• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

620 122.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 100.61 UAH
Період оскарження: 04.01.2018 14:56 - 18.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: e9df46065e3645759c527f9bf34132c3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-04-001069-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Луганська міська станція швидкої медичної допомоги ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1935759, номер тендеру у ЦБД UA-2018-01-04-001069-a) 23.01.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали № Найменування кількість 1 Повітровід Guedel №000 40 мм 28 2 Повітровід Guedel №00 50 мм 28 3 Повітровід Guedel №0 60 мм 28 4 Повітровід Guedel №1 70 мм 28 5 Повітровід Guedel №2 80 мм 28 6 Повітровід Guedel №4 100 мм 28 7 Гель ЕКГ - пляшка 260 мл 50 8 Глюкометр 20 9 Грілка електрична 400x300 3 10 Жгут кровоспинний турнікет 25 11 Зонд шлунковий №16 50 12 Зонд шлунковий S-ST-32 100 13 Голка підключичная типу КВ-2 20 14 Канюля внутрішньовенна G 16 1000 15 Канюля внутрішньовенна G 18 500 16 Канюля внутрішньовенна G 20 1500 17 Канюля внутрішньовенна G 22 500 18 Катетер сечовий Нелатона FR 14 100 19 Катетер сечовий Нелатона FR 12 100 20 Катетер сечовий жін. Нелатона FR10 100 21 Клейонка, м. 50 22 Лезо д/скальпелю одноразовое 50 23 Маска ларингіальна ПВХ одноразова, розм. 1,0 25 24 Маска ларингіальна ПВХ одноразова, розм. 1,5 25 25 Маска ларингіальна ПВХ одноразова, розм. 2,0 25 26 Маска ларингіальна силік.однораз.для дор. розм.4 48 27 Маски з гумовими петлями 2500 28 Пакет д/збору біомас клас Б 500 29 Рукавички огл лат н/с з пудрою S 12000 30 Рукавички огл лат н/с з пудрою M 15000 31 Рукавички огл лат н/с з пудрою L 17000 32 Рукавички латексні медичні хірургічні припудрені стерильні 200 33 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів 3000 34 Скальпель одноразовий 30 35 Скарифікатори 2500 36 Термометр клінічний, ртутний 50 37 Шина Крамера нога 10 38 Шина Крамера рука 10 39 Шприц 10 мл 3х компон 35000 40 Шприц 2 мл 3х компон 25000 41 Шприц 20 мл 3х компон 25000 42 Шприц 5 мл 3х компон 35000 43 Шприц 50,0 3х компон 100 44 Електрод одноразовий для дорослих, діам. 55 1000 45 Електрод кардіографічний, куля діаметром: 26 мм., присоска діаметром: 24 мм Ag/AgCL, №6 20 46 Електрод-прищіпка - 142 мм, електроди - 36.40 мм для 4 мм banana штекера, проводна відведень №4 20 47 Бинт марлевий медичний нестерильний 5х10 500 48 Бинт марлевий медичний нестерильний 7х14 500 49 Бинт стерильний 5х10 300 50 Бинт стерильний 7х14 300 51 Бинт еластичний сітчатий трубчастий 3см х1,500 см 25 52 Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, 100 г 50 53 Лейкопластир для фіксації канюль 1000 54 Лейкопластир 2х500 в котушці на бавовняній основі 700 55 Серветка марлева медична стерильна 16х14 500 56 Сфігмоманометр механічний 25 57 Набір для інтубації трахеї з ларингоскопом (р.8,0) 24 58 Комплект акушерський стерильний №3 50 59 Комплект захисного одягу Анти-СНІД 50 60 Пристрій для в/кісткового доступу дорослий 7 61 Пристрій для в/кісткового доступу дитячий 3 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 10 мл 3х компон 35000 шт Шприц 2 мл 3х компон 25000 шт Шприц 20 мл 3х компон 25000 шт Шприц 5 мл 3х компон 35000 шт Шприц 50,0 3х компон 100 шт, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1935759, номер тендеру у UA-2018-01-04-001069-a) шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний звертач. На Вашу вимогу від 10.01.2018 UA-2018-01-04-001069-A.В2, щодо порушення умов проекту договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти повідомляємо наступне. 1. Тендерна документація на закупівлю Медичні матеріали код ДК 021:2015- 33140000-3, оголошення UA-2018-01-04-001069-а цілком відповідає вимогам Закону Укріїни "Про публічні закупівлі". 2. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Кожен учасник в своїй тендерній прпозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат / декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. 3. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. 4. У зв'язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами. З повагаю. Тендерний комітет ЛМСШМД
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Запит на зміни

Номер: 91f8966127644a74a6f8792302f58cb7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-04-001069-a.a1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний звертач. На Вашу вимогу від 05.01.2018 UA-2018-01-04-001069-A.A1, щодо порушення умов проекту договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти повідомляємо наступне. 1. Тендерна документація на закупівлю Медичні матеріали код ДК 021:2015- 33140000-3, оголошення UA-2018-01-04-001069-а цілком відповідає вимогам Закону Укріїни "Про публічні закупівлі". 2. Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Кожен учасник в своїй тендерній прпозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат / декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. 3. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. 4. У зв'язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами. З повагаю. Тендерний комітет ЛМСШМД
Статус вимоги: Не задоволено