-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)
Завершена
5 097 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 6 405.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 6 405.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 15:11 - 17.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
857cb4d486cf44669e98c09382571076
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b11
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
17.03.2023 року, Протоколом уповноваженої особи, Ви відхилили нашу тендерну пропозицію на підставі того, що у ТД Замовника, Додаток №3, Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ЛОТ №2, вимагалось надати у складі продуктового набору, зокрема
Згущене молоко незбиране з цукром 8,5 % жирності, 370 г Фасоване у жерстяну тару. Колір – білий з кремовим відтінком, з ароматом пастеризованого молока, без сторонніх запахів. Склад – молоко та цукор, жирність – 8,5 %, без грудочок. У якості антиокислювача повинні використовуватися аскорбінова кислота, а стабілізаторів – похідні натрію або калію. Вага: 370 г, ДСТУ 4274:2003.
Натомість Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» надав у складі своєї тендерної пропозиції Згущене молоко незбиране з цукром 8,5 % жирності, 380 г, що на 10 г вище ваги, що вимагалась Замовником. Це єдина причина відхилення тендерної пропозиції вказана Замовником, отже робимо висновок, що по всім іншим вимогам ТД Замовника, тендерна пропозиція Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» відповідає умовам тендерної документації.
Але.. того ж дня, 17 березня 2023 року, Протоколом уповноваженої особи, Замовник визначив переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", тендерна пропозиція якого не відповідає умовах ТД Замовника по тій же складовій продуктового набору - Згущене молоко незбиране з цукром 8,5 % жирності, 370 г, ДСТУ 4274:2003.
По суті: в технічних вимогах чітко прописано - Згущене молоко незбиране з цукром 8,5 % жирності, 370 г, Фасоване у жерстяну тару. Колір – білий з кремовим відтінком, з ароматом пастеризованого молока, без сторонніх запахів. Склад – молоко та цукор, жирність – 8,5 %, без грудочок. У якості антиокислювача повинні використовуватися аскорбінова кислота, а стабілізаторів – похідні натрію або калію. Вага: 370 г, ДСТУ 4274:2003.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", надає у складі своєї тендерної пропозиції фото продукту згущене молоко, виробник ТОВ «ВІСТА» і Декларацію виробника №251 в якому зазначено, що продукт відповідає ДСТУ 4274, НЕ ДСТУ 4274:2003, як вимагалось ТД Замовника.
І навіть, якщо взяти до уваги, що ДСТУ 4274:2003 01.11.2020 року припинив свою дію, а на його заміну введено новий ДСТУ 4274:2019, про що Замовник міг і не знати, про це чітко мають знати виробники продукції. Крім того, згідно законодавства, Декларація виробника повинна містити таку інформацію:
1) назву та адресу виробника;
2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту;
3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу);
4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника;
5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу.
Тобто в Законі є чітка вимога посилання на стандарт, згідно якого виготовляється продукт, при оформленні Декларації виробника. Оскільки виробником як на фото так і на Декларації вказано ДСТУ 4272, то дана продукція не відповідає технічних вимогам Замовника, вказаним у Додатку №3, Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ЛОТ №2, оскільки Замовником вимагався продукт Згущене молоко незбиране з цукром 8,5 % жирності, 370 г ДСТУ 4274:2003.
На підставі вищесказаного тендерна пропозиція Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" має бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає технічним вимогам ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу Учасника від 22.03.2023.pdf 22.03.2023 15:19
Дата подачі:
21.03.2023 12:04
Вирішення:
Шановник Учаснику! У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Віконт» надав декларацію виробника від 22.12.2022 року № 251 на «Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% ж/б 0,370», яке відповідає вимогам ДСТУ 4274. На декларації стоїть «жива» печатка виробника, назва продукції, дата та інша інформація.
Уповноважена особа не має підстав та компетенції перевіряти правильність виписки даного документа з якості. У той же час, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «Віконт» надані фото продукції не розглядалися, оскільки це не вимагалося тендерною документацією.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «Віконт» повністю відповідає технічним вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
50114c82825d4fa3ac81987df281001f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b10
Назва:
Скарга
Скарга:
ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45,м. Київ, 03035
СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ»
Код ЄДРПОУ 35054725
Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А
Електронна пошта: leksar.vn@gmail.com
тел (0432)55-74-36, (096)2435463
ЗАМОВНИК: Територіальний центр соціального обслуговування
Подільського району м. Києва
Код ЄДРПОУ 19361841
Адреса: 04070, Україна , м. Київ обл., вул. Братська, буд. 15/9
Електронна пошта:uopodil@ukr.net
Телефон 380444256046
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-02-06-011245-a
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА В ЧАСТИНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (ЛОТ №1)
Територіальним центром соціального обслуговування Подільського району м. Києва (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-011245-a, назва предмета закупівлі Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні). Замовником виставлено 2 лоти: Лот 1 - Щоквартальні продуктові набори, Лот 2 - Святкові продуктові набори.
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є учасником даної закупівлі.
Аукціон було проведено 20 лютого 2023 року.
Участь в аукціоні приймали 3 учасника:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
17 березня 2023 року Рішенням Замовника (Протокол уповноваженої особи Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва) визначено переможцем учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» (копія додається).
При цьому, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
По суті: В Додатку №3 до ТД Замовника – технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, лот 1, визначено склад щоквартального продуктового набору, зокрема до складу набору має входити «РИС ШЛІФОВАНИЙ 1 гатунку, 1 кг - Зовнішній вигляд: білий, з різними відтинками. Смак – властивий рисовій крупі, без сторонніх присмаків. Запах: властивий рисовій крупі, без сторонніх запахів, не затхлий, не пліснявий. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, що забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. В оригінальній упаковці виробника. Вага: 1 кг, ДСТУ 4965:2008 (копія додається)
У складі своєї тендерної пропозиції .Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" надає Декларацію виробника (якісне посвідчення) №09/02 від 09 лютого 2023 року видане ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (УЧАСНИКОМ) в якому зазначено – вид – КРУПА РИСОВА фасована, 1кг, в даному документі також є посилання на Протокол випробувань продукції ЦСМ №696 (ПВ) від 10.02.2023 року КРУПА РИСОВА(копія додається)
Згідно чинного законодавства виробник сільськогосподарської продукції, призначеної для споживання людиною, харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки зобов'язаний видавати декларацію виробника на такі об'єкти під час введення їх в обіг.
Декларація виробника засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій.
Отже, для підтвердження якості Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (він же ВИРОБНИК) надає офіційний документ в якому чітко визначено вид продукту – КРУПА РИСОВА, що підтверджується Протоколом випробувань продукції ЦСМ №696 (ПВ) від 10.02.2023 року КРУПА РИСОВА.
Оскільки Замовник у ТД чітко зазначив, що в складі продуктового набору має бути саме РИС, Вага: 1 кг, ДСТУ 4965:2008, а не КРУПА РИСОВА (яка виготовляється за іншим державним стандартом - ГОСТ 6292-93 Крупа рисова. Технічні умови), то тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині невідповідності вимог щодо продукції, яка входить до складу продуктового набору і має бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" по ЛОТУ №1 та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
ДОДАТКИ:
1. Протокол уповноваженої особи Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва б/н;
2. Додаток №3 до ТД Замовника;
3. Копія Декларації виробника (якісне посвідчення) №09/02 від 09 лютого 2023 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол рішення щодо переможця 17.03.2023.pdf 20.03.2023 15:07
- Декларація виробника рис_гречка.pdf 20.03.2023 15:07
- Додаток 3.docx 20.03.2023 15:07
- Скарга.pdf 20.03.2023 15:07
- Відповідь на вимогу Учасника від 17.03.2023.pdf 21.03.2023 09:11
- Протокол про надання відповіді на запит АМКУ 24.03.2023.pdf 24.03.2023 15:36
- Додаток 3 Технічна специфікація Лот 1.pdf 24.03.2023 15:37
- Додаток 4 Цінова пропозиція до лоту 1.pdf 24.03.2023 15:37
- Довідки.pdf 24.03.2023 15:38
- Декларація виробника рис_гречка.pdf 24.03.2023 15:38
- Пояснення по суті скарги (формат .doc).docx 27.03.2023 08:29
- Пояснення щодо опечатки.docx 27.03.2023 09:56
- Пояснення по суті скарги (формат .doc).docx 27.03.2023 09:57
- рішення від 22.03.2023 № 3540.pdf 22.03.2023 15:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2023 № 3901.pdf 30.03.2023 11:43
- рішення від 29.03.2023 № 3901.pdf 31.03.2023 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2023 16:39
Дата розгляду скарги:
29.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.03.2023 15:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.03.2023 15:48
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7dd8d83f4ec74c6bbe25d16b02c889c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.a9
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
17.03.2023 року Протоколом Уповноваженої особи було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ".
Проаналізувавши тендерну пропозицію даного учасника, ми виявили суттєві невідповідності його тендерній документації Замовника, а саме:
В Додатку №3 до ТД Замовника – технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, лот 1, визначено склад щоквартального продуктового набору, зокрема «РИС ШЛІФОВАНИЙ 1 гатунку, 1 кг - Зовнішній вигляд: білий, з різними відтинками. Смак – властивий рисовій крупі, без сторонніх присмаків. Запах: властивий рисовій крупі, без сторонніх запахів, не затхлий, не пліснявий. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, що забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. В оригінальній упаковці виробника. Вага: 1 кг, ДСТУ 4965:2008.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" надає Декларацію виробника (якісне посвідчення) №09/02 від 09 лютого 2023 року видане ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (УЧАСНИКОМ) в якому зазначено – вид – КРУПА РИСОВА фасована, 1кг, в даному документі також є посилання на Протокол випробувань продукції ЦСМ №696 (ПВ) від 10.02.2023 року КРУПА РИСОВА.
Оскільки Замовник у ТД чітко зазначив найменування компоненту продуктового набору РИС ШЛІФОВАНИЙ 1 гатунку, то тендерна пропозиція учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі в частині невідповідності вимог щодо продукції, яка входить до складу продуктового набору.
P.S Крупа рисова це ГОСТ 6292-93 Крупа рисова. Технічні умови ( Цей стандарт поширюється на рисову крупу, призначену для харчових цілей та виробництва продуктів дитячого харчування).
А Рис це ДСТУ 4965:2008 Рис. Технічні умови (вимагалося ТД Замовника) - Цей стандарт поширюється на необрушене зерно рису, призначене для використовування на продовольчі потреби та для експортування.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу Учасника від 17.03.2023.pdf 20.03.2023 15:39
Дата подачі:
17.03.2023 13:39
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 пункту 51 особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення вимоги учасником торгів надати роз’яснення на звернення у спосіб оприлюднення його в електронній системі закупівель. Дане роз’яснення на звернення учасника торгів «ПП «ТД «Солодкий світ» полягає у наступному.
Встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «НВФ «Віконт» цілком відповідає умовам технічної специфікації Замовника, зокрема, що стосується позиції № 5: «Рис шліфований 1 ґатунку, 1 кг» .
Як відомо, шліфований рис – це зерно повністю очищене від оболонок, рівне, біле або жовтувате, яке може бути і довгозернистим, і средньозернистим, і круглим.
Декларація виробника щодо рису за обома лотами містить посилання як на ДСТУ 4965:2008, так і на ГОСТ 6292-93, що діє на території України.
Щодо надання фото, то тендерна документація Замовника не містить вимог з їх надання. Це має зміст у разі, коли Замовник стикається з невідомою торговою маркою, щодо якої відсутня будь-яка інформація. (Додатки наведені у протоколі УО від 20.03.2023 року).
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення
Номер:
5956d097ba044ad980407f27f36f5903
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.c8
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга:
Скарга
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-011245-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію Учасника ТОВ НВФ "Віконт" код ЄДРПОУ 20423276, на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Учасником надано не всі необхідні документи для участі.
Керуючись вимогами статей 11 та 33 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону), Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м.Києва від 02.01.2023 р. №2, з метою скасування рішення визначення переможця відкритих торгів з особливостями закупівлі №UA-2023-02-06-0011245-а "Продуктові набори (код ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)" за Лотом 1 - Щоквартальні продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5) та Лотом 2 - Святкові продуктові набори (код ДК 021:2015:015897300-5),
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
У складі тендерної пропозиції подані усі необхідні документи.
У тому випадку, якщо Замовник виявив, що якісь документи відсутні, він міг скористатись механізмом, що зазначений у п.40 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. та надати вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 24.02.2023 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол скасування рішення щодо переможця 24.02.2023 (1).pdf 01.03.2023 15:24
- Скарга Лот 2.pdf 01.03.2023 15:24
- Скарга Лот 2.pdf.asice 01.03.2023 15:24
- рішення від 03.03.2023 № 2569.pdf 03.03.2023 13:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2023 № 3059.pdf 14.03.2023 12:40
- рішення від 13.03.2023 № 3059.pdf 15.03.2023 16:52
- Протокол про надання відповіді АМКУ.pdf 10.03.2023 12:25
- Протокол про скасування рішення щодо ВІКОНТ 15.03.2023_Лот 2.pdf 15.03.2023 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2023 15:27
Дата розгляду скарги:
13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2023 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2023 16:52
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2023 08:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення Уповноваженої особи від 24.02.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» за лотом № 2 за процедурою закупівлі «Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-06-011245-a.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
d5c946f5d4c74b6e9e9b49081b745051
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b7
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Скарга
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-011245-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Код ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні, що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію Учасника ТОВ НВФ "Віконт" код ЄДРПОУ 20423276, на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Учасником надано не всі необхідні документи для участі.
Керуючись вимогами статей 11 та 33 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закону), Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м.Києва від 02.01.2023 р. №2, з метою скасування рішення визначення переможця відкритих торгів з особливостями закупівлі №UA-2023-02-06-011245-а "Продуктові набори (код ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)" за Лотом 1 - Щоквартальні продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5) та Лотом 2 - Святкові продуктові набори (код ДК 021:2015:015897300-5),
»
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
У складі тендерної пропозиції подані усі необхідні документи.
У тому випадку, якщо Замовник виявив, що якісь документи відсутні, він міг скористатись механізмом, що зазначений у п.40 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. та надати вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол від 24.02.2023 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Лот 1.pdf.asice 01.03.2023 14:56
- Скарга Лот 1.pdf 01.03.2023 14:56
- Протокол скасування рішення щодо переможця 24.02.2023 (1).pdf 01.03.2023 14:59
- рішення від 03.03.2023 № 2572.pdf 03.03.2023 13:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2023 № 3024.pdf 14.03.2023 12:50
- рішення від 13.03.2023 № 3024.pdf 15.03.2023 16:54
- Протокол про надання відповіді АМКУ.pdf 10.03.2023 12:24
- Протокол про скасування рішення щодо ВІКОНТ 15.03.2023_Лот 1.pdf 15.03.2023 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2023 15:17
Дата розгляду скарги:
13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.03.2023 13:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.03.2023 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2023 08:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення Уповноваженої особи від 24.02.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» за лотом № 1 за процедурою закупівлі «Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-06-011245-a.
Вимога
Є відповідь
невідповідність
Номер:
7977e00a1cc349649d29a696cb98da6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b6
Назва:
невідповідність
Вимога:
Шановний Замовнику,відповідно до ч.3 ст.31 Закону України"Про публічні закупівлі",та абз.2 п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня2022р.№1178 у разі ,коли Учасник процедури закупівлі ,тендерна пропозиція ,якого відхилена,вважає недостатню аргументацію ,зазначену в повідомлені,такий Учасник може звернутися до Замовниказ вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації,зокрема технічній специфікації,та\або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.Таким чином просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
27.02.2023 13:29
Вирішення:
Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі щодо закупівлі № UA-2023-02-06-011245-a «Продуктові набори (код ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)», зокрема, за Лотом 1 – Щоквартальні продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5) та Лотом 2 – Святкові продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5), у строк, що передбачений абзацом 3 пункту 40 Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
невідповідність
Номер:
33f0ddeaaf964fc4ab0f2a825bb363ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.c5
Назва:
невідповідність
Вимога:
Шановний Замовнику,відповідно до ч.3 ст.31 Закону України"Про публічні закупівлі",та абз.2 п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня2022р.№1178 у разі ,коли Учасник процедури закупівлі ,тендерна пропозиція ,якого відхилена,вважає недостатню аргументацію ,зазначену в повідомлені,такий Учасник може звернутися до Замовниказ вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації,зокрема технічній специфікації,та\або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.Таким чином просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
27.02.2023 13:28
Вирішення:
Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі щодо закупівлі № UA-2023-02-06-011245-a «Продуктові набори (код ДК 021:2015:15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)», зокрема, за Лотом 1 – Щоквартальні продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5) та Лотом 2 – Святкові продуктові набори (код ДК 021:2015:15897300-5), у строк, що передбачений абзацом 3 пункту 40 Особливостей.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
98d931acd4514159b3a19bc750af2630
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45,м. Київ, 03035
СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ»
Код ЄДРПОУ 35054725
Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А
Електронна пошта: raisagandzuk@gmail.com
тел (0432)55-74-36, (096)2435463
ЗАМОВНИК: Територіальний центр соціального обслуговування
Подільського району м. Києва
Код ЄДРПОУ 19361841
Адреса: 04070, Україна , м. Київ обл., вул. Братська, буд. 15/9
Електронна пошта:uopodil@ukr.net
Телефон 380444256046
ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями
ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні)
ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-02-06-011245-a
СКАРГА
Територіальним центром соціального обслуговування Подільського району м. Києва (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-011245-a, назва предмета закупівлі Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні). Замовником виставлено 2 лоти: Лот 1 - Щоквартальні продуктові набори, Лот 2 - Святкові продуктові набори.
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є учасником даної закупівлі.
Аукціон пропозицій відбувся 20 лютого 2023 року.
Участь в аукціоні приймали 3 учасника:
- Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт";
- ТОВ "НВФ "ВІКОНТ";
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"
Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
Згідно ст..29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
По ЛОТУ №2 Найнижчою ціновою пропозицією, визначено пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ».
23 лютого 2023 року Пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» було відхилено Протоколом уповноваженої особи Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва б/н (копія додається). Згідно інформацію про Замовника, оприлюдненої у системі Prozorro, уповноваженою особою є Лютик Тетяна Василівна.
В оприлюдненому протоколі зазначено наступне:
Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» не погоджується з Рішенням Уповноваженої особи та 23.02.2023 року надіслав Замовнику Вимогу, в якій зазначив, що не погоджується з Рішенням Замовника та вимагає скасувати Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» та розглянути нашу пропозицію відповідно до законодавства України, та виклав аргументи на підтвердження своєї позиції (копія Вимоги додається).
24.02.2023 року, в системі закупівель PROZORRO Замовник опублікував відповідь на нашу Вимогу: «Спасибі Вам за вимогу. Врахуємо у подальшій роботі» Рішення замовника: Вимога задоволена. Даним Рішенням Замовник розблокував Закупівлю. Також 24.02.2023 року Замовник скасував своє Рішення про визнання Переможцем закупівлі Учасника ТОВ "НВФ «ВІКОНТ» і перейшов до розгляду пропозиції наступного Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт".
Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» не погоджується з Рішенням Замовника, з наступних причин:
По-перше Вимога Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» була задоволена лише частково, в тій частині, що стосується про визнання Переможцем закупівлі Учасника ТОВ "НВФ «ВІКОНТ».
По-друге, Замовник проігнорував ті аргументи, які Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» надав, як доказ того, що його тендерна пропозиція відповідає умовам ТД Замовника, а саме:
В Додатку №3 до ТД Замовника – Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п 3, вказано технічні вимоги до зефіру, а саме:
Солодкий фруктовий післясмак з приємною кислинкою. Аромат – приємний, ванільний.
У складі обов’язково має бути яблучне пюре, яке повинно стояти у переліку продуктів не нижче третьої позиції. Вага: 240-350 г, фасований, відповідність ТУ або ДСТУ.
Незрозуміло про який пектин, яким має бути само собою збагачене яблучне пюре говорить Замовник, оскільки у прописаній Замовником ТД чітко описані технічні вимоги, які не містять жодної вимоги про те, що яблучне пюре має бути збагачене пектином (копія додається). Як зазначив сам Замовник, в описі, що міститься на офіційному сайті виробника зефіру (КФ СТИМУЛ) зазначено - Класичний повітряний зефір на агарі, зі смаком ванілі та малини. У складі: яблучне пюре, цукор, яєчний білок, агар. Зефір зі смаком ванілі, в складі яблучне пюре, перше в переліку, згідно Посвідчення про якість виготовлено відповідно до ДСТУ (Копія додається). Тобто зефір повністю відповідає технічним вимогам Замовника до даного продукту.
