• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні)

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Завершена

620 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 14:44 - 11.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 46f930f2d1c241f6b5359eac52481b84
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-010485-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА Повідомляємо Антимонопольний комітет України, тендерну пропозицію Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС» було неправомірно відхилено з огляду на наступне. Відповідно до протоколу № 3/11/23 від 20.02.2023р. уповноваженої особи Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПММ-СЕРВІС» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А саме, всупереч вимогам Технічної специфікації Додатку №2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист гарантія про забезпечення присутності обслуговуючого персоналу протягом всього часу роботи вбиральні. Проте зазначаємо, що учасником ТОВ «ПММ-СЕРВІС» в складі тендерної пропозиції подано лист вих. № 056-з від 09.02.2023 року, який містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, скріплені печаткою та підписом Учасника, який містить твердження про забезпечення присутності обслуговуючого персоналу протягом всього часу роботи вбиральні. Відповідно до переліку формальних помилок затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.3 «Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» Враховуючи вищенаведене, вважаємо, неподання окремого листа-гарантії формальною помилкою. Також зазначаємо, що відповідно до пункту 40 Постанови Кабінету міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Допущена учасником помилка, а саме неподання окремого листа-гарантії про те, що Виконавець забезпечує присутність обслуговуючого персоналу протягом всього часу роботи вбиральні , в розумінні Закону, є невідповідністю, яка виправляється протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, оскільки виправлення цієї помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівлі, однак порушуючи наші права передбачені Законом, не зробив цього. Відтак просимо прийняти скаргу до розгляду, прийняти рішення про порушення проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 (CPV) 50760000-0 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування громадської вбиральні (Послуги з утримання громадської вбиральні)» та вжити необхідних заходів для усунення порушення наших прав, зокрема зобов’язати Шевченківську Районну Адміністрацію Львівської міської ради відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПММ-СЕРВІС».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2023 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.03.2023 18:14
Дата виконання рішення Замовником: 10.03.2023 10:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 10.03.2023 №7/11/23 прийнято рішення про скасування рішення про визначення ЛКП «Балатон-409» переможцем процедури закупівлі, а також рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТзОВ «ПММ-СЕРВІС» та провести повторну оцінку.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС", Юрій Ігорович +380931233235 pmmservice1@gmail.com