-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею №1 Збаразької міської ради.
Завершена
387 257.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 936.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 936.28 UAH
Період оскарження:
02.02.2023 22:06 - 05.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "УКРТЕХЗАХИСТ"
Номер:
ec680b8241da4581b808775866ef2029
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.b7
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "УКРТЕХЗАХИСТ"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "УКРТЕХЗАХИСТ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення Замовника.pdf.p7s 15.03.2023 16:17
- Скарга на неправомірне рішення Замовника.pdf 15.03.2023 16:17
- Скарга на неправомірне рішення Замовника.docx 15.03.2023 16:17
- Скарга на неправомірне рішення Замовника.docx.p7s 15.03.2023 16:17
- Рішення від 17.03.2023 №3329.pdf 17.03.2023 16:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2023 № 3732.pdf 27.03.2023 14:53
- Рішення від 27.03.2023 №3732.pdf 29.03.2023 15:38
- Відповідь АМКУ (скан)Untitled.FR12.pdf 21.03.2023 17:27
- 1. Пояснення по скарзі.doc 21.03.2023 17:27
- Додаток 1 ISO (2).pdf 21.03.2023 17:28
- Додаток №2. Обгрунтування ISO.pdf 21.03.2023 17:28
- 2. Додаткові пояснення по скаргі ТОП ФАЄР.FR12.pdf 22.03.2023 12:20
- 2. Дод.поясн по скарзі -ТОВ ФАЄР.doc 22.03.2023 12:20
- Розяснення орган сертифікації.pdf 22.03.2023 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2023 18:11
Дата розгляду скарги:
27.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2023 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.03.2023 15:39
Дата виконання рішення Замовником:
11.04.2023 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27 березня 2023 року № 3732-р/пк-пз, замовником скасовано рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТЕХЗАХИСТ" переможцем процедури закупівлі на закупівлю послуг: "Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею No1 Збаразької міської ради" (протокол від 11.04.2023 р.).
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга в АМКУ
Номер:
95de0ead45f246089040e5b552373590
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.b6
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею №1 Збаразької міської ради (код ДК 021:2015: 45310000-3: Електромонтажні роботи)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2. Роздруківка оголошення про проведення відкритих торгів.pdf 08.02.2023 16:49
- Скарга в АМКУ UA-2023-02-02-018951-a.docx 08.02.2023 16:49
- Доказ 4. Річний план закупівель.pdf 08.02.2023 16:49
- Доказ 1. 1._ТД_послуги_iз_пожежна_2023 (нова редакція).doc 08.02.2023 16:49
- Скарга в АМКУ UA-2023-02-02-018951-a.pdf 08.02.2023 16:49
- Доказ 3. Сертифікат ДСТУ ISO 45001 2019 (ISO 45001 2018, IDT).pdf 08.02.2023 16:49
- рішення від 10.02.2023 № 1561.pdf 10.02.2023 14:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2023 09:02
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.02.2023 14:36
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискримінаційних умов
Номер:
3ecc7547e72443989898f10e5ba8f7f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.c5
Назва:
Оскарження дискримінаційних умов
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- 11. рішення від 27.09.2022 №6032 (1).pdf 06.02.2023 17:31
- 5. Сертифікат_16732 (2).PDF 06.02.2023 17:31
- 13. ЗУ про захист інтересів подання фінзвітності.pdf 06.02.2023 17:31
- 1. сертифікат iso 9001 2015.pdf 06.02.2023 17:31
- 8. Сертифікат_27001.PDF 06.02.2023 17:31
- 4. наказ №203.pdf 06.02.2023 17:31
- 9. рішення від 14.12.2022 № 7394 (6).pdf 06.02.2023 17:31
- 12. копія фінансової звітності.pdf 06.02.2023 17:31
- СКАРГА АМКУ управління освіти Збаразької міської ради.docx 06.02.2023 17:31
- СКАРГА АМКУ управління освіти Збаразької міської ради.docx.p7s 06.02.2023 17:31
- 6. наказ №263.pdf 06.02.2023 17:31
- 2. Рішення від 29.10.2021 № 24567 (1).pdf 06.02.2023 17:31
- СКАРГА.pdf 06.02.2023 17:31
- 7. РАДАР-ПІВДЕНЬ СУОЗБП НААУ охорона здоровя.pdf 06.02.2023 17:31
- 3. РАДАР-ПІВДЕНЬ СЕУ НААУ екологія.pdf 06.02.2023 17:31
- 14. порядок подання фінансової звітності.pdf 06.02.2023 17:31
- 10. копія договору Овідіопольська дюсш.pdf 06.02.2023 17:31
- Рішення від 08.02.2023 № 1392.pdf 08.02.2023 13:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2023 № 1809.pdf 16.02.2023 17:29
- Рішення від 16.02.2023 № 1809.pdf 20.02.2023 17:03
- відповідь АМКУ по ТОВ Рада південь sndt797d.pdf 10.02.2023 14:21
- 1. Додаток 1. Рішення від 18.09.2019 № 13208.pdf 10.02.2023 14:22
- 2. Додаток 2. Рішення від 26.01.2021 № 1317.pdf 10.02.2023 14:22
- 3. Додаток 3. Рішення від 27.08.2021 № 19485.pdf 10.02.2023 14:23
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ РАДАР-ПІВДЕНЬ.doc 10.02.2023 14:23
- 1. Додаток 1 (ворд). Рішення від 18.09.2019 № 13208.docx 10.02.2023 14:24
- 2. Додаток 2 (ворд). Рішення від 26.01.2021 № 1317.docx 10.02.2023 14:24
- 3. Додаток 3 (ворд). Рішення від 27.08.2021 № 19485.docx 10.02.2023 14:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2023 18:06
Дата розгляду скарги:
16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2023 13:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2023 17:03
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2023 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 1809-р/пк-пз від 16.02.2023 року, Замовником внесено всі необхідні зміни зазначені у відповідному рішенні, про що свідчить нова редакція тендерної документації та додатків до неї від 27.02.2023 року.
Дякуємо!
З повагою, Уповноважена особа
Олена Скасків
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні та дискримінаційни вимоги тендерної документації
Номер:
1895fcc243674b11a7693b4788f9b0c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційни вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга щодо неправомірних та дискримінаційних вимог в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація МТБ Охорона праці .pdf 06.02.2023 15:47
- Скарга на неправомірні дії Замовника .docx 06.02.2023 15:47
- Декларація пожежна безпека ТОП ФАЄР.pdf 06.02.2023 15:47
- Скарга на неправомірні дії Замовника .pdf 06.02.2023 15:47
- Скарга на неправомірні дії Замовника .pdf.asice.zip 06.02.2023 15:59
- рішення від 08.02.2023 № 1395.pdf 08.02.2023 13:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2023 № 1811.pdf 16.02.2023 15:56
- рішення від 16.02.2023 № 1811.pdf 20.02.2023 17:20
- АМКУ Топ фаєрd.FR12.pdf 10.02.2023 14:29
- 1. Пояснення по скарзі -ТОВ ТОП ФАЄР.docx 10.02.2023 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.02.2023 16:22
Дата розгляду скарги:
16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.02.2023 13:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2023 17:20
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2023 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 1811 -р/пк-пз від 16.02.2023 року, Замовником внесено всі необхідні зміни зазначені у відповідному рішенні, про що свідчить нова редакція тендерної документації та додатків до неї від 27.02.2023 року.
Дякуємо!
З повагою, Уповноважена особа
Олена Скасків
Вимога
Відхилено
Наявність дискримінаційної вимоги
Номер:
208b09990c0f4539a194b23968b1defb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.c3
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня.
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу, передбачену Додатком №2 до тендерної документації, а саме вимогу пункту 9 таблиці 3 «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції» стосовно подання документів, які подаються організацією, яка здійснюватиме пожежне спостереження за системою пожежної автоматики.
Адже предметом даної закупівлі є Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень. Яке відношення до нього має пожежне спостереження за системою пожежної автоматики???
Не обмежуйте коло потенційних учасників, та приведіть документацію у відповідність вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з вимогами частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 16:17
Вирішення:
Щодо вимоги до організації, яка здійснюватиме пожежне спостереження за системою пожежної автоматики. Предмет закупівлі визначено як ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею №1 Збаразької міської ради Тернопільської області, м. Збараж, вул. Шевченка, 1).
Додатком 1 тендерної документації передбачено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також Перелік обладнання, виробів та матеріалів, яке необхідно встановити, в тому числі: різного типу та призначення сповіщувачі і Системи програмної або логічної операції управління з кількістю вхідних сигналів.
Окрім цього умовами документації передбачено: Послуги з монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень виконуються відповідно до затвердженої проектної документації. Гарантійний строк якості наданих послуг має становити не менше 12 (дванадцять) місяців. Гарантійний строк на працездатність і якість обладнання, зазначеного учасником у локальному кошторисі визначається заводом-виробником згідно з паспортом на устаткування (обладнання).
Враховуючи той факт, що після проведення послуг із поточного ремонту, Виконавець протягом не менше 12 місяців зобов’язаний гарантувати працездатність і якість обладнання, зазначеного учасником у локальному кошторисі визначається заводом-виробником згідно з паспортом на устаткування (обладнання), а відтак здійснювати контроль за системою пожежного спостереження та системою пожежної автоматики, вимоги до організації, що надаватиме відповідні послуги як гарантійне обслуговування після виконання предмету закупівлі є цілком логічним, законним та виправданим.
Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із контрагентами (субпідрядниками або субвиконавцями) з метою забезпечення гарантій якості та обслуговування вже після виконання робіт, в тому числі пожежного спостереження за системою пожежної автоматики. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Відтак процедура оформлення договірних відносин із суб’єктом господарювання, що претендує на статус Організації, яка буде здійснювати пожежне спостерігання за системою пожежної автоматики лежить виключно у сфері компетенції учасників закупівлі і не є дискримінацією за жодним із принципів здійснення публічних закупівель.
З огляду на вказане ми не маємо правових підстав для внесення змін до тендерної документації.
Окрім цього Скаржником не надано доказів та не доведено, що ним, вчинялись якісь дії для оформлення договірних відносин із Організацією, яка буде здійснювати пожежне спостерігання за системою пожежної автоматики, зокрема не підтверджено Скаржником подання звернень до потенційних суб’єктів господарювання, що відповідають такому статусу, і отримано відмови від укладання зазначених договорів із учасником закупівлі.
Варто зазначити, що з набранням чинності 26.06.2021 року змін до Закону, частиною 2 статті 18 Закону унормовано: «Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.»
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Наявність дискримінаційної вимоги
Номер:
48874c67884e4f0196ae60c7469101ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.c2
Назва:
Наявність дискримінаційної вимоги
Вимога:
Доброго дня.
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу, передбачену Додатком № 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме: Для підтвердження відповідності технічним вимогам Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: Оригінал Дозволу або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці або Дозволу (для виконання робіт підвищеної небезпеки – ремонт повітропроводів).
Предметом закупівлі є Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень, а НЕ РЕМОНТ ПОВІТРОПРОВОДІВ.
Не обмежуйте коло потенційних учасників, та приведіть документацію у відповідність вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з вимогами частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 16:04
Вирішення:
Шановний Учаснику. З метою усунення перешкод в участі у закупівлі нами будуть внесені зміни до тендерної документації та виключено слова про «ремонт повітропроводів» у Додатку № 1 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо декларації МТБ з питань пожежної безпеки
Номер:
3792c30b73e3479c8b90a21d77d7abce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.a1
Назва:
Щодо декларації МТБ з питань пожежної безпеки
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник, повідомляємо Вам, що відповідно п.2 Статті 57 кодексу цивільного захисту України, далі по тексту: «Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).»
Виходячи з того, що в закупівлі можуть приймать участь пидприємства, які не є новоутвореними, (перевіряється згідно сформованої та доданої до пропозиції Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), для ведення господарської діяльності декларація не потрібна та може не надаваться у складі тендерної пропозиції.
Вимагаємо внести зміні в тендерну документацію, в яких зобовязвти надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки тількі для новостворених підприємств.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 12:32
Вирішення:
Шановний Учаснику. Звертаємо увагу, що законність формування вимоги про надання декларації відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС (з відміткою такого органу) детально описана вище.
Згідно п. 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 р. № 1107 (далі – Порядок), виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 6 Порядку, експлуатація (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене у додатку 7 Порядку, здійснюється роботодавцем на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – Декларація).
Виходячи із зазначених нормативно-правових актів, вимога до суб’єкта господарювання про наявність такого документу як Декларація матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу у т.ч. дату та номер реєстрації) повністю відповідає вимогам Закону.
Окрім цього, групою «Б» Переліку видів робіт підвищеної небезпеки зазначено «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці».
До таких робіт серед іншого належить:
«3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.».
Оскільки предметом закупівлі є Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею №1 Збаразької міської ради, що передбачає в тому числі розміщення та обслуговування елементів протипожежного захисту і сигналізації, їх монтаж на висоті понад 1,3 метри вказана вимога за тендерною документацією, в редакції, що наведена Замовником повністю відповідає умовам законодавства в сфері охорони праці. Зазначена вимога тендерної документації відповідає положенням частини 2 статті 16 Закону на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а також узгоджується із особливостями та характером виконання умов Договору.
В свою чергу, той факт, що новостворений суб’єкт господарювання не може з незалежних від волі Замовника причин отримати вказаний документ, у зв’язку із чим прийняти (на Вашу думку) участь у закупівлі, не лежить в сфері бажань або компетенції Замовника.
Звертаємо увагу, що частиною 2 статті 16 Закону передбачено право Замовника торгів вимагати від учасника торгів підтвердження наступних кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вказані критерії свідчать про той факт, що новостворений суб’єкт господарювання про якого зазначено за Вашою вимогою зобов’язаний мати серед іншого документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Отже учасник вже повинен до початку участі у тендері мати виконані роботи на поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Замовників торгів. А це в свою чергу зобов’язує учасника мати в тому числі декларацію відповідності матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом ДСНС.
Тобто правові відносини суб’єктів господарювання в частині оформлення передбачених законодавством документів, та їх належного виконання або невиконання не можуть оцінюватись третьою стороною – Замовником.
Окрім цього, Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини із постачальниками та/або виробниками, державними органами з метою підтвердження законності ведення господарської діяльності, в тому числі оформлення запитуваної Декларації. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Відтак процедура оформлення запитуваного документу суб’єкта господарювання, що претендує участь у закупівлі лежить виключно у сфері компетенції учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконне рішення Замовника про відміну відкритих торгів
Номер:
556e8993ccb54b388d9996745460041e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-018951-a.a8
Назва:
Скарга на незаконне рішення Замовника про відміну відкритих торгів
Скарга:
Скарга на незаконне рішення Замовника про відміну відкритих торгів
Пов'язані документи:
Замовник
- Інформація по суті Скарги (по відміні ВТ, док.).docx 01.05.2023 16:46
- Додаток 3 Рішення від 27.03.2023 №3732.pdf 01.05.2023 16:48
- Додаток 2 Протокол про відміну торгів на підставі пп. 2 п.47 особливостей.FR12.pdf 01.05.2023 16:47
- Дод.1 (док)Протокол скасування рішення по УКРТЕХЗАХИСТ.docx 01.05.2023 16:47
- Додаток 1 Протокол скасування рішення про визначення переможця УКРТЕХЗАХИСТ Untitled.FR12.pdf 01.05.2023 16:46
- Дод. 2 (док)Протокол відміни торгів.docx 01.05.2023 16:48
- Інформація по суті скарги по відміні ВТ.FR12.pdf 01.05.2023 16:46
- рішення від 08.05.2023 № 6073.pdf 11.05.2023 10:35
- інформація про резолютивну чистину рішення від 08.05.2023 № 6073.pdf 09.05.2023 12:05
- рішення від 28.04.2023 № 5587.pdf 28.04.2023 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.04.2023 17:09
Дата розгляду скарги:
08.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 13:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2023 10:35
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2023 12:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2023 № 6073-р/пк-пз, Замовником протоколом від 12.05.2023 скасовано рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю послуг: „Поточний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи передавання тривожних сповіщень у приміщеннях Збаразького ліцею №1 Збаразької міської ради Тернопільської області, м. Збараж, вул. Шевченка, 1”.