-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства, зокрема, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах)
Торги відмінено
14 773 227.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2023 09:29 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4872fca6c3a345dbafec5a8978193602
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b10
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу - відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів або скан-копій та накладення на кожен документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності вищезазначеної інформації тендерну пропозицію учасника пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Електро́нний докуме́нт — документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. Таким чином, завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів або скан-копій та накладення на кожен документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) є порушенням Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", оскільки електронний документ передбачає його створення, натомість, оригінал документу, який містить підпис та печатку, має усі реквізити для ідентифікації його створювача та не потребує накладення на нього КЕП.
Вимагаємо усунути порушення та видалити вимогу тендерної документації - " Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу - відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів або скан-копій та накладення на кожен документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів).
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify .
Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності вищезазначеної інформації тендерну пропозицію учасника пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 14:34
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b9774ffebafa446c90c8ce1331d57be2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b9
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до учасників закупівлі встановлена вимога - після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі (далі – повідомлення), переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення повідомлення завантажує в систему електронних закупівель файл з заповненою тендерною пропозицією за формою, згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунком ціни пропозиції (калькуляція, договірна цін тощо), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. (застосовується лише при умові, якщо в процесі електронного аукціону учасником було знижено ціну пропозиції в порівнянні з початковою ціною).
З урахуванням внесених змін до Особливостей Постановою КМУ від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якими змінено порядок проведення процедури, а саме, Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, вимагаємо привести у відповідність вимогам діючого законодавства у сфері публічних закупівель тендерну документацію та видалити вимогу про надання після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі (далі – повідомлення), переможець процедури закупівлі протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення повідомлення завантажує в систему електронних закупівель файл з заповненою тендерною пропозицією за формою, згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації та розрахунком ціни пропозиції (калькуляція, договірна цін тощо), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. (застосовується лише при умові, якщо в процесі електронного аукціону учасником було знижено ціну пропозиції в порівнянні з початковою ціною).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 13:56
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c15cd88c882f46b2bc8f71566ad29837
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b8
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників - В розрахунку ціни пропозиції, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, не враховувати.
Вимагаємо усунути дану вимогу, оскільки вона суперечить п. 4.41 Настанови з визначення вартості будівництва
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:35
Вирішення:
Замовником будуть переглянути обсяги. У разі потреби зміни до тендерної документації внесені будуть.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
36721d331ad8406986f9b53187bc310a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b7
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників - Виконавець самостійно виконує роботи з вивезення залишків асфальтобетонної крихти, яка не придатна до подальшого використання, та будівельні відходи на виключно на місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами із зазначенням адреси у терміни не більше 7 робочих днів після закінчення робіт по кожному об’єкту (довідка в довільній формі). Після вивезення відходів Виконавець надає фотографії виконаних робіт на електронну адресу замовника, на месенджери (Viber, Telegram) відповідальним спеціалістам районної адміністрації або через флеш-накопичувач. Асфальтобетонна крихта, яка придатна до подальшого використання складується на місця, які визначені Замовником. Після складування Виконавець надає фотографії виконаних робіт на електронну адресу замовника, на месенджери (Viber, Telegram) відповідальним спеціалістам районної адміністрації або через флеш-накопичувач та складає відповідний акт.
З метою вірного розуміння вимог тендерної документації, прошу надати відповіді на наступні питання:
- Хто і на підставі яких нормативних документів визначає придатність крихти до подальшого використання ?
- Кому в подальшому належить придатна крихта і чи потрібно враховувати в пропозиції зняття вартості зворотніх матеріалів від розбирання ?
Враховуючи, що вартість утилізації непридатної до використання крихти не передбачено технічним завданням, вимагаємо вимагаємо внести зміни до видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 2
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:33
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b5743c76c46c4ca28d650b56e340f3b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b6
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників - Якщо при виконанні робіт з ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів для проїзду спеціалізованої техніки виникає необхідність обрізки гілля зелених насаджень Виконавець самостійно виконує роботи з обрізки та вивезення гілля виключно на місця чи об'єкти (місця розміщення відходів, сховища, полігони, комплекси, споруди, ділянки надр тощо), на використання яких отримано дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами із зазначенням адреси у терміни не більше 7 робочих днів після закінчення робіт по кожному об’єкту (довідка в довільній формі). При вивезенні гілля Виконавець повинен забезпечити накриття кузовів автотехніки спеціальними тентами для виключення випадків розсипання гілок в процесі їх перевезення. У разі розсипання гілок забезпечити їх прибирання власними силами або за свій рахунок. Вивезення гілок (щепи) та деревини здійснюється виключно на санкціоновані звалища. Забороняється вивезення гілок та деревини у місця, не призначені для цього та їх спалювання.
Таким чином, на виконання даної вимоги учасниками закупівлі вимагаємо внести зміни до видів робіт та витрат Технічного завдання Додатку 2. Включити дані види робіт, а саме, обрізка, навантаження гілля, вивезення на полігон, вартість утилізації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:32
Вирішення:
з метою забезпечення належного благоустрою після надання послуг, а також відповідно до п.п.п. 14 п.п. 7.2.6. п. 7.2 частини 7 Правила благоустрою території міста Запоріжжя, затверджено рішення міської ради від 22.06.2011 № 41» (зі змінами).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
468b3b496c29479aa9ad9cabde4b43b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b5
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників - Пропозиція повинна враховувати вартість використання обладнання, паливо- мастильних матеріалів, транспортних витрат, витратних матеріалів та інших витрат, згідно з чинним законодавством. З метою вірного розуміння вимог замовника, вимагаємо зазначити яким саме законодавством повинен керуватись учасник при підготовці пропозиції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:30
Вирішення:
відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 р. № 54 тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
662840c2ff73489e9cddc03473722d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b4
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається від учасників закупівлі підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою учасника, завіреною підписом уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації. До довідки включити перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічного завдання.
Таким чином, Замовником не конкретизовано кількість працівників відповідних посад, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимагаємо усунути порушення законодавства та вказати конкретну кількість працівників із зазначенням посад, професій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:29
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c5f5ff96951b467c81439b50f55279bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b3
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників – «Обсяги та види робіт, що входять до складу Послуги, можуть коригуватися Замовником в межах суми договору».
Зміна обсягів та видів робіт передбачає внесення змін до кошторису договірної ціни та вартості послуг, яка зазначається в пропозиції учасників, а від так є зміною істотних умов договору. Виключний перелік зміни істотних умов визначено в п. 19 Особливостей, в порядку яких оголошена закупівля.
Вимагаємо видалити з Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимогу – «Обсяги та види робіт, що входять до складу Послуги, можуть коригуватися Замовником в межах суми договору».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:28
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0b5c3bf28ec2409aaead97467c1df04b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b2
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників – «Гарантія якості наданих послуг – згідно вимог чинного законодавства. Гарантія якості наданих послуг - 36 місяців з дня підписання актів про надання послуг».
Надайте відповідь, яким законодавчим НПА передбачається застосування гарантійних строків на поточний ремонт асфальтного покриття в 36 місяців. За відсутністю такого НПА, вимагаємо встановити загальний гарантійний строк в 12 місяців.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:27
Вирішення:
Відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, крім того тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
8e71cdaffa514c4ba94ce61cbbeaa246
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-06-001094-a.b1
Назва:
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлена вимога до учасників – «Вартість послуг визначається кошторисом, який розроблений відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів (додається до тендерної пропозиції)»
Згідно п. 2.5. Настанови з визначення вартості будівництва вартість будівництва визначається, у тому числі, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною)). Тому, вимагаємо визначити вид договірної ціни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 12:26
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено