• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту будівель господарства електромережі ЧФ ДП «АМПУ» (інв. №3706, №7, №8, №190)

Увага!!! Електронний аукціон не проводиться. Відповідно до змін ухвалених КМУ від 30.12.2022 у Постанову КМУ № 1178 від 12.10.2022, які покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії, з 03.01.2023р. тимчасово відключено модуль аукціону у відкритих торгах з особливостями. Мінімальний крок аукціону не застосовується.

Торги відмінено

5 500 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 500.00 UAH
Період оскарження: 02.02.2023 14:01 - 08.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо наявності дискримінаційних вимог у Тендерній документації

Номер: 09447fc3ea49406ca9aedaa0d293ba52
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-02-010220-a.c3
Назва: Щодо наявності дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Вимога:
В Додатку 3 до Тендерної документації, Вами встановлення вимога щодо якості надання послуг, для підтвердження якої Учасник у складі пропозиції надає чинний сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2018, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (сертифікат має бути виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Зазначаємо, що нормами чинного законодавства України, для надання даного виду послуг не є обов’язковим наявність у виконавця сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018. Отже, вимога надання сертифікату, відсутність якого не перешкоджає наданню послуг, створює неоднакові вимоги для учасників які не мають даного сертифікату, що призводить до дискримінації учасників. Крім того, вами вже раніше в аналогічних за предметом Закупівель встановлювась ця вимога але у Переліку документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. Про що у вимозі UA-2023-01-17-004705-a.b1 вам було про це повідомлено та наголошено на необхідність внесення змін до тендерної документації. Дана вимога Вами була безпідставно відхилена. Аргументуючи свою відмову від внесення змін до Тендерної документації Ви опиралися на накази ДП «АМПУ», а не на нормативно-правові акти які визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Зважаючи на вищезазначене, ми вважаємо що Замовник в порушення ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»,навмисно встановлює дискримінаційні вимоги в Тендерній документації та , створює неоднакові вимоги для учасників що призводить до дискримінації. З огляду на вищезазначене просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення даної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно вимоги повідомляємо, що Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» у своїй діяльності керується міжнародним та національним законодавством, а також «Політикою у сфері якості», затвердженою наказом ДП «АМПУ» від 08.07.2022 № 183/10. Відповідно до зазначених документів на ДП «АМПУ» покладені обов’язки зокрема щодо: - орієнтації на споживача послуг, створення рівних і прозорих умов роботи зі споживачами послуг; - інтегрування вимог системи менеджменту якості в бізнес-процеси ДП «АМПУ»; - впровадження, актуалізацію та постійне вдосконалення системи менеджменту якості, яка охоплює всі процеси підприємства, відповідно до вимог міжнародних стандартів. Виконання покладених на ДП «АМПУ» обов’язків в сфері якості забезпечується належним функціонуванням затвердженої наказом ДП «АМПУ» від 25.09.2020 № 267/10 «Настанови з інтегрованої системи менеджменту», яка включає в себе процедуру контролю процесів, продукції та послуг, що надаються із зовні. Враховуючі, що ремонтні роботи включено до переліку «Цілей у сфері якості ЧФ ДП «АМПУ», при оголошенні тендеру Замовником було враховані вимоги щодо якості послуг, які надаються із зовні, шляхом внесення до тендерної документації Замовника вимоги стосовно наявності у Учасника чинного сертифікату на систему управління якістю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 4e2c32a6b38343b4a088f8a84f20a16a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-02-010220-a.c2
Назва: щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на наявність у Вашій Тендерній документації порушень вимог чинного законодавства! Відповідно п.2 таблиці 2 додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації, вами вказано що усі Учасники мають надати лист гарантію, що учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець), кінцевий(-ві) бенефіціарний(-ні) власник(-и) (контролер(-и)) Учасника, службова(-ві) (посадова (-ві)) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір не підпадає під дію персональних економічних та інших обмежувальних санкцій (заходів)*, в тому числі: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації та інші нормативно-правові акти щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Згідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На даний час на сайті РНБО https://rnbo.gov.ua/ua/Documents/ міститься перелік нормативних актів. В них Замовник може самостійно перевірити учасника/переможця процедури закупівлі щодо цього. У зв’язку з зазначеним просимо внести відповідні зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення! Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до аб. 1 частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до абз 7 п.ч 1 п 41 Особливостей Змовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли: учасник процедури закупівлі є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Законом України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VII, Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII, постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, постановою Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 встановлені обмеження, в тому числі щодо здійснення закупівель та проведення взаєморозрахунків з суб’єктами господарювання. Враховуючи вищевикладене, вимога щодо надання листа-гарантії про відсутність обмежень передбачених, в тому числі вищенаведеним нормативно-правовими актами, встановлено відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

внесення змін

Номер: f55ec3c2fde14a5886a555da6847884e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-02-010220-a.c1
Назва: внесення змін
Вимога:
Відповідно додатку 1 до Тендерної документації вами зазначено, Під аналогічним договором слід розуміти договір(и) на виконання наступних видів робіт/послуг: - оздоблювальні роботи; - монтаж або установка виробів з металопластику (вікон та дверей); - ремонт або улаштування покрівель з рулонних матеріалів; - улаштування інженерних мереж; - монтаж або установка протипожежних дверних блоків EI30; - монтаж систем вентиляції з оцинкованої сталі (приточна, витяжна); - улаштування покриттів підлоги та стін з керамічних плиток. Вимога надати копії договорів на виконання конкретного переліку видів робіт/ послуг є вимогою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, які мають аналогічні договори та надавали аналогічні послуги, але в договорах який відсутня одна з зазначених вами позицій, проте він має в наявності матеріально-технічну базу та спеціалістів які можуть виконати даний вид роботи/послуги. Відповідно Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ст. 16. Законом України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з таких критеріїв є саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а не за окремою його частиною. У зв’язку з зазначеним просимо внести зміни до тендерної документації, в частині визначення поняття аналогічного договору та визначення його як аналогічного за предметом закупівлі договору, без вимог наявності в договорі виконання окремих робіт/послуг за переліком.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено право Замовника встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Інших вимог до кваліфікаційних критеріїв в частині поняття аналогічного договору Законом не встановлено. Відповідно до листа Державного комітету України з будівництва та архітектури «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів» від 30.04.2003 №7/7-401 поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання, якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Згідно з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженим наказом Держкомунгоспу України 10.08.2004 № 150 до поточного ремонту будівель та споруд відноситься велика кількість послуг: від Просте фарбування фасадів будівель та Ремонту перил та поручнів входів до Ремонту насосів та двигунів централізованого постачання гарячої води та Ремонту дорожнього покриття проїзної частини на прибудинковій території. Таким чином для підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі не достатньо лише назви предмету закупівлі. Тому для підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі договору (ів) визначені основні види робіт/послуг виключно з технічного завдання до закупівлі, що цілком підтверджує досвід виконання робіт/послуг аналогічних предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено