• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Дезінфекційні засоби ( медико-технічні вимоги до предмету закупівлі Додаток №1)

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2018 09:48 - 19.01.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Замовника

Номер: 77f5926d8dc547c9874d4ff6f84f7e3c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000341-c.b4
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Ви не надали Законної!!! аргументованої відповіді. Ми надали номера рішеннь АМКУ щодо дискримінаційності вимог, за якими наша пропозиція була відхилена. Ми готуємо документи та направляємо їх до вказаних у скарзі контролюючих органів для припинення корупційного свавілля Замовника-корупціонера та припинення дерібану бюджетних коштів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Щодо написаного

Номер: 531b394a05a74812ab303e5665c9df3e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000341-c.c3
Назва: Щодо написаного
Вимога:
Замовнику-корупціонер! Ви відхиляєте пропозиції з незаконною аргументацією. Ви розумієте, що Ви робите заради хабаря? Ми навели Вам рішення АМКУ щодо того, що вимога надання гаранійних листів від виробника є протизаконною. Ви вирішили ще добавити аргумент- надання зразків? По перше, до нас ніхто не звертався про надання зразків. По-друге, ця вимога теж є протизаконною. Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції. Згідно ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі. Зазначена Вами мета надання зразка продукції (підтвердження відповідності та отримання експертного висновку за рахунок постачальника) суперечить чинному законодавству. Також ця вимога є дискримінаційною, оскільки пропозиція учасника може бути відхилена через застосування непрозорих дій замовника з підстав, які не залежать від учасника. Пунктом 1.7 “Порядку здійснення допорогових закупівель”, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35, передбачено передача в електронному вигляді документи і відомості, пов'язані з проведенням закупівель. Передача будь-яких матеріальних об'єктів (зразків тощо), тим паче за рахунок постачальника, Порядком не передбачена, що також свідчить про протизаконність вимоги щодо надання зразків. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вже розглядала справу, в якій також йшлося про вимогу замовника щодо надання зразків предмета закупівлі. З Рішенням Колегії від 08.12.2016 №1956-р/пк-пз по цій справі можна ознайомитися на за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a. У вищезазначеному рішенні Колегії зазначено: “Документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників Процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до частини статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатися її невід'ємною частиною. Встановлення вищезазначеної вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме — відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.” Останній раз вимагаємо повернути економічно найвигіднішу пропозицію до розгляду. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, НАБУ, Громадського контролю з метою перешкоджання протизаконним та корупційним діям. При цьому цей лист буде використаний як доказ незаконних вимог посадових осіб замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! Ваша пропозиція була відхилена правомірна, як така що не відповідає Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі. Та було надано аргументовані підстави щодо відхилення. То наполягаємо припинити безпідставні погрози та особисті образи. Своїми діями ви ще раз доводити, що тільки погрозами ви можете реалізовувати свою продукцію, яка може бути сумнівної якості, оскільки ви відмовляєтесь надати зразки. Тому наполегливо просимо припинити ваші погрози в іншому випадку ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6e875f32d157457f9e6e6eab4b116a65
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000341-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згодні з аргументацією відхилення нашої пропозиції! Вимога надати гарантійний лист від виробника про гарантію поставки є протизаконною та дискримінаційною! Є рішення АМКУ щодо протизаконності цієї вимоги - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, від 11.02.2014 №172-р/пк-ск. Більш того, якщо ми,як Учасник, закупили товар в необхідній кількості і є фактично власником товару, то тільки ми можемо гарантувати поставку продукції, а не виробник, який вже не є власником товару! Ми були впевнені, що при оцінюванні Замовник не буде зважати на цю, помилково виставлену, вимогу, а буде керуватися положеннями Законом. Це беззаконня зі сторони Замовника та штучна аргументація для протягування у переможці "свого" учасника, з як5им є корупційна домовленість та відхилення небажаних пропозицій від небажаних учасників! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми будемо змушені направити скаргу в Державну аудиторську службу України, НАБУ, а також направити відповідні листи керівнику Департаменту охорони здоров`я міста, представникам Громадського контролю та СМІ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржник! Вашу пропозицію було відхиллено як таку, що не відповідає Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, а саме: 1. п. 1 Додатку 1 МТВ, а саме не надано оригінали гарантійних листів виробників на дезінфікуючі засоби : - Дезеліт Т60 - Неосептін перевін (серветки) - Неосетін перевін 2. п. 6 1 Додатку 1 МТВ, а саме не надано зразки запропонованого товару. Вашими діями Ви справляєте тиск на Замовника та звинувачуєте безпідставно у корупції не маючи на це доказів. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Замовник в технічному завданні визначив опис антисептиків, який містить інформацію, що не відповідає чинним нормативним документам, лікувальний заклад перебрав на себе функції державних експертних центрів по визначенню небезпечних факторів

Номер: 192f9f14111844849935fc95adb91a43
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-17-000341-c.b1
Назва: Замовник в технічному завданні визначив опис антисептиків, який містить інформацію, що не відповідає чинним нормативним документам, лікувальний заклад перебрав на себе функції державних експертних центрів по визначенню небезпечних факторів
Вимога:
Шановний Замовнику Ви не наділені функціями експертного Центру (організації). Із яких джерел і якими чиними нормативними документами ви керувались прописуючи наступне: "У засобі не повинно міститись агресивних та небезпечних речовин, що можуть спричинити подразнення та розтріскування шкіри: ЧАС, пропанол, ізопропанол, феноксіетанол, феноксіпропанол, гуанідини, ПГМГ". Ви можете надати такий документ, де міститься список агресивних, небезпечних речовин в який входять перераховані Вами хімічні речовини? Навіть в ЄС такого доумента нема і таких ркомендацій нема. Навпаки - за рекомендаціями ВООЗ використовіують ізопропилові спирти. А в ЄС антисептик спиртовий не ма володіє пролонгованою дією якщо в складі відсутні похідні гуанідінів.То це як розцінювати? І якраз на підтвердження існують Директиви. Цілком зрозуміло, що Ви писали це під диктовку визначеної Вами для перемоги компанії, але - все що пишеться в тендерній документації повинне відповідати чинним нормативним документам. Вам відомо чому наказом для медичних працівників обов'язковим є догляд за руками? відповідаємо- тому що любі спирти в т.ч. і етанол та інші антисептичні речовини призводять до пересушування і можливих появів тріщин. Вимагаємо вилучити із тендерної документації інформацію, що не підтверджена чинним законодавством України та є завідомо неправдивою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Неспроможність будь-якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує замовник не є ознакою дискримінації.
Статус вимоги: Не задоволено