• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Ремонтні роботи з усунення аварії в закладах освіти Калинівської селищної ради Фастівського району Київської області (поточний ремонт покриття покрівлі (Плесецька гімназія Калинівської селищної ради Фастівського району Київської області)) за адресою: вул. Центральна,34, с. Плесецьке, Фастівський р-н, Київська область)» за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Торги відмінено

5 078 708.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 393.54 UAH
Період оскарження: 01.02.2023 18:45 - 06.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискримінаційні вимоги

Номер: f652dd3d93854f4aab3d2a865f2dccfc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-01-017262-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Дискримінвційні вимоги в Тендерній документації до закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2023 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.02.2023 16:26
Дата виконання рішення Замовником: 06.03.2023 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задовільнити
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС", Кудрицкий Игор 380954871358 igor.kudritskij@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: e830956f6a0f410d82232c633d3eabcf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-01-017262-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу стосовно наявності наступних працівників визначеної кількості, а саме: інженерів консультантів – не менше двох осіб, один з яких не нижче провідного (на підтвердження кваліфікації інженерів консультантів Учасник повинен надати копії сертифікатів фахівців будівельної галузі. Обгрунтувати наявність саме інженера консультанта не нижче рівня провідного. Обґрунтуйте наявність саме інженера консультанта, а не інженера проектувальника, інженера кошторисника, які дійсно потрібні у разі відсутності проекту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Таким чином, кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо наявності в учасника інженера-консультанта (провідний) обумовлена необхідністю виконання робіт досвідченим спеціалістом, який має достатній досвід та кваліфікацію. Крім того, відповідно до Технічного завдання на проведення закупівлі (Додаток 2) до складу послуг інженера – консультанта входять ряд робіт, відповідно до яких і обумовлена необхідність працівників відповідної кваліфікації, що залучатимуться до надання послуг по закупівлі, зокрема інженера-консультанта (провідний). Оскільки, у штаті Замовника відсутні спеціалісти в галузі будівництва, відповідно до чинного законодавства Замовником прописано вимогу про наявність інженера-консультанта, який забезпечуватиме організаційне та консультативне супроводження поточного ремонту навчального закладу. До основних його обов’язків можна віднести: об’єктивність і незалежність, контроль виконання всіх пунктів договору, а саме дотримання графіку, контроль за ходом та якістю поточного ремонту, у разі необхідності надаватиме рекомендації щодо усунення порушень під час поточного ремонту та контролювати хід виконання таких рекомендацій, приймання та збереження всіх гарантійних документів і сертифікатів відповідності на всі будівельні матеріали, вироби і конструкції та забезпечення передачі їх замовнику після закінчення поточного ремонту, інформування замовника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в ході поточного ремонту, тощо. Якщо виникає необхідність, то його залучають до участі у вирішенні спорів, особливо на етапах досудового вирішення спорів Отже, ТД складена таким чином, щоб максимально забезпечити організаційно-технологічну надійність проведення поточного ремонту та забезпечити ефективне витрачання бюджетних коштів на об’єкт. Вимога щодо наявності інженера-консульта та надання учасниками копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) фахівця будівельної галузі, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» застосовується до всіх без винятку учасників. Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною та не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який учасник незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може мати у штаті або залучати для поточного ремонту відповідного кваліфікованого працівника. Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні таких документів. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про наявність інженера-консульта та надання учасниками копію(-ї) чинного(-их) сертифікату(-ів) фахівця будівельної галузі, який підтверджує, що особа сертифікована згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність для здійснення діяльності в будівельній галузі як провідний інженер консультант, виданий органам з оцінки відповідності персоналу акредитованим на відповідність вимогам EN ISO/IEC 17024, як таку, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.03.2023 10:49