• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ряжанка, сметана

Завершена

622 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 112.00 UAH
Період оскарження: 08.12.2017 12:03 - 19.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (в порядку ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: ccd51ec73600467e983301b1fc099b1c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-08-001271-c.a1
Назва: ВИМОГА (в порядку ч.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Повний текст вимоги у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За наслідками розгляду тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (далі – управління освіти) вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд» (далі – ТОВ «Оптітрейд», учасник), в якій учасник вказує на недостатність аргументування відхилення від 04.01.2018р. (протокол №230) тендерної пропозиції ТОВ «Оптітрейд» у процедури відкриті торги на закупівлю товару вершкове масло (масло солодковершкове) зазначаємо наступне. Рішенням тендерного комітету управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (оформленим протоколом №230 від 04.01.2018р.) відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкриті торги на закупівлю товару вершкове масло (масло солодковершкове) – Товариство з обмеженою відповідальністю «Оптітрейд» (код ЄДРПОУ 32298653). Відхилення пропозиції обґрунтоване тим, що відповідно розділу 2 додатку 3 тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю товару: код ДК 021:2015:15530000-2 вершкове масло (маслосолодковершкове), затвердженої тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради (далі – Тендерна документація), серед іншого,вимоги визначені Додатком 3. Додатком 3 Тендерної документації встановлено перелік документів, який повинен бути поданий учасником для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. В даному переліку, крім інших документів, зазначено про необхідність подання: «копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується, з зазначенням площ цих приміщень та адрес їх розташування. У випадку надання копій договорів суборенди приміщення необхідно надати копію відповідного договору оренди цього приміщення та копію документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди. У разі надання копій договорів оренди приміщення необхідно подати копії документів, які підтверджують право власності орендодавця за таким договором оренди». Учасником торгів, ТОВ «Оптітрейд»19 грудня 2017 року о 19 годині 59 хвилин було подано тендерну пропозицію, в якій міститься сканована копія договору оренди від 31.12.2015р. (аренда склада) та додаткової угоди від 01.12.2016р. (аренда доп. угода 2017). Інших документів, які б доповнювали або змінювали умови договору оренди від 31.12.2015р. (далі – Договір оренди) пропозиція товариства не містила. Розглядаючи подані ТОВ «Оптітрейд» документи стосовно оренди приміщення тендерним комітетом було встановлено, що відповідно п.2.1.1. Договору оренди встановлено - строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2016р. (до речі, такої частини Договору як акт приймання-передачі або його копії учасником також не подано). Додатковою угодою змінено умови щодо строку дії Договору та передбачено, що строк оренди починається з дати підписання сторонами акта передачі та приймання Приміщення, і діє до 31.12.2017р. Згідно пункту 2 додаткової угоди також передбачається, що «інші умови основного договору, не змінені цією додатковою угодою залишаються чинними в колишній редакції і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання». Пунктом 2.1.2. Договору оренди встановлено - користування орендованим приміщенням після закінчення строку оренди не допускається. Відповідно п.4.4. тендерної документації визначається, що «строк поставки товарів – протягом 2018 року». Додатками 1 та 2 до Тендерної документації також визначено - строк поставки товари – це період протягом 2018 року. На підставі викладеного вище тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради дійшов висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Оптітрейд» вимогамстатті16 Закону України «Про публічні закупівлі» та кваліфікаційним критеріям (вимогам), встановленим Тендерною документацією для даної закупівлі. В подальшому, 06 січня 2018 року, керуючись ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Оптітрейд» подало вимогу щодо надання додаткової інформації. В своїй вимозі товариство просить скасувати відхилення з огляду на такі доводи. Так, учасник вважає, що документи, які стосуються оренди приміщення діяли на час кінцевого строку подання тендерних пропозицій закупівлі: договір оренди змінений додатковою угодою мав термін дії до 31.12.2017р. тоді як кінцевий термін подання тендерних пропозицій -21.12.2017р.Тому сам договір оренди на момент закінчення терміну подання тендерних пропозицій діяв, що, на думку, заявника є достатнім для визначення його як такого що подав належні докази своєї відповідності в цій частині. Товариство також зазначає, що Договір оренди був продовжений новою додатковою угодою від 04.12.2018р., поданою 06.01.2018р. Спираючись на ці обставини ТОВ «Оптітрейд» вважає «відсутніми порушення зі свого боку оскільки так як на момент проведення аукціону діяв договір оренди з додатковою угодою, поданою в первинній тендерній документації та фактично існувала додаткова угода від 04.12.2017р., якою договір оренди продовжено до 31.12.2018р.» Відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням всіх вищевказаних обставин, а також аргументів вимоги ТОВ «Оптітрейд», тендерний комітет управління освіти надає наступну додаткову інформації стосовно причини невідповідності пропозиції товариства умовам тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації передбачено, що остання розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Відповідно Тендерної документації у разі виникнення у Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у тендерній документації, тендерний комітет при їх виникненні керується чинними нормативно-правовими актами України (розділ «оцінка пропозицій» п.2 «Інша інформація»). Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно п.30 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція визначена як пропозиція щодо предмета закупівлі, яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції (п.18 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно п.п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (власне «Тендерна пропозиція» за формою, яка наведена у Додатку № 1 цієї тендерної документації) та завантаження файлів з визначеними в Додатках 2, 3, 4, 5, 6 та 7. Пунктом 4.4. Розділу 4 «Інформація про предмет закупівлі» Тендерної документації встановлено, що «строк поставки товарів – протягом 2018 року». Згідно додатку 1 «Форма тендерної документації» Тендерної документації встановлено, що учасник закупівлі «надає свою пропозицію щодо участі у тендері на закупівлю товару вершкове масло (масло солодковершкове). Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, учасник, уповноважений на підписання Договору, має можливість та погоджується виконати вимоги замовника згідно специфікації за цінами» Також, даним додатком учасник вказує, що до визнання переможцем його тендерної пропозиції остання разом з Тендерною документацією мають силу попереднього договору між ним та Замовником. В умовах якого передбачено, що поставка товару має здійснюватись протягом 2018 року (згідно ст.635 ЦК України попереднім є договір, сторони якого зобов’язуються протягом певного строку (у певний термін) укласти в майбутньому (основний договір) на умовах, встановлених попереднім договором). Додатком 2 «Технічні вимоги (завдання)» Тендерної документації також передбачено, що поставка товару повинна здійснюватись протягом 2018 року. Вимоги Тендерної документації прямо вказують, що закупівля буде відбуватись протягом 2018 року, а тому відповідність учасників має засвідчуватись тими документами, які нададуть Замовнику чітке уявлення про наявність матеріально-технічної бази для виконання договору саме у 2018 році (а не у 2017р. або 2016р.). Водночас, Пунктом 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено «кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 21.12.2017р. Отримані тендерні пропозиції після закінчення строку подання не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Це положення Тендерної документації є спеціальним і стосується воно виключно процедури подання тендерни
Статус вимоги: Відхилено