• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Згущене молоко, пастеризоване молоко

поставка товару протягом 2018 року, навчальні заклади Старобільського району Лот1 – Згущене молоко-9000 шт (ж/б) Лот2- Пастеризоване молоко- 12000 л

Завершена

429 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 840.00 UAH
Період оскарження: 11.01.2018 15:25 - 22.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення пропозиції Учасника

Номер: 339b0a55e9fd468e9c9f026818e932f1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-11-000649-b.c1
Назва: Незаконне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до рішення комітету віддул освіти Старобільської РДА про відхилення пропозиції Кандитата від 30.01.2018р. ФОП Савінова О.В. було дискваліфіковано: Обгрунтуванням відхилення пропозиції Замовник визначив дві умови, а саме: «І Предметом даної закупівлі: є згущене молоко, який відповідає коду ДК 021:2015-15510000-6 Молоко та вершки. Учасником надані скановані аналогічні договори на сало шпик та ковбасу, які відповідають коду ДК 021:2015 15130000-8. Згідно листа МЕРТУ від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 Щодо визначення предмету закупівлі предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри основного словника. Оскільки у предмета закупівлі (молоко згущене) та товар, який зазначений в аналогічних договорах Учасника (сало - шпик, ковбаса, напівкопчепа) різний код класифікатора, то, відповідно, вони не є аналогічними до предмету закупівлі, а саме до згущеного молока. 2. Також в документації ФОП Савінова О.В. наявна копія паспорта Савінова О.В., в якій є зразок підпису Учасника. Підписи ФОП Савінова О.В. на аналогічних договорах, актах звірки, видаткових накладних, та на договорі про надання послуг профілактичної дезінфекції, не відповідають зразку підпису згідно паспорту та підпису, який є на довідках в довільній формі, з цього Замовник зробив висновок, що аналогічні договори є недійсними та не мають юридичної сили, а отже не відповідають умовам тендерної документації.» Ми, ФОП Савнов О.В., вважаємо аргументацію Замовника щодо відхилення нашої пропозиції незаконною, дискримінаційною та такою, що грубо порушує положення ч. 3 ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Керуючись, ст. 56 Конституції України, ч. 3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, та для підготовки матеріалів до АМКУ просимо надати роз’яснення:: 1) на підставі яких документів Замовник зробив висновок щодо дійсності підпису ФОП Савінова О.В. ? Відповідно до ст.1 діючого Закону України “Про судову експертизу” судова експертиза це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об’єктів, явищ і проце- сів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні органів дізнання, попере-днього слідства чи суду. Ст. 7-1 вказаного Закону встановлює підстави проведення судової експертизи. Підставою проведення судової експертизи є відповідне судове рішення чи рішення органу досудового розслідування, або договір з експертом чи експертною установою - якщо експертиза проводиться на замовлення інших осіб. 2) Згідно з ч.2 статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічні договори”. Наголошуємо, що Замовником в тендерній документації також не конкретизоване поняття “аналогічні договори”. Лист МЕРТУ від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06, на якій посилається Замовник, не встановлює норма права та носить рекомендаційний характер про що зазначено в самому листі. Замовник визначив аналогічність договорів через їх максимальну тотожність по предмету закупівлі. Показовим з цього приводу є підхід Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». ФОП Савінов О.В., він має договір про закупівлю продуктів харчування, де асортимент і обсяг конкретних продуктів визначається в специфікаціях. Також в складі тендерної пропозиції Учасника надані видаткові накладні, акти звірок та відгук контрагента про постачання продуктів харчування. Отже, Учасник підтвердив досвід і факт поставок продуктів харчування. Таким чином, Замовник повинен самостійно в Документації визначити, що є аналогічним договором відповідно до умов Документації. Враховуючи викладене, просимо відмінити торги відповідно до ч. 1 п.2 ст 31 Закону України “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:37
Підтвердження вирішення: На Вашу вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В. повідомляємо: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі згущене молоко не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі - згущеного молока.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на згущене молоко , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду ДК 021:2015- 15510000-6 –Молоко та вершки. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів.
Вимога
Є відповідь

Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 1,5 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 7726f8a16a054f018f0b2c1a5127ae8e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-11-000649-b.c2
Назва: Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 1,5 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
При вирішенні питання щодо кваліфікації ФОП Замота В.О. також просимо звернути увагу, що Замовником в тендерній документації (Розділ III п. 5 Кваліфікаційні вимоги) вимагалось надання підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Додаток № 2), у тому числі відповідно до вимог п. 1,5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вивчивши документацію Учасника № 2 ФОП Замота В.О. ми звернули увагу на відсутність у ФОП Замота В.О. довідки відповідно до вимог п. 1,5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", як того Вимагав Замовник. Тому, при підготовці відповіді, просимо також врахувати вищевикладене.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:36
Підтвердження вирішення: На Вашу вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В. повідомляємо: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі згущене молоко не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі - згущеного молока.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на згущене молоко , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду ДК 021:2015- 15510000-6 –Молоко та вершки. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів.
Вимога
Є відповідь

Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 2,10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 2eb229cc759c45728b111a0b411f79bd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-11-000649-b.c3
Назва: Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 2,10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
При вирішенні питання щодо кваліфікації ФОП Замота В.О. також просимо звернути увагу, що Замовником в тендерній документації (Розділ III п. 5 Кваліфікаційні вимоги) вимагалось надання підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Додаток № 2), у тому числі відповідно до вимог п. 2,10 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вивчивши документацію Учасника № 2 ФОП Замота В.О. ми звернули увагу на відсутність у ФОП Замота В.О. довідки відповідно до вимог п. 2,10 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", як того Вимагав Замовник. Тому, при вирішенні питання щодо відміни торгів, просимо також врахувати вищевикладене.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:35
Підтвердження вирішення: На Вашу вимогу яка подана до закупівлі № UA-2018-01-11-000649-b, щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В. повідомляємо: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі згущене молоко не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі - згущеного молока.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на згущене молоко , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду ДК 021:2015- 15510000-6 –Молоко та вершки. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів.