• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень: послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)

Завершена

234 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 171.50 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 16:45 - 11.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на рішення замовника

Номер: 76f876e5c2c94dd186abd7688ffb0512
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-014785-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення замовника
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника Рішенням, оформленим протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №36 від 15 лютого 2023 року, було прийнято рішення про визначення переможця відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-014785-a ). 15 лютого 2023 року замовником було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. З цієї дати, Товариству з обмеженою відповідальністю «А-Енерго», яке було іншим учасником торгів, стало відомо про порушення своїх прав внаслідок неправомірного рішення замовника. Відповідно до п. 56 Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Таким чином скарга подається в межах встановленого строку. Так, відповідно до п.3, п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Подана Товариство з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» тендерна пропозиція містила цілу низку невідповідностей умовам тендерної документації, та суперечила вимогам ст.17 вказаного Закону, а тому мала бути відхилена, з огляду на наступне. 1. За п. 5.3. Тендерної документації: учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав визначених статтею 17 Закону, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції… 14) замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 10.02.2023р. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надало у довільні формі інформацію про відповідність підстав ст. 17 ЗУ. В п. 13 було зазначено про те, що Відповідно до абзацу 1 ч. 2 ст. 17 ЗУ ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» підтверджує та гарантує, що товариство виконало усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю та відносно нього не застасовано санкцій у вигляді штрафів або відшкодування збитків, також відсутні факти дострокового розірвання договору із Замовником. Проте, згідно з відкритих даних ЄДРПОУ вбачається наявність відкритих виконавчих проваджень у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» відкритих ще 13.01.2022. Тобто більше року переможцем не виконується рішенням суду, яким було покладено відповідні зобов’язання, що вже вказує на встановлені порушення в діяльності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Окрім того, Постановою від 27 липня 2022 року Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду було закрито провадження у справі та залишено в силі (не скасовано як того вимагав Замовник) припис Держекоінспекції від 14.07.2021 №7533/4.2/4-21 «Щодо зупинення дії чи анулювання дозволу», яким Держекоінспекція, керуючись підпунктом 4 пункту 4 Положення № 275 та частиною сьомою статті 4-1 Закону № 2806-IV просить Мінзахисту довкілля та природних ресурсів - правонаступника Міністерства екології та природних ресурсів України, яке затвердило висновок державної екологічної експертизи від 08.08.2016 №7-03/12-18484/10-16, наданий ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром», зупинити його дію або анулювати в установленому законодавством порядку. У вказаному приписі від 14.07.2021 №7533/4.2/5-21 вказані такі порушення ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром» вимог законодавства: Встановлено факт надання в заяві про видачу документа дозвільного характеру та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації, а саме: ТОВ «Науково-виробнича компанія «Укрекопром» представлено висновок державної екологічної експертизи від 08.08.2016 №7-03/12-18484/10-1 по матеріалам оцінки впливу на навколишнє середовища щодо планової діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, Краснопільської сільської ради, 21-й км Старокиївського шосе, 55/1. Відповідно до проекту оцінки впливу на навколишнє середовища (далі - ОВНС) зазначено, що від організованого джерела труби утилізатора УТ300ДП при роботі печі розраховані викиди забруднюючих речовин виключно при спалюванні побутових, муніципальних та промислових відходів, а будь-які розрахунки щодо спалювання небезпечних медичних відходів відсутні. Зазначене вище суперечить п. 8 додатку 4 Технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі, за яким учасник при виконанні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог із захисту довкілля. 2. Відповідно до п.8. Додатку 4 у складі тендерної пропозиції Учасника останній має надати: - документи, що підтверджують проходження навчання робітників на право виконання робіт з підвищеною небезпекою за професією оператор котельні; - документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин»; - документи, що підтверджують проходження навчання керівника (або іншої посадової особи) підприємства з питань поводження з відходами; - наявність у штаті підприємства медичного працівника, які проводять щозмінні передрейсові(післярейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів(або Договір с медичним закладом на проведення передрейсових (післярейсових) медичних оглядів) У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Так, відповідно до наданих Переможцем документів: 1.Данкевич В.І.(керівник) – отримав Сертифікат про професійну підготовку – 21.05.2020р. 2.Максименко С.С.(керівник відділу виробництва) – отримав Свідоцтво про проходження курсу з питань токсичність продуктів горіння – 18.09.2018р. Сертифікат про професійну підготовку – 09.12.2017р. Посвідчення про проходження навчання з охорони праці згідно вимог п.5 НПАОП 0.00-1-45-69 - 12.06.2017р. 3. Гайдай М.Ю. (інженер з охорони праці ) – проходив перевірку знань за НПАО 0.00-1-45-69, 0.00-5.11-85, 90.00-1.05-00, 0.00-1.27-09 – 22.06.2017р. Відповідні посвідчення про проходження навчання датуються 22.06.2020р. 3.Оператори котельні Мусієнко С.Б., Погорєлов М.А., Шутенко О.В., Нечепуренко О.П. – проходили перевірку знать з правил технічної експлуатації установок очистки газу – 06.03.2020р. 4.Журжа Т.М. (сестра медичного відділу) – статус медичної сестри підтверджувався посвідченням №978 від 03.07.2017р. та діє дійсне до 22.07.2022р. Тобто подана інформація Учасником суперечить тендерним вимогам в частині п.4. за яким Учасник бере на себе зобов’язання власними силами здійснювати завантаження медичних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію, а також п. 1.2. Договору за яким Виконавець зобов'язаний дотримуватись вимог охорони прац. Проте, вищевказані працівники відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» не можуть вважатись такими, що пройшли спеціальне навчання і перевірку знань, а від так і не можуть бути допущені до виконання роботи передбаченою Замовником. 3. За п. 13 Додатку 4 Технічних та кількісних вимог до предмету закупівлі необхідним є наявність - Копії діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. Проте переможцем долучено інший сертифікат, а саме сертифікат ISO 45001:2018, котрий до того діє лише до 24.11.2023р. Разом з тим, за п. 3.1. Договору строк надання послуг: до 31.12.2023 року, що вказує на неможливість виконання протягом року покладених на учасника зобов’язань на підставі цього сертифікату. 4. Відповідно до п. 5.2.2. Тендерної документації, Учасник надає Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання послуг, які є предметом закупівлі. Окрім того, за п. 3.6. Договору Виконавець власними силами здійснює завантаження небезпечних відходів у спеціалізований автотранспорт, вивезення та утилізацію. Так, Товариство з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» надало Договір виготовлення та поставку обладнання №03/04-1К від 24.04.2015 на придбання та поставку Утилізатора УТ 3000. Відповідність та якість Товару за п. 3.2. Договору має підтверджуватись сертифікатом відповідності. На підтвердження якості обладнання ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Сертифікат відповідності №UA1.0130092938-15, яким встановлено відповідність Утилізаторів УТ 3000 що випускаються серійно в період з 13.11.2015 р. по 13.11.2017р. А за наданим договором Учасник збирається використовувати Утилізатор УТ 3000 що виготовлений та поставлений ще в вересні 2015 році, що вказано в специфікаціях та актах прийму – передачі обладнання. Відповідно ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не має сертифікату відповідності на це обладнання, що було виготовлено та встановлено з квітня по вересень 2015 року і таке обладнання не може вважатись сертифікованим за наданим сертифікатом відповідно до умов тендеру. 5. За п. 3.1. Договору, що збираються укласти Замовник та Учасник, строк надання послуг: до 31.12.2023 року. Учасник збирається виконувати покладені на нього обв’язки за адресою: м. Одесса, Старокиївська дорога 21км (будинок 55/1), на підтвердження чого надає договір оренди №01-4/08/2020-До від 01.08.2020р. Строк дії договору оренди за п. 8.1. становить до 30 червня 2023 року. Будь-якої можливості пролонгації, договір не містить. Зазначене виключає можливість учасника виконувати свої зобов’язання протягом року. 6. За вимогами Тендерної документації, Учасник має мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу для виконання умов тендеру. Так, Учасник збирається виконувати роботу на автомобілі ЗИЛ ВН1604НВ, про що надав відповідне свідоцтво про реєстрації транспортного засобу. Можливість виконувати перевезення небезпечних вантажів на зазначеному транспорті підтверджується свідоцтвом про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів від 18.10.2022р. і яке діє до 18.04.2023р., що виключає можливість користування зазначеним автомобілем протягом строку виконання роботи Замовника. Всі наведені вище обставини свідчать про порушення замовником вимог ч.2 ст.17 та ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для прийняття Антимонопольним комітетом України рішення про встановлення порушень процедури закупівлі та про зобов’язання замовника скасувати рішення в частині п. 1 - про відповідність тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» встановленим вимогам по предмету закупівлі. Всі документи та матеріали, що підтверджують порушення процедури закупівлі та неправомірність рішення замовника, містяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на офіційному веб-сайті prozorro.gov.ua.(постанова суду та витяг з реєстру долучаються у вигляді скріншотів та можуть бути перевірені за відкритими реєстрами). Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Тендерні пропозиції надійшли лише від двох учасників – від Товариства з обмеженою відповідальністю «А - Енерго», а також від ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». Пропозиція останнього мала бути відхилена, однак, замовник, порушивши вимоги чинного законодавства, визначив переможцем тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» по предмету закупівлі. В той же час, оскільки за приписами ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» мала бути відхилена, це означає, що замовник повинен був визначити переможцем ТОВ «А - Енерго». Отже, оскаржуваним рішенням, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, було порушено права та інтереси учасника процедури закупівлі – ТОВ «А-Енерго». Керуючись ч.9 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «А-Енерго» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-014785-а). 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" Одеської міської ради скасувати своє рішення про укладення договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» про закупівлю за кодом ДК 021:2015 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-06-014785-а), зазначене у протоколі «Щодо прийняття рішень уповноваженою особою» №36 від 15 лютого 2023 року. Додаток: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. 2. Роздруківка Постанови ВСУ. 3. Скріншот витягу з ЄДРПОУ. 4. Посвідчення на працівників ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ». 20 лютого 2023 року
Дата розгляду скарги: 02.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.02.2023 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.03.2023 17:50
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2023 10:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 52 від 10.03.2023 р ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Про скасування рішення ( протокол № 36 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2023 року ) визначення переможцем ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" ( Код ЄДРПОУ: 39624900) на суму 157 620,00 грн (Сто п'ятдесят сім тисяч шістсот двадцять гривень 00 копійок) в т. ч. ПДВ процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-02-06-014785-a, щодо здійснення закупівлі товару (надання послуг) за кодом ДК 021:2015:90520000-8 "Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами: Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень: послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів) для забезпечення потреб КНП «МКЛ №1» ОМР відповідно до рішення № 2525-р/пк-пз від 02.03.2023 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО"( Код ЄДРПОУ: 40277858) від 20 лютого 2023 року № UA-2023-02-06-014785-a.c2.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Михайло Жестков +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Переможець є таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника та підлягає дискваліфікації

Номер: 7a7bb0ec4f694df3ab874df303fb35f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-014785-a.a1
Назва: Переможець є таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника та підлягає дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до п.8 Додатку 4 ТД, Замовником вимагалось наступне: 1. надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства або відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства; Переможцем надані посвідчення від 24.06.2019 року, станом на 15.02.2023 не дійсні. 2.документи, що підтверджують проходження навчання робітників на право виконання робіт з підвищеною небезпекою за професією оператор котельні. Переможцем не надано жодного документу, який підтверджує навчання робітників за професією оператор котельні. 3.документи, що підтверджують проходження навчання робітників з пожежно-технічного мінімуму. Переможцем надані посвідчення 2019 року, які не є дійсними станом на 2023рік. 4. диплом, або сертифікат тощо посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» ( не меньше 2-х осіб); Переможцем надано диплом на Данкевича Віталія Івановича за спеціальністю «ЕКОЛОГІЯ». Замовником вимагался зовсім інший фах. Тож, Переможцем не надано відповідного диплома, який буде відповідати вимогам Замовника. 5. документи, що підтверджують проходження навчання робітників щодо роботи по виробництву, зберіганню, використанню, транспортуванню, утилізації та знешкодженню речовин, які відносяться до І та ІІ класів небезпеки за «Правилами безпеки при зберіганні, перевезенні та використанні сильнодіючих отруйних речовин»; Переможцем надані відповідні посвідчення 2020року у складі Тендерної пропозиції, які не є дійсними станом на сьогодні. 6. Свідоцтво про проходження курсів спеціального навчання працівників суб’єктів перевезення небезпечних вантажів ( не меньше 2-х осіб); Переможцем не надані відповідні посвідчення у складі ТП. 7. Посвідчення курсу «Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи, пов’язані з переробкою пластичних мас за правилами з охорони праці з перероблення пластичних мас» (не меньше 2-х осіб) Переможцем не надані відповідні посвідчення у складі ТП. 8.Посвідчення курсу «Спеціальне навчання працівників за курсом « Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками». Переможцем не надані відповідні посвідчення у складі ТП. Тож, Пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" є такою, що не відповідає умовам та вимогам Тендерної документації Замовника, та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу додається.
Статус вимоги: Відхилено