• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт та технічне обслуговування вантажного службового автотранспорту)

ремонт та технічне обслуговування вантажного службового автотранспорту

Завершена

1 486 482.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 433.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2023 15:23 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: fc3d4eefa26a473b8e9691bc27a02e7a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-03-013183-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації. Відповідно до Додатку 3 ТД п.8 Для підтвердження незалежної та технічної компетенції вимірювальних можливостей СТО для забезпечення точної діагностики автотранспортних засобів, перевірки та виявлення їх несправностей, вимірювальні можливості СТО Учасника мають бути оцінені, визнані та сертифіковані ДП «Укрметртестстандарт» (надати копію діючого сертифікату (сертифікатів), виданого ДП «Укрметртестстандарт» з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, а також надати копії свідоцтв калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих не раніше 1 року відносно кінцевої дати подання пропозицій, організацією (калібрувальною лабораторією), на наступне обладнання: - гальмівний стенд; - комп’ютерний стенд розвал сходження коліс ; - стенд для балансування коліс; - газоаналізатор; - димомір; - течешукач; - ключ динамометричний або ключ моментний граничний; - вимірювач параметрів світла фар ; - вимірювач натягу ременів ; - мультиметр ; - люфтомір-динамометр ; - кутомір з лінійкою; -манометр шинний ; - гігрометр; Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність іншого обладнання Замовник не вимагає. Складається таке враження, що вимога пункту 8 Додатку 3 тендерної документації прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі. Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року. Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації щодо Додатку 3 п.8, а саме перелік обладнання, щодо якого повинні бути надані свідоцтва калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією).В інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність за виконання обов’язків державного значення, до учасників висуваються посилені вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправності систем автотранспортних засобів та діагностики. Одним із важливих необхідних критеріїв для Замовника є надання Учасником копії діючого сертифікату про визнання вимірювальних можливостей СТО, який Учасник отримує на добровільних засадах, але це є вагомим підтвердженням матеріально-технічної бази високого рівня, оскільки для отримання такого сертифікату ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників та контролювання зазначених в ДСТУ 3649:2010 щодо зовнішніх світлових приладів, рульового керування, шин та коліс, гальмівних систем, двигунів та їх систем, вітрового скла, підвіски та трансмісії. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Точність показників вимірювальних систем (обладнання) СТО вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення їх несправності автотранспортних засобів. Кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу та у разі наявності потужної необхідної матеріально-технічної бази, має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Отримання Учасниками свідоцтва калібрування/повірок вимірювальних засобів, виданих організацією (калібрувальною лабораторією), яка акредитована відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 17025, свідчить про добровільне відповідальне ставлення до стану засобів вимірювальної техніки з вимірювальними функціями, що перебувають в експлуатації у Учасника, це свідчить про контроль зносу та технічного стану обладнання, яке необхідне для надання якісних послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів відповідно даної закупівлі. Замовником визначений необхідний перелік обладнання, яке має мати свідоцтво калібрування/повірки, у зв’язку з визначенням такого обладнання як найчастіше задіяного у наданні необхідних послуг. Наголошуємо, що перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник провів аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, та визначив, що у місті Києві достатньо СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази, які здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, отже вимоги не є дискримінаційними. ДП «Укрметртестстандарт» та акредитовані відповідно ДСТУ ISO/ІЕС 17025 лабораторії функціонують і надають відповідні сертифікати, свідоцтва. У тендерній документації наявна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 86b3f4739c2c4d50818387fc8730b3b9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-03-013183-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва, на відстані не більше 5 км від розміщення авто Замовника (м. Київ, вул. Довнар-Запольского, 10а) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни внесено до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено