• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Бупівакаїн (Bupivacaine); Бупівакаїн (Bupivacaine); Кальцію глюконат (Calcium gluconate); Ceftriaxone (Ceftriaxone); Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin); Метронідазол (Metronidazole); Флуконазол (Fluconazole); Enoxaparin (Enoxaparin); Транексамова кислота (Tranexamic acid); Манітол (Mannitol); Omeprazole (Omeprazole); Ондансетрону гідрохлориду дигідрат (Ondansetron); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Potassium chloride); Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate); Кофіеїну цитрат (Caffeine); Cefepime (Cefepime); Метамізолу натрій (Metamizole sodium); Розчин для корекції електролітного балансу (Electrolytes); Електроліти для внутрішньовенного введення (монопрепарати та в комбінаціях) (Sodium chloride))

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі

Завершена

915 515.49 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 577.58 UAH
Період оскарження: 03.02.2023 14:53 - 08.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробників

Номер: 0bd54676e4cf4b9db4b7d0c0fbcea1d7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-03-012109-a.c1
Назва: Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробників
Вимога:
Вимагаємо видалити запит на надання авторизаційного листа від виробника так як є в лоті позиція яка не має аналогів і представлена в України лише одним виробником, який до того ж має свого прямого дистрибютора "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "М.Т.К.", яка має спільних беніфіціарів з ТОВ "Юрія Фарм". Тому ми вважаємо що ТОВ "Юрія Фарм" на свій розсуд може не надавати авторизаційні листи своїм покупцям, що обмежує коло учасників даних торгів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо, що цікавитесь закупівлями. З приводу Вашої вимоги інформуємо про наступне. Керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі. Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних комерційних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю. Дана вимога є вирішальною для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичних товарів, які є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними властивостями, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан). Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі. Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату. Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтична еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції. Тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Постанови, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги -безпідставними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.02.2023 00:02