-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області
Торги не відбулися
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 17:02 - 15.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Номер:
95a3f4a4a666483b99490c3226f10df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.b6
Назва:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка_технічні характеристики_new.pdf 21.02.2023 20:47
- Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції. 21.02.2023 20:47
- протокол.PDF 22.02.2023 13:44
Дата подачі:
21.02.2023 20:47
Вирішення:
Шановний Учаснику.
У Довідці «Про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» № 23/2/23 від 13.02.2023р. невірно зазначена назва предмета закупівлі, а саме замість назви «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області» вказана назва «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Варвинської селищної територіальної громади Прилуцького району Чернігівської області». Так як відповідно до ст. 40 Особливостей «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо», Вам не було надано право на виправлення даної помилки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Номер:
ab6151855ac644e782cb29dc57b8ae4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.b5
Назва:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2023 20:35
Опис причини скасування:
не додано документів
Дата скасування:
21.02.2023 20:36
Вимога
Відкликано скаржником
додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Номер:
eaf42e4183dd4bffa3f68d1792f28e0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.a4
Назва:
додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Вимога:
Згідно тендерної документації: Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції,
п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Даний пункт повністю відповідає протоколу про «Вимоги про усунення невідповідностей».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2023 20:18
Опис причини скасування:
надана відкоригована скарга
Дата скасування:
21.02.2023 20:41
Вимога
Відкликано скаржником
додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Номер:
8a201c98b07c4d8a8e0a438ecffa0e8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.b3
Назва:
додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Вимога:
Згідно тендерної документації, розділ Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Дана пункт тендерної документації повністью віповідає протоколу про «Вимоги про усунення невідповідностей».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2023 20:06
Опис причини скасування:
надана відкоригована скарга
Дата скасування:
21.02.2023 20:41
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c63fa302b1f84797b567b231f30c2e65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.b2
Назва:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.pdf 21.02.2023 14:42
- Довідка_технічні характеристики_new.pdf 21.02.2023 14:42
Дата подачі:
21.02.2023 14:42
Опис причини скасування:
надана відкоригована скарга
Дата скасування:
21.02.2023 20:42
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
c1b580a7980c45faa9716816a3fd6ca1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-015136-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику.
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю: «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)», ми маємо до Вас наступну вимогу та запитання:
3. У п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності в Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: сертифікованого інженера-землевпорядника, в кількості не менше 2-х працівників.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить нормам Закону України «Про землеустрій.
Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель» встановлено: «Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є: фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок)».
У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Тобто нормами Закону встановлено, що виконавці зобов’язані мати за основним місцем роботи ОДНОГО сертифікованого інженера-землевпорядника для виконання робіт з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Хочемо зазначити, що Антимонопольним комітетом України неодноразово розглядалися і задовольнялися на користь Скаржника скарги щодо кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників. Вимоги щодо наявності більше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника визнавались Колегією АМКУ дискримінаційними та такими, що суперечать чинному законодавству, Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації в цій частині. Одним із прикладів є рішення Антимонопольного комітету України № 5666-р/пк-пз від 02.09.2022.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до п. 2.1 Додатку 2 у наступній редакції: «Довідка за підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: - сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 1-го, який має кваліфікаційний сертифікат, має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року і працює за основним місцем роботи…».
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол.PDF 13.02.2023 16:26
Дата подачі:
10.02.2023 17:59
Вирішення:
«Шановний учаснику, так, дійсно нормами Закону України «Про землеустрій» встановлено, що виконавці – юридичні особи зобов’язані мати за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Тому, зважаючи на це в додатку 3 до Тендерної документації буде змінено вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-землевпорядника, в кількості не менше 2-х працівників на вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-землевпорядника, який працює за основним місцем роботи і є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Статус вимоги:
Задоволено