-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 – 72310000-1 Послуги з обробки даних (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем)
Завершена
2 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 750.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2023 16:28 - 16.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тенденої документації
Номер:
2581d73df0764f088df8540d324eebbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-01-015433-a.b1
Назва:
Скарга на умови тенденої документації
Скарга:
СКАРГА
на умови тендерної документації
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Печерського району м. Києва», (надалі - Замовник), було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-01-015433-a ● 9bba735153d542bcb7c0bca5b334471b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕА ОДС», надалі – ТОВ «СЕА ОДС» або Скаржник, виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та планувало подавати тендерну пропозицію.
Однак, при вивченні тендерної документації було виявлено вимоги, які суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а також порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанову КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 52 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”» надано право звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг зі скаргою на умови тендерної документації, оприлюдненою Замовником.
А тому, користуючись своїм правом повідомляємо наступне:
1. Стосовно порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 3-7, 15 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Додаток 2 тендерної документації під час надання послуг необхідно:
3. Забезпечити фіксацію об'єднаною диспетчерською службою в модулі «Заявок» комп`ютерної програмі заявок про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
4. Забезпечити розподіл отриманих заявок об'єднаною диспетчерською службою через модуль «Заявок» на заявки відповідних робіт, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для подальшого інформування аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання.
5. Забезпечити оперативну передачу заявок об'єднаною диспетчерською службою через модуль «Заявок» комп`ютерної програми аварійним службам виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень.
6. Забезпечити процес внесення та обробку інформації об'єднаною диспетчерською службою до модулю «Дислокація» комп`ютерної програми отриманих від аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень по будинкам, які вказані в даному додатку до тендерної документації.
7. Формувати звітності та аналітичні дані про стан виконання заявок від споживачів та ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій через модуль «Звітність» комп`ютерної програми.
15. Забезпечити ведення Заявок споживачів в модулі «Заявок» комп`ютерній програмі протягом дії договору.
А також, відповідно до п. 2.1. Проєкту договору Додаток 3 до тендерної документації, до комплексу послуг входить фіксація заявок Споживачів Виконавцем в модулі «Заявок», а також внесення звернень отриманих від аварійних служб Замовника до модулю «Дислокація» відповідної комп`ютерної програми.
Повідомляємо, що відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відзначимо, що відсутня жодна інформація стосовно досліджень Замовника різних модулів комп’ютерних програм із однаковими чи подібними функціональними можливостями та відсутні відомості про те, чому для надання послуг, що є предметом даної процедури закупівлі необхідні виключно модулі, що мають назву «Заявки», «Дислокація» та «Звітність». Замовник ніяким чином не надав обґрунтування, чому саме і виключно лише модулі саме за такою назвою можуть забезпечити ефективне надання послуг і чим їх функціональні можливості мають перевагу над функціональними можливостями інших комп’ютерних програм, які є цілісними та не містять окремих модулів та/або містять в собі модулі відмінної назви.
Зазначимо, що Скаржник володіє правом користування Комп’ютерною програмою «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» на умовах невиключної ліцензії відповідно до положень укладеного Ліцензійного договору № 30/12/22-01 від 30 грудня 2022 р.
Головною метою Комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» є забезпечення взаємодії між установами, та підприємствами, які надають комунальні послуги мешканцям міста, для оптимізації процесу опрацювання звернень від мешканців.
ЇЇ функціональні можливості здатні в повному обсязі забезпечити виконання технічних умов даної закупівлі та навіть більше, а саме, але не виключно:
1. Забезпечити процес приймання інформації об'єднаною диспетчерською службою про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень та відображати дану інформацію в комп`ютерній програмі.
2.Забезпечити відображання інформації про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання житлових будинків та прибудинкових територій за допомогою телефонії, системою обміну миттєвими повідомленнями та бездротових модулів GSM зв'язку або іншими засобами зв’язку від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
3. Забезпечити фіксацію заявок про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій від мешканців будинків згідно переліку, цілодобово 7 днів на тиждень.
4. Забезпечити розподіл отриманих заявок на заявки відповідних робіт, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» для подальшого інформування аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання.
5. Забезпечити оперативну передачу заявок аварійним службам виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень.
6. Забезпечити процес внесення та обробку інформації, отриманої від аварійних служб виконавця послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій, цілодобово 7 днів на тиждень по будинкам, які вказані в додатку № 2 до тендерної документації.
7. Формувати звітності та аналітичні дані про стан виконання заявок від споживачів та ефективності роботи підпорядкованих та підрядних організацій.
8. Забезпечити ведення Заявок споживачів, тощо.
Дана комп’ютерна програма передбачає всі необхідні функціональні можливості, передбачені технічними, якісними та кількісними характеристики предмета даної закупівлі. Комп’ютерна програма «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» має модуль «Репорт», який еквівалентний модулю «Звітність». Архітектура комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» не виділяє функціональні можливості модулів «Заявок» та «Дислокація» в окремий модуль, а вони містяться безпосередньо в самій комп’ютерній програмі. Так, функціональні можливості еквіваленту модулю «Заявок» зазначені в додатку № 1 до Ліцензійного договору 30/12/22-01 від 30 грудня 2022 р. в п. 4.3.1 «Форма реєстрації нового звернення (заявки)», п. 4.3.2 «Карта заявки», п. 4.3.3 «Реєстр заявок», функціональні можливості еквіваленту модулю «Дислокація» зазначені в додатку № 1 до Ліцензійного договору 30/12/22-01 від 30 грудня 2022 р. в п. 4.3.5 «Карта організації», п. 4.3.6 «Карта виконавця», п. 4.3.7 «Карта об’єкта».
Відтак, Комп’ютерна програма «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» забезпечує такі функції:
1. Тотожні функції, до тих, що на думку Замовника повинен виконувати модуль «Заявки» (зазначимо, що у вище згаданій програмі відсутній спеціальний модуль для забезпечення виконання даних функції, а це є частиною функціональних можливостей цілісної комп’ютерної програми): ведення електронного обліку заявок (виконаних та тих, що виконуються); контроль виконання заявок виконавцями: за нормативним терміном виконання; візуальний контроль (фотографії); документарний контроль (звіти, акти виконаних робіт та ін.); інформування мешканців щодо обсягів та планової тривалості робіт на об’єктах (операторами або голосовим меню IVR); фіксація тривалості періодів відсутності комунальних послуг (ГВП, ХВП, ЦО) для коригувань рахунків за надання послуг відповідного звітного періоду; фіксація тривалості періодів зупинок ліфтового обладнання для коригування графіків технічного обслуговування та поточних ремонтів; фіксація календаря та тривалості роботи виконавців сервісних та комунальних служб, з урахуванням графіків роботи, відпусток та замін; підбір можливого виконавця задачі на ґрунті календаря робот; підбір виконавців задачі з переліку, згідно обов’язкового пріоритету; гнучке управління прив’язкою виконавців задачі до типів заявок та об’єктів; контроль вчасності та якості виконання робіт в розрізі організацій та виконавців, з можливістю порівняння результатів роботи сервісних та комунальних служб як по обслуговуванню житлового фонду, так і ліфтового обладнання; побудова рейтингів сервісних та комунальних служб, підприємств з обслуговування ліфтового обладнання; ведення бази мешканців; інформування / опитування мешканців щодо результатів виконання заявок тощо.
2. Тотожні функції, до тих, що на думку Замовника повинен виконувати модуль «Дислокація» (зазначимо, що у вище згаданій програмі відсутній спеціальний модуль для забезпечення виконання даних функції, а це є частиною функціональних можливостей цілісної комп’ютерної програми): ведення «Бази знань» об’єктів, що обслуговуються, адресно-довідкова інформація служб, що надають послуги; паспорт об’єкту; зони відповідальності сервісних та комунальних служб та роботи, що ними виконуються; ведення регламентів виконання робіт сервісних та комунальних служб та здійснення контролю виконання регламентів; надсилання інформаційних повідомлень (електронна пошта, SMS- повідомлення, комунікаційні сервіси “Viber”, “Telegram” та ін.).
3. Тотожні функції, до тих, що на думку Замовника повинен виконувати модуль «Звітність»: (зазначимо, що у вище згаданій програмі модуль для забезпечення виконання даних функції наявний модуль за назвою «Репорт»): обробка та аналіз даних, які надійшли від інформаційних систем; формування звітності за поточними статистичними даними, які надійшли від інформаційних систем; відображення інформації у вигляді звітів, які згруповані за змістом; забезпечення формування звітів: контроль секторів, управління освітленням, якість обслуговування, ліфтове господарство, відключення комунальних послуг, робота обслуговуючих компаній (ЖЕД), опалювальний сезон, прийом та обробка викликів, динаміка роботи контакт-центру, робота операторів, динаміка роботи зі зверненнями, звіти по роботі КЦ за поточну добу.
Більш того, наголошуємо на тому, що розробники/власники комп’ютерних програм вільні в обранні назви своєї комп’ютерної програми/програмного забезпечення, у визначенні її складових компонентів, побудові інтерфейсу, у доповненні необхідними модулями, модернізації, тощо. Замовник не є уповноваженим органом, що під час проведення своїх закупівель може вирішувати і встановлювати вимоги до назв компонентів комп’ютерних програм учасників.
Крім цього, Скаржник надавав та надає аналогічні послуги, що є предметом закупівлі, з використанням Комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» багато років і жодних претензій до ТОВ «СЕА ОДС», як виконавця послуг, та до Комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» у Замовників не було. Так, ТОВ «СЕА ОДС» надавало послуги операційно-диспетчерського обслуговування об’єднаних диспетчерських систем будинків Солом’янського, Печерського, Святошинського, Голосіївського районів міста Києва, тощо. Дану інформацію можна перевірити на веб-сайті https://prozorro.gov.ua/.
Для надання послуг, а саме: для ведення журналу заявок про аварійні ситуації в ліфтах, системі опалення і гарячого водопостачання, каналізації, системі холодного водопостачання, системі газопостачання, системі електропостачання та неполадок інженерного обладнання, які визначені наказом № 76 від 17.05.2005 «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» та інші питання щодо утримання жилих будинків та прибудинкових територій від мешканців будинків із описом проблеми, адреси (вулиці, номеру будинку, квартири), де сталась будь-якого роду аварійна ситуація, забезпечення їх передачі спеціалізованим аварійним службам, забезпечення внесення інформації про стан виконання заявок, час, підрядну організацію, формування звітів, тощо, було використано функціональні можливості Комп’ютерної програми «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг».
Послуги із використанням вище вказаного програмного забезпечення надавались належним чином, в повному обсязі та своєчасно та жодних скарг від замовників щодо ненадання або не повного надання послуг не надходило та Комп’ютерна програмою «Електронний реєстр заявок та скарг на виконавців житлово-комунальних послуг» підтвердила свою ефективність у виконанні вище вказаних функцій.
Враховуючи вище викладене, маємо тверду впевненість, що згадані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно обмежує конкуренцію та були включені до складу тендерної документації з метою надання конкурентної переваги окремому учаснику/учасникам, у яких були попередні домовленості з Замовником, та перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками.
2. Стосовно порушення положень Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» повідомляємо наступне:
2.1. Зазначаємо, що 3 січня 2023 р. набрала чинності Постанова Кабміну №1495 від 30.12.2022, якою внесено ряд зміни до Постанови КМУ № 1178, що визначає особливості здійснення публічних закупівель під час воєнного стану та таким чином:
- для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель не працює модуль аукціонів, тобто електронні аукціони не застосовуватимуться до таких закупівель.
- для відкритих торгів з особливостями, що оголошуються в електронній системі закупівель остаточна ціна/приведена ціна тендерної пропозиції формується на підставі первинної ціни пропозиції, введеної при завантаженні пропозиції до системи, а не за наслідками застосування аукціону.
Відповідно до п. 35 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Та згідно із п. 2 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» аномально низька ціна тендерної пропозиції” (далі - аномально низька ціна) розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
В свою чергу, в тендерній документації встановлено наступне:
Дата та час розкриття тендерної пропозиції Дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. …
…..Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій……
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 особливостей.
Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій)….
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 0.5%. ….
….. Аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам.
2.2. Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
В положеннях тендерної документації відсутні дані положення Закону України «Про публічні закупівлі», там де вони відповідно до нього повинні вживатись.
Замовники при проведенні публічних закупівель повинні неухильно дотримуватись положень Закону. Вимоги тендерної документації не узгоджуються з вимогами чинного законодавства, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, у тому числі й до нас. Задоволення вимог, викладених у Скарзі призведе до відновлення наших прав і законних інтересів, як потенційного учасника цієї закупівлі та дозволить нам взяти участь у цій закупівлі на рівних умовах.
Не виправлення невідповідностей, що зазначені вище також може призвести до того, що у Замовника з’являться підстави для відміни даної закупівлі з підстав порушень, що неможливо усунути, що в подальшому може спричинити порушення прав учасників.
Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», п. 53-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»-
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги операційно-диспетчерського обслуговування об'єднаних диспетчерських систем) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-01-015433-a ● 9bba735153d542bcb7c0bca5b334471b.
4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації:
- виключити із Додатку 2 та Додатку 3 тендерної документації усі посилання на Модулі «Заявки», «Дислокація» та «Звітність».
- привести положення тендерної документації, зазначені у пункті 2 даної Скарги у відповідністі до норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Документи, які підтверджують положення викладені в скарзі додаються.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 05.02.2023 12:55
- Скарга.docx 05.02.2023 12:55
- Скарга.PDF.p7s.zip 05.02.2023 12:55
- Ліцензійний договір.pdf 05.02.2023 12:55
- Платіжне доручення 05.02.2023 16:07
- рішення від 07.02.2023 № 1366.pdf 07.02.2023 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2023 № 1788.pdf 15.02.2023 17:40
- рішення від 15.02.2023 № 1788.pdf 17.02.2023 11:17
- Протокол виконання АМКУ 13032023.PDF 13.03.2023 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.02.2023 14:42
Дата розгляду скарги:
15.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2023 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.02.2023 11:18
Дата виконання рішення Замовником:
13.03.2023 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 1788-р/пк-пз від 15.02.2023 до тендерної документації внесено зміни