• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)

Код за ДК 021:2015 «ЄЗС», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09132000-3 - Бензин. Докладніше про вимоги до предмету закупівлі у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації.

Завершена

502 816.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 028.16 UAH
Період оскарження: 07.02.2023 09:51 - 13.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного відхилення ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП"

Номер: a7e3ee94ac19468cb1bbf9b2cfce6403
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-002059-a.a3
Назва: Щодо неправомірного відхилення ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП"
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП"
Дата розгляду скарги: 05.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.03.2023 13:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.04.2023 16:52
Дата виконання рішення Замовником: 11.04.2023 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району повідомляє про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.04.2023 №4251-р/пк-пз, а саме: протоколом уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №13 від 11.04.2023 вирішено скасувати рішення, затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №11 від 22.03.2023 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" за процедурою закупівлі: Бензин автомобільний А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти) згідно з ідентифікатором закупівлі: № UA-2023-02-07-002059-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП", Ілля Купа 380935458103 senttimegroup@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 39a8944ed2ce4b548b61c419aa456cdc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-002059-a.a2
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Скарга:
07 лютого 2023 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ уповноваженою особою Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району (далі — Замовник) було опубліковано закупівлі за ідентифікатором UA-2023-02-07-002059-a, по проведенню торгів за предметом закупівлі Бензин автомобільний А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти) (далі — Процедура закупівлі). Відповідно до п. 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Далі - Особливості) - Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Відповідно до п. 37 Особливостей Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 16 лютого 2023 року. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНТАЙМ ГРУП» — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙД» — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОККО-ПОСТАЧ» — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕКС ІНВЕСТ» Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕНТАЙМ ГРУП» Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району № 06 від 20.02.2023 року пропозицію ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» було відхилено з причини не відповідності у зазначених Учасником адресах розташування АЗС, яка розташована на відстані не більше ніж як 7 км від будівлі районної адміністрації.
Дата розгляду скарги: 07.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2023 15:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.03.2023 18:11
Дата виконання рішення Замовником: 16.03.2023 14:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Хортицькому району повідомляє про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.03.2023 №2720-р/пк-пз, а саме: протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особи районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №09 від 16.03.2023 вирішено скасувати рішення, затверджене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району №06 від 20.02.2022 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" за процедурою закупівлі: Бензин автомобільний А-95 (ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти) згідно з ідентифікатором закупівлі: № UA-2023-02-07-002059-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП", Ілля Купа 380935458103 senttimegroup@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника

Номер: 4a21358febb0423a92bad782fd748db8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-002059-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Учасник ТОВ СЕНТАЙМ ГРУП» не погоджується з причинами дискваліфікації від замовника Районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району відповідно до протоколу щодо прийняття рішень уповноваженою особою районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району № 06 від 20.02.2023 року
Вирішення: Згідно з п.1, 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуючи, що замовник не надав ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 24 години на виправлення невідповідностей, а також те, що за Законом з урахуванням Особливостей не передбачено механізму повернення на кваліфікацію учасника рішенням замовника, тому відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відмінить торги із-за неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Статус вимоги: Задоволено