• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)

Проведення технічної інвентаризації та оформлення технічних паспортів будівель і споруд ПАТ «УКРТРАНСГАЗ», для подальшої реєстрації прав власності на об’єкти нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2017-01-12-003819-a.

Завершена

1 418 607.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 480.00 UAH
Період оскарження: 12.10.2017 14:40 - 26.10.2017 01:00
Вимога
Є відповідь

Строки розгляду пропозиції

Номер: 891b4414803b429097b8d5868c72908c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-12-001145-b.b14
Назва: Строки розгляду пропозиції
Вимога:
«12» жовтня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b). Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) (5 лотів). Опис Лота № 2: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)». «31» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні по Лоту № 2 прийняли участь п’ять учасників: 1. ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (далі – Учасник-1). 2. ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» (далі – Учасник-2). 3. КП «Київської обласної ради «Лівобережне бюро технічної інвентаризації» (далі – Учасник-3). 4. ТОВ «Содель». 5. ТОВ «Український інженерний технічний центр». «22» листопада 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель два протоколи: 1. Протокол № 17/086-р1-л2 від 21.11.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Протокол № 17/086-р2-л2 від 22.11.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-2 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. «20» грудня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протокол № 17/086-р3-л2 від 19.12.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-3 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, враховуючи той факт, що Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 опубліковано 22 листопада 2017 р., а Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника-3 опубліковано 20 грудня 2017 р., строк розгляду тендерної пропозиції Учасника-3 склав 20 робочих днів. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Виходячи зі змісту вищевказаної норми, у разі продовження замовником строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, замовник зобов’язаний оприлюднити в електронній системі закупівель відповідне аргументоване повідомлення. Однак, Замовник, на порушення вимог ч. 4 ст. 28 Закону, НЕ ОПРИЛЮДНИВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ АРГУМЕНТОВАНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ЗАМОВНИКОМ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-3 ДО 20 РОБОЧИХ ДНІВ. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відміняє торги в тому числі в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель у процедурі закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 2: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» № у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 28.11.2017 ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство», який є «Учасником №1» через електронну систему закупівель було подано скаргу по лоту №4 «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» предмету закупівлі «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одразу після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель формується її реєстраційна картка. Датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, тобто 28.11.2017. Протоколами №17/086-р1-л2 та №17/086-р2-л2 від 21.11.2017 ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» (далі – замовник) відхилив пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» та ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» відповідно та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - КП «Київської обласної ради «Лівобережне бюро технічної інвентаризації», строк розгляду якої закінчувався 28.11.2017. Проте, оскільки 28.11.2017 о 12:24 скаргу вже було оприлюднено, замовник не мав право приймати жодного рішення щодо вищезазначеної закупівлі, керуючись абз.2 ч.7 ст.18 Закону, в якому, зокрема зазначено, що замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі. Додатково інформуємо, що, незважаючи на оскарження рішення замовника лише по лоту №4, системою електронних закупівель було заблоковано процедуру закупівлі в цілому, по всім лотам. Замовник не мав технічної можливості оприлюднити буд-яку інформацію по лотам, які не оскаржувались. 18.12.2017 о 19:25 органом оскарження було оприлюднено рішення від 13.12.2017 №8802, яким відмовило у задоволенні скарги. 19.12.2017 протоколом №17/086-р3-л2 замовником прийнято рішення щодо наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - КП «Київської обласної ради «Лівобережне бюро технічної інвентаризації». Беручи до уваги вищезазначене, замовник вважає вимогу ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» безпідставною, оскільки не відбулося жодного порушення, яке б було необхідно усунити.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Строки розгляду пропозиції

Номер: 1b8e2f4a926d475eb637014fc6b4666e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-12-001145-b.b13
Назва: Строки розгляду пропозиції
Вимога:
«12» жовтня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b). Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) (5 лотів). Опис Лота № 1: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)». «31» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні по Лоту № 1 прийняли участь сім учасників: 1. ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (далі – Учасник-1). 2. ПП «Пром БТІ» (далі – Учасник-2). 3. ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне» (далі – Учасник-3). 4. ПП «Земельно-проектне бюро Аг ріелті». 5. ТОВ «Бюро технічної інвентаризації, оформлення землі та нерухомості». 6. ТОВ «Содель». 7. ТОВ «Український інженерний технічний центр». «22» листопада 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель два протоколи: 1. Протокол № 17/086-р1-л1 від 21.11.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-1 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Протокол № 17/086-р2-л1 від 21.11.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-2 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. «20» грудня 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протокол № 17/086-р3-л1 від 19.12.2017 р. Згідно даного Протоколу Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника-3 як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, враховуючи той факт, що Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника-2 опубліковано 22 листопада 2017 р., а Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника-3 опубліковано 20 грудня 2017 р., строк розгляду тендерної пропозиції Учасника-3 склав 20 робочих днів. Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Виходячи зі змісту вищевказаної норми, у разі продовження замовником строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, замовник зобов’язаний оприлюднити в електронній системі закупівель відповідне аргументоване повідомлення. Однак, Замовник, на порушення вимог ч. 4 ст. 28 Закону, НЕ ОПРИЛЮДНИВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ АРГУМЕНТОВАНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ ЗАМОВНИКОМ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА-3 ДО 20 РОБОЧИХ ДНІВ. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відміняє торги в тому числі в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 3, ч. 4 ст. 28, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель у процедурі закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 1: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ХАРКІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» № у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 28.11.2017 ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство», який є «Учасником №1» через електронну систему закупівель було подано скаргу по лоту №4 «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» предмету закупівлі «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)». Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) одразу після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель формується її реєстраційна картка. Датою початку розгляду скарги є дата оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, тобто 28.11.2017. Протоколами №17/086-р1-л1 та №17/086-р2-л1 від 21.11.2017 ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» (далі – замовник) відхилив пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» та ПП «Пром БТІ» відповідно та перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне», строк розгляду якої закінчувався 28.11.2017. Проте, оскільки 28.11.2017 о 12:24 скаргу вже було оприлюднено, замовник не мав право приймати жодного рішення щодо вищезазначеної закупівлі, керуючись абз.2 ч.7 ст.18 Закону, в якому, зокрема зазначено, що замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі. Додатково інформуємо, що, незважаючи на оскарження рішення замовника лише по лоту №4, системою електронних закупівель було заблоковано процедуру закупівлі в цілому, по всім лотам. Замовник не мав технічної можливості оприлюднити буд-яку інформацію по лотам, які не оскаржувались. 18.12.2017 о 19:25 органом оскарження було оприлюднено рішення від 13.12.2017 №8802, яким відмовило у задоволенні скарги. 19.12.2017 протоколом №17/086-р3-л1 замовником прийнято рішення щодо наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною - ТОВ «Бюро технічної інвентаризації міжрегіональне». Беручи до уваги вищезазначене, замовник вважає вимогу ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» безпідставною, оскільки не відбулося жодного порушення, яке б було необхідно усунити.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 4d4f9562c1564e82ae6275b270353a22
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-12-001145-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
«12» жовтня 2017 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» (надалі – Замовник) оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (№ у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b). Процедура закупівлі: відкриті торги. Предмет закупівлі: Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) (5 лотів). Опис Лота № 4: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)». Рішенням тендерного комітету Замовника (протокол № 17/086 від 10 жовтня 2017 р.) по вищевказаним торгам затверджено Тендерну документацію по предмету закупівлі «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна)» (надалі – Тендерна документація). Тендерна документація оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» (надалі – Скаржник/ Учасник-1) надало свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації. «31» жовтня 2017 р. по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні по Лоту № 4 прийняли участь два учасника. За результатами аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною пропозицію Скаржника із ціною пропозиції 34 848,00 грн. Наступною найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «Український інженерний технічний центр» (далі – Учасник-2) із ціною 52 272,00 грн. «22» листопада 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протокол № 17/086-р1-л4 від 21.11.2017 р. (далі – Протокол відхилення). Згідно даного Протоколу відхилення Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Згодом, «22» листопада 2017 р. Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Повідомлення про намір укласти договір № 17/086-л4 з Учасником-2. Скаржник, ознайомившись з рішеннями Замовника та тендерною пропозицією Учасника-2 прийшов до наступного висновку: рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є необгрунтованими, неправомірними, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Даними рішеннями порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним: Замовником у Протоколі відхилення зазначено наступне: «…учасником в складі тендерної пропозиції, подано документи - свідоцтва про повірку лише щодо 3-х засобів вимірювальної техніки, а саме: віддалемір лазерний ручний Bosch GLM 50 – 2 од. (свідоцтва повірки № 200/1630 та 200/1628 від 11.10.2017; віддалемір лазерний ручний Bosch GLM 40 (свідоцтво повірки № 200/1629 від 11.10.2017). Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) таких вимірювальних приладів: Електронний тахеометр КЕІ-635 FOIF; Електронний тахеометр Leica Geosystems TC 407; Приймач GPS Epoch 10 Spectra Precision; Теодоліт 2Т5К, Нівелір НИ-3, Рейка нівелірна телескопічна 4 м.; Рулетка УЗК 50, Штангельциркуль ШЦ № к 16047369, Стрічка вимірювальна металева Р5 №с65; Рулетка стрічкова 5м. … … Виходячи з вищевикладеного, учасником порушено вимоги п.п.1.2. додатку ІІ до тендерної документації. Пропозиція ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» по Лоту № 1 не відповідає встановленим тендерною документацією вимогам, у зв’язку з неподанням ним в повному обсязі документів по всім вимірювальним приладам, що зазначені в довідці від 25.10.2017 № 1108, згідно вимог п.п. 1.1 та п.п. 1.2. Додатку ІІ до Тендерної документації по предмету закупівлі.». В підпункті 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку ІІ до Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками процедури закупівлі скан-копії довідки (у довільній формі) про наявність у володінні та/або користуванні учасника відповідного обладнання та устаткування, яке необхідне для надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна, в тому числі: «-вимірювальних приладів, необхідних для надання послуг не менше 2-х одиниць;». В підпункті 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку ІІ до Тендерної документації зазначено про необхідність надання учасниками процедури закупівлі скан-копій документів, що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) вимірювальних приладів, необхідних для надання послуг, вказаних в довідці згідно п. 1.1. Скаржник, на виконання вищезазначених вимог надав у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію Довідки вих. № 1108 від 25.10.2017 р. (далі – Довідка) (назва файлу: «Довідка (обладнання)»). Скаржником у пунктах 1.1., 1.2., 1.3. Довідки вказана інформація про наявність у власності Скаржника трьох лазерних віддалемірів (Bosch GLM 50, Bosch GLM 40, Bosch PLR 50). Зазначені три прилади і є вимірювальними приладами, необхідними для надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна, і саме на ці три прилади Скаржником надано в складі тендерної пропозиції скановані копії свідоцтв про повірку (назви файлів: «Свідоцтво повірки PLR-50», «Свідоцтво повірки GLM-40», «Свідоцтво повірки GLM-50»). Всі інші прилади та обладнання, що зазначені Скаржником в пунктах 1.4. – 1.38. Довідки, не є необхідними для надання послуг з технічної інвентаризації нерухомого майна, і Скаржник факультативно зазначив в Довідці про наявність цих приладів та обладнання у власності/оренді Скаржника. Отже: 1. Скаржник виконав вимоги пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку ІІ до Тендерної документації щодо надання інформації про наявність в Учасника повірених (сертифікованих) вимірювальних приладів, необхідних для надання послуг не менше 2-х одиниць, а саме надав в складі своєї тендерної пропозиції: 1) скановану копію Довідки, яка підтверджує наявність в Учасника трьох вимірювальних приладів, необхідних для надання послуг; 2) скановані копії свідоцтв про повірку трьох вимірювальних приладів, необхідних для надання послуг. 2. Обладнання, зазначене Скаржником в п.п. 1.4.-1.38. Довідки, вказано Скаржником факультативно та не є необхідним для надання послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна. «01» листопада 2017 р. Замовник, користуючись правом, наданим йому частиною сьомою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) звернувся до Скаржника з листом вих.-17-5545 від 01.11.2017 р. (далі – Лист). Копія Листа додається. Згідно даного Листа, Замовник просив Скаржника надати письмове роз’яснення щодо ненадання Скаржником в складі тендерної пропозиції скан-копій документів, що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) обладнання, вказаного Скаржником в п.п. 1.4., 1.5., 1.12., 1.13. Довідки, а саме: 2-ох електронних тахеометрів, приймача GPS та вимірювача міцності захисного шару бетону. Скаржник невідкладно надав Замовнику Лист-відповідь вих. № 1128 від «01» листопада 2017 р. (надалі – Лист-відповідь) на Лист Замовника. Копія Листа-відповіді та Експрес-накладної № 59000293464719 від 02.11.2017 р. додаються. В даному Листі-відповіді Скаржник надав Замовнику аргументовані пояснення причин ненадання Скаржником в складі тендерної пропозиції скан-копій документів, що підтверджують проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) обладнання, вказаного Скаржником в п.п. 1.4., 1.5., 1.12., 1.13. Довідки. Крім того, Учасник-2, якого Замовник визнав Переможцем, також надав у складі своєї тендерної пропозиції скановані копії свідоцтв про повірку виключно лазерних віддалемірів. При цьому, Замовник прийняттям рішення про намір укласти договір з Учасником-2 підтвердив той факт, що наявність в учасника виключно повірених (сертифікованих) лазерних віддалемірів є достатньою для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. З вищевказаного вбачається застосування Замовником подвійних стандартів при розгляді тендерних пропозицій Скаржника та Учасника-2. Учасником-2, так само як і Скаржником, на виконання вимог пункту 1 Додатку ІІ до Тендерної документації було надано у складі його тендерної пропозиції скановані копії виключно свідоцтв про повірку лазерних віддалемірів. Однак, за однакових обставин Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і про намір укласти договір з Учасником-2. Застосування подвійних стандартів при розгляді тендерних пропозицій учасників порушує низку принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного, Скаржник подав Замовнику тендерну пропозицію, яка повністю відповідає всім умовам Тендерної документації та чинного законодавства України. Отже, прийняті Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 є неправомірними та такими, що порушують норми чинного законодавства України. У тому разі, якби Замовник не відхилив тендерну пропозицію Скаржника, переможцем процедури закупівлі було б визнано саме Скаржника. А отже у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірними рішеннями Замовника. Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та про намір укласти договір про закупівлю з Учасником-2 суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, так як такими рішеннями порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій Скаржника та Учасника-2, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 3, 8, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу. 2. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «Український інженерний технічний центр» у процедурі закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 4: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» № у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b. 3. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хмельницьке Обласне Земельне Агентство» у процедурі закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 4: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» № у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b. 4. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» повторно розглянути тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації у процедурі закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 4: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» № у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b. 5. Зобов’язати публічне акціонерне товариство «УКРТРАНСГАЗ» завершити процедуру закупівлі Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна) ДК 021:2015 – 71340000-3 (Комплексні інженерні послуги) по лоту № 4: «Комплексні інженерні послуги (Послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що обліковуються на балансі філії УМГ «ЛЬВІВТРАНСГАЗ» ПАТ «УКРТРАНСГАЗ»)» (№ у ЦБД: UA-2017-10-12-001145-b) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.12.2017 19:26
Автор: ТОВ"ХмельницькеОбласнеЗемельне Агенство", Погорельський Володимир +380382719478 hoza@i.ua