-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (морква, буряк, капуста, цибуля, яблука,огірки,помідори,зелень)
Завершена
540 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 406.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 406.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2023 11:42 - 12.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Номер:
a78a32275b6f4dfa8091123961c3933e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-005915-a.b2
Назва:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Скарга:
Відомості про процедуру закупівлі: відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-07-005915-a.
Предмет закупівлі: «згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи (морква, буряк, капуста, цибуля, яблука, огірки, помідори, зелень)».
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Оскарження відкритих торгів з особливостями, оголошених з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, відбувається відповідно до пунктів 52-64 Особливостей з урахуванням положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі Закон з особливостями) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пункту 56 особливостей постанови, Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 17 частини першої статті 1 Закону органом оскарження визначений Антимонопольний комітет України.
Пунктом 30 частини першої статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Державна установа «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву» (далі- Замовник) 07.02.2023 року оприлюднило оголошення щодо закупівлі «згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи (морква, буряк, капуста, цибуля, яблука, огірки, помідори, зелень)». за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі № UA-2023-02-07-005915-a).
Разом з оголошенням про закупівлю оприлюднено тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2023 року №20-ВТ (далі -Документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі- Скаржник або ТОВ «Гранат») 10.02.2023 року подало свою тендерну пропозицію для участі у вищезазначеній закупівлі.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 15.02.2023 року.
Свої тендерні пропозиції, відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій та протоколу розкриття тендерних пропозицій, подали 2 (два) учасники:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”;
2) ФОП Твердохліб Надія Анатоліївна;
В електронній системі закупівель 17.02.2023 року було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №20/2-ВТ про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гранат».
Пропозицію ТОВ «Гранат» було відхилено, з наступних причин:
1. Згідно з умовами Додатку 4 тендерної документації встановлено такі вимоги:
- Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом останніх трьох років, при постачанні іншим замовникам продуктів харчування, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх трьох років.
ТОВ «Гранат» надано гарантійні листи: що учасник гарантує що протягом останніх двох років, при наданні аналогічних послуг товариство не мало договорів розірваних з причин невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини. Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх двох років.
Таким чином Учасником вимога замовника у цій частині не виконана.
2. Згідно з умовами Додатку 1 тендерної документації: У наданій Учасником довідці про відсутність підстав визначених ч.1-2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник зазначає що він не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (пункт 13 частини першої статті 17 Закону). Одночасно при перевірці встановлено що ТОВ "ГРАНАТ" (21620913)- п. 13. Наявність податкового боргу у учасника процедури закупівлі Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) (п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Інформація з реєстру "Дізнайся більше про свого бізнес - партнера": платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Таким чином Учасником подано недостовірну інформацію у тендерній пропозиції.
3. Також ,відсутні аналогічні договори за 2020 рік та надано 1 лист-відгук, а має бути за 2020 рік, 2021, 2022, як встановлено вимогою Додатку 1 п.3.1.
Скаржник не може погодитись з таким викладенням обставин процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція Скаржника була складена належним чином та містила всі необхідні для оцінювання документи. Це підтверджується наступним:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п.1. Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», TOB «Гранат» повністю виконав всі вказані у документації вимоги та розмістив всі необхідні довідки та належні документи.
1. По першому пункту відхилення повідомляємо:
ТОВ «Гранат» в повній мірі виконав вимогу Додатку 4 та надав Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції (назва файлу- «Гарантійний лист щодо розірваних договорів - 3 роки дод.4»), де чітко зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» гарантує, що протягом останніх трьох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, ТОВ «Гранат» не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» гарантує, товариство як Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх трьох років.
Тому, дане відхилення є БЕЗПІДСТАВНИМ.
2. По другому пункту відхилення повідомляємо:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації встановлено «Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність визначених підстав (пункт 13 частини першої статті 17 Закону), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність зазначених підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
ТОВ «Гранат» під час подання тендерної пропозиції самостійно декларував відсутність визначених підстав (пункт 13 частини першої статті 17 Закону), а саме: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» підтвержує, що товариство, як учасник процедури закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)», крім того у складі тендерної пропозиції була надана довідка (назва файлу- «СТ 17 п.1-2»), де зазначається аналогічна інформація. А тому, вимоги Замовника в цій частині виконані в повному обсязі.
Про те, Замовник нібито опираючись на інформацію отриманих з реєстру "Дізнайся більше про свого бізнес - партнера": вказує, що платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Та звинувачує наше товариство в наданні недостовірної інформації у тендерній пропозиції.
Слід зазначити, що інформація щодо наявності по нашому підприємству податкового боргу є не підтвердженою та не являється дійсною. Це пов’язано з тим, що на сьогоднішній день, під час воєнного стану, реєстри на які опирається Замовник – коректно не працюють, а якщо там і відображається інформація, то вона не відповідає дійсності. А тому, відхиляти учасника, за неперевіреною інформацію є незаконним. Для підтвердження відсутності заборгованості, ми надаємо довідки видані ГУ ДСП у м. Києві станом на 08.02.2023 (довідка дійсна до 17.02.2023) та довідку станом на 20.02.2023 року, де значиться інформація про відсутність податкового боргу відносно нашого товариства.
Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ.
3. По третьому пункту відхилення повідомляємо:
Щодо надання аналогічних договорів, відповідно до Додатку 1 п.3.1. де вимагалося - «Довідка про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами, за 2020-2022 роки щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар. Досвід виконання таких поставок, за наступною формою: разом із копіями таких договорів (не менше 1-го за кожний рік)». На що ми надали 3 (три) аналогічні договори з бюджетними установами за 2021-2022 рр. що підтверджує в повному обсязі досвід виконання договорів учасника.
Слід зазначити, що вимагати від учасника аналогічні договори контретно за 2020, 2021, 2022 рр. це пряма дискримінація учасника. В даному випадку дискримінація нас, як учасника вказавши, що ми не надали аналогічний договір за 2020 рік.
Зазначаємо, що згідно чинного законодавства, дані вимоги дискримінують та звужують коло учасників. Цим Замовник порушує положення статей 3, 4 та 5 Закону, оскільки встановлює прямі дискримінаційні вимоги до учасників торгів, а згідно чинного законодавства всі учасники повинні мати рівні права. Адже одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно п.4 ст.22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Оскільки, є підприємства котрі тільки почали свою діяльність з 2021 чи 2022 року, і за цей час встигли себе зарекомендувати як надійного постачальника.
Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ.
Щодо надання лише 1 листа відгука, зазначаємо, що відповідно до Додатку 1 п.3.2. чітко вимагалося – «Оригінал листа-відгука контрагента з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Інформація може надаватися про договір, який виконується». Тобто, вимагалося надати лист відгук про виконання не менше одного договору, на що ТОВ «Гранат» і надав 1 лист відгук на один з трьох договорів. Оскільки трактування, щодо надання листа відгука до кожного аналогічного договору не було.
Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ.
Також, слід зазначити, що відповідно, до вимог чинного законодавства, в тому числі відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовники на підставі пункту 40 вказаних ОСОБЛИВОСТЕЙ повинні надавати учаснику 24 години для виправлення помилок(невідповідностей). Відповідно пункту 40 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Безпідставно відхиливши, з вищезазначених підстав, пропозицію ТОВ "Гранат" Замовник грубо порушив Закон з особливостями та принципи здійснення закупівель, зокрема принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів, протиправно позбавивши нас права розраховувати на перемогу в цьому тендер, на отримання економічної вигоди (доходу) при виконанні договору.
Слід звернути увагу на те, що Законом визначено, що Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону з особливостями встановлюється, що закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції TOB «Гранат».
Враховуючи вищевикладене, та керуючись Конституцією України, статтями 3,5,9,18,31 Закону з особливостями.
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником;
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №20/2-ВТ, про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Додатки:
1. Довідка видана ГУ ДСП у м. Києві станом на 08.02.2023 (довідка дійсна до 17.02.2023) про відсутність заборгованості;
2. Довідка видана ГУ ДСП у м. Києві станом на 20.02.2023 року (довідка дійсна до 01.03.2023) про відсутність заборгованості.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка ДПС 20.02.2023.pdf 21.02.2023 17:59
- Довідка ДПС 08.02.2023.pdf 21.02.2023 17:59
- Скарга згідно оголошення № UA-2023-02-07-005915-a.pdf 21.02.2023 17:59
- Рішення від 23.02.2023 №2121.pdf 23.02.2023 14:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.03.2023 № 2623.pdf 06.03.2023 16:50
- Рішення від 06.03.2023 №2623.pdf 08.03.2023 14:57
- Лист відмова від підписання договору_1677223215.pdf 24.02.2023 16:15
- Відзив на скаргу овочі.pdf 24.02.2023 16:15
- лист Гранат макарони.pdf 24.02.2023 16:15
- 20 2 відхилення овочі.pdf 24.02.2023 16:15
- лист Гранат сухофрукти.pdf 24.02.2023 16:15
- 20 3 ВТ за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 13.03.2023 11:40
- 20 3 ВТ за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 13.03.2023 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 18:02
Дата розгляду скарги:
06.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2023 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.03.2023 14:58
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2023 11:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (морква, буряк, капуста, цибуля, яблука,огірки,помідори,зелень) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 17.02.2023 №20/2-ВТ (далі – Рішення), згідно з яким було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника яка не відповідає встановленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону вимогам.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.03.2023 No 2623-р/пк-пз зобов’язано Державну установу "Територіальне медичне
об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по місту Києву" скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 17.02.2023 №20/2-ВТ
Вимога
Без відповіді
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ (РІШЕННЯ) ЗАМОВНИКА
Номер:
a4a1d07326004053a4c238ba43116d1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-07-005915-a.a1
Назва:
ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ (РІШЕННЯ) ЗАМОВНИКА
Вимога:
Шановний Замовник.
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи від 17.02.2023 №20/2-ВТ.
Оскільки Ваші неправомірні рішення (дії) не відповідають дійсності, це підтверджується наступним:
1. ТОВ «Гранат» в повній мірі виконав вимогу Додатку 4 та надав Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції (назва файлу- «Гарантійний лист щодо розірваних договорів - 3 роки дод.4»), де чітко зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» гарантує, що протягом останніх трьох років, при постачанні іншим Замовникам продуктів харчування, ТОВ «Гранат» не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних зобов’язань, або постачанні неякісної продукції, або недодержання графіку поставок, або з інших порушень, які змусили Замовників припинити з Учасником договірні відносини. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гранат» гарантує, товариство як Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх трьох років. Тому, дане відхилення є БЕЗПІДСТАВНИМ.
2. Щодо аналогічного договору, то відповідно до п.3.1.вимагалося- «Довідка про виконання аналогічних договорів з бюджетними установами, за 2020-2022 роки щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено товар. Досвід виконання таких поставок, за наступною формою: разом із копіями таких договорів (не менше 1-го за кожний рік)». На що ми надали 3 (три) аналогічні договори з бюджетними установами за 2021-2022 рр. що підтверджує в повному обсязі досвід виконання договорів учасника. Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ. Чи Ви просто хочете дискримінувати учасника??? Вказавши, що він не надав аналогічний договір за 2020 рік, а можливо є підприємства котрі тільки почали свою діяльність з 2021 чи 2022 року, і за цей час встигли себе зарекомендувати як надійні постачальники.
Щодо надання лише 1 листа відгука, зазначаємо, що вимогою п.3.2. чітко вимагалося –«Оригінал листа-відгука контрагента з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Інформація може надаватися про договір, який виконується». Тобто, вимагалося надати лист відгук про виконання не менше одного договору, на що ТОВ «Гранат» і надав 1 лист відгук на один з трьох договорів. Оскільки трактування, щодо надання листа відгука до кожного аналогічного договору не було. Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ.
3. Щодо ніби то наявного податкового боргу, ТОВ «Гранат» повідомляє наступне, станом на 17.02.2023 року ми не маємо заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно Закону ми підтверджуємо відсутність податкового боргу шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Також, ми надали Гарантійний лист де Учасник зазначає що він не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). А Ваша інформація щодо наявності по нашому підприємству податкового боргу є не підтвердженою та не являється дійсною. Повідомляємо, що на сьогоднішній день, під час воєнного стану, реєстри на які Ви опираєтесь - не працюють, а якщо там і відображається інформація, то вона не відповідає дійсності. І відхиляти учасника, за неперевіреною інформацію є незаконним. Тому, дане відхилення вважаємо БЕЗПІДСТАВНИМ.
Також, слід зазначити, що відповідно, до вимог чинного законодавства, в тому числі відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовники на підставі пункту пункту 40 вказаних ОСОБЛИВОСТЕЙ повинні надавати учаснику 24 години для виправлення помилок(невідповідностей). Відповідно п.40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вимагаємо скасувати незаконне рішення замовника та вимагаємо діяти лише в межах чинного законодавства. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України, для врегулювання даної ситуації в межах чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДПС 08.02.2023.pdf 17.02.2023 18:13
Дата подачі:
17.02.2023 18:13