-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг
Торги не відбулися
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 12:10 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА щодо умов договору викладеного у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації на закупівлю послуг
Номер:
861a38a10d6d480b8b1ddc5f92cd61a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-006144-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо умов договору викладеного у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації на закупівлю послуг
Вимога:
за кодом CPV за ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів(підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг).
Замовник Територіальне управління ДСА України в Сумській області.
Закупівля UA-2023-02-06-006144-a.
Розглянувши умови договору про закупівлю послуг з інформатизації (підключення до мережі Інтернет та надання Інтернет послуг (далі – Договір), звертаємось до Замовника з такими вимогами.
1. У цій закупівлі викладено проект договору: «ТИПОВИЙ ДОГОВІР № __про закупівлю послуг з інформатизації (послуг з підключення та надання доступу до мережі Інтернет)» .
У назві цього проекту договору вжито термін «інформатизація», який означає застосування у різних галузях сучасних інформаційних технологій й програмного забезпечення, відповідно при закупівлі послуг, пов’язаних з інформатизацією використовується код ДК 021:2015 72220000-3.
Разом з тим , код цієї закупівлі ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів і ця закупівля не стосується програмного забезпечення.
Враховуючи зазначене вище, просимо прибрати із назви Договору термін «інформатизація» та привести назву у відповідність до предмету і коду цієї закупівлі.
2. Пункт 4.3 Договору викладено наступним чином: «Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до наданих Послуг, засвідчених Актами».
Зазначений пункт суперечить пункту 4.2. у якому чітко викладено яким чином проводиться оплата послуг.
Окрім цього, незрозумілим є те, у які етапи та періоди відбувається оплата. Таке непрозоре формулювання створює можливості для зловживань та порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Враховуючи вище наведене, є необхідність у виключенні пункту 4.3 із Договору.
3. Пункт 4.4. містить наступну норму: «Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо Послуг, що надаються відповідно до фактичних надходжень до Спеціально фонду бюджету»».
Разом з тим, згідно ч. 2 ст 48 Бюджетного кодексу України, розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу).
Враховуючи те, що частина друга ст. 57 Бюджетного кодексу України передбачає збереження залишків коштів на кінець бюджетного періоду. (Так, згідно ч. 2 ст. 57 БК України, на кінець бюджетного періоду Казначейство України зберігає залишки коштів на рахунках спеціального фонду державного бюджету та щодо субвенцій із спеціального фонду державного бюджету на рахунках спеціального фонду місцевих бюджетів для покриття відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення) є необхідність викласти пункт 4.4. у редакції, яка повністю відповідає ч. 2 ст. 48 Бюджетного кодексу України, а саме: «Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання щодо Послуг, що надаються відповідно до фактичних надходжень до Спеціально фонду бюджету, (з дотриманням вимог частини другої статті 57 цього Кодексу)».
Наголошуємо, що у ст. 48 Бюджетного кодексу України вказано, що Замовник «бере на себе бюджетні зобов’язання», а не «візьме», як зазначено у запропонованій редакції п.4.4.
Запропонована редакція суперечить нормам Бюджетного кодексу України і має бути змінена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2023 14:16
Вирішення:
Роз’ясненя щодо змісту тендерної документації
(відповід на вимогу щодо умов договору викладеного у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації на закупівлю послуг)
Наказом Міністерства цифрової трансформації України від 07.05.2020 № 67 затверджена Методика визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації. П. 2 розділу 2 визначено : «До завдань, проектів (робіт) у сфері інформатизації (Національної програми інформатизації) належать завдання, проекти (роботи), що виконуються в межах бюджетних програм або здійснюються в інтересах органів державної влади та інших розпорядників бюджетних коштів і відповідають кодам Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, що наведені у Переліку кодів Національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", що визначають належність завдань, проектів (робіт) до сфери інформатизації (Національної програми інформатизації) (додаток).»
У додатку міститься, зокрема наступний перелік:
Код CPV* Опис
72000000-5 Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
ДК 021:2015 містить розділ « 72000000-5 ПОСЛУГИ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: КОНСУЛЬТУВАННЯ, РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПОСЛУГИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ І ПОСЛУГИ З ПІДТРИМКИ» , який включає ДК 021:2015: 72410000-7, відповідно і віднесений зазначеною методикою до сфери інформатизації.
Зауважуємо, зокрема, що зі змісту ЦК України, ГК України, судової практики вбачається, що правова природа договору не залежить від його назви, а визначається з огляду на зміст.
Проектом договору передбачений порядок оплати:
3. Порядок здійснення оплати
3.1. Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату Послуг здійснює на підставі актів приймання-передачі Послуг (далі – "Акт") шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця.
3.2. Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів Отримувачем. Зразок Акту наведено в Додатку 3 до Договору, який є його невід’ємною частиною.
3.3. Допускається поетапна оплата суми Договору відповідно до наданих Послуг, засвідчених Актами.
3.4. Відповідно до вимог частини 2 статті 48 Бюджетного кодексу України Замовник візьме на себе бюджетні зобов’язання щодо Послуг, що надаються відповідно до фактичних надходжень до Спеціально фонду бюджету.
3.5. Розрахунок за надані Послуги здійснюється у відповідності до ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 робочих днів з дати їх отримання.
Договір передбачає підключення до мережі Інтернет, тому, зокрема, з метою оплати зазначеної послуги, передбачена поетапна оплата.
Замовник фінансується виключно за рахунок коштів Державного бюджету України. Оплата буде здійснюватися із загального і спеціального фондів Державного бюджету України.
З метою можливості брати зобов»язання з обох фондів передбачений пункт договору щодо спеціального фонду, що в свою чергу сприятиме своєчасній оплаті послуг.
Через складну економічну ситуацію в Державі, можлива затримка фінансування, тому у разі затримки фінансування оплата буде здійснюватися протягом 5 робочих днів з дати їх отримання. Інші джерела фінансування ніж кошти Державного бюджету відсутні, тому виконання зобов»язань в частині оплати послуг залежить повністю від вчасного фінансування. Умова, дисциплінує Замовника здійснювати оплату у визначений строк, одночасно захищає інтереси Виконавця послуги.
Не дивлячись на можливу затримку фінансування, жодного разу не було ситуації, коли б ТУДСА України не виконало договірні зобов»язання щодо оплати.
Проект договору про закупівлю погоджений Міністерством цифрової трансформації України, умови договору повністю відповідають чинному законодавству України, підстави для внесення змін до тендерної документаціїї відсутні, а тому Вашу вимогу відхиляємо.
Статус вимоги:
Відхилено