-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021:2015 − 90510000-5 (Послуги зі збирання та передачі відходів з суден)
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021:2015 − 90510000-5 (Послуги зі збирання та передачі відходів з суден)
Завершена
2 835 936.08
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 359.36 UAH
мін. крок: 1% або 28 359.36 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 15:17 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
2adf41d82efc4d7ea9c8b6acf309103d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011764-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1999 від 29.11.2016 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 25 вересня 2000 року № 571», у відповідності до Закону України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством України було визнано таким, що втратив чинність наказ Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 25 вересня 2000 року N 571 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 року за № 33/5224.
Тобто, станом на дату його прийняття скасовано нормативно-правовий акт, що регулює порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Просимо Вас видалити таку дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 17:57
Вирішення:
За результатами розгляду порушеного питання повідомляємо наступне:
1. Атестат виробництва видається відповідним галузевим органом стандартизації та сертифікації .
2. Атестат виробництва засвідчує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції забезпечує стабільність процесу утилізації та знищення на відповідність Закону України «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної небезпечної продукції», Закону України «Про відходи», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища».
Атестат виробництва видається згідно Інструкції 7.5-00-45 Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції”.
3. Відповідно до ст.5 ЗУ «Про відходи» Основними принципами державної політики у сфері поводження з відходами є пріоритетний захист навколишнього природного середовища та здоров'я людини від негативного впливу відходів, забезпечення ощадливого використання матеріально-сировинних та енергетичних ресурсів, науково обґрунтоване узгодження екологічних, економічних та соціальних інтересів суспільства щодо утворення та використання відходів з метою забезпечення його сталого розвитку.
4. Згідно п. «в» та «є» ст.17 ЗУ «Про відходи», Суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані, зокрема «забезпечувати приймання та утилізацію використаних пакувальних матеріалів і тари, в яких знаходилася продукція цих підприємств, установ та організацій - суб'єктів господарської діяльності, або укладати угоди з відповідними організаціями на їх збирання та утилізацію», а також «здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації» - зазначаємо, що наявність у суб’єкта поводження з небезпечними відходами зазначеного вище атестату виробництва - підтверджує відповідність такого ліцензіата п. «в» та «є» ст.17 ЗУ «Про відходи», тобто його здатність та можливість надавати якісні та своєчасні послуги.
5. Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища», Суб'єкти права власності на відходи повинні вживати ефективних заходів для зменшення обсягів утворення відходів, а також для їх утилізації, знешкодження або розміщення. Здійснення операцій у сфері поводження з відходами дозволяється лише за наявності дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами на визначених місцевими радами територіях із додержанням санітарних та екологічних норм у спосіб, що забезпечує можливість подальшого використання відходів як вторинної сировини і безпеку для навколишнього природного середовища та здоров’я людей.
З огляду цього пункту, атестат виробництва, виданий учаснику – безпосередньо той самий документ, який підтверджує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення (видалення) особливих суднових відходів (згідно переліку в Додатку V в Конвенції MARPOL 73/78) відповідає вимогам Закону України «Про відходи» та Закону України «Про охорону навколишнього середовища».
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимога тендерної документації щодо наявності у учасника Атестату виробництва – відповідає вимогам діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено