• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Сир твердий (сичужний), сир кисломолочний

Навчальні заклади Старобільського району (кількість закладів та їх адреса вказана в Додатку 3); Лот1 – Сир твердий (сичужний) -1800 кг Лот2- Сир кисломолочний-5000 кг протягом 2018 року

Завершена

631 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 530.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2018 10:36 - 25.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Орган СБУ якого регіону надав Вам листи відносно ФОП Савінов О.В.?

Номер: 49101259f0a74876a49d0f58ba6ec883
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.a6
Назва: Орган СБУ якого регіону надав Вам листи відносно ФОП Савінов О.В.?
Вимога:
Відповідно до ст. 42 ч. 3 п.1, ст. 208 ч. 4 КПК кожна особа має право знати, у скоєнні якого кримінального правопорушення її підозрюють чи звинувачують . Враховуючи викладене, з метою захисту моїх основноположних прав, закріплених Конституцією та КПК України, ВТРЕТЄ прошу: надати листи СБУ № 78/3/32-202 від 30.01.2018 р. та № 78/3/32-206 від 30.01.2018 р. щодо мене та пояснити, в якому саме правопорушенні мене підозрюють або звинуваюють органи СБУ? у разі, не надання листів, просимо хоча б вказати органи СБУ якого регіону України надало листи??
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо надання копій листів СБУ
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2018 08:35
Підтвердження вирішення: Тендерний комітет відділу освіти Старобільської РДА роз'яснює наступне: у вказаних листах від органів СБУ не йдеться про кримінальні правопорушення, а лише рекомендується звернути увагу на невідповідність умовам тендерної документації, про що Вам було роз'яснено неодноразово. У зв'язку з чим не вбачаємо необхідним надавати копії листів органів СБУ направлених на відділ освіти Старобільської РДА.
Вимога
Є відповідь

Надайте копії листів СБУ

Номер: ab5929a7a6e84414901643a051b05c43
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.a5
Назва: Надайте копії листів СБУ
Вимога:
Відповідно др наданої Вами відповіді рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Савінов О.В. було прийнято тендерним комітетом відділом освіти Старобільської РДА у тому числі на підставі РЕКОМЕНДАЦІЙНИХ ЛИСТІВ від Служби безпеки України (листи від СБУ № 78/3/32-202 від 30.01.2018 р., та № 78/3/32-206 від 30.01.2018 р.). ПОВТОРНО ПРОСИМО ПРИКРІПИТИ В СИСТЕМУ КОПІЇ ЛИСТІВ СБУ № 78/3/32-202 від 30.01.2018 р., та № 78/3/32-206 від 30.01.2018 р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо вимоги надання копій листів СБУ
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2018 08:41
Підтвердження вирішення: наголошуємо, що на рішення тендерного комітету не впливають, ані листи від Служби безпеки України, ані інші рекомендаційні листи - тільки рішення Антимонопольного комітету України. Замовником було запропоновано Учаснику звернутися до Антимонопольного комітету України з оскарженням процедур закупівлі згідно ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі"
Вимога
Є відповідь

Вимога про надання копії листа СБУ, на який посилається Замовник

Номер: 5e1ff39598794441b9de6d6de057ffb0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.b4
Назва: Вимога про надання копії листа СБУ, на який посилається Замовник
Вимога:
щодо листа служби Безпеки України, на який посилається Замовник: відповідно до ст. 19 Конституції органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.Органи контролю публічних закупівель визначені частиною 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про публічні закупівлі). Зокрема нею визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. До переліку вказаних органів не ВХОДИТЬ СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ. Діяльність Служби безпеки, на лист якої посилається Замовник, НЕ ВКАЗУЮЧИ ПРИ ЦЬОМУ АНІ ВИХІДНОГО НОМЕРА ЛИСТА, АНІ НАДАЮЧИ ЙОГО КОПІЮ, регламентується Законом від 25 березня 1992 р. "Про Службу безпеки України", у якому визначені завдання, правові засади, система й повноваження цього правоохоронного органу. Цим же Законом визначені основні її завдання: здійснювати захист: а) державного суверенітету України; б) її конституційного ладу й територіальної цілісності; в) економічного, науково-технічного й оборонного потенціалу України; законних інтересів держави та прав громадян - від розвідувально-підривної діяльності іноземних спеціальних служб, посягань з боку окремих організацій, груп та осіб. Враховуючи викладене, вимагаємо надати копію листа СБУ, відповідно до якого, зі слів Замовника, “пропозиція ФОП Савінова О.В. не відповідає умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі – сиру твердого сичужного.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти.” У разі ненадання вказаного листа, змушені будемо звернутися до СБУ з проханням надати копію вказаного листа для подальшого оскарження рішення Замовника. Окрім того, рекомендуємо ознайомитись з судовою практикою з цього питання Господарський суд Харківської області рішенням від 22.05.2017 р. у справі № 922/1458/17:скасував рішення тендерного комітету замовника про визнання ТОВ «Будівельна компанія «Техекс» переможцем процедури закупівлі № UA-2016-12-28-002023-b; зобов’язав замовника відновити процедуру закупівлі № UA-2016-12-28-002023-b з моменту попереднього законного рішення, оформленого проколом засідання тендерного комітету від 11.04.2017 р. № 20/13, про визнання ТОВ «Автоком» переможцем за процедурою № UA-2016-12-28-002023-b; зобов’язав замовника укласти з ТОВ «Автоком» договір про закупівлю за процедурою закупівлі № UA-2016-12-28-002023-b. Одним з обгрунтувань Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника було у тому числі посилання на лист прокуратури з приводу Учасника. Суд зауважив, що Закон № 922 не містить такої підстави щодо скасування тендерним комітетом замовника власного рішення про визначення переможця торгів, як звернення, лист або інший акт реагування органів прокуратури. Згідно з даними ЄДРСР зазначене рішення Господарського суду Харківської області набрало законної сили. В подальшому Харківський апеляційний господарський суд постановою від 20.06.2017 р. залишив без змін рішення Господарського суду Харківської області від 22.05.2017 р. у справі № 922/1458/17. Враховуючи викладене, вимагаємо надати копію листа СБУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги надати копію листа СБУ.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.02.2018 10:42
Підтвердження вирішення: Рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Савінов О.В. було прийнято тендерним комітетом відділом освіти Старобільської РДА. Лист від Служби безпеки України носив рекомендаційний характер, та в підтвердження рішенню тендерного комітету (листи від СБУ № 78/3/32-202 від 30.01.2018 р., та № 78/3/32-206 від 30.01.2018 р.). З метою оскарження рішення тендерного комітету Ви можете звернутися до Антимонопольного комітету.
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції Учасника

Номер: 0f549fbd6a72434890284e470c34c1e3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції Учасника
Вимога:
Відповідно до рішення комітету віддул освіти Старобільської РДА про відхилення пропозиції Кандитата від 31.01.2018р. ФОП Савінова О.В. було дискваліфіковано: Обгрунтуванням відхилення пропозиції Замовник визначив дві умови, а саме: «І Предметом даної закупівлі: є сир твердий (сичужий), який відповідає коду ДК 021:2015-15540000-5 Сирні продукти. Учасником надані скановані аналогічні договори на сало шпик та ковбасу, які відповідають коду ДК 021:2015 15130000-8. Згідно листа МЕРТУ від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 Щодо визначення предмету закупівлі предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри основного словника. Оскільки у предмета закупівлі (сир твердий) та товар, який зазначений в аналогічних договорах Учасника (сало - шпик, ковбаса, напівкопчеп), різний код класифікатора, то, відповідно, вони не є аналогічними до предмету закупівлі, а саме до згущеного молока. 2. Також в документації ФОП Савінова О.В. наявна копія паспорта Савінова О.В., в якій є зразок підпису Учасника. Підписи ФОП Савінова О.В. на аналогічних договорах, актах звірки, видаткових накладних, та на договорі про надання послуг профілактичної дезінфекції, не відповідають зразку підпису згідно паспорту та підпису, який є на довідках в довільній формі, з цього Замовник зробив висновок, що аналогічні договори є недійсними та не мають юридичної сили, а отже не відповідають умовам тендерної документації.» Ми, ФОП Савнов О.В., вважаємо аргументацію Замовника щодо відхилення нашої пропозиції незаконною, дискримінаційною та такою, що грубо порушує положення ч. 3 ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Керуючись, ст. 56 Конституції України, ч. 3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, та для підготовки матеріалів до АМКУ просимо надати роз’яснення:: 1) на підставі яких документів Замовник зробив висновок щодо дійсності підпису ФОП Савінова О.В. ? Відповідно до ст.1 діючого Закону України “Про судову експертизу” судова експертиза це дослідження експертом на основі спеціальних знань матеріальних об’єктів, явищ і проце- сів, які містять інформацію про обставини справи, що перебуває у провадженні органів дізнання, попере-днього слідства чи суду. Ст. 7-1 вказаного Закону встановлює підстави проведення судової експертизи. Підставою проведення судової експертизи є відповідне судове рішення чи рішення органу досудового розслідування, або договір з експертом чи експертною установою - якщо експертиза проводиться на замовлення інших осіб. 2) Згідно з ч.2 статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічні договори”. Наголошуємо, що Замовником в тендерній документації також не конкретизоване поняття “аналогічні договори”. Лист МЕРТУ від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06, на якій посилається Замовник, не встановлює норма права та носить рекомендаційний характер про що зазначено в самому листі. Замовник визначив аналогічність договорів через їх максимальну тотожність по предмету закупівлі. Показовим з цього приводу є підхід Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». ФОП Савінов О.В., він має договір про закупівлю продуктів харчування, де асортимент і обсяг конкретних продуктів визначається в специфікаціях. Також в складі тендерної пропозиції Учасника надані видаткові накладні, акти звірок та відгук контрагента про постачання продуктів харчування. Отже, Учасник підтвердив досвід і факт поставок продуктів харчування. Таким чином, Замовник повинен самостійно в Документації визначити, що є аналогічним договором відповідно до умов Документації. Враховуючи викладене, просимо відмінити торги відповідно до ч. 1 п.2 ст 31 Закону України “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:44
Підтвердження вирішення: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі сир твердий (сичужний) не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі – сиру твердого сичужного.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на сир твердий (сичужний) , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду 15540000-5 -Сирні продукти. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів
Вимога
Є відповідь

Наявінсть підстав для відміни торгів

Номер: 116b02b730fb47f3ad7a7dd9aa92965e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.c2
Назва: Наявінсть підстав для відміни торгів
Вимога:
При вирішенні питання щодо кваліфікації ФОП Замота В.О. також просимо звернути увагу, що Замовником в тендерній документації (Розділ III п. 5 Кваліфікаційні вимоги) вимагалось надання підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (Додаток № 2 для обох Лотів), у тому числі відповідно до вимог п. 1,5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вивчивши документацію Учасника № 2 ФОП Замота В.О. ми звернули увагу на відсутність у ФОП Замота В.О. довідки відповідно до вимог п. 1,5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", як того Вимагав Замовник. Тому, при вирішенні питання щодо відміни торгів, просимо також врахувати вищевикладене.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь на вимогу щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:44
Підтвердження вирішення: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі сир твердий (сичужний) не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі – сиру твердого сичужного.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на сир твердий (сичужний) , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду 15540000-5 -Сирні продукти. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів
Вимога
Є відповідь

Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 2,10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 74e14f286457425ca3fd33b672f99148
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-12-000350-b.c3
Назва: Відсутність довідки у ФОП Замота В.О. відповідно до вимог п. 2,10 ч. 1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Сир При вирішенні питання щодо кваліфікