-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
М'ясо (м'ясо яловичини, тушки курей)
Завершена
688 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 440.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2023 15:24 - 10.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо ТЗ
Номер:
94259f54accc478aaf12fc3c920d7117
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-013871-a.b2
Назва:
Щодо ТЗ
Вимога:
Враховуючи періодичність поставок та обсяги закупівель, поставки в рамках цієї закупівлі можуть здійснюватися одним транспортним засобом. Об'єктивчної необхідності залучення до поставок двох транспортних засобів не бачимо. Прсомио внести зміни до Тендерної документації в цій частині та вилучити вимоу щодо необхідності здійснення поставок в рамках цієї закупівлі двома транспортними засобами. Будемо вдячні за створення сприятливих конкурентних умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2023 00:02
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Ми розглянули вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо протоколів випробувань ТУ
Номер:
9af3f608466549b094f89a3f87d9f167
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-013871-a.a1
Назва:
Щодо протоколів випробувань ТУ
Вимога:
Відповдіно до умов тендерної документації учасники повинні надати: підтвердити наявність мінімум 2-ох спеціалізованих транспортних засобів обладнаних для перевезення продуктів харчування з ізотермічним кузовом (підтверджується свідоцтвом про реєстрацію ТЗ із відповідною відміткою або висновок науково-технічної експертизи). З метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора згідно п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірюваннята фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань.
Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування.
Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, у т.ч. скаржника, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників.
Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Скаржник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі.
Скаржник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування, не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, така умова є дискримінаційним по відношенню до скаржника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників, у т.ч. скаржника.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання сертифікатів саме у такій редакції.
Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Скаржника, оскільки Скаржник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань холодильної установки (рефрижератора) на відповідність п.п. 3.2 ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах з підтримкою заданого мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованою НААУ у відповідній сфері установою з наданням відповідного атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи, з незалежних від Скаржника обставин.
До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Скаржника на участь у закупівлі, Скаржник просить Замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2023 18:32
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Ми розглянули вашу вимогу/скаргу та повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено