-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів
Завершена
146 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 460.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2023 15:21 - 06.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі
Номер:
b6be3317084f42de8f770639e44debd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-01-013031-a.b2
Назва:
Виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі
Вимога:
Відповідно до умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ про відкриті торги з особливостями “Послуги з ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів”за кодом ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, закупівля UA-2023-02-01-013031-a учасником ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АВТОМОБІЛЬНЕ ТОВАРИСТВО АВТОІНВЕСТСТРОЙ - ЧЕРКАСИ" (далі – Учасник 2) у складі документів для участі у закупівлі надав:
1) 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf”
2) 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 5.5 Працівники відповідної кваліфікаціі.pdf”
Відповідно до тендерної документації (ДОДАТОК 1 до тендерної документації) встановлена вимога Замовника до документу Форма «Цінова пропозиція» при цьому Учасники не повинні відступати від даної форми.
По-перше, наданий документ Учасником - 2 від 2023-02-06 10:56:10 “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf” – не відповідає умовам, змісту та формі документу становленим вимогами тендерної документації викладеним у Додатку 1.
По-друге, відповідно до вимог тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі “ – Замовником встановлено, що обсяг та перелік послуг, перелік транспортних засобів Замовника, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатися у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. У той же час, Учасник - 2 за змістом документу “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf” встановлює обмежуючі умови пропозиції, а саме конкретну кулькість наданих послуг Замовнику, а саме 100 людино-годин.
Документ Учасника - 2 від 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 5.5 Працівники відповідної кваліфікаціі.pdf”, складеній у довільній формі, із зазначенням працівників відповідної кваліфікації, вказано термін перебування на посаді, який не відповідає інформації, що вказана у наказах на призначення не менш ніж 3 працівників, зазначених у довідці. Порушена вимога зазначена у пункті 6, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, додатку № 5 до тендерної документації.
Відповідно до результатів аукціону, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-2 процедури закупівлі, виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником-2.
Замовником 2023-02-09 16:48:56 була надана Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції за вищевказаними невідповідностями.
Учасником-2 було завантажено наступні документи:
1) додаток 1 Цінова пропозиція виправлена.pdf (завантажено 2023-02-10 11:24:30)
2) додаток 5.5 ДОВІДКА наявність працівників відповідної кваліфіка.pdf (завантажено 2023-02-10 11:24:31)
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до документу “додаток 1 Цінова пропозиція виправлена.pdf“, Учасником-2 все також зберігається обмеження щодо кількості людино-годин, проте навіть цю інформацію Учасник-2 в запропонованому документі змінює з 100 людино-годин до 110 людино-годин, змінює вартість людино-години власної попередньої пропозиції загалом та за одиницю, встановлює додаткове обмеження щодо кількості запчастин-та матеріалів, які можуть бути використані у майбутніх ремонтах на рівні 200 штук.
Відповідно умов Тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У той же час, пропозиція Учасника-2 містить встановлені обмежуючі умови для Замовника щодо загальної кількості людино-годин, кількості запчастин та матеріалів, що можуть бути використані при майбутніх ремонтах. Хоча вказані критерії чи вимоги не були передбачені умовами Тендерної документації.
Окрім того, Учасник-2 здійснив виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі в частині кількості людино-годин, їх загальної вартості та вартості за одиницю, вартості запчастин та матеріалів що будуть використані при ремонтах. При цьому вказані зміни було здійснено після завершення часу відведеного Учасникам для подачі пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, - вважаємо, що пропозиція Учасника-2 має бути відхилена по причині недотримання вимог тендерної документації та помилок, виправлення яких призвело до зміни технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником-2 предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 10-23-ВТ-3 вимога.docx 17.02.2023 14:17
Дата подачі:
15.02.2023 11:06
Вирішення:
«Згідно з пунктом 39 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
У Розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначено, що Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Учасником, якого визначено переможцем, надано інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації, зокрема згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі
Номер:
37348967b78547768e0cb04cd8cf7a3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-01-013031-a.b1
Назва:
Виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі
Вимога:
Відповідно до умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ про відкриті торги з особливостями “Послуги з ремонту та технічного обслуговування легкових автомобілів”за кодом ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, закупівля UA-2023-02-01-013031-a учасником ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "АВТОМОБІЛЬНЕ ТОВАРИСТВО АВТОІНВЕСТСТРОЙ - ЧЕРКАСИ" (далі – Учасник 2) у складі документів для участі у закупівлі надав:
1) 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf”
2) 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 5.5 Працівники відповідної кваліфікаціі.pdf”
Відповідно до тендерної документації (ДОДАТОК 1 до тендерної документації) встановлена вимога Замовника до документу Форма «Цінова пропозиція» при цьому Учасники не повинні відступати від даної форми.
По-перше, наданий документ Учасником - 2 від 2023-02-06 10:56:10 “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf” – не відповідає умовам, змісту та формі документу становленим вимогами тендерної документації викладеним у Додатку 1.
По-друге, відповідно до вимог тендерної документації та Додатку № 5 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі “ – Замовником встановлено, що обсяг та перелік послуг, перелік транспортних засобів Замовника, необхідних для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, що будуть фактично закуплені за весь період виконання договору, буде визначатися у процесі виконання договору згідно з заявками Замовника. У той же час, Учасник - 2 за змістом документу “додаток 1 Цінова пропозиція.pdf” встановлює обмежуючі умови пропозиції, а саме конкретну кулькість наданих послуг Замовнику, а саме 100 людино-годин.
Документ Учасника - 2 від 2023-02-06 10:56:10 документ “додаток 5.5 Працівники відповідної кваліфікаціі.pdf”, складеній у довільній формі, із зазначенням працівників відповідної кваліфікації, вказано термін перебування на посаді, який не відповідає інформації, що вказана у наказах на призначення не менш ніж 3 працівників, зазначених у довідці. Порушена вимога зазначена у пункті 6, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі, додатку № 5 до тендерної документації.
Відповідно до результатів аукціону, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника-2 процедури закупівлі, виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником-2.
Замовником 2023-02-09 16:48:56 була надана Вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції за вищевказаними невідповідностями.
Учасником-2 було завантажено наступні документи:
1) додаток 1 Цінова пропозиція виправлена.pdf (завантажено 2023-02-10 11:24:30)
2) додаток 5.5 ДОВІДКА наявність працівників відповідної кваліфіка.pdf (завантажено 2023-02-10 11:24:31)
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до документу “додаток 1 Цінова пропозиція виправлена.pdf“, Учасником-2 все також зберігається обмеження щодо кількості людино-годин, проте навіть цю інформацію Учасник-2 в запропонованому документі змінює з 100 людино-годин до 110 людино-годин, змінює вартість людино-години власної попередньої пропозиції загалом та за одиницю, встановлює додаткове обмеження щодо кількості запчастин-та матеріалів, які можуть бути використані у майбутніх ремонтах на рівні 200 штук.
Відповідно умов Тендерної документації, а саме Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції пункт 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У той же час, пропозиція Учасника-2 містить встановлені обмежуючі умови для Замовника щодо загальної кількості людино-годин, кількості запчастин та матеріалів, що можуть бути використані при майбутніх ремонтах. Хоча вказані критерії чи вимоги не були передбачені умовами Тендерної документації.
Окрім того, Учасник-2 здійснив виправлення невідповідностей, які призвели до зміни предмета закупівлі в частині кількості людино-годин, їх загальної вартості та вартості за одиницю, вартості запчастин та матеріалів що будуть використані при ремонтах. При цьому вказані зміни було здійснено після завершення часу відведеного Учасникам для подачі пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, - вважаємо, що пропозиція Учасника-2 має бути відхилена по причині недотримання вимог тендерної документації та помилок, виправлення яких призвело до зміни технічних та якісних характеристик запропонованого Учасником-2 предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 10-23-ВТ-3 вимога.docx 17.02.2023 14:19
Дата подачі:
15.02.2023 11:03
Вирішення:
«Згідно з пунктом 39 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
У Розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) зазначено, що Учасники процедури закупівлі надають у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Учасником, якого визначено переможцем, надано інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації, зокрема згідно з додатком 5 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником визначено переможця процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.»
Статус вимоги:
Відхилено