 2 тендерної документації відходи відносяться до категорії “В”.
Клінічні відходи утворюються в медицині, лікувальних і клінічних установах і відносяться до небезпечних відходів відповідно до Закону України "Про відходи". Такі відходи забороняється ховати на полігонах нарівні зі звичайними ТПВ та безпечними відходами. Вони містять у собі небезпечні для природи та здоров'я людини хімічні речовини і мікроорганізми, які становлять епідеміологічну загрозу. Відходи медицини можуть бути джерелом поширення небезпечних вірусів, інфекцій, СНІДу, туберкульозу, гепатиту В і С, а тому підлягають особливому поводженню і знищенню.
Відповідно до Наказу МОЗ № 325 від 08.06.2015 р.
Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Наказ передбачає поводження з небезпечними відходами категорії В саме інсинерацію медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
Відповідно до п.3 ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13 липня 2016 року № 466 поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Постановою передбачено технологічні вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами
Температура термічного знешкодження відходів повинна бути не менше ніж 850°С, а за наявності галогеновмісних сполук - не менше ніж 1200°С.
Відповідно до ПКМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» від 13.07.2016 р. № 466 такий вид операцій як інсинерація та/або спалювання відсутній.
Інсінерація. По суті це спалювання, під час якого важливе значення має дотримання технології очистки газів.
Отже підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів. Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. «Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи» утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів.
Згідно з класифікацією Міжнародне енергетичне агентство. Міжнародного енергетичного агентства до поновлюваних джерел енергії належать такі категорії:
відновлювані джерела енергії (ВДЕ), які спалюються, і відходи біомаса;
• тверда біомаса і тваринні продукти: біологічна маса, у тому числі будь-які матеріали рослинного походження, що використовуються безпосередньо як паливо або перетворюються на інші форми перед спалюванням (деревина, рослинні відходи і відходи тваринного походження; деревне вугілля, яке одержують з твердої біомаси;
• газ/рідина з біомаси: біогаз, отриманий у процесі анаеробної ферментації біомаси і твердих відходів, який спалюється для виробництва електрики і тепла;
• муніципальні відходи: матеріали, що спалюються для продукування теплової та електричної енергії (відходи житлового, комерційного і громадського секторів). Утилізуються муніципальною владою з метою централізованого знищення;
• промислові відходи: тверді й рідкі матеріал (наприклад, автомобільні покришки), що спалюються безпосередньо, зазвичай на спеціалізованих підприємствах, для виробництва теплової й електричної енергії;
Відповідно до п. Б Додаток IV Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням
Операції, які можуть призвести до рекуперації, рециркуляції, утилізації, прямого повторного чи альтернативного використання
Розділ Б охоплює всі подібні операції з матеріалами, які юридично визначені як небезпечні відходи чи вважаються такими і які в іншому разі повинні призначатися для операцій, передбачених у розділі А:
Основна маса відходів знешкоджується термічним способом, частина - шляхом механічного подрібнення з подальшою нейтралізацією шкідливих компонентів в дезинфікуючому розчині, частина - розділяється на компоненти і утилізується.
Спосіб утилізації залежить від типу відходів та ступеню їх шкідливості:
Знищення механічним і термічним методом
Стиснення за допомогою впливу високих температур
Демеркуризація (застосовується при утилізації відходів, що містять у своєму складі ртуть)
Стерилізація.
Отже, враховуючи вище викладене можливо дійти висновку, що спалювання відходів передбачає за собою утилізацію відходів, оскільки завдяки утилізації відходів утворюються енергетичні ресурси.
5. У п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовником було висунуто наступну вимогу:
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП або УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище, ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також назва організації/учасника.
У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.
У складі пропозиції Учасника ряд документів не завірені печаткою та підписом Учасника й не мають накладеного КЕП/ЕЦП на кожен електронний документ. А саме такі файли:
27.5 договір виготовлення та поставки щодо УТ -3000 ДП в комплекті з трубою.pdf
27.7 переклад договору виготовлення та поставки УТ-3000.pdf
27.8 Технологічний регламент Утилізатор 01.03.2019.pdf
аналогічний договір + акт +відгук.pdf
висновки сес+екологічна експертиза.pdf – частково завірений
27.11 Дозвіл на викиди забруднюючих речовин.pdf
договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності.pdf
Статут + Опис 27.01.2023.pdf
З огляду вищевикладеного, пропозиція учасника ТОВ «НВК «Укрекопром» не відповідає кваліфікаційним критеріям. Просимо Замовника відмінити своє рішення щодо визначення переможцем ТОВ «НВК «Укрекопром», та перейти до розгляду пропозиції наступного Учасника.
В іншому випадку залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2023 16:54
Вирішення:
Відповідне рішення опубліковане в електронній системі закупівель
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
ec7754b8d610467eac68e9a9870ef493
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.b6
Назва:
вимога
Вимога:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі Пропозиції надав лише одне посвідчення щодо 1.45.69, а саме Посвідчення №926/1 від 22.05.2017р. Відповідно до ЗУ"Про охорону праці" посвідчення на посадову особу(Гайдар М.Ю.-інженер з охорони праці) є дійсними протягом 3 років. Тобто, наразі це посвдчення не є актуальним, та є недійсним. таким, чином Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не надав у складі Пропозиції посвідчення 1.45.69, яке вимагалось Замовником.
У складі Пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутні посвідчення НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01. Будь-яких роз'яснень Учасник не надав у складі Проопзиції.
Учасником були надані посвідчення з охорони праці на працівників(які є чинними 1 рік відповідно до ЗУ "Про охорону праці"), які на разі втратили свій строк дії.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", як таку, що не відповідає умовам ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2023 14:55
Вирішення:
Відповідне рішення опубліковане в електронній системі закупівель
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Переможець не виконав вимогу про усунення порушення, надану Замовником для усунення невідповідностей
Номер:
cd852f75cfde4b6d8f007a84f016f379
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.a5
Назва:
Переможець не виконав вимогу про усунення порушення, надану Замовником для усунення невідповідностей
Вимога:
В вимозі про усунення порушення щодо невідповідностей пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Замовник зазначено чітко, що ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надано сканований наказ про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження) де стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами зазначено тільки збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження та відсутній вид операції - утилізація, що суперечить п.2.7. Додатку 3 до документації.
Утилізація відсутня у переліку правил поводження із клінічними відходами. У ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутній такий вид діяльності, як утилізація клінічних відходів. Замовник наголосив, що відсутність цього виду діяльності суперечить п.2.7. Додатку 3 до документації. Тож, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" є таким, що не відповідає умовам Тендерної Документації та підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2023 14:40
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про відходи», утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів. Оскільки клінічні та подібні їм відходи не підлягають використанню як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, то їх утилізація є неможливою і не підлягає ліцензуванню.»
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
18a50b894e5f4194bcfbf2aa81c6f87f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Комунальне підприємство «Лікарня № 1» Житомирської міської ради (надалi – «3амовник»), оголосило процедуру вiдкритих торгiв з особливостями за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015: "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню, зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів) ID: UA-2023-02-07-011626-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» (надалі – «Скаржник») виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та подало тендерну пропозицію згідно тендерної документації Замовника.
Разом із Скаржником у процедурі закупівлі взяли участь ще два учасники Товариство з обмеженою відповідальністю «А -Енерго» (надалі – «Учасник 1») та Товариство з обмеженою відповідальністю «НВК «Укрекопром» (надалі – «Учасник 2»).
За результатами процедури закупівлі 15 лютого 2023 р. об 11:35 Замовником був опублікований Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 31 від 15.02.2023 р. про признання переможцем відкритих торгів код за ДК 021:2015: "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню, зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів) Учасника 1. З цього моменту нам стало відомо про неправомірне рішення Замовника.
Проаналізувавши склад тендерної пропозиції Учасника 1, який був визначений Переможцем, нами виявлено ряд невідповідностей вимогам Замовника та тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Працівники 22.pdf 20.02.2023 21:26
- довідка субпідрядник.pdf 20.02.2023 21:26
- Висновок ДСЕЕ від 12.07.2017 р. № 602-123-20-2-22304 (1).pdf 20.02.2023 21:26
- Посвідчення ГОУ+Підвищена небезпека.pdf 20.02.2023 21:26
- Протокол розгляду тендерних пропозицій_небезпечні відходи повторно.pdf 20.02.2023 21:26
- скарга.pdf 20.02.2023 21:26
- Ліцензія Укрекопроект.pdf 20.02.2023 21:26
- Проект.pdf 20.02.2023 21:26
- довідка захист довкілля.pdf 20.02.2023 21:26
- Платіжка скарга.pdf 20.02.2023 21:26
- Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf 20.02.2023 21:26
- _Договір Укрекопроект 2023.pdf 20.02.2023 21:26
- Висновок СЕС щодо відповідності об'єкту поводження з відходами.pdf 20.02.2023 21:26
- 411745 (2).pdf 20.02.2023 22:16
- скарга ЕКО ЗАХСТ лік 1 житомир.docx 20.02.2023 23:00
- Тендерна документація_небезпечні відходи_повторно.doc 20.02.2023 23:04
- рішення від 22.02.2023 № 2031.pdf 22.02.2023 13:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2023 № 2523.pdf 03.03.2023 12:41
- рішення від 02.03.2023 № 2523.pdf 06.03.2023 17:52
- Заперечення на скаргу.doc 23.02.2023 10:01
- Заперечення на скаргу.pdf 23.02.2023 10:01
- Протокол розгляду тендерних пропозицій_небезпечні відходи_відхилення ТОВ А-Енерго.pdf 07.03.2023 09:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2023 22:33
Дата розгляду скарги:
02.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2023 13:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.03.2023 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2023 09:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до РІШЕННЯ постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2523-р/пк-пз від 02.03.2023 рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі — "Код за ДК 021:2015:"90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню, зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів)" скасовано (протокол розгляду додається).
Вимога
Є відповідь
невідповідність переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Номер:
f079e96acd5b46859c664c953b13fee1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.a3
Назва:
невідповідність переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Вимога:
Шановний Замовнику.
Проаналізувавши склад тендерної пропозиції Учасника ТОВ «А-Енерго», який був визначений Переможцем, нами виявлено ряд невідповідностей вимогам Замовника та тендерній документації.
1. Замовником вимагалося (п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції):
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП або УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище, ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також назва організації/учасника.
У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ.»
Звертаємо увагу Замовника, що ряд електронний документів ТОВ «А-Енерго» не завірені підписом уповноваженої особи та печаткою. А саме такі файли:
Довідка про сертифіковане обладнання з документами-2-27.pdf (стор. з 8 по 25)
766СЕ_тн-1_звіт_14001_ТОВ А-Енерго.pdf
201026.01_тн-1_звіт_9001_ТОВ А-Енерго.pdf
Наказ директор.pdf
Статут.pdf
Витяг ПДВ.pdf
Висновок ДСЕЕ від 12.07.2017 р. № 602-123-20-2-22304 (1).pdf
Висновок СЕС щодо відповідності об'єкту поводження з відходами.pdf
Дозвіл на викиди.pdf
Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності.pdf
Технологический регламент.pdf
Витяг А-ЕНЕРГО 1-9.pdf
_Договір Укрекопроект 2023.pdf
Державний облік ТОВ А-ЕНЕРГО.pdf
договір 342.pdf
лист-відгук ТМО Мелитополь.pdf
Оборотно-сальдовая 10.pdf
Оборотно-сальдовая 22 (1).pdf
Акт1.jpeg
Акт2.jpeg
Акт3.jpeg
Посвідчення ГОУ+Підвищена небезпека.pdf
Працівники 22.pdf
Сертифікат відповідності 2021-2024.pdf
нпаоп 1.45-69.pdf
гоу_page-0001.pdf
2. Замовником вимагалося (п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції р. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції):
документи, які підтверджують виконання вимог захисту довкілля (документи по утилізації відходів, що утворюються в процесі надання послуг по предмету закупівлі) із їх описом;
Надана довідка про виконання вимог захисту довкілля не містить опису (файл довідка захист довкілля.pdf).
Належним чином завірений проект Договору згідно Додатку 5 Документації, з поданням листа, складеного в довільній формі, щодо погодження Учасника з проектом даного Договору;
Проект Договору не завірений належним чином (підпис уповноваженої особи та печатка мають міститися на кожній сторінці проекту Договору), а має лише печатку та підпис на сторінках 6 та 8 (відповідно п. 12. АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН ТА ПЕЧАТКИ та АДРЕСИ, РЕКВІЗИТИ І ПІДПИСИ СТОРІН ТА ПЕЧАТКИ специфікації) – файл Проект.pdf.
3. Замовником вимагалося (пп. 1.2.1, п. 1.2 додатку 3):
«1.2.1.Довідка в довільній формі про штат та кваліфікацію працівників, які будуть задіяні на виконанні договору. Обов’язкова наявність у штаті еколога (надати копію диплома)
Для учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, надається інформація про кваліфікацію учасника
Для підтвердження кваліфікації працівників надати, завірені належним чином, чинні копії свідоцтв про:
а) спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не менше трьох осіб;
б) спеціальне навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних відходів;
в) спеціальне навчання працівників про право виконання робіт із підвищеною небезпекою, а саме з безпечних методів обслуговування високотемпературних установок для утилізації /інсинерації (спалювання) небезпечних відходів;
г) навчання відповідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69, НПАОП 40.1.-1.21.-98 та НПАОП 40.1-1.07-01;
д) навчання посадових осіб та спеціалістів підприємств щодо ЗУ «Про охорону праці», Кодексу Цивільного захисту України, правил пожежної безпеки, вимог гігієни праці та інших нормативно-правових актів передбачених для посадових осіб та спеціалістів підприємств;
е) свідоцтво Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України про основні вимоги законодавства України в галузі охорони атмосферного повітря, у тому числі щодо експлуатації установок очистки газу (ГОУ) та виконання вимірювань.»
Надані свідоцтва про навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів (файли img-220216082125-001.pdf, img-220216082318-001.pdf, img-220216082409-001.pdf, img-220216082437-001.pdf) – протерміновані, термін дії яких сплив 29 грудня 2021 р. та посвідчення на право виконання робіт з підвищеною небезпекою (файл Посвідчення ГОУ+Підвищена небезпека.pdf), термін дії якого сплив 2 лютого 2023 р.
Також у файлі «Працівники 22.pdf» наявні протерміновані посвідчення/свідоцтва на таких сторінках: з 1 по 11 включно.
Відповідно чинного законодавства термін дії вищевказаних посвідчень/сертифікатів – 1 рік та потребують щорічної перевірки знань, крім визначених атестатів підвищення кваліфікації та проходження навчання за напрямком АДР і ДОПВН.
4. Замовником вимагалося (п. 2.7, р. 2, додаток 3):
«2.7. Сканована копія ліцензії або наказу про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження). У ліцензії мають бути зазначені всі вказані види операцій стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго» надана ліцензія учасника (файл «Наказ про видачу ліцензії на відходи.pdf» стор. 2-3, кол. 6), де вид операції утилізація відсутній.
Також була надана копія ліцензії ТОВ «НДІ «Укрекопроект» (файл «ліцензія Укрекопроект.pdf», стор. 2, п. 11), яка не дає вичерпної інформації які саме операції може проводити ТОВ «НДІ «Укрекопроект» з клінічними та подібними їм відходами.
Крім того, предметом закупівлі є Код за ДК 021:2015: "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню, зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів).
ТОВ «А-Енерго» у складі своєї тендерній пропозиції надає копію Договору про надання послуг № 6 від 24.01.2023 р. із ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на поводження із небезпечними відходами. У специфікації якого вказаним видом відходів є «лампи люмінесцентні та відходи які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані». Умовами вищезазначеного договору передбачається, що ТОВ «НДІ «Укрекопроект» буде надавати послуги по поводженню лише із лампами люмінесцентними та відходами які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані, а не із клінічними та подібними їм відходами, що вимагалося тендерною документацією Замовника, є предметом закупівлі та складає 93,252 % від загального обсягу відходів Замовника.
У разі залучення ТОВ «НДІ «Укрекопроект» у якості субпідрядника для надання послуг по предмету закупівлі, кількість наданих послуг буде складати більше 20%, як зазначено вище. Таким чином надана довідка ТОВ «А-Енерго» про субпідрядника (файл довідка субпідрядник.pdf) не відповідає дійсності.
В такому випадку, відповідно до чинного законодавства, ТОВ «А-Енерго» мав надати всі документи субпідрядника ТОВ «НДІ «Укрекопроект», які вимагаються Замовником у тендерній документації (довідку на згоду обробки персональних даних, довідку матеріально-технічної бази, довідку про наявність у штаті кваліфікованих працівників із підтверджуючими документами, довідка про відсутність/наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені статтею 17 Закону, документи що підтверджують повноваження керівника, витяг або виписка платника податку, витяг ЄДРПОУ, статут та інші правочинні документи). Вищезгадані документи у тендерній пропозиції ТОВ «А-Енерго» відсутні.
Виходячи із вищенаведеного, ТОВ «А-Енерго» не має дозвільних документів на проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження), що чітко було визначено тендерною документацією Замовника.
5. Замовником вимагалося (п. 2.11, р. 2, додаток 3):
«2.11. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Вимоги безпеки при здійсненні діяльності у сфері поводження (збирання, зберігання, оброблення, утилізація) з небезпечними відходами» (категорія В).»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго» відсутня копія даного висновку, а надані копії висновків СЕС на технологію та на установку УТ-300 Д.
6. Замовником вимагалося (п. 2.8, р. 2, додаток 3):
«2.8. Ліцензію (операція в сфері поводження з небезпечними відходами), а саме Ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів. Зазначити наявність спецтранспорту власного (або орендованого, взятого у лізинг) для перевезення небезпечних відходів з відповідними дозвільними документами, а також чинним обов’язковим страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «А-Енерго» відсутні копії чинного обов’язкового страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо, скасувати рішення Замовника про визнання переможцем, відхилити тендерну пропозицію ТОВ «А-Енерго» та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
Якщо Замовник не задовольнить нашу вимогу, будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 14:26
Вирішення:
1. Учасником ТОВ «А-Енерго» надано у форматі скан-копії з оригіналу, а саме:
Довідка про сертифіковане обладнання з документами-2-27.pdf (стор. з 8 по 25)
766СЕ_тн-1_звіт_14001_ТОВ А-Енерго.pdf
201026.01_тн-1_звіт_9001_ТОВ А-Енерго.pdf
Наказ директор.pdf
Статут.pdf
Витяг ПДВ.pdf
Висновок ДСЕЕ від 12.07.2017 р. № 602-123-20-2-22304 (1).pdf
Висновок СЕС щодо відповідності об'єкту поводження з відходами.pdf
Дозвіл на викиди.pdf
Договір обов'язкового страхування цивільної відповідальності.pdf
Технологический регламент.pdf
Витяг А-ЕНЕРГО 1-9.pdf
_Договір Укрекопроект 2023.pdf
Державний облік ТОВ А-ЕНЕРГО.pdf
договір 342.pdf
лист-відгук ТМО Мелитополь.pdf
Оборотно-сальдовая 10.pdf
Оборотно-сальдовая 22 (1).pdf
Акт1.jpeg
Акт2.jpeg
Акт3.jpeg
Посвідчення ГОУ+Підвищена небезпека.pdf
Працівники 22.pdf
Сертифікат відповідності 2021-2024.pdf
нпаоп 1.45-69.pdf
гоу_page-0001.pdf
Що повністю відповідає умовам ТД. А відповідно до чинного Законодавства, Електронний документ – це інформація документаційного типу, представлена в електронній формі и призначена для зчитування та обробки за допомогою комп’ютерних та інформаційних систем. Тож, виходячи із визначення, зазначені документи не є електронними документами та не є такими, які необхідно завіряти КЕП/УЕП.
2. В тендерній документації не зазначено, який саме документ має надати Учасник щодо захисту довкілля. Учасник ТОВ «А-Енерго» надано довідку про те, що він впроваджує усі необхідні заходи,згідно чинного Законодавства, задля захисту навколишнього середовища та дотримання природоохоронних заходів, а також застосовує необхідні санітарно-гігієнічні вимоги при наданні послуг. А також надано дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Чим підтвердив використання заходів із захисту довкілля при своїй діяльності.
Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» наданий Проект Договору із необхідними вимогами Замовника. До того ж, засвідчують копію Документа, у складі Пропозиції надана скан-копія з оригіналу Документа. Щодо завірення документа, то тільки у разі підготовки документів для надання судовим органам при вирішенні питань прийому громадян на роботу, навчання, посвідчення їх трудових, житлових, а також при формуванні особистих справ працівників установа може виготовляти копії документів, виданих іншими установами (копії дипломів, свідчень про здобуття освіти і так далі). Відмітка "Копія" проставляється на лицьовій стороні в правому верхньому кутку першого листа документу. Отже учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» виконав умови тендерної документації щодо надання проекту договору.
3. Файл ПРАЦІВНИКИ, наданий Учасником у складі своєї Пропозиції, стор.4-5 є такими, що отримуються один раз, адже це не відноситься до перевірки знань з охорони праці, та не має термін дії, на що посилається Скаржник. ЗУ «Про охорону праці» не визначені посвідчення, наявні на стор.4-5 та 7-8. Адже є такими, термін дії яких є безстроковим.
Свідоцтва у файлах img-220216082125-001.pdf, img-220216082318-001.pdf, img-220216082409-001.pdf, img-220216082437-001.pdf також не відносять до категорії охорона праці чи пожежна безпека. Тож, до цих свідоцтв не можна віднести дію статті 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII.
Зауважимо, що охорона праці, отримана посадовою особою є дійсна 3 роки, іншими співробітниками -1 рік.
4. Щодо залучення субпідрядника. В тендерній документації зазначено: "У разі залучення субпідрядника надати довідку, щодо залучення субпідрядника з наданням його дозвільних документів", У тендерній пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" надано довідку щодо залучення такого субпідрядника, заключений з ним Договір на послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації та знешкодження ламп люмінесцентних та відходів, які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані, а також ліцензію на вищевказаний вид діяльності. Процент відходів по лампам складає менше 20% від загального об’єму відходів, тому дана вимога тендерної дкументація виконана в повній мірі.
5. Учасником наданий Висновок ДСЕЕ від 12.07.2017 р. № 602-123-20-2-22304 (1).pdf.
6. Відповідно до Тендерної документації, вимагалось: зазначити наявність спецтранспорту власного (або орендованого, взятого у лізинг) для перевезення небезпечних відходів з відповідними дозвільними документами, а також чинним обов’язковим страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, та не встановлено вимог щодо надання переліку документів, а саме копії чинного обов’язкового страхуванням відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Отже,ненадання доументів не передбачених Тенденою документацією не є підставою для відхилення Пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
872eb089a40d4632b8faea99bfce7cc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на майданчик.docx 20.02.2023 13:46
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.02.2023 13:49
Вимога
Є відповідь
невідповідність ліцензії предмету закупівлі
Номер:
fc0dfc545e0c436e85d5247cfa84a36e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-011626-a.a1
Назва:
невідповідність ліцензії предмету закупівлі
Вимога:
Код за ДК 021:2015: "90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (послуги по збиранню, зберіганню небезпечних відходів з подальшою передачею на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів)
В технічному завданні до тендерної документації є:
5 Відходи категорії “С”. Лампи люмінесцентні та відходи, які містять ртуть, інші зіпсовані чи відпрацьовані (термометри ртутні, кварцові лампи), відходи після проведення цитостатичної терапії онкохворих (пляшки).
В ліцензії, наданій у складі пропозиції ТОВ «А-Енерго», є дозвіл на
П.8 «Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання)»
Тобто відсутня ліцензія на передачу на оброблення, утилізацію, знешкодження небезпечних відходів, які є предметом закупівлі.
просимо переглянути рішення про визнання їх переможцем та дискваліфікувати пропозицію. як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Підтвердження ліцензії.docx 16.02.2023 10:09
- Ліцензія Укрекопроект.pdf 16.02.2023 10:09
- _Договір Укрекопроект 2023.pdf 16.02.2023 10:09
- довідка субпідрядник.pdf 16.02.2023 10:09
Дата подачі:
15.02.2023 14:43
Вирішення:
Віповідно до п.2.7. розділу 2 додатку №3 до тендерної документації учасник мав надати скановану копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на впровадження вказаного виду діяльності, а саме проведення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, утилізація, знешкодження), але є уточнення: у ліцензії мають бути зазначені всі вказані види операцій стосовно поводження з клінічними та подібними їм відходами. Учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" надав ліцензію де зазначено збирання, зберігання, утилізація, знешкодження клінічних та подібних їм відходів. Відповідно п.7 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" у разі залучення субпідрядника, учасник мав надати довідку щодо залучення субпідрядника з наданням його дозвільних документів. У тендерній пропозиції ТОВ "А-ЕНЕРГО" надано довідку щодо залучення такого субпідрядника, заключений з ним Договір на послуги по збиранню, перевезенню, зберіганню, обробленню, утилізації та знешкодження ламп люмінесцентних та відходів, які містять ртуть інші зіпсовані або відпрацьовані, а також ліцензію на вищевказаний вид діяльності. Також уповноваженою особою було перевірено чинність вищевказаної ліцензії у відповідному реєстрі "Вичерпний перелік ліцензіатів, щодо поводження з небезпечними відходами". (на підтвердження додаємо завантажені документи учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" та скріншот реєстру ліцензіатів)
Враховуючи вищевикладене уповноваженою особою Замовника правомірно було визнано переможцем ТОВ "А-ЕНЕРГО".
Статус вимоги:
Відхилено