• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області

Торги не відбулися

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 17:02 - 15.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.

Номер: 95a3f4a4a666483b99490c3226f10df9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.b6
Назва: Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Вирішення: Шановний Учаснику. У Довідці «Про відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» № 23/2/23 від 13.02.2023р. невірно зазначена назва предмета закупівлі, а саме замість назви «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області» вказана назва «Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Варвинської селищної територіальної громади Прилуцького району Чернігівської області». Так як відповідно до ст. 40 Особливостей «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо», Вам не було надано право на виправлення даної помилки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.

Номер: ab6151855ac644e782cb29dc57b8ae4c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.b5
Назва: Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не додано документів
Дата скасування: 21.02.2023 20:36
Вимога
Відкликано скаржником

додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.

Номер: eaf42e4183dd4bffa3f68d1792f28e0e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.a4
Назва: додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Вимога:
Згідно тендерної документації: Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Даний пункт повністю відповідає протоколу про «Вимоги про усунення невідповідностей».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: надана відкоригована скарга
Дата скасування: 21.02.2023 20:41
Вимога
Відкликано скаржником

додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.

Номер: 8a201c98b07c4d8a8e0a438ecffa0e8a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.b3
Назва: додатково до листа за №98/02/23 від 21.02.2023р.
Вимога:
Згідно тендерної документації, розділ Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Опис та приклади формальних несуттєвих помилок. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Дана пункт тендерної документації повністью віповідає протоколу про «Вимоги про усунення невідповідностей».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: надана відкоригована скарга
Дата скасування: 21.02.2023 20:41
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції

Номер: c63fa302b1f84797b567b231f30c2e65
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.b2
Назва: Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Оскарження протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Опис причини скасування: надана відкоригована скарга
Дата скасування: 21.02.2023 20:42
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: c1b580a7980c45faa9716816a3fd6ca1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-015136-a.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику. Ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю: «Послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Магдалинівської селищної територіальної громади, Новомосковського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги)», ми маємо до Вас наступну вимогу та запитання: 3. У п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності в Учасника працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: сертифікованого інженера-землевпорядника, в кількості не менше 2-х працівників. Дана вимога є дискримінаційною та суперечить нормам Закону України «Про землеустрій. Згідно статті 6 ЗУ «Про оцінку земель» встановлено: «Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є: фізичні та юридичні особи - розробники документації із землеустрою згідно із Законом України "Про землеустрій" (у частині виконання робіт з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок)». У свою чергу статтею 26 ЗУ «Про землеустрій» визначено, що розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. Тобто нормами Закону встановлено, що виконавці зобов’язані мати за основним місцем роботи ОДНОГО сертифікованого інженера-землевпорядника для виконання робіт з нормативної грошової оцінки земельних ділянок. Хочемо зазначити, що Антимонопольним комітетом України неодноразово розглядалися і задовольнялися на користь Скаржника скарги щодо кількості сертифікованих інженерів-землевпорядників. Вимоги щодо наявності більше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника визнавались Колегією АМКУ дискримінаційними та такими, що суперечать чинному законодавству, Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації в цій частині. Одним із прикладів є рішення Антимонопольного комітету України № 5666-р/пк-пз від 02.09.2022. Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до п. 2.1 Додатку 2 у наступній редакції: «Довідка за підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах, а саме: - сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 1-го, який має кваліфікаційний сертифікат, має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року і працює за основним місцем роботи…».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Шановний учаснику, так, дійсно нормами Закону України «Про землеустрій» встановлено, що виконавці – юридичні особи зобов’язані мати за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. Тому, зважаючи на це в додатку 3 до Тендерної документації буде змінено вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-землевпорядника, в кількості не менше 2-х працівників на вимогу щодо наявності сертифікованого інженера-землевпорядника, який працює за основним місцем роботи і є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Статус вимоги: Задоволено