• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка та відновлення картриджів

Заправка картриджів - 130 шт. відновлення картриджів - 35 шт

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 326 днів назад

26 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 266.50 UAH
Період оскарження: 05.08.2016 12:29 - 08.08.2016 12:00
Скарга
Відхилено

Вимоги ТД !

Номер: 5198dcaec9214c178bfd5d58c9c7f90c
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-05-000277-b.a2
Назва: Вимоги ТД !
Скарга:
4. Копія документу, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.); Повідомляє, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет). Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005. На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. Вимога: Вимоги щодо п.4. документації не є законними та не відповідають законодавству України. А також - порушують вимоги п. 6.2., а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель". Вимога внести відповідні зміни до документації !
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.08.2016 22:01
Автор: ТОВ Артсервіс, Копеляс Ігор Олександрович +380504184434 igor@artservice.in.ua
Вимога
Вирішена

Вимоги ТД !

Номер: ab26589dd8df45a080a25dc0587a3bb9
Ідентифікатор запиту: UA-2016-08-05-000277-b.c1
Назва: Вимоги ТД !
Вимога:
3. Забезпечення виконання договору (ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») в розмірі 5% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету. Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Святошинський ПНІ надає відповідь-роз’яснення щодо вимог учасників закупівлі яка відповідає чинному законодавству та не потребує відповідних змін, згідно п.6.3. "Порядок здійснення допорогових закупівель " що затверджений Наказом від 13.04.2016 р. №35.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так