-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Студентські квитки
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
02.02.2023 14:15 - 07.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
9948034be9fc4ffebb11338e6d33597b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-009291-a.c3
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення
Законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополіта Василя Липківського, 45, м.Київ, 03035
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ 36728306,
Україна, 49061, м. Дніпро, пр-т. Олександра Поля, будинок 82-г, тел.: 095-108-01-91, https://odcpit.com.ua, e-mail: ocpit@i.ua, odcpit@gmail.com
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, код ЄДРПОУ 02125544, Україна, 46027, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель:
UA-2023-02-02-009291-a - 1c5d80b45c5d49489900c920c1bc1449
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Замовником 02.02.2023р. оприлюднене оголошення UA-2023-02-02-009291-a та розміщена Тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю: Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту).
Рішенням уповноваженої особи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Протокол від 08.03.2023 року № 08-03-01) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» було визначено переможцем процедури відкритих торгів «Студентські квитки» (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) (UA-2023-02-02-009291-a).
ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій» також взяло участь у процедурі відкритих торгів «Студентські квитки» (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) (UA-2023-02-02-009291-a).
Вважаємо, що вищезазначене рішення Замовника - Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.), а тому має бути скасовано, виходячи з наступного.
1. Приймаючи рішення про визначення Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» (далі – Учасник) переможцем закупівлі, Замовник виходив з того, що 03.03.2023 року Учасник виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, з таким висновком Замовника не можна погодитися, оскільки завантажені Учасником до електронної системи закупівель документи відповідності вимогам стандартів:
- ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) – сертифікат № DE/1974/029/2023 від 02.03.2023 р.;
- ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) – сертифікат № DE/1974/030/2023 від 02.03.2023 р.;
- ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO 27001) – сертифікат № DE/1974/028/2023 від 02.03.2023 р.;
не відповідають вимогам чинного законодавства України, зокрема абз. 2 ч. 5 ст. 23 Закону, яким встановлено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати (якщо їх надання вимагається замовником) повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. І оскільки чинним законодавством не визначений інший спосіб підтвердження компетентності органів оцінки відповідності, які можуть видавати сертифікати, надання яких вимагається Замовником у п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), то єдиним способом підтвердження компетентності таких органів (підприємств, організацій тощо) є наявність їх акредитації, проведеної національним органом акредитації або органом акредитації країни реєстрації органу (підприємства, організації тощо) з оцінки відповідності.
Як зазначено на наданих учасником сертифікатах, вони видані компанією Certification Network MC GmbH (Hauptstr. 1, 53520 Nuerburg, Germany).
На сайті Європейської кооперації з акредитації (european-accreditation.org/ea-members/directory-of-ea-members-and-mla-signatories/), яка є асоціацією національних органів з акредитації Європи, офіційно призначених владою своїх держав на проведення акредитації організацій, які надають послуги з оцінки відповідності, такі як сертифікація, верифікація, інспектування, випробування та калібрування, як члени асоціації від України та Німеччини представлені Національне агентство з акредитації України (НААУ) та Deutsche Akkreditierungsstelle GmbH (www.dakks.de) відповідно.
Згідно абз. 11 ч. 7 ст. 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407-III, на НААУ покладено функцію ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності та реєстру персоналу з акредитації (naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov). Проте на даний момент, доступ до зазначеного реєстру є обмеженим і отримати інформацію про наявність в ньому органу (організації) з оцінки відповідності можна тільки за запитом по телефону (044) 369-34-70, (044) 369-34-80, або за зверненням на електронну адресу office@naau.org.ua. За результатами запиту по телефону Скаржником було встановлено, що компанія Certification Network MC GmbH в реєстрі акредитованих органів (організацій) з оцінки відповідності НААУ відсутня. Також Скаржником був відправлений запит на електронну адресу office@naau.org.ua стосовно наявності в зазначеному реєстрі організації Certification Network MC GmbH, відповідь на який буде додано до цієї скарги пізніше окремим додатком.
Подібний же реєстр акредитованих органів веде і національний орган з акредитації Німеччини Deutsche Akkreditierungsstelle GmbH (www.dakks.de/en/accredited-bodies-search) у якому також не міститься інформація про компанію Certification Network MC GmbH.
Тобто, компанія Certification Network MC GmbH (Hauptstr. 1, 53520 Nuerburg, Germany), сертифікати якої були надані Учасником в рамках даної закупівлі відсутня в жодному з вищезазначених реєстрів національних органів з акредитації України та Німеччини.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, у Замовника були відсутні правові підстави визначати Учасника переможцем закупівлі, оскільки надані останнім сертифікати оформлені НЕ АКРЕДИТОВАНИМ органом з оцінки відповідності, що суперечить вимогам абз. 2 ч. 5 ст. 23 Закону, а отже Учасник не виконав вимоги п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), оскільки не підтвердив належними документами відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO 27001).
2. Також, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника і з іншої наступної причини.
Відповідно до абз. 1 п. 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому згідно абз. 2 п. 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи, що Учасником не були виконані вимоги п. 4 Додатку 2 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), та не надані документи (сертифікати відповідності) саме на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам, встановленим Замовником, Замовник не мав підстав надавати Учаснику час на виправлення невідповідностей та був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію Учасника на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 пп. 2 п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., оскільки тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, а невідповідності в інформації та документах, є такими, що не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до п. 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р.
Крім того, враховуючи дату виготовлення сертифікатів долучених Учасником, а саме 02.03.2023 року, Замовник, по суті, дав Учаснику час не виправити недоліки та подати документи, які не були своєчасно подані Учасником, а виготовити документи, яких у Учасника взагалі не було на момент подання тендерної пропозиції, що не відповідає не тільки п. 40 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., а й принципам добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, встановлених ст. 5 Закону, оскільки Учаснику було надано можливість отримати документи, які вже мали бути у нього на момент кінцевого строку подачі тендерної пропозиції (тобто до 10.02.2023 р.), для того щоб його пропозиція могла вважатися такою, що відповідає вимогам та кваліфікаційним критеріям Замовника, що ставить Учасника у більш вигідне становище порівняно з іншими учасниками, які своєчасно вжили необхідних заходів та підготували документи, які вимагалися Замовником у тендерній документації.
3. Також необхідно зазначити про наступну обставину, яка також мала значення під час прийняття Замовником рішення про визначення Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» переможцем закупівлі, проте була проігнорована Замовником.
У своєму рішенні № 2443-р/пк-пз від 01.03.2023 року Антимонопольний комітет України звернув увагу Замовника на невідповідність у поданих Учасником документах щодо повноважень Шпапка Валентина Миколайовича, вказавши на відсутність протоколу зборів учасників/засновників Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» про призначення Шпака В.М. генеральним директором підприємства, у зв’язку з чим Замовник мав більш ретельно поставитись до перевірки документів, наданих в подальшому Учасником, чого однак не було зроблено Замовником.
Так, Учасником був долучений протокол № 3 від 01 жовтня 2004 року про переведення Шпака В.М. на посаду генерального директора СП «Макрохем-Україна», при цьому, як випливає з протоколу, Шпак В.М. одноосібно приймає рішення про своє переведення з посади директора за сумісництвом на посаду генерального директора, приймаючи рішення та голосуючи з цього питання у тому числі замість іншого учасника підприємства – Шпак-Левенберг Галини Миколаївни. В протоколі міститься посилання на довіреність ВВС № 650535 від 24 квітня 2004 року, яка начебто надає йому таке право, проте Учасник не долучає до поданих ним документів саму довіреність (належним чином засвідчену копію) у зв’язку з чим неможливо встановити зміст цього документу, у тому числі щодо наявності у ньому відповідних повноважень в силу яких Шпак В.М. має право приймати участь у загальних зборах підприємства, а також приймати рішення та голосувати з питань порядку денного замість іншого учасника – Шпак-Левенберг Галини Миколаївни, як неможливо встановити чи взагалі існує такий документ фізично, чи це лише формальне посилання на неіснуючий документ.
Згідно із ст. 238 Цивільного кодексу України, представник може бути уповноважений на вчинення лише тих правочинів, право на вчинення яких має особа, яку він представляє.
Представник не може вчиняти правочин, який відповідно до його змісту може бути вчинений лише особисто тією особою, яку він представляє.
Представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом.
Відповідно до ст. 244 ЦК України, представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю.
Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Згідно із ч. ч. 1, 5 ст. 245 ЦК України, форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин.
Довіреність на право участі та голосування на загальних зборах, видана фізичною особою, посвідчується у порядку, визначеному законодавством.
Згідно ч. 1 ст. 58 Закону України "Про нотаріат" нотаріуси або посадові особи, які вчиняють нотаріальні дії, посвідчують довіреність, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами
Таким чином, не надано належних підтверджень права Шпака В.М. одноосібно ухвалювати рішення про власне призначення генеральним директором Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна», що свідчить про відсутність достатніх доказів повноважень Шпапка Валентина Миколайовича як генерального директора.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Враховуючи усе вище перелічене, звертаємось до Вас з вимогою про скасування рішення про визнання переможцем у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» і розглянути пропозицію ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій».
Директор Переяслов С.В.
ТОВ «НВП «Обласний Дніпропетровський
центр прикладних інформаційних технологій»
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат ISO 14001.PDF 13.03.2023 11:07
- Скарга.pdf 13.03.2023 11:07
- Протокол зборів засн. на признач. ген. дир. Шпака В.М..PDF 13.03.2023 11:07
- Скарга АМКУ ТНПУ ім. В. Гнатюка.docx 13.03.2023 11:07
- Сертифікат ISO 27001.PDF 13.03.2023 11:07
- Сертифікат ISO 9001.PDF 13.03.2023 11:07
- Доповнення до Скарги.pdf 15.03.2023 17:50
- лист НААУ.pdf 15.03.2023 17:50
- ЕЦП.zip 15.03.2023 17:50
- Доповнення до Скарги -2.pdf 20.03.2023 10:16
- Доповнення до скарги АКМУ -19-03-23.docx 20.03.2023 10:16
- рішення від 15.03.2023 №3167.pdf 15.03.2023 14:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.03.2023 №3593.pdf 23.03.2023 10:50
- рішення від 22.03.2023 №3593.pdf 27.03.2023 12:27
- Відповідь на скаргу 16.03.2023 19:59
- Відповідь на скаргу.pdf 16.03.2023 19:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2023 11:08
Дата розгляду скарги:
22.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.03.2023 14:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.03.2023 12:28
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів кваліфікації
Номер:
2617b03f6eb847a98ec3b259bdcb46f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-009291-a.b2
Назва:
Оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
З розгляду скарг про порушення
Законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій», код ЄДРПОУ 36728306,
Україна, 49061, м. Дніпро, пр-т. Олександра Поля, будинок 82-г, тел.: 095-108-01-91, https://odcpit.com.ua, e-mail: ocpit@i.ua, odcpit@gmail.com
Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, код ЄДРПОУ 02125544, Україна, 46027, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель:
UA-2023-02-02-009291-a - 1c5d80b45c5d49489900c920c1bc1449
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Замовником 02.02.2023р. оприлюднене оголошення UA-2023-02-02-009291-a та розміщена Тендерна документація для підготовки тендерних пропозицій на закупівлю: Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту).
1. Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2015 (ISO 27001), учасник повинен був надати копії чинних сертифікатів відповідності, виданих учаснику СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ виданим вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності.
В свою чергу Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» були надані сертифікати відповідності, які свідчать про те, що підприємство відповідає вимогам і стандартам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) у наступних сферах:
- послуги з охорони державної та іншої власності, та охорони громадян;
- виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів;
- розробка та впровадження систем технічного захисту інформації;
- обслуговування засобів і систем контролю доступом, охоронної та пожежної сигналізації;
- юридичний аудит (Due diligence) – незалежна правова оцінка діяльності компанії або експертне вивчення окремих напрямів діяльності компанії, а також експертиза угод на відповідність чинному законодавству.
Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2022 (ISO 27001) наданий Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» свідчить про те, що підприємство відповідає вимогам у наступних сферах:
- друкування ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів (код ДКПП 18.12.11; 18.12.16);
- послуг з охорони державної та іншої власності та охорони громадян (код ДКПП 80.10);
- обслуговування систем безпеки (код ДКПП 80.20).
Вважаємо на необхідне зауважити, що Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як учасник, підтвердив відповідність вимогам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2022 за досить значним переліком сфер діяльності, але тільки не СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, як вимагалося у тендерній документації Замовником.
Тобто, копії сертифікатів надані Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку 1 Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій та Переможцем до тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
2. Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку 1 Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій п.4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) передбачено що учасник повинен надати наступні документи: сканкопія протоколу зборів учасників/засновників та наказу, Статуту (за наявності) або будь-якого іншого розпорядчого документу про призначення керівника; якщо документи пропозиції підписуються іншою особою, ніж керівник Учасника, додатково до вищезазначених документів надається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати документи пропозиції та Договору.
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» у своїй пропозиції надає копію Протоколу засідання зборів засновників №1/2001 від 09.02.2001 року згідно якого на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» з правом першого підпису призначено Шпака Валентина Миколайовича. Просимо зауважити той факт, що вищезгаданим Протоколом директора Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» Шпака Валентина Миколайовича НЕ було уповноважено щодо підпису документів тендерних пропозиції та всіх документів, що стосуються процедур закупівель. Також хочемо зазначити, що згідно Наказу №19 від 01.10.2004 року Шпак Валентин Миколайович самостійно звільнив себе з посади директора за сумісництвом та призначив на посаду генерального директора. Хочемо зауважити, що ані чинним, ані статутом зазначеного учасника не передбачено право будь-якої особи, у тому числі директора за сумісництвом, самостійно та за власним бажанням призначати себе наказом на посаду генерального директора, у тому числі в порядку переводу з іншої посади. Будь-яких інших додаткових документів про повноваження посадової особи, зокрема відповідного протоколу учасників/засновників підприємства про призначення Шпака Валентина Миколайовича на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» в поданих останнім разом з тендерною пропозицією документах не містяться, що ставить під сумнів право на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, але й взагалі усіх документів виданих Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» та підписаних Шпаком Валентином Миколайовичем, як генеральним директором.
3. Також хочемо зазначити, що такий вид підприємства, як «спільне підприємство», визначався Законом України "Про підприємства в Україні" від 27 березня 1991 року . Згідно із законом України "Про внесення змін до Закону України "Про підприємства в Україні" від 4 лютого 1998 року N 72 із переліку видів підприємств виключено такий вид підприємств як «спільне підприємство». Цим же Законом доповнено перелік видів підприємств таким видом, як «господарське товариство». У зв'язку з введенням в дію з 1 січня 2004 року Господарського кодексу України (ГКУ) Закон України "Про підприємства в Україні" втратив чинність.
Відповідно до частини другої статті 63 ГКУ у разі, якщо у статутному фонді підприємства іноземна інвестиція становить не менш як десять відсотків, воно визнається підприємством з іноземними інвестиціями. Підприємство, у статутному фонді якого іноземна інвестиція становить сто відсотків, вважається іноземним підприємством.
Відповідно до статей 16, 17 Закону України "Про режим іноземного інвестування" На території України підприємства з іноземними інвестиціями створюються і діють у формах, передбачених законодавством України. Установчі документи підприємств з іноземними інвестиціями повинні містити відомості, передбачені законодавством України для відповідних організаційно-правових форм підприємств, а також відомості про державну належність їх засновників (учасників).
Згідно зі статтею 3 Закону України "Про господарські товариства" іноземні громадяни, особи без громадянства, іноземні юридичні особи, а також міжнародні організації можуть бути засновниками та учасниками господарських товариств нарівні з громадянами та юридичними особами України.
Отже, спільні підприємства за участю іноземних інвестицій повинні діяти як господарські товариства.
6 лютого 2018 року набрав чинності Закон України за №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Останній візит підприємства до державного реєстратора Бородянської районної державної адміністрації Київської області був 08.05.2015 року
Тобто, виходячи із вищенаведеного ми можемо зробити висновок, що переможець у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як на теперішній час так і на час участі та перемоги в тендерних закупівлях існує поза межами чинного законодавства України. А саме:
- організаційно-правової форми юридичної особи такої як «спільне підприємство» в законодавстві не існує;
- громадяни Польщі серед засновників(учасників) відсутні, хоча назва підприємства на їх наявність чітко вказує, чим надає завідомо неправдиву інформацію;
- установчі документи не відповідають діючому законодавству, а саме : Господарського Кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Закону України «Про режим іноземного інвестування», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», Закон України «Про публічні закупівлі».
4. Згідно вимогам тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 3. Відхилення тендерних пропозицій, пунктом 3 передбачено відхилення тендерної пропозиції, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 2. Інша інформація, абзац - Інші умови тендерної документації, пунктом 2 передбачено наступні умови: - У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як переможець закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту), не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) та не надав лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
Враховуючи усе вище перелічене, звертаємось до Вас з вимогою про скасування рішення про визнання переможцем у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» і розглянути пропозицію ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій».
Директор Переяслов С.В.
ТОВ «НВП «Обласний Дніпропетровський
центр прикладних інформаційних технологій»
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення.pdf 19.02.2023 13:59
- Доповнення до скарги.pdf 24.02.2023 15:00
- рішення від 21.02.2023 № 2005.pdf 21.02.2023 15:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.03.2023 № 2443.pdf 02.03.2023 11:56
- рішення від 01.03.2023 № 2443.pdf 02.03.2023 16:49
- Відповідь на Скаргу.pdf 22.02.2023 17:07
- Відповідь на Скаргу.doc 22.02.2023 17:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2023 14:00
Дата розгляду скарги:
01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.03.2023 16:49
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2023 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Скасування результатів
Номер:
bd6d53b93a1a4a09af981b52a2448121
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-02-009291-a.c1
Назва:
Скасування результатів
Вимога:
Доброго дня! Ми ретельно ознайомились з Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою по предмету закупівлі Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) (UA-2023-02-02-009291-a).
Уважно проаналізувавши документи надані Україно-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» хочемо зазначити, що не всі документи учасника Україно-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» надані для участі у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a відповідають тендерній документації та Законодавству України.
1. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2015 (ISO 27001), учасник повинен був надати копії чинних сертифікатів відповідності, виданих учаснику СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ виданим вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності.
В свою чергу Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» були надані сертифікати відповідності, які свідчать про те, що підприємство відповідає вимогам і стандартам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) у наступних сферах:
- послуги з охорони державної та іншої власності, та охорони громадян;
- виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів;
- розробка та впровадження систем технічного захисту інформації;
- обслуговування засобів і систем контролю доступом, охоронної та пожежної сигналізації;
- юридичний аудит (Due diligence) – незалежна правова оцінка діяльності компанії або експертне вивчення окремих напрямів діяльності компанії, а також експертиза угод на відповідність чинному законодавству.
Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2022 (ISO 27001) наданий Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» свідчить про те, що підприємство відповідає вимогам у наступних сферах:
- друкування ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів (код ДКПП 18.12.11; 18.12.16);
- послуг з охорони державної та іншої власності та охорони громадян (код ДКПП 80.10);
- обслуговування систем безпеки (код ДКПП 80.20).
Вважаємо на необхідне зауважити, що Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як учасник, підтвердив відповідність вимогам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2022 за досить значним переліком сфер діяльності, але тільки не СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, як вимагалося у тендерній документації Замовником.
Тобто, копії сертифікатів надані Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку 1 Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій та Переможцем до тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
2. Згідно вимогам тендерної документації, а саме Додатку 1 Документи, що мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції на етапі подання тендерних пропозицій п.4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) передбачено що учасник повинен надати наступні документи: сканкопія протоколу зборів учасників/засновників та наказу, Статуту (за наявності) або будь-якого іншого розпорядчого документу про призначення керівника; якщо документи пропозиції підписуються іншою особою, ніж керівник Учасника, додатково до вищезазначених документів надається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати документи пропозиції та Договору.
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» у своїй пропозиції надає копію Протоколу засідання зборів засновників №1/2001 від 09.02.2001 року згідно якого на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» з правом першого підпису призначено Шпака Валентина Миколайовича. Просимо зауважити той факт, що вищезгаданим Протоколом директора Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» Шпака Валентина Миколайовича НЕ було уповноважено щодо підпису документів тендерних пропозиції та всіх документів, що стосуються процедур закупівель. Також хочемо зазначити, що згідно Наказу №19 від 01.10.2004 року Шпак Валентин Миколайович самостійно звільнив себе з посади директора за сумісництвом та призначив на посаду генерального директора. Хочемо зауважити, що ані чинним, ані статутом зазначеного учасника не передбачено право будь-якої особи, у тому числі директора за сумісництвом, самостійно та за власним бажанням призначати себе наказом на посаду генерального директора, у тому числі в порядку переводу з іншої посади. Будь-яких інших додаткових документів про повноваження посадової особи, зокрема відповідного протоколу учасників/засновників підприємства про призначення Шпака Валентина Миколайовича на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» в поданих останнім разом з тендерною пропозицією документах не містяться, що ставить під сумнів право на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, але й взагалі усіх документів виданих Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» та підписаних Шпаком Валентином Миколайовичем, як генеральним директором.
3. Також хочемо зазначити, що такий вид підприємства, як «спільне підприємство», визначався Законом України "Про підприємства в Україні" від 27 березня 1991 року . Згідно із законом України "Про внесення змін до Закону України "Про підприємства в Україні" від 4 лютого 1998 року N 72 із переліку видів підприємств виключено такий вид підприємств як «спільне підприємство». Цим же Законом доповнено перелік видів підприємств таким видом, як «господарське товариство». У зв'язку з введенням в дію з 1 січня 2004 року Господарського кодексу України (ГКУ) Закон України "Про підприємства в Україні" втратив чинність.
Відповідно до частини другої статті 63 ГКУ у разі, якщо у статутному фонді підприємства іноземна інвестиція становить не менш як десять відсотків, воно визнається підприємством з іноземними інвестиціями. Підприємство, у статутному фонді якого іноземна інвестиція становить сто відсотків, вважається іноземним підприємством.
Відповідно до статей 16, 17 Закону України "Про режим іноземного інвестування" На території України підприємства з іноземними інвестиціями створюються і діють у формах, передбачених законодавством України. Установчі документи підприємств з іноземними інвестиціями повинні містити відомості, передбачені законодавством України для відповідних організаційно-правових форм підприємств, а також відомості про державну належність їх засновників (учасників).
Згідно зі статтею 3 Закону України "Про господарські товариства" іноземні громадяни, особи без громадянства, іноземні юридичні особи, а також міжнародні організації можуть бути засновниками та учасниками господарських товариств нарівні з громадянами та юридичними особами України.
Отже, спільні підприємства за участю іноземних інвестицій повинні діяти як господарські товариства.
6 лютого 2018 року набрав чинності Закон України за №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».
Останній візит підприємства до державного реєстратора Бородянської районної державної адміністрації Київської області був 08.05.2015 року
Тобто, виходячи із вищенаведеного ми можемо зробити висновок, що переможець у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як на теперішній час так і на час участі та перемоги в тендерних закупівлях існує поза межами чинного законодавства України. А саме:
- організаційно-правової форми юридичної особи такої як «спільне підприємство» в законодавстві не існує;
- громадяни Польщі серед засновників(учасників) відсутні, хоча назва підприємства на їх наявність чітко вказує, чим надає завідомо неправдиву інформацію;
- установчі документи не відповідають діючому законодавству, а саме : Господарського Кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Закону України «Про режим іноземного інвестування», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», Закон України «Про публічні закупівлі».
4. Згідно вимогам тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 3. Відхилення тендерних пропозицій, пунктом 3 передбачено відхилення тендерної пропозиції, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Згідно вимогам тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 2. Інша інформація, абзац - Інші умови тендерної документації, пунктом 2 передбачено наступні умови: - У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як переможець закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту), не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) та не надав лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу.
Враховуючи усе вище перелічене, звертаємось до Вас з вимогою про скасування рішення про визнання переможцем у закупівлі UA-2023-02-02-009291-a Студентські квитки (код ДК 021:2015 – 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» і визнати переможцем ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій».
В іншому випадку ми будемо змушені звертатись до відповідних компетентних органів.
Директор Переяслов С.В.
ТОВ «НВП «Обласний Дніпропетровський
центр прикладних інформаційних технологій»
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження результатів.docx 18.02.2023 15:44
- Відповідь на вимогу (docx) 22.02.2023 16:35
- Відповідь на вимогу 22.02.2023 16:35
Дата подачі:
18.02.2023 15:44
Вирішення:
Товариству з обмеженою відповідальністю ««Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»
49061, Україна, м. Дніпро,
пр-т Олександра Поля, 82-г
код ЄДРПОУ 36728306
тел.: +38(095)108-01-91
Замовник:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
46027, Україна, м. Тернопіль, вул. М. Кривоноса, 2
код ЄДРПОУ 02125544
тел.: +38(068)832-35-04
електронна пошта: zakupivli@tnpu.edu.ua
Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель:
UA-2023-02-02-009291-a
«Студентські квитки»
Замовник не погоджується з аргументами Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ««Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій», які викладені ним у вимозі про усунення порушення (UA-2023-02-02-009291-a.c1), з таких причин:
1. Тендерною документацією (п. 4 Додатку 2) вимагається надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції сертифікатів для підтвердження дотримання вимог ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO 27001), виданих учаснику стосовно друку документів для закладів освіти вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності.
Учасник Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» надав документи «8.1.Копія сертифікату ISO 9001.pdf», «8.2. Копія сертифікату ISO 14001,45001.pdf», «8.3.Копія сертифікату ISO 27001.pdf», які містять скановані копії чинних на момент подання сертифікатів відповідності дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001, системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001, ISO 45001та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO/IEC 27001.
– Відповідно до ДСТУ ISO 9001 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. Вимоги:
«1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту – загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.»
– Відповідно до ДСТУ ISO 14001 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСОВУВАННЯ
«1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.»
– Відповідно до ДСТУ ISO/IEC 27001 НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. МЕТОДИ ЗАХИСТУ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ. Вимоги
«1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт визначає вимоги до проектування, впровадження, підтримки та постійного вдосконалення системи управління інформаційною безпекою з урахуванням обставин організації. Цей стандарт також містить вимоги для оцінювання та оброблення ризиків інформаційної безпеки, пов’язаних з потребами організації. Вимоги, наведені в цьому стандарті, є загальними та можуть бути запроваджені для всіх організацій незалежно від типу, розміру та природи.»
