• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Дезинфекційні засоби

Завершена

76 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2018 15:41 - 29.01.2018 15:14
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: f981561a4e6b40c2a9cfadf580c440c5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-002148-a.a3
Назва: вимога
Вимога:
оскарження визнання переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

корупційна змова

Номер: 6ed49a3a309445358c1850f511cffede
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-002148-a.b2
Назва: корупційна змова
Вимога:
Шановний замовнику, дайте відповідь на вимогу, а не перефразовуйте наказ, повернувши його на свій бік. Таке ігнорування та бездіяльність вказує на корупційну змову, і ніяк не на тиск на Замовника. а припис, який ви зробили після звернення:Аналогів і еквівалентів не пропонувати.- є тому підтвердженням.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу, повідомляємо наступне. Дана Процедура закупівлі є допороговою для цілей застосування Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016р. (далі – Порядок), таким чином, з урахуванням абзацу 4 ч. 1 статті 2 цього Закону, в даній процедурі замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Враховуючи викладене, окремі вимоги до предмету Закупівлі, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку. Що стосується питання відсутності передбаченої умовами даної Процедури закупівлі можливості надання еквівалентів продукції, слід зазначити наступне. Згідно п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник за своїм внутрішнім переконанням або реалізовує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з токи зору функціональних критеріїв. Окрім того, не зайвим буде зауважити, що конкретна продукція, яка запитується за даною Процедурою закупівлі, - вітчизняного виробництва, відтак Замовник у повній мірі реалізує загальнодержавну програму з захисту національного товаровиробника (в межах взятих Україною міжнародно-правових зобов’язань) та один з пріоритетних публічних інтересів – досягнення раціонального, ефективного використання державних коштів. Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 517ef9573a50463eabc472f802341a0b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-24-002148-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
порушення Законів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівел" п. 6.4 вимоги до предмета Закупівлі встановлюються Замовниом. Вказаний пункт не забовязує Замовника вказувати анологи або еквіваленти предметів необхідних для закупівлі. Згідно п. 7. вказаного наказу Замовник має право внести зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Запкупівлі.
Статус вимоги: Задоволено