-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
33600000-6 - Фармацевтична продукція
Завершена
192 021.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 94.90 UAH
мін. крок: 0% або 94.90 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 12:50 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c0ecdd7c9e6d4d4c8276d72ae2acd16c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-007211-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Деталі у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-02-06-007211-a.docx 10.02.2023 09:23
- відповідь 13.02.2023 08:41
Дата подачі:
10.02.2023 09:23
Вирішення:
Шановний учаснику! На Ваше запитання, щодо процедури закупівлі UA-2023-02-06-007211-а повідомляємо наступне: Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 оку 3 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»: Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів.
Отже за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначати окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а уразі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Варто зазначити, що ринок постачальників лікарських засобів величезний і не обмежується 2-3-ма постачальниками. На медичному ринку України в наявності достатня кількість постачальників, які мають ліцензію на здійснення даного виду діяльності та можуть забезпечити поставку заявлених лікарських засобів. Діюче законодавство не містить обмежень, щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Вимога автора розділити предмет закупівлі на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2023 00:02