Таким чином, відповідно до зазначеного вище, вимоги ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001), ДСТУ ISO/IEC 27001 (ISO 27001) є загальними, можуть бути застосованими до будь-якої організації, продукції чи послуг, у тому числі продукції для закладів освіти.
2. Тендерною документацією (пп. 1. п. 4 Додатку 1) вимагається для юридичних осіб – сканкопія протоколу зборів учасників/засновників та наказу, Статуту (за наявності) або будь-якого іншого розпорядчого документу про призначення керівника; якщо документи пропозиції підписуються іншою особою, ніж керівник Учасника, додатково до вищезазначених документів надається довіреність (доручення) про надання повноважень цій особі підписувати документи пропозиції та Договору. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
На виконання вимоги учасник Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» у складі своєї пропозиції завантажив документ під назвою «2. Документи про повноваження посадової особи..pdf», який містить скановану копію протоколу засідання зборів засновників від 09.02.2001 р. №1/2001 про призначення Шпака В.М. на посаду директора за сумісництвом СП «Макрохем-Україна» з правом першого підпису та копію наказу від 01.10.2004 №19 про переведення Шпака В.М. з розряду сумісників на основне місце роботи в СП «Макрохем-Україна» на посаду генерального директора з 1 жовтня 2004 року.
Згідно п. 9.6.6. Статуту СП «Макрохем-Україна» (документ «3. Копія Статуту.pdf») Генеральний Директор має право без доручення діяти від імені підприємства, укладати угоди/договори, контракти, в тому числі зовнішньоекономічні/ та чинити юридичні дії від імені Підприємства.
Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (документ «4.1. Витяг від 03.01.2023. pdf», с. 4): «Керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо:
Шпак Валентин Миколайович – керівник
Шпак Валентин Миколайович (Повноваження: Відомості відсутні) – представник», а відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (№ 755-IV від 15.05.2003, Стаття 10. Статус документів та відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру): 1. Якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. … 4. Відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, використовуються для ідентифікації юридичної особи або її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця, у тому числі під час провадження ними господарської діяльності та відкриття рахунків у банках та інших фінансових установах.
3. Відповідно до п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06.02.2018): «Протягом року з дня набрання чинності цим Законом положення статуту товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, що не відповідають цьому Закону, є чинними в частині, що відповідає законодавству станом на день набрання чинності цим Законом». Якщо товариство не внесе відповідні зміни до статуту через рік після набрання чинності Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», то у такому разі положення статуту, які не відповідають цьому Закону, не застосовуються, натомість учасники товариства повинні керуватися нормами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (даний правовий висновок відображено в постанові КГС ВС від 11.09.2019 у справі №922/3010/18).
4. Згідно вимог тендерної документації, а саме: Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 3. Відхилення тендерних пропозицій, пункт 3 передбачає відхилення тендерної пропозиції, якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено Законом.
Згідно вимог тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділ 2. Інша інформація, абзац - Інші умови тендерної документації, пункт 2 передбачає наступні умови: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.
Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як переможець закупівлі UA-2023-02-02-009291-a, не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру, тому що надання таких документів вимагалося у разі наявності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності учасника. Крім того, у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції, підрозділі 2. Інша інформація, абзаці - Інші умови тендерної документації, пункті 2 йде мова про складання Учасником певних документів, які вимагає Замовник, а не подання наявних документів, які отримані Учасником від третьої сторони і вимагаються чинним законодавством (наприклад, ліцензії/документи дозвільного характеру).
Враховуюче вищезазначене, Замовник вважає вимогу про усунення порушення Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю ««Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій» безпідставною, такою що суперечить нормам чинного Законодавства.
На підставі зазначеного вище Замовник приймає рішення залишити вимогу не задоволеною.
Статус вимоги:
Не задоволено