• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охорони бази

Завершена

701 136.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 505.68 UAH
Період оскарження: 10.01.2018 15:09 - 22.01.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні критерії

Номер: 203fe6ab97814ab99decbea2f02f997f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-001234-b.b2
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
У Додатку № 3 зазначено що Учасник повинен надати: "4.Документально підтвердженний досвід надання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів професійних футбольних команд рівня Прем`єр-Ліги України U-19, U-21. Документом щодо підтвердження досвіду виконання послуг із здійснення контрольно-пропускного режиму та розміщення вболівальників під час проведення футбольних матчів професійних футбольних команд рівня Прем`єр-Ліги України U-19, U-21 - є мінімум один оригінал договору та акти приймання-передачі послуг або акти виконаних робіт за відповідний період." Ця вимога цілком не зрозуміла, тому що у Технічному завданні данної закупівлі Розділ 3 п. 6 тендерної документації - зазначена охорона ні стадіону під час матчів, ні стадіону просто, як об'єкт охорони, а: " Об’єкт № 1 учбово-тренувальна футбольна база, Об’єкт № 2 табір «Авангард» (м.Запоріжжя, вул. Центральна, 9)". Тобто об'єкт охорони - табір та база, до яких не має вільний доступ в загальному розумінні населення, не має скопичення людей при матчах, тоді навіщо у данній закупівлі ця вимога? До того ж на підставі якого законодавчого документа Ви це вимагаєте? На підставі вищезгаданного вимагаємо видалити цю вимогу як дискримінаційну та порушуючу не тільки логічний зміст данної закупівлі, а і чинне законодавство у рамках "прозорої" конкуренції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На об’єкт № 1 та №2 присутній вільний доступ в загальному розумінні. Зазначені об’єкти є місцем проведення масових заходів чотирі дні на тиждень. Наші вимоги базуються, в першу чергу, на положеннях Закону України № 3673-17 "Про особливості забезпечення громадського порядку та громадської безпеки у зв'язку з підготовкою та проведенням футбольних матчів" (із змінами), та Постанови Кабінету Міністрів України № 341 від 25 квітня 2012 р. "Про затвердження Порядку організації робіт із забезпечення громадського порядку та громадської безпеки під час проведення футбольних матчів". На підтвердження скопичення людей при матчах надаємо фотознімки. Вважаємо Вашу вимогу не обґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Додаток № 3

Номер: 3e6f8b44391048588c93c62ad229a88e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-10-001234-b.b1
Назва: Додаток № 3
Вимога:
У Додатку № 3 вказано, що Учасник провинен надати: "2. Документально підтверджена наявність працівників пройшовших навчання, або підвищення кваліфікації в учбових закладах професійної підготовки робітників поліції (міліції) МВС України (наявність не менш одного підписаного договору про навчання та не менш 5 отриманих свідоцтв співробітникам за період з 2010 року). Ця вимога є дискримінаційною, тому що цілком не зрозуміло чим відризняєтся навчання учбовим центром державного зразку від навчання в учбових закладах поліції (міліції) МВС. Процес навчання здійснюється у відповідності до Державного стандарту професійно-технічної освіти для підготовки (підвищення кваліфікації) робітників за професією 5169 «Охоронник» 1 - 4 розрядів, який розроблено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 №1238, ст. 7, 32 Закону України «Про професійно-технічну освіту» (103/98 - ВР) та наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Методики розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій» від 15.05.2013 № 511, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.05.2013 за № 832/23364 і який є обов’язковим для виконання усіма професійно-технічними навчальними закладами, підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють або забезпечують підготовку (підвищення кваліфікації) кваліфікованих робітників, незалежно від їх підпорядкування та форми власності. Тобто учбові плани та програми погоджуются в одній інстанції, мають єдині вимоги, до того ж деякі учбові центри видають свідоцтва єдиної форми з навчальними центрами поліції. На підставі вищезгаданного вимагаємо видалити цю дискримінаційну вимог та привести тендерну документацію до відповідності з вимогами чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. КП «МФК «Металург» в жодній мірі не дискримінує жодного учасника тендеру. Умови щодо наявності працівників, пройшовших навчання, або підвищення кваліфікації в учбових закладах професійної підготовки робітників ПОЛІЦІЇ МВС України, обумовлені високою довірою до Державної служби, яка у повній мірі гарантує безпеку та збереження законності і дотримання Конституції України для громадян. Проведена реформа у рядах МВС ще раз це підкреслює. Довіра населення до Поліції зростає с кожним днем, відтак КП «МФК «Металург» підкреслює, що бажаним для охорони публічних об`єктів слід залучати працівників пройшовших навчання, або підвищення кваліфікації в учбових закладах професійної підготовки робітників Поліції МВС України.
Статус вимоги: Не задоволено