-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги за 2 лотами: Лот 1 Охоронні послуги об'єктів м. Одеса, м. Чорноморськ; Лот 2 Охоронні послуги об'єктів м. Бердянськ.
Більш детальна інформація зазначена в тендерній документації.
Завершена
1 157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2017 19:35 - 06.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Лист про відміну торгів
Номер:
f3553846bf7f4c98ac3026b3b0ef4f85
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-003209-a.a2
Назва:
Лист про відміну торгів
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Казенне підприємство «Морська пошуково-рятувальна служба», було проведено закупівлю ID UA-2017-12-22-003209-a на Охоронні послуги за 2 лотами: Лот 1 Охоронні послуги об'єктів м. Одеса, м. Чорноморськ; Лот 2 Охоронні послуги об'єктів м. Бердянськ, за кодом ДК 021:2015-79710000-4 «Охоронні послуги».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. Фізична особа-підприємець Могильний Олександр Іванович.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Альфа-Страж».
3. ПП «Охоронно-юридична компанія Шериф».
Детально ознайомившись з тендерними пропозиціями Учасників, ТОВ «Альфа-Страж» та ПП «Охоронно-юридична компанія Шериф», зазначаємо, що Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які були надані Учасниками у складі тендерної пропозиції, не відповідають обов’язковим вимогам Замовника, що зазначені у Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Законом та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством за Лотом 2», п. 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (стор. 20 ТД). Зокрема, не зазначені строки надання послуг по аналогічним договорам.
Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник зобов’язаний відхилити пропозиції таких Учасників та відмінити торги.
Дії Замовника щодо акцептування учасників без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Також, хочемо зазначити, що у разі бездіяльності Замовника по вищезазначеному питанню, задля захисту своїх інтересів, Заявник буде вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника відхилити всі тендерні пропозиції та відмінити торги.
2. Під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
1. Довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасників, ТОВ «Альфа-Страж» та ПП «Охоронно-юридична компанія Шериф».
2. Витяг з тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист до Замовника 19.01.2018 10:38
- Довідка про виконання аналогичних договорів Альфа Страж 19.01.2018 10:38
- Підтвердження аналогічного досвіду Шериф 19.01.2018 10:38
Дата подачі:
19.01.2018 10:38
Вирішення:
Вимогу учасника уважно розглянуто на засіданні ТК КП "МПРС".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2018 11:30
Підтвердження вирішення:
Уважно розглянувши Вашу Вимогу №34 від 19.01.2018 р. повідомляємо наступне.
КП «МПРС», як Замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівель за процедурою відкритих торгів керуються вимогами чинного законодавства та діє виключно у рамках Закону з дотриманням його вимог і принципів.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до ч. 3. ст. 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимога № 34 від 19.01.2018 р. не містить зауважень щодо рішення, прийнятого ТК КП "МПРС" за результатами розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Крім того, просимо прийняти до уваги те, що розгляд тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації входить виключно до компетенції Замовника закупівлі (Тендерний комітет КП "МПРС").
Вимога
Вирішена
Щодо надання довідок про непогашену чи не зняту судимість
Номер:
3e6e41ee17764f48a1d238f10e3bc3e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-22-003209-a.b1
Назва:
Щодо надання довідок про непогашену чи не зняту судимість
Вимога:
Тендерна документація Замовника містить вимогу про надання Учасником засвідчених копій або оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість, що видані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Така вимога є незаконною, адже жоден нормативний акт України, в тому числі і Закон України "Про охоронну діяльність" не містить такої вимоги. Законодавством лише передбачено, що субєкт охоронної діяльності не має права приймати на роботу осіб які мають не погашену або не зняту судимість. Таким чином, довідки про відсутність судимостей повинні бути дійсними лише станом на прийняття охоронника на роботу. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: видалити незаконну вимогу щодо надання Учасником засвідчених копій або оригіналів довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість, що видані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У випадку не задоволення нашої Вимоги ми будемо змушені оскаржувати порушення Замовником законодавства України у відповідні компетентні органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.12.2017 15:22
Вирішення:
Вимогу розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.01.2018 17:11
Підтвердження вирішення:
Вимогу розглянуто та внесено відповідні зміни до тендерної документації.