• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рейка Ейкотракт РЕ.00Л.00.002

Завершена

12 736 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 685.00 UAH
Період оскарження: 07.02.2023 08:06 - 18.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

terms

Номер: c7018a513e76465f90aa86119b665476
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-000170-a.c3
Назва: terms
Вимога:
Dear Vita, We have asked to extend till 24.02. You extended till 21.02 (at 8-00 a.m.!!!). Please extend for two weeks and provide normal business time of closing, suitable not only for yourself. Otherwise - really no interest to waste a time for this tender. Warm regards,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога розглянута та визнана такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 08:12
Вимога
Залишено без розгляду

terms

Номер: df9774edee04476a82be358ca40a3e86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-000170-a.c2
Назва: terms
Вимога:
Dear Buyer, By CMU Decree 1178, the minimum time after issue of the tender can be 7 days. But it CAN be, not MUST be. And it is applicable mostly for military procurement. By Law on Procurement Nr. 922 this time is between 15 and 30 days. You public the tender on 07.02.2023. Only today we got feedback from the factory, which might be interested in this tender. Practically for working on your tender only 2 days left. Who is able and motivated to work so fast (to confirm specification, price, multi-modal shipping cost, issue and translate a pile of documents)? Only pre-informed and just prepared local company ("friend"). What about Chinese state factory? Definitely not. Your order is small and complicated. If you have no "friend" as above and want positive result, I advise you to extend the deadline for documents at least till 24.02.2023. Then your tender will be worth working on it. As well we support requirement of competitor, dated 09.02.2023. But we will not complain to AMCU as your tender not worth that. You use terms, looking like you are "selling a gold bar in half price", however it is not so. We manage now over 100 tenders only in Ukraine for about 3.6 billion UAH. So, we believe that this tender is not worth of extra efforts if buyer will not cooperative. Sincerely. ======================== Шановний покупець! Згідно з постановою КМУ 1178, мінімальний термін після проведення конкурсу може становити 7 днів. Але це МОЖЕ бути, а не ПОВИННО бути. І це стосується здебільшого військових закупівель. Відповідно до Закону про закупівлі № 922 цей час становить від 15 до 30 днів. Оголошуєте тендер 07.02.2023. Лише сьогодні ми отримали відгук від заводу, якому може бути цікавий цей тендер. Практично для роботи над вашим тендером залишилося всього 2 дні. Хто здатний і мотивований працювати так швидко (підтвердити специфікацію, ціну, вартість мультимодальної доставки, оформити та перекласти купу документів)? Тільки попередньо проінформована і щойно підготовлена місцева компанія («друг»). А як щодо китайського державного заводу? Точно ні. Ваше замовлення невелике і складне. Якщо у вас немає "друга" як вище і ви хочете отримати позитивний результат, раджу продовжити термін подачі документів як мінімум до 24.02.2023. Тоді ваш тендер буде вартий того, щоб над ним працювати. Також ми підтримуємо вимогу конкурсанта від 09.02.2023. Але ми не будемо скаржитися в АМКУ, оскільки ваш тендер того не вартий. Ви використовуєте терміни, ніби «продаєте злиток золота за півціни», але це не так. Зараз ми проводимо понад 100 тендерів тільки в Україні на суму близько 3,6 млрд грн. Тому ми вважаємо, що цей тендер не вартий додаткових зусиль, якщо покупець не піде на співпрацю. З повагою,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з пунктом 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Тобто на підготовку документів в учасника є мінімум сім днів. При цьому, саме Замовник встановлює вимоги до Учасників в частині строків подання тендерних пропозицій з огляду на необхідні строки постачання. Замовник оголошує процедури закупівлі з метою забезпечення підприємства необхідними товарами, роботами та послугами, керуючись власною виробничою необхідністю. Також варто зазначити, що участь підприємств у тендері не є законодавчо встановленим обов'язком, а визначається учасником тендеру самостійно та на добровільних засадах. Враховуючи викладене, Ваша вимога розгянута та визнана такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 08:12
Вимога
Залишено без розгляду

ТД не повинна містити вимог: що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 6cadc699334747ad8aa65319d5f8aafb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-07-000170-a.a1
Назва: ТД не повинна містити вимог: що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Згідно п. 4 ст. 22 Закону № 922, де сказано, що тендерна документація (далі — ТД) не повинна містити вимог: що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ТД, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. Тож, вимагаючи підтвердити, що в учасника є досвід виконання аналогічних договорів, замовник повинен уникати встановлення дискримінаційних вимог, а саме: На Вимогу ТД Замовника згідно ДОДАТОК № 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Пункт 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у сфері вугільної галузі (не менше 2 договорів). Учасник торгів повинен надати виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів саме у сфері вугільної галузі не менше двух договорів, на Рейка Ейкотракт РЕ.00Л.00.002, так як предмет закупівлі : код ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання- Рейка Ейкотракт РЕ.00Л.00.002 Зазначимо що Рейка Ейкотракт РЕ.00Л.00.002 входить до складу скребкового конвеєру. Наше підприємство має досвід постачання на підприємства котрі використовують дану Рейку для виготовлення обладнання в цілому, та поставляють це обладнання у сфері вугільної галузі. Таким чином досвід у нашого підприємства наявний, але не напряму з вугільними підприємствами.Також зазначимо що для опанування досвіду поставки тої чи іншої продукції достатньо виконання хоча б одного договору постачання. Враховуючи вищенаведене, прописані умови тендерної документації значно зменшують коло здорової конкуренції кількості учасників, отже внаслідок і економії коштів для Вашого підприємства. Просимо ДОДАТОК № 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Пункт 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у сфері вугільної галузі (не менше 2 договорів). Пункт 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати: - не менше 2 (двох) копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема,суми/вартість) може бути скрита (зачернена). Викласти в наступній редакції: Пункт 1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 1 договору). Пункт 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати: - не менше 1 (одної) копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема,суми/вартість) може бути скрита (зачернена). У Разі не внесення змін, наше підприємство в установленому законом порядку, буде вимушено подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога розглянута. До тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2023 08:12