-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
30190000-7 – «Офісне устаткування та приладдя різне» (Папір для друку та канцелярське приладдя)
Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua ; З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Юлія Шведюк, тел. 048-7388007 e-mail: Yu.Shvediuk@imtp.ua. Вид предмета закупівлі: товар. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір для друку та канцелярське приладдя. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Офісне устаткування та приладдя різне» - за кодом ДК 021:2015 – «30190000-7» Кількість товарів, робіт послуг: 45 найменувань Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ»,м. Чорноморськ, Одеська область, 68001, вул. Транспортна 4, центральний склад №1 ДП «МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки від Покупця. Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки конкретної партії Товару та отримання від Постачальника належним чином оформленого рахунку. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 320 387,50 (один мільйон триста двадцять тисяч триста вісімдесят сім грн. 50 коп.) грн без ПДВ. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.02.2023 о 00-00 год. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен, бути посвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з роботами (послугами, товарами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне.
мін. крок: 1% або 13 203.88 UAH
Дискримінаційне відхилення
- Скарга.pdf 07.03.2023 11:03
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-33282 від 02.02.pdf 07.03.2023 11:03
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3905 від 17.02.2023.pdf 07.03.2023 11:03
- лмчт від офіційного представника.pdf 07.03.2023 11:03
- Протокол від 28 лютого 2022 року.docx 07.03.2023 11:03
- Повноваження директора 01.02.2022.pdf 07.03.2023 11:03
Скарга
- позиція 3 А3 папір MAESTRTO STANDART+ .pdf 14.02.2023 10:21
- позиція 4 Папір А4 Smart Line OFFICE .pdf 14.02.2023 10:21
- Додаток 4.pdf 14.02.2023 10:21
- Наказ на призначення.pdf 14.02.2023 10:21
- Скарга .pdf 14.02.2023 10:21
- ТД 30190000.docx 14.02.2023 10:21
- Таблиця 2.pdf 14.02.2023 10:21
- висновок ДСЕЕ Mondi.pdf 14.02.2023 10:21
- Протокол переможця 3019.docx 14.02.2023 10:21
- рішення від 15.02.2023 № 1708.pdf 15.02.2023 14:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2023 № 2153.pdf 23.02.2023 15:52
- рішення від 23.02.2023 № 2153.pdf 27.02.2023 17:00
- Пояснення на скаргу ТОВ Вилайн Груп.docx 17.02.2023 13:49
- Витяг із Статуту ДП МТП Чорноморськ.pdf 17.02.2023 13:49
- Пояснення на скаргу ТОВ Вилайн Груп.pdf 17.02.2023 13:49