-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори (МНН- Морфін, комбінації, МНН- Натрію оксибутират)
Торги відмінено
70 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 12:03 - 01.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
не виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
82dcd8d4b3a44d76b53315ba22e6371e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-005968-a.b3
Назва:
не виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 20.02.2023р. прийняла рішення та зобов"язала Замовника - Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") (надалі – Замовник) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Наркотичні засоби, психотропні
речовини та прекурсори (МНН- Морфін, комбінації, МНН- Натрію оксибутират)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-06-005968-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення. А САМЕ: усунути дискримінаційні умови тендерної документації. Система розблокувала процедуру, але Замовник не усунув, визначенні Колегією, дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.02.2023 13:35
Вирішення:
Закупівля буде відмінена з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документції
Номер:
340e50bfc7ca4f0abdbbaa668cd20e0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-005968-a.c2
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документції
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ №1.pdf (1).p7s 10.02.2023 11:45
- ДОКАЗ №2 (1).pdf 10.02.2023 11:45
- Доказ №1 (1).pdf 10.02.2023 11:45
- ДОКАЗ №2.pdf (1).p7s 10.02.2023 11:45
- Скарга UA-2023-02-06-005968-a.pdf.p7s 10.02.2023 11:45
- Скарга UA-2023-02-06-005968-a.pdf 10.02.2023 11:45
- рішення від 13.02.2023 № 1587.pdf 13.02.2023 12:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2023 № 1918.pdf 21.02.2023 11:02
- рішення від 20.02.2023 № 1918.pdf 22.02.2023 14:24
- Надання інформації 15.02.2023 11:49
- Розяснення АМКУ 15.02.2023 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2023 12:49
Дата розгляду скарги:
20.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2023 12:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.02.2023 14:24
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2023 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Закупівля буде відмінена з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
c4e43c219d0b454fb17b24bc7d8f3d5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-005968-a.a1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-02-06-005968-a.docx 07.02.2023 16:16
- Лист МОЗ та МЕРТ (2).pdf 07.02.2023 16:16
Дата подачі:
07.02.2023 16:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
Комунальне некомерційне підприємство «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник), ознайомившись з Вашою вимогою під час проведення процедури публічної закупівлі Фармацевтичної продукції (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-06-005968-a) - Наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори : МНН- Morphine, combinations (Морфін, комбінації), МНН- Натрію оксибутират (Sodium oxybate) (далі – Процедура), зауважує про наступне:
При визначенні предмета закупівлі даної Процедури Замовник керувався виключно вимогами порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 15.04.2020 року № 708 (далі Порядок від 15.04.2020 року № 708), який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі в рамках Закону України "Про публічні закупівлі". У відповідності до пункту 2 розділу ІІ вищезазначеного Порядку від 15.04.2020 року № 708 "предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі "національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом МЕРТУ від 23 грудня 2015 року № 1749 та "під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів". При цьому, у наведеному Порядку від 15.04.2020 року № 708 зазначено, що у разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Таким чином, ця норма не носить обов’язковості та віднесена на розсуд Замовника.
Дійсно, дана Процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» і при цьому законодавство не містить заборону оголошувати про закупівлю лікарських засобів, які виготовляються одним виробником, у випадку, якщо існує потреба в його постачанні і, на нашу думку, Замовник має повне право оголошувати про закупівлю даного лікарського засобу за визначеною законодавством процедурою.
Також в тексті Вашої вимоги зазначено про те, що оскільки НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ розчин для ін'єкцій, 200 мг/мл по 10 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці МНН Sodium oxybate є «унікальним» лікарським засобом (які не мають еквівалентів/аналогів за діючою речовиною – за даними Державного реєстру лікарських засобів України - та представлений на ринку України лише одним виробником це обмежує чесну конкуренцію, оскільки виникла ситуація: «… коли: 1) всі лікарські засоби об’єднані в один лот;…» в зв’язку із чим, просите виокремити унікальний лікарський засіб за позицією №2 а саме: НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ розчин для ін'єкцій, 200 мг/мл по 10 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці, в окремий Лот, при цьому, спираючись на практику Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись спільними рекомендаціями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України викладених у листі №01.7/33810 від 19.12.2018р.
Отже, у відповідь на зазначене зауважуємо, що на виконання, зазначених Вами, спільних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України викладених у листі №01.7/33810 від 19.12.2018р., Замовник виокремив закупівлю наркотичних лікарських засобів в одну частину закупівлі (Лот), більше того, врахувавши і той факт, що обидві позиції не мають аналогів. Тобто, Ваше твердження про те, що всі лікарські засоби об’єднані в один лот, не відповідає дійсності, а отже і вимога про виокремлення унікального лікарського засобу за позицією №2 а саме: НАТРІЮ ОКСИБУТИРАТ(або еквівалент) розчин для ін'єкцій, 200 мг/мл по 10 мл в ампулі; по 10 ампул у пачці, не підлягає виконанню.
Також варто зазначити і про те, що тендерна документація, відповідно до норм ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, Замовник відмовляє у задоволенні Вашої вимоги, при цьому, поважаючи Ваше право на звернення зі скаргою до постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України, в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено