-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вінілшкіра
Вінілшкіра
Завершена
497 280.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 487.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 487.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2023 15:02 - 16.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимоги до ТД
Номер:
2106758b9e2742aaa5e3c5e83f82fbde
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-012472-a.c2
Назва:
Вимоги до ТД
Вимога:
Згідно норм ДСТУ 1.3:2004 Національна стандартизація. Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, коштом яких вони створені або яким це право передано у порядку, встановленому законодавством. При цьому ТУ дозволено використовувати й іншим суб'єктам господарювання, проте на це має бути згода власника ТУ.
Прошу внести зміни до тендерної документації щодо надання не повної копії ТУ, а витягу з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 09:59
Вирішення:
Ваше звернення буде уважно розглянуто. У разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимоги до ТД
Номер:
d78c8a0a9c7d423fbe106141fc0cd8c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-012472-a.c1
Назва:
Вимоги до ТД
Вимога:
Згідно норм ДСТУ 1.3:2004 Національна стандартизація. Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, коштом яких вони створені або яким це право передано у порядку, встановленому законодавством. При цьому ТУ дозволено використовувати й іншим суб'єктам господарювання, проте на це має бути згода власника ТУ.
Прошу внести зміни до тендерної документації щодо надання не повної копії ТУ, а витягу з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2023 09:58
Вирішення:
Ваше звернення буде уважно розглянуто. У разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
3) Зобов’язати Замовника – РЕГІОНАЛЬНУ ФІЛІЮ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» – скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою регіональної філії «Придніпровська залізниця» від 27.02.2023 року № 2702202319246023 стосовно рішення про відміну процедури закупівлі
Номер:
5fed6cb8a8554b2abfa3678bbe93bd90
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-012472-a.b3
Назва:
3) Зобов’язати Замовника – РЕГІОНАЛЬНУ ФІЛІЮ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» – скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою регіональної філії «Придніпровська залізниця» від 27.02.2023 року № 2702202319246023 стосовно рішення про відміну процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ «ТВП «МАКСУС» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі, було єдиним учасником процедури закупівлі, було визначено найбільш економічно вигідним та очікувало поки тендерна пропозиція буде розглянута, з подальшою метою визначення переможцем процедури закупівлі та підписання договору про закупівлю.
Водночас, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою регіональної філії «Придніпровська залізниця» від 27.02.2023 року
№ 2702202319246023, Замовником відмінено процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою та інформації в електронній системі закупівель, уповноважена особа вирішила:
на підставі пп.2п.47 Постанови відмінити відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015:19140000-9: Шкіра зі шкур інших тварин, комбінована шкіра та інші види шкіри (Вінілшкіра): номер закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2023-02-03-012472-a (номер на електронному майданчику SmartTender.biz № 19246023) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень ( через технічні причини, а саме: відсутність можливості оприлюднення інформації щодо результатів оцінки пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАКСУС" код ЄДРПОУ 38473245 в установлені Законом терміни через відсутність електропостачання в умовах воєнного стану).
В першу чергу, звертаємо увагу колегії, що рішення Замовника не містить інформацію про виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та в чому вони полягають.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Так, відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція скаржника перейшла на стадію розгляду та оцінки
19.02.2023 року.
З огляду на це, в Замовника було п’ять робочих днів для розгляду тендерної пропозиції, останнім днем з яких було 24.02.2023 року, а строком для оприлюднення відповідного рішення – 25.02.2023 року.
Станом на 24-25.02.2023 року в системі не оприлюднено рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника чи визначення переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник мав законну можливість аргументовано продовжити строк розгляду до 20 робочих днів у порядку, передбаченому п. 38 Особливостей.
Водночас, Замовником не було продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, не зважаючи на те, що Замовник мав можливість вчинити зазначене.
Пов'язані документи:
Замовник
- Виконання рішення АМКУ вініл.doc 15.03.2023 11:26
- Відповідь на скаргу.docx 03.03.2023 14:20
- Пояснення на скаргу ТОВ Максус247.jpg 03.03.2023 14:20
- Пояснення на скаргу ТОВ Максус248.jpg 03.03.2023 14:20
- рішення від 09.03.2023 №2922.pdf 13.03.2023 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2023 №2922.pdf 10.03.2023 13:38
- рішення від 01.03.2023 №2402.pdf 01.03.2023 14:47
- Скарга (3).pdf 28.02.2023 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2023 10:23
Дата розгляду скарги:
09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2023 14:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2023 17:44
Дата виконання рішення Замовником:
15.03.2023 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – "Вінілшкіра", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-03-012472-a.