По другому питанню:
П.9 того ж Додатку №3 до ТД Замовника – Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, містить технічні вимоги до чаю, а саме:
Розмір чайного листа – крупнолистовий. Тип упаковки – м’яка (пакет з целофану). Смак – терпкий, в’яжучий, без ароматизаторів. Форма випуску – розсипний. Фасований у м’яку упаковку. Вага: 100 г, ДСТУ 7174:2010 або ТУ У 10.8-3245610719-001:2019.
П. 3 Вимоги до компонентів святкового продуктового набору:
- всі харчові продукти, включені до продуктового набору, повинні відповідати вимогам державних стандартів якості (ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ або ТУ).
Тобто в ТД чітко написано або ДСТУ 7174:2010 або ТУ У 10.8-3245610719-001:2019. Це означає, що Замовник дає Учасникам вибір або ДСТУ або ТУ У.
Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає чай чорний цейлонський крупно листовий, вагою 100г, виготовлений відповідно до ДСТУ 7174:2010, все як вимагалось умовами ТД Замовника (копія якісного посвідчення додається).
Згідно ЗУ «Про стандартизацію» ст..1 п.22 - технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Порівняно з ДСТУ – ТУ мають обмежену сферу застосування. ТУ(технічні умови) – це вимоги, які розробляють самі виробники. Продукція, виготовлена за технічними умовами, обов’язково повинна відповідати вимогам ДСТУ, проте, виготовляється за власною рецептурою підприємства з використанням новітніх технологій, що дозволяє здешевити собівартість готового продукту, наділити його певними властивостями та максимально задовольнити вимоги споживачів виходячи з рівня їх купівельної спроможності. Згідно п.4.11 СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016 Технічні умови України. Настанови щодо типової побудови, викладення, оформлення, позначення, прийняття та надання чинності - Право власності на технічні умови належать підприємствам (установам, організаціям), які їх прийняли. Власник технічних умов має право володіти, користуватись і розпоряджатись належними йому технічними умовами на свій розсуд і у своїх інтересах відповідно до Цивільного кодексу України. Виходячи з фото чаю, наданого Учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"(копія додається), де на етикетці вказано, що виробником даного продукту є саме ТОВ "НВФ "ВІКОНТ» і на вказано, що товар виготовлено згідно ТУ У 10.8-3245610719-001:2019, можемо зробити припущення, що власником/замовником даного ТУ У є саме ТОВ "НВФ "ВІКОНТ». Згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» - право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.
Тобто інші підприємства не мають права використовувати технічні вимоги, власником яких є підприємство (крім випадків надання таких прав самим власником).
Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» надав у складі своєї тендерної пропозиції продукт, чай чорний цейлонський крупно листовий, вагою 100г, який виготовлено згідно ДСТУ 7174:2010, що вимагалось ТД Замовника. Тому ми не бачимо причин для відхилення нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» по Лоту №2;
- зобов’язати Замовника розглянути тендерну пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» по Лоту №2, згідно законодавства України.
ДОДАТКИ:
1. Протокол уповноваженої особи Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва б/н;
2. Копія Вимоги Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ»;
3. Додаток №3 до ТД Замовника;
4. Копія Посвідчення про якість (декларація виробника) КФ Стимул на зефір;
5. Копія Якісного посвідчення (декларація виробника) ПП «ТД «Солодкий Світ» на чай;
6. Фото чаю, надане Учасником ТОВ "НВФ "ВІКОНТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.02.2023 11:12
- Якісне посвідчення чай.pdf 27.02.2023 11:12
- Вимога.pdf 27.02.2023 11:12
- ФОТО Чай.jpg 27.02.2023 11:12
- Протокол про-відхилення ТП учасника.pdf 27.02.2023 11:12
- додаток 3 ТД.docx 27.02.2023 11:12
- Посвідчення про якість зефір.pdf 27.02.2023 11:12
- рішення від 28.02.2023 № 2353.pdf 28.02.2023 15:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2023 № 2940.pdf 10.03.2023 11:08
- рішення від 09.03.2023 № 2940.pdf 14.03.2023 14:24
- Протокол про надання відповіді АМКУ.pdf 10.03.2023 12:24
- Протокол про скасування рішення щодо ТД Солодкий світ 15.03.2023.pdf 15.03.2023 11:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2023 12:09
Дата розгляду скарги:
09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.02.2023 15:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2023 14:24
Дата виконання рішення Замовником:
16.03.2023 08:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення Уповноваженої особи від 23.02.2023 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий світ» за лотом № 2 за процедурою закупівлі «Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-06-011245-a.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3f56daac23aa4e1e89b1055c24e9da96
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є Учасником Закупівлі UA-2023-02-06-011245-a, Відкриті торги з особливостями, Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні). Замовником виставлено 2 лоти: Лот 1 - Щоквартальні продуктові набори, Лот 2 - Святкові продуктові набори.
Аукціон пропозицій відбувся 20 лютого 2023 року.
Участь в аукціоні приймали 3 учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" з остаточною ціновою пропозицією 3 447 120,00 грн з ПДВ;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" з остаточною ціновою пропозицією 3 332 640 грн з ПДВ.
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" з остаточною ціновою пропозицією 3 306 776 грн з ПДВ;
Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
Згідно ст..29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
По ЛОТУ №1 Найнижчою ціновою пропозицією, визначено пропозицію ТОВ "НВФ "ВІКОНТ".
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
23.02.2023 року Протоколом уповноваженої особи Замовник визначив Переможцем закупівлі Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ".
Детально розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", було виявлено невідповідність її ТД Замовника, а саме:
В ТД Замовника, розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.5 Інша інформація, вимагається:
2. Оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, що містить інформацію про наявність рахунку(ів), та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка(ки) повинна(і) бути не більше семиденної давнини відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однією банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка з необхідною інформацією надається кожною банківською установою.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку, яка видана банком 09.02.2023 року, а пропозиція Учасника подана 18.02.2023 року, тобто дев’ятиденної давнини, а Замовником вимагалось не більше семиденної давнини.
Крім того, в Довідці, наданій Учасником відсутня інформація, що підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами.
Наступне. Додаток №5 до ТД Замовника містить вимогу, про те, що ЛИСТ-ЗГОДА має містити наступну інформацію:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я, __________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортних, ідентифікаційного коду, електронних ідентифікаційних даних: номерів телефонів, електронних адрес й іншої необхідної інформації, передбаченої законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
В своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", надає ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, лише від директора. Від інших працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються в пропозиції Учасника листів-згоди немає. Хоча це вимагалось у ТД Замовника.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", має бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.02.2023 13:49
Дата подачі:
23.02.2023 13:49
Вирішення:
Спасибі Вам за вимогу. Врахуємо у подальшій роботі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
2473e180c92e4bcaa0056df60b25f34b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-011245-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Приватне підприємство «ТД «Солодкий Світ» є Учасником Закупівлі UA-2023-02-06-011245-a, Відкриті торги з особливостями, Продуктові набори (ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні). Замовником виставлено 2 лоти: Лот 1 - Щоквартальні продуктові набори, Лот 2 - Святкові продуктові набори.
Аукціон пропозицій відбувся 20 лютого 2023 року.
Участь в аукціоні приймали 3 учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" з остаточною ціновою пропозицією 1 236 442,55 грн з ПДВ;
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" з остаточною ціновою пропозицією 1 037 610,00 грн з ПДВ;
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" з остаточною ціновою пропозицією 1 004 944,50 грн з ПДВ.
Єдиний критерій оцінки – Ціна – 100%.
Згідно ст..29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
По ЛОТУ №2 Найнижчою ціновою пропозицією, визначено пропозицію ПП «ТД «Солодкий Світ».
23 лютого 2023 року Пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» було відхилено Протоколом уповноваженої особи Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва б/н. Згідно інформацію про Замовника, оприлюдненої у системі Prozorro, уповноваженою особою є Лютик Тетяна Василівна.
В оприлюдненому протоколі зазначено наступне:
Читаючи даний протокол в нас виникло дуже двояке відчуття. Наша компанія не є виробником зефіру, тому ми, на відміну від ЗАМОВНИКА, не маємо того рівня освідченості про позначку «П», яка повинна бути, за словами Замовника, у якісному посвідченні Виробника, але є одне але.
В Додатку №3 до ТД Замовника – Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п 3, вказано технічні вимоги до зефіру, а саме:
Солодкий фруктовий післясмак з приємною кислинкою. Аромат – приємний, ванільний.
У складі обов’язково має бути яблучне пюре, яке повинно стояти у переліку продуктів не нижче третьої позиції. Вага: 240-350 г, фасований, відповідність ТУ або ДСТУ.
Про який пектин, яким має бути само собою збагачене яблучне пюре ви говорите?
У прописаній ВАМИ ТД чітко описані технічні вимоги, які ми виконали. Як Ви самі зазначили, в описі, що міститься на офіційному сайті виробника зефіру зазначено - Класичний повітряний зефір на агарі, зі смаком ванілі та малини. У складі: яблучне пюре, цукор, яєчний білок, агар. Зефір зі смаком ванілі, в складі яблучне пюре, перше в переліку, згідно Посвідчення про якість виготовлено відповідно до ДСТУ.
То в чому тут причина відхилення?
По другому питанню:
П.9 того ж Додатку №3 до ТД Замовника – Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, містить технічні вимоги до чаю, а саме:
Розмір чайного листа – крупнолистовий. Тип упаковки – м’яка (пакет з целофану). Смак – терпкий, в’яжучий, без ароматизаторів. Форма випуску – розсипний. Фасований у м’яку упаковку. Вага: 100 г, ДСТУ 7174:2010 або ТУ У 10.8-3245610719-001:2019.
Тобто в ТД чітко написано або ДСТУ 7174:2010 або ТУ У 10.8-3245610719-001:2019. Це означає, що Замовник дає Учасникам вибір або ДСТУ або ТУ У.
Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає чай чорний цейлонський крупно листовий, вагою 100г, виготовлений відповідно до ДСТУ 7174:2010, все як вимагалось умовами ТД Замовника.
Згідно ЗУ «Про стандартизацію» п.22) технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. Порівняно з ДСТУ – ТУ мають обмежену сферу застосування. ТУ(технічні умови) – це вимоги, які розробляють самі виробники.
То в чому причина відхилення?
Натомість, в Учасника, якого Замовник визнав Переможцем є багато порушень, які чомусь не помітив Замовник, а саме:
В ТД Замовника, розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.5 Інша інформація, вимагається:
2. Оригінал довідки, виданої банківською установою, у якій обслуговується або є клієнтом Учасник, що містить інформацію про наявність рахунку(ів), та підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами. Наведена вище інформація може бути зазначена банківською установою в одній або декількох довідках. Довідка(ки) повинна(і) бути не більше семиденної давнини відносно кінцевої дати подання Учасником Тендерної пропозиції. У разі обслуговування Учасника більш ніж однією банківською установою або наявності кількох рахунків – довідка з необхідною інформацією надається кожною банківською установою.
Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку, яка видана банком 09.02.2023 року, а пропозиція Учасника подана 18.02.2023 року, тобто дев’ятиденної давнини, а Замовником вимагалось не більше семиденної давнини.
Крім того, в Довідці, наданій Учасником відсутня інформація, що підтверджує відсутність в Учасника в даній банківській установі простроченої заборгованості за кредитами.
Наступне. Додаток №5 до ТД Замовника містить вимогу, про те, що ЛИСТ-ЗГОДА має містити наступну інформацію:
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Я, __________________________, (прізвище, ім’я, по-батькові працівника Учасника, чиї персональні дані згадуються у пропозиції Учасника) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т. ч. паспортних, ідентифікаційного коду, електронних ідентифікаційних даних: номерів телефонів, електронних адрес й іншої необхідної інформації, передбаченої законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
В своїй тендерній пропозиції Учасник ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", надає ЛИСТ-ЗГОДУ на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, лише від директора. Від інших працівників Учасника, чиї персональні дані згадуються в пропозиції Учасника листів-згоди немає. Хоча це вимагалось у ТД Замовника.
На підстав вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» та розглянути нашу пропозицію відповідно до законодавства України. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до спеціально уповноваженого органу зі скаргою про порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.02.2023 13:26
Дата подачі:
23.02.2023 13:26
Вирішення:
Спасибі Вам за вимогу. Врахуємо у подальшій роботі.
Статус вимоги:
Задоволено