• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові конструкції з послугою демонтажу та монтажу

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2023 16:43 - 12.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Акт обстеження

Номер: 21743694dce2478688361dd12cda5935
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-02-016725-a.b1
Назва: Акт обстеження
Вимога:
Замовник вимагає акт попереднього огляду об’єкта! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення з приводу вимоги попереднього огляду об’єкту та складання акту огляду хочемо наголосити, на тому, що попередній огляд та проведення уточнюючих замірів дає можливість потенційному виконавцю максимально точно розрахувати свої матеріальні, ресурсні та часові витрати на виконання умов договору та на основі цих розрахунків надати максимально вигідну для обох сторін цінову пропозицію та стати переможцем торгів. Вимога попереднього огляду об'єкту ні в якій мірі не дискримінує права Учасників. Якщо розташування об’єкту незручне для Учасника, про це краще знати до подачі тендерної пропозиції і включити вартість проїзду до розрахунків ціни пропозиції. Також ще раз звертаємо вашу увагу на те, що у відповідності до Додатку №2 тендерної документації, з якою мав ретельно ознайомитись Учасник, зазначено, що всі розміри металопластикових конструкції (ескізи) зазначені приблизно. Замовник у цієї сфері діяльності не має певного досвіду та покладається на фаховий підхід Учасника, якій врахує всі тонкощі цієї справи у точному проведенні обмірів, визначення умов монтування у відповідності до монтажного місця та визначення кількості, видів та типів кріпильних елементів. Також це дасть можливість уникнути всіх спірних питань, якщо конструкції по розмірам не помістяться в монтажний просвіт при виконанні умов Договору. Для визначення вартості при складанні цінової пропозиції Учасник (або його представник) має здійснити обстеження предмету закупівлі на території об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника з метою проведення всіх необхідних контрольних обмірів. За фактом проведення обстеження складається відповідний акт. Ми, як Замовник, в жодному разі не обмежуємо потенційних Учасників, які, можливо, територіально знаходяться поза межами м. Києва. Учасник сам має для себе визначати бажання та можливість участі в процедурі закупівлі та розрахувати свої матеріальні ресурси для цього. Також наголошуємо на тому, що ми надаємо усім (без виключень) потенційним Учасникам можливість здійснити контрольні обміри металопластикових конструкції на умовах, які викладені в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено