• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Ремонт та технічне обслуговування ТЗ (4 ЛОТА)

Завершена

1 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 15:30 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги (лот 4)

Номер: 6b369b23aeb84d5eafa8029737b00a58
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-012293-a.a1
Назва: дискримінаційні вимоги (лот 4)
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Місце надання послуг, що є предметом закупівлі: м. Київ , але не далі ніж 5 км. від основного місця розташування Замовника - Дмитрівська 16 А (надати підтвердження план-схему проїзду) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: м. Київ , але не далі ніж 5 км. від основного місця розташування Замовника - Дмитрівська 16 А, Замовник виконав вимоги Закону. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Також повідомляємо, що тендерною документацією встановлена відстань від місця реєстрації транспортних засобів Замовника до місця знаходження СТО є оптимальною для Замовника та розрахована з метою економії витрат часу та паливо-мастильних матеріалів. Більша відстань призведе до збільшення накладних витрат Замовника на здійснення технічного обслуговування автотранспортних засобів. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником в повній мірі дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звернувшись до відкритих джерел (Google maps), в радіусі 5 та менше кілометрів від місця реєстрації автотранспортних засобів Замовника наявні щонайменше 6 станцій технічного обслуговування. У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено