• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цілодобова охорона об'єкту за адресою: м. Миколаїв вул. Адмірала Макарова,7 (4-х поверхова адмінбудівля; 2-х поверхова адмінбудівля; прилегла територія до зазначених будівель)

мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в Додатку 7 тендерної документації. Номенклатурні позиції: 1) охоронні послуги - ДК 2015: 79710000-4 (охоронні послуги)

Торги не відбулися

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2023 16:07 - 10.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів

Номер: bfd56ed63db54aed819b1f10f0f84d79
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-03-014479-a.c1
Назва: СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів
Скарга:
03.02.2023 департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради як Замовником було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015: (79710000-4) – охоронні послуги (Цілодобова охорона об'єкту за адресою: м. Миколаїв вул. Адмірала Макарова,7 (4-х поверхова адмінбудівля; 2-х поверхова адмінбудівля; прилегла територія до зазначених будівель) з очікуваним фінансуванням в сумі 360`000.00 Гривня (з ПДВ),(далі — Процедура закупівлі). Станом на 17.02.2023 процедура закупівлі знаходиться на етапі розгляду тендерних пропозицій. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС» - ФОП "Кузнецов Володимир Петрович" - ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" - ТОВ "ВІКІНГ ЛЮКС" - ТОВ "ЛІГА БЕЗПЕКИ" - ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" Протокол розкриття пропозицій було розкрито 13.02.2023 року, і на розгляді перебуває учасник ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС» так як надав пропозицію найбільш економічно вигідною і як наслідок знаходиться перший у протоколі розкриття пропозицій. 18.02.2023 року Замовником опубліковано інформацію про відміну закупівлі (Протокол (рішення) № 2/2 від 17.02.2023 року про відміну відкритих торгів) із зазначенням причини скасування: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, а саме замовником не було враховано у тендерній документації необхідність включення до охорони додаткових зобов’язань, пов’язаних із здійсненням контролю за в’їздом та виїздом на територію Замовника, що полягає в постійному регулюванні усіх транспортних засобів, що в’їжджають на територію Об’єкта охорони, перевірки наявних документів та регуляція воріт з використанням засобів спостереження та дистанційного керування. Оскільки, додаткові обов’язки охорони, які не були включені до технічного завдання тендерної документації є важливою складовою для охорони території Замовника, вважаємо, що проведення закупівлі з існуючим технічним завданням не в повній мірі забезпечить увесь комплекс охоронних послуг на Об’єкті Замовника. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон), метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. ТОВ «Охоронна компанія Велес» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. Згідно із ст.22 Закону Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Як вбачається із Протоколу (рішення) № 2/2 від 17.02.2023 року про відміну відкритих торгів – Замовник одноосібно виявив порушення, яке не було враховано у тендерній документації, а саме: необхідність включення до охорони додаткових зобов’язань та надав цьому порушенню своєрідне трактування як таке, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Також, вимога щодо необхідністю включення до охорони додаткових зобов’язань, пов’язаних із здійсненням контролю за в’їздом та виїздом на територію Замовника не вбачає збільшенню трудомісткістю та збільшенню обсягу закупівлі, а також збільшення кількості людей. За таких обставин вищезазначеного Скаржник вважає безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки опис підстав такої відміни не відповідає критерію «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів робіт чи послуг». Протокол розкриття пропозицій було розкрито 13.02.2023, наступним етапом є розглядає тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до особливостей постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Замовник виявив порушення саме на етапі розгляду пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до особливостей та опублікував це рішення 18.02.2023 року(субота) у неробочий час, цей висновок Скаржник зробив відповідно до графіку роботи який зазначено на сайті Замовника. Замовник, відміняючи закупівлю, посилався на здороження вартості самих послуг. Вважаємо за необхідне зазначити, що Скаржник погоджується із змінами, які Замовником не було враховано без зміни очікуваним фінансуванням та наданої пропозиції у розмірі 200 000,00 грн. Що зекономить кошти Замовнику та час на проведення відповідної закупівлі. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ТОВ «Охоронна компанія Велес» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «Охоронна компанія Велес» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії. ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовольнити її. 2. Визнати рішення Замовника Протокол (рішення) № 2/2 від 17.02.2023 року про відміну відкритих торгів неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника Протокол (рішення) № 2/2 від 17.02.2023 року про відміну відкритих торгів. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення, згідно з яким зобов’язати замовника скасувати Протокол (рішення) № 2/2 від 17.02.2023 року про відміну відкритих торгів та продовжити розгляд тендерної пропозиції відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Дата розгляду скарги: 07.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.02.2023 16:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2023 16:57
Дата виконання рішення Замовником: 28.03.2023 09:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: уповноваженою особою департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради вирішено скасувати протокол (рішення) від 17.02.2023 року № 2/2 про відміну відкритих торгів.
Автор: ТОВ ОХОРОННА КОМПАНІЯ ВЕЛЕС, Шостак Оксана Василівна +380962322777 vel44366134@gmail.com