-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби для прання і миття
Засоби для прання і миття
Завершена
59 305.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 593.05 UAH
мін. крок: 1% або 593.05 UAH
Період оскарження:
25.01.2018 16:21 - 29.01.2018 11:37
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
8f6caefe2b7047dcacfe7c646e9c2e34
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.c6
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу №22 від 02.02.2018р. пропозицію ФОП Нікітіної А.Н. було відхилено на підставі того, що технічні вимоги по предмету закупівлі в специфікації не відповідають вимогам замовлення та технічним. Жодної конкретної аргументації наведено не було. Мною, через авторизований майданчик, 05.02.2018р. о 10:05 було подано звернення про уточнення причин дискваліфікації.
Розуміючи, що відповідь можна буде отримати заочно, мною було здійснено телефонний дзвінок за номером: 0685843593 – уповноважена особа Цехош Оксана Василівна з метою якнайшвидшого отримання конкретної інформації щодо дискваліфікації під час телефонної розмови мною була отримана наступна інформація:
1. Ми дуже детально вивчили вашу пропозицію і вона не відповідає нашим вимогам з наступних причин:
– крем-мило, яке ви пропонуєте без гліцерину;
– у вас всі сертифікати закінчуються в 2018 році, то як ви зможете возити нам продукцію.
На нашу думку, рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіної А.Н. є неправомірним і таким, що суперечить чинному законодавству з наступних причин:
1. Нами запропоновано продукцію у повній відповідності згідно технічних вимог замовника;
2. На момент подачі пропозиції вся документація про якість та безпеку діюча, а крем-мило, зокрема, має допуск на застосування в медичних закладах.
Незважаючи на це, пропозицію було відхилено та визначено переможцем торгів ФОП Бабій С.П., пропозиція якого на 1860,00 грн. дорожча, і крім того не відповідає вимогам замовника, особливо в технічній частині, а саме:
– позиція №1 – крем мило з гліцерином (згідно вимог засновника) – учасник в технічних вимогах вказує мило рідке «Флорісенс» з гліцерином, а не крем мило, що не відповідає вимогам замовника.
– позиція «№2» - мило господарське біле – замовник вимагав (про це зазначено в вимогах до предмету закупівлі, «дотриматись найменування товару та ФАСОВКИ продукції згідно колонки «Опис та характеристика» – учасник дану вимогу не виконав, але свою печатку і підпис поставив під вимогами, ще й в порівняльній характеристиці зазначив, що замовник вимагав мило вагою 125г у кількості 224шт., що не відповідає дійсності). Крім того, учасником подано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.04.2016р. №05.03.02-07/12844 на рецептуру «№ РЦ – 39620018-МГ:2016» господарського мила, а не на сам продукт (мав би бути поданий висновок від 20.04.2016р. №05.03.02-04/13844).
– позиція №6 – чомусь учасник вирішив, що замовник вимагає засіб вагою 500г, що не відповідає дійсності.
– позиція №7 – учасник подав протерміновану декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Не зважаючи на всі вище описані недоліки і невідповідності вимогам замовника, замовник все ж таки обирає дорожчу пропозицію.
ЧОМУ???
Для того щоб дати відповідь на це запитання, потрібно проаналізувати додаткову закупівлю UA-2018-01-11-000364-а цього ж замовника.
Тим самим порушивши принципи здійснення закупівель:
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
В цій закупівлі цікавою являється поведінка Замовника про підготовці документу «Додаток №1 предмет закупівлі. doc» технічного опису закупівлі, а також поведінка замовника про визначенні переможця закупівель (див. протокол №11 від 24.01.2018р.). Замовник чомусь зовсім забув ще про одного учасника – ТОВ Ельф з сумою пропозиції – 55518,60 грн., навіть не згадав про нього в протоколі, очевидно, що навіть не розглядав цю пропозицію, а відразу обрав переможцем ФОП Бабія С.П. з сумою 58795,20 грн., що на 3000,00 грн. більше ніж попередня пропозиція. І знову питання :
ЧОМУ???
Чому такий уважний замовник настільки уважний до одних учасників, і зовсім неуважний до інших. Чому замовник так хоче, щоб переміг саме ФОП Бабій С.П., який сам в першій закупівлі безпідставно писав про ознаки корупційної складової. А можливо в діях Замовника вбачаються ознаки іншої складової…….
Враховуючи вказане вище, вимагаю відмінити процедуру даної закупівлі.
В такому випадку відповідні звернення (скарги) будуть направлені головному розпоряднику коштів – Старовижівський районній раді та в Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо дискваліфікації та визначення переможця.pdf 07.02.2018 09:21
Дата подачі:
07.02.2018 09:21
Вирішення:
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
f04d6b644bea43d9bee5fd02b8ec4ca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.c5
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно протоколу №22 від 02.02.2018р. пропозицію ФОП Нікітіної А.Н. було відхилено на підставі того, що технічні вимоги по предмету закупівлі в специфікації не відповідають вимогам замовлення та технічним. Жодної конкретної аргументації наведено не було. Мною, через авторизований майданчик, 05.02.2018р. о 10:05 було подано звернення про уточнення причин дискваліфікації.
Розуміючи, що відповідь можна буде отримати заочно, мною було здійснено телефонний дзвінок за номером: 0685843593 – уповноважена особа Цехош Оксана Василівна з метою якнайшвидшого отримання конкретної інформації щодо дискваліфікації під час телефонної розмови мною була отримана наступна інформація:
1. Ми дуже детально вивчили вашу пропозицію і вона не відповідає нашим вимогам з наступних причин:
– крем-мило, яке ви пропонуєте без гліцерину;
– у вас всі сертифікати закінчуються в 2018 році, то як ви зможете возити нам продукцію.
На нашу думку, рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіної А.Н. є неправомірним і таким, що суперечить чинному законодавству з наступних причин:
1. Нами запропоновано продукцію у повній відповідності згідно технічних вимог замовника;
2. На момент подачі пропозиції вся документація про якість та безпеку діюча, а крем-мило, зокрема, має допуск на застосування в медичних закладах.
Незважаючи на це, пропозицію було відхилено та визначено переможцем торгів ФОП Бабій С.П., пропозиція якого на 1860,00 грн. дорожча, і крім того не відповідає вимогам замовника, особливо в технічній частині, а саме:
– позиція №1 – крем мило з гліцерином (згідно вимог засновника) – учасник в технічних вимогах вказує мило рідке «Флорісенс» з гліцерином, а не крем мило, що не відповідає вимогам замовника.
– позиція «№2» - мило господарське біле – замовник вимагав (про це зазначено в вимогах до предмету закупівлі, «дотриматись найменування товару та ФАСОВКИ продукції згідно колонки «Опис та характеристика» – учасник дану вимогу не виконав, але свою печатку і підпис поставив під вимогами, ще й в порівняльній характеристиці зазначив, що замовник вимагав мило вагою 125г у кількості 224шт., що не відповідає дійсності). Крім того, учасником подано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.04.2016р. №05.03.02-07/12844 на рецептуру «№ РЦ – 39620018-МГ:2016» господарського мила, а не на сам продукт (мав би бути поданий висновок від 20.04.2016р. №05.03.02-04/13844).
– позиція №6 – чомусь учасник вирішив, що замовник вимагає засіб вагою 500г, що не відповідає дійсності.
– позиція №7 – учасник подав протерміновану декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів.
Не зважаючи на всі вище описані недоліки і невідповідності вимогам замовника, замовник все ж таки обирає дорожчу пропозицію.
ЧОМУ???
Для того щоб дати відповідь на це запитання, потрібно проаналізувати додаткову закупівлю UA-2018-01-11-000364-а цього ж замовника.
Тим самим порушивши принципи здійснення закупівель:
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
В цій закупівлі цікавою являється поведінка Замовника про підготовці документу «Додаток №1 предмет закупівлі. doc» технічного опису закупівлі, а також поведінка замовника про визначенні переможця закупівель (див. протокол №11 від 24.01.2018р.). Замовник чомусь зовсім забув ще про одного учасника – ТОВ Ельф з сумою пропозиції – 55518,60 грн., навіть не згадав про нього в протоколі, очевидно, що навіть не розглядав цю пропозицію, а відразу обрав переможцем ФОП Бабія С.П. з сумою 58795,20 грн., що на 3000,00 грн. більше ніж попередня пропозиція. І знову питання :
ЧОМУ???
Чому такий уважний замовник настільки уважний до одних учасників, і зовсім неуважний до інших. Чому замовник так хоче, щоб переміг саме ФОП Бабій С.П., який сам в першій закупівлі безпідставно писав про ознаки корупційної складової. А можливо в діях Замовника вбачаються ознаки іншої складової…….
Враховуючи вказане вище, вимагаю відмінити процедуру даної закупівлі.
В такому випадку відповідні звернення (скарги) будуть направлені головному розпоряднику коштів – Старовижівський районній раді та в Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо дискваліфікації та визначення переможця.pdf 07.02.2018 09:20
Дата подачі:
07.02.2018 09:20
Вирішення:
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про відміну переможця
Номер:
54a21e36420840aa84edc2b2499d5251
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.c3
Назва:
Вимога про відміну переможця
Вимога:
Вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Бабій С. П. та дискваліфікацію ФОП Нікітіна А. Н.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 11:29
Вирішення:
Відповідно до наказу № 35 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
оскарження визначення переможця
Номер:
07560f156d93423993e2984ad8909a14
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.c2
Назва:
оскарження визначення переможця
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!
БУДЬ ЛАСКА, НЕ ПОРУШУЙТЕ ПРИНЦИПИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, передбачених розд.6, п.6.2 згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме: об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
За порушення порядку проведення закупівель, в т. ч. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність уповноважених осіб замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 09:35
Вирішення:
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога про відміну дискваліфікації і перегляд рішення
Номер:
4ddd5b4a65584f68860f58918eeb246a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.a4
Назва:
Вимога про відміну дискваліфікації і перегляд рішення
Вимога:
Вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Бабій С. П. та дискваліфікацію ФОП Нікітіна А. Н.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 11:30
Вирішення:
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Оскарження щодо дискваліфікації
Номер:
cb26c36a9b804f7691c5edaff38a7c66
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-25-002104-a.b1
Назва:
Оскарження щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику!
На підставі розд. 9 п. 9.2 абз. 5 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35: «Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов'язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.».
Просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності, більш конкретизовано, оскільки на нашу думку, пропозиція повністю відповідає вимогам замовника. У Ваших діях вбачається порушення принципів здійснення закупівель, передбачених розд.6, п.6.2 згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2018 10:05
Вирішення:
Відповідно до наказу № 358 р.6. п.3 від 13.04.2016 р.Замовник розміщує інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору ... та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Замовник вказав всі дані, які вважає необхідними до якості товару та вимагає надати всі необхідні Сертифікати . Так як, сертифікат закінчується в місячний термін з дня проведення закупівлі, замовник має право дискваліфікувати учасника, так як очікується поставка товару на протязі 2018 року. Замовник в своїй діяльності користується виключно Законом і своїм правом вибору Учасника закупівлі. Рішення Замовника, розглядається членами Тендерного комітету, а не приймається одноосібно. Так як другий Учасник подав специфікацію згідно умов Замовника, та термін дії сертифікатів має більший термін, було прийняте рішення Тендерним комітетом про визнання його переможцем закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено