• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів

Завершена

1 792 704.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 927.04 UAH
Період оскарження: 02.02.2023 17:07 - 24.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на вимоги Замовника

Номер: fbef4ff5e22c492ca3d57746c2216326
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-02-017209-a.b1
Назва: Скарга на вимоги Замовника
Скарга:
СКАРГА на вимоги тендерної документації 2 лютого 2023 року Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі UA-2023-02-02-017209-a (926e28b8ad064e65ab8bdbfbe50fe24a) Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗАУБЕР», (надалі – Скаржник або ТОВ «ЗАУБЕР»), планує взяти участь у даній процедурі. Однак, при вивченні тендерної документації нами було виявлено вимогу, яка суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а також порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 52 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» надано право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на умови тендерної документації, оприлюдненою Замовником. А тому, користуючись своїм правом повідомляємо наступне: Стосовно порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до пункту 7 Технічної специфікації, що є складовою частиною Технічного завдання, розміщеному в Додатку № 4 до тендерної документації, в першій редакції тендерної документації було зазначено: 7. В разі аварійного припинення газопостачання квартир, Учасник протягом доби проводить обстеження димових та вентиляційних каналів та надає акти повторної перевірки. Для оперативного і безпечного відновлення газопостачання, за письмовим зверненням Замовника, Учасник повинен виконати технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Для виконання технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання Учасник повинен мати чинний дозвіл на технічне обслуговування систем газопостачання та надати його в складі тендерної пропозиції. Повторна перевірка димовентканалів та обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання виконується Учасником без додаткової оплати до повного відновлення газопостачання всіх квартир будинку. Після нашого звернення до замовника з проханням пояснити, який саме дозвіл учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції, адже у «Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Група А)», визначеному у Додатку 2 Постанови КМУ №1107 у діючій редакції від 24.12.2022 такий вид робіт для отримання Дозволу на технічне обслуговування систем газопостачання не передбачено, тобто отримання такого Дозволу через територіальні органи Держпраці є неможливим. У відповідь на наше звернення наступного дня, 3 лютого 2023 року, Замовником було внесено зміни до цього пункту Технічної специфікації та викладено його в наступній редакції: 7. В разі аварійного припинення газопостачання квартир, Учасник протягом доби проводить обстеження димових та вентиляційних каналів та надає акти повторної перевірки. Для оперативного і безпечного відновлення газопостачання, за письмовим зверненням Замовника, Учасник повинен виконати технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання. Для виконання технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання Учасник повинен мати чинний дозвіл на технічне обслуговування систем газопостачання або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зокрема: -Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), та надати вищезазначені дозвіл або декларацію в складі тендерної пропозиції. Повторна перевірка димовентканалів та обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання виконується Учасником без додаткової оплати до повного відновлення газопостачання всіх квартир будинку. Відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 №314 інформація має знаходитися в Переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності. Для підтвердження наявності вищезазначеної інформації надати скрін-шот з Переліку. У вищенаведених змінах було виявлено нові додаткові вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, а також є дискримінаційними по відношенню до Скаржника і штучно обмежують конкуренцію, а саме: Згідно внесених змін, Учасник повинен мати чинний дозвіл на технічне обслуговування систем газопостачання або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зокрема: - Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), та надати вищезазначені дозвіл або декларацію в складі тендерної пропозиції. ПО-ПЕРШЕ. ТОВ «ЗАУБЕР» працює на ринку надання послуг з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів житлових будинків та інших об’єктів господарювання з лютого 2020 року та активно бере участь у процедурах закупівель, а також має досвід успішного виконання аналогічних договорів за результатами процедур закупівель/спрощених закупівель, зокрема, але не виключно, із Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду Дніпровського, Шевченківського, Голосіївського та Дарницького районів. В своїй діяльності ТОВ «ЗАУБЕР» керується нормами чинного законодавства, тому здійснює її на підставі наступних документів дозвільного характеру: 1) Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, під час виконання робіт підвищеної небезпеки (Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів). Декларація зареєстрована у територіальному органі Держпраці 21.10.2020 року № 32-20-5393. Термін дії Декларації – безстрокова. 2) Дозволу № 88.21.32 від 22.02.2021 року, що виданий Головним управлінням Держпраці у Київській області на виконання робіт: Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу (http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=149209). Згідно пункту 1 Технічної специфікації (Додаток 4 до тендерної документації): 1. Технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів повинно виконуватись на підставі Правил затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 «Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання», та інших відповідних нормативних документів. Згідно п.6.1 Розділу V Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року, перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю. Згідно Додатку 2 до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в останній редакції постанови Кабінету Міністрів України №1414 від 20.12.2022), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів віднесено до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (пункт 21 групи Б). В свою чергу, додатково до основного дозвільного документу за предметом закупівлі – Декларації на обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, на вимогу замовника учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції чинний дозвіл на технічне обслуговування систем газопостачання. Згідно 4 абзацу пункту 7.1. Розділу 7 Правил безпеки систем газопостачання, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року, на які посилається замовник у технічній специфікації, - технічне обслуговування і ремонт діючих зовнішніх і внутрішніх газопроводів, споруд систем газопостачання, комбінованих будинкових регуляторів тиску, газообладнання ГРП, ШГРП, ГРУ, газовикористовуючих установок, обладнання насосно-компресорних і наповнювальних відділень, зливних естакад ГНС, ГНП, АГЗС, АГЗП, резервуарів ЗВГ, а також вибухозахищеного електрообладнання належить до газонебезпечних робіт. А отже має виконуватись на підставі Дозволу Держпраці на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, який наявний у складі дозвільних документів Скаржника. Звертаємо увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що Замовник не довів необхідність встановлення вимоги наявності додаткового дозволу на технічне обслуговування систем газопостачання або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, саме на: -Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Тобто, з вимог тендерної документації не зрозуміло і Замовником не зазначено, для чого учаснику, який хоче взяти участь у процедурі закупівлі, та формує ціну своєї тендерної пропозиції з урахуванням: 1) предмету оголошеної закупівлі, 2) формою і змістом послуг, що вказані в вимогах Додатку 3 до ТД «Тендерна пропозиція», 3) кваліфікаційних вимог до закупівлі, 4) технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі: «Орієнтовним графіком технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів в житлових будинках з газовими плитами та газовими колонками КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» на 2023 рік» та вимогами «Технічної специфікації», мати дозвіл на: -Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Чому саме такий дозвіл? Які саме машини, механізми та устаткування підвищеної небезпеки потрібно монтувати, демонтувати, налагоджувати, ремонтувати та технічно обслуговувати? Які системи газопостачання і які суб’єкти господарювання маються на увазі? Адже за предметом закупівлі, зазначеним в оголошенні, закупівлі проводиться на технічне обслуговування димових та вентиляційних каналів житлових будинків, що знаходяться на поточному обслуговуванні Замовника. Яке саме газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт потрібно буде обслуговувати учаснику, який стане Переможцем процедури закупівлі? Адже у складі тендерної документації взагалі відсутній будь-який перелік такого обладнання, та взагалі відсутні посилання на будь-яке обладнання з потужністю більше чи менше 0,1 МВт. ПО-ДРУГЕ. Замовник проводив закупівлю аналогічних послуг через електронну систему публічних закупівель PROZORRO принаймні з 2018 року, зокрема, але не виключно: UA-2018-01-17-000399-c, UA-2018-05-24-000661-a, UA-2019-01-31-002753-b, UA-2019-05-10-001462-c, UA-2020-01-10-002021-c, UA-2021-03-23-010069-c, UA-2022-02-24-000638-b, UA-2022-08-11-008298-a, UA-2022-09-21-011108-a. В жодній з попередніх закупівель Замовником не було висунуто подібної вимоги наявності додаткового дозволу на технічне обслуговування систем газопостачання або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме дозволу на: -Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Даної дискримінаційної вимоги до 3 лютого 2023 року також ніколи не було в тендерних документаціях за аналогічним предметом закупівлі у інших замовників – керуючих компаній з обслуговування житлового фонду Оболонського, Голосіївського, Шевченківського, Печерського, Деснянського, Солом’янського, Святошинського, Подільського, Дніпровського районів міста Києва, зокрема, але не виключно: UA-2020-11-20-011978-c, UA-2020-12-31-000396-c, UA-2021-03-03-006119-a, UA-2021-08-12-004002-b, UA-2021-11-30-001147-a, UA-2021-11-30-004834-b, UA-2021-12-01-004126-c, UA-2022-02-02-006962-c, UA-2022-07-07-004964-a, UA-2022-08-11-008298-a, UA-2022-09-08-004728-a, UA-2022-09-08-010637-a, UA-2022-12-13-018598-a, UA-2022-12-16-003224-a. ПО-ТРЕТЄ. Саме формулювання обставин, за яких переможцю закупівлі гіпотетично доведеться виконувати технічне обслуговування не «димових та вентиляційних каналів житлових будинків», як зазначено в предметі закупівлі та технічному завданні до закупівлі, а «технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання» має дискримінаційний характер, адже згідно п.7 Технічної специфікації таке обслуговування може вимагатись (або не вимагатись) виключно за письмовим зверненням Замовника вже після підписання договору. ПО-ЧЕТВЕРТЕ. Згідно Додатку 2 до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в останній редакції постанови Кабінету Міністрів України №1414 від 20.12.2022), а також згідно Постанови КМУ №77 від 3.02.2021 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ» отримання саме дозволу на: -Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: -Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. (п. 4. група Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки) на сьогодняшній день (а саме - 6 лютого 2023 року) такі вимоги передбачають отримання Декларації на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (група Б переліку машин): 4. Системи газопостачання природним і зрідженим газом суб’єктів господарювання, а також газовикористовуюче обладнання потужністю понад 0,1 МВт. та Дозволу на роботи підвищеної небезпеки (група А переліку робіт): 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Згідно пункту 10 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», строк видачі дозволу чи повідомлення роботодавця, виробника або постачальника про відмову в його видачі, продовження строку його дії становить 10 робочих днів з дня отримання документів, зазначених у пункті 9 цього Порядку. Згідно четвертого абзацу пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. А це означає, що по-перше, документ саме в такій формі, яка вимагається Замовником, на сьогоднішній день неможливо отримати фізично, оскільки це може бути тільки два окремих документи: Дозвіл і Декларація. По-друге, тільки учасники, які оформили такий Дозвіл раніше (мали такий Дозвіл заздалегідь, або булі попереджені Замовником), зможуть взяти участь у даній процедурі закупівлі, що є дискримінаційною вимогою до інших учасників, зокрема Скаржника, який не потребував і не отримував такого Дозволу, оскільки за подібним предметом закупівлі такий дозвіл не передбачений законодавством. По-третє, з урахуванням обставин, що вимога надання даного дозволу була внесена до тендерної документації Замовника 03 лютого 2023 року, а кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 00:00 7 лютого 2023 року, офіційно отримати відповідні дозвільні документи згідно регламенту Держпраці для подальшого подання їх у складі тендерної пропозиції до даної закупівлі неможливо. ПО-П’ЯТЕ. Згідно останнього абзацу пункту 7 Технічної специфікації зазначено: Відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 №314 інформація має знаходитися в Переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності. Для підтвердження наявності вищезазначеної інформації надати скрін-шот з Переліку. Згідно з частиною 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацем 3 пункту 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Більше того, ані чинним законодавством, пов’язаним із отриманням та дотриманням дозвільних документів, ані регламентом і порядком видачі дозвільних документів, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено такої форми підтвердження дозвільних документів як «скриншот». ___________________________________________________________________________________________ Виходячи з усіх вищенаведених доводів, ТОВ «ЗАУБЕР» вважає, що вимоги пункту 7 Технічної специфікації, що є складовою частиною Технічного завдання, розміщеному в Додатку № 4 до тендерної документації, викладені у формулюванні Замовника є дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи публічних закупівель. Враховуючи вище викладене, маємо тверду впевненість, що згадані вимоги штучно обмежують конкуренцію та були включені до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам, та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками. Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах. Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»- Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до ТД. Відповідно до ч. 15 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»: за попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, повідомляємо, що Скаржник бажає скористатися зазначеним правом та письмово заявляє про необхідність запрошення Скаржника на засідання, під час якого відбуватиметься розгляд скарги, зокрема, для надання додаткових пояснень. Враховуючи викладене вище, та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», — ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень у вимогах тендерної документації до закупівлі UA-2023-02-02-017209-a (926e28b8ad064e65ab8bdbfbe50fe24a) «Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів». 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме виключити всі зазначені вище дискримінаційні вимоги з пункту 7 Технічної специфікації, що є складовою частиною Технічного завдання, розміщеному в Додатку № 4 до тендерної документації, та викласти пункт 7 в наступній редакції: 7. В разі аварійного припинення газопостачання квартир, Учасник протягом доби проводить обстеження димових та вентиляційних каналів та надає акти повторної перевірки. Повторна перевірка димовентканалів та обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання виконується Учасником без додаткової оплати до повного відновлення газопостачання всіх квартир будинку. Документальне підтвердження положень викладених в скарзі (докази) додається до даної скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.02.2023 13:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.02.2023 11:44
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2023 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2023 № 1795-р/пк-пз, Рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» від 22 лютого 2023 року № 35/3 вирішено внести зміни до тендерної документації на закупівлю: Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів [Код ДК 021:2015 (CPV) – 90910000-9 Послуги з прибирання] згідно з оголошенням, оприлюдненим в електронній системі закупівель: UA-2023-02-02-017209-a
Автор: ТОВ ЗАУБЕР, Галушко Олена Петрівна +380993188994 sauber.ua@gmail.com