• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенівська плівка 35х43 см (код НК 024:2019 – 40979 - медична рентгенівська плівка, екран), рентгенівська плівка 30х40 см (код НК 024:2019 – 40979 - медична рентгенівська плівка, екран), рентгенівська плівка 24х30 см (код НК 024:2019 – 40979 - медична рентгенівська плівка, екран))

Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування (із змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі

Завершена

182 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 913.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2023 12:11 - 08.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення пропозиції переможця

Номер: 09c6d6dcc0d14ee48d9d120916d8880d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-03-007099-a.c1
Назва: Вимога щодо відхилення пропозиції переможця
Вимога:
14 лютого 2023 року уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення щодо переможця ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС». ТОВ «Бланідас» паралельно з цією закупівлею приймає участь у закупівлі UA-2023-02-03-006361-a , що проводить Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради, предметом закупівлі є Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива (або еквівалент) 18х24 №100; Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива (або еквівалент) 24х30 №100; Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива (або еквівалент) 30х40 №100. По закупівлі UA-2023-02-03-006361-a , де є учасником також ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», Замовником було подано вимогу про усунення невідповідностей. В цій вимозі Замовником вказано проте, що в «технічному паспорті- сертифікаті якості на плівки пласкі на поліестироловій основі для загальної рентгенографії 18х24 та 24х30 та 30х40 №100 Кровлекс-ОРГЗ вказано: вміст срібла – 5,8 г/м2, ТУ У 42721476-001-20, дата останнього перегляду: 03.2020р. і в той же часовий проміжок по іншій закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-03-007099-a Вами надано технічний паспорт- сертифікат якості на плівки пласкі на поліестироловій основі для загальної рентгенографії 35х40 та 24х30 та 30х40 №100 Кровлекс-ОРГЗ вказано: вміст срібла – 1,9 г/м2, ТУ У 42721476-001-20, дата останнього перегляду: 03.2020р.», тобто ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» на різні торги надає з різними показниками технічні документи, в особливості документ паспорт- сертифікат якості на плівки пласкі на поліестироловій основі для загальної рентгенографії Кровлекс-ОРГЗ, в якому як ми пересвідчились дійсно різна інформація щодо показників, при цьому в документах стоїть однакова інформація «ТУ У 42721476-001-20, дата останнього перегляду: 03.2020р.», а це свідчення того, що документ був один, але з якихось невідомих причин на різні тендери показники змінюються, а документ лишається. Тому, впевненості в оригінальності наданого ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» документу та його відповідності тим показникам що вказані в ньому в нас немає. Надаючи таку різну інформацію на один і те же продукт, переможець може вводити в оману замовників щодо технічних характеристик запропонованого товару. Тож, в нас є підстави вважати, що тендерна пропозиція переможця не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Метою принципів публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція серед учасників відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» не відповідає вимогам викладеним тендерній документації.
Вирішення: Замовником було розглянуто Вимогу (Скаргу) ТОВ "БЛАНІДАС" від 17.02.2023, ID Закупівлі: UA-2023-02-03-007099-a, в якій Скаржник у своїй Вимозі стверджує що впевненості в оригінальності наданого ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» документу та його відповідності тим показникам що вказані в ньому в нього немає. Надаючи таку різну інформацію на один і те же продукт, переможець може вводити в оману замовників щодо технічних характеристик запропонованого товару. Що в нього є підстави вважати, що тендерна пропозиція переможця не відповідає технічним вимогам тендерної документації. У відповідь на Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо що Замовником було розглянуто пропозицію ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" та встановлено що документи які надано Товариством в тому числі «технічний паспорт- сертифікат якості на плівки пласкі на поліестироловій основі для загальної рентгенографії 35х43 та 30х40 та 24х30 №100 Кровлекс-ОРГЗ» відповідають вимогам Замовника викладених у Тендерній документації . Слід зауважити, що Замовник не повинен відстежувати дії суб’єктів господарювання які є учасниками закупівель, у закупівлях які не стосуються безпосередньо Замовника. Учасники надаючи інформацію та документи у процедурах закупівлі, несуть відповідальність згідно чинного Законодавства за подання недостовірної інформації. Вважаємо за необхідність зазначити, що не учасники не Замовники, не мають повноважень робити висновки про чинність документів, це компетенція виключно правоохоронних органів. Скаржник до скарги теж не надає висновків правоохоронних органів стосовно спростування оригінальності зазначених документів. Скаржником не доведено що документи надані конкурентом в цій закупівлі «не оригінальні». Отже у Замовника не має підстав вважати що документи надані ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" не відповідають дійсності, та це лише припущення. Крім того перед укладанням договору переможець у закупівлі надає Замовнику усі необхідні документи у паперовому вигляді, що надає Замовнику змогу перевірити документи навіть шляхом створення запитів до закладів які їх видавали. Замовники у своїй діяльності повинні вчиняти дії опираючись на норми Закону. Метою принципів публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є добросовісна конкуренція серед учасників відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Отже на підставі вищевикладеного Замовник вважає, що відхилення учасника ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", на підставі яку зазначає Скаржник, буде дискримінаційною умовою по відношенню до нього, та порушення Закону «Про публічні закупівлі». Крім того Замовник розцінює дії ТОВ "БЛАНІДАС", як тиск на Уповноважену особу стосовно прийняття рішення щодо визначення переможця у даній закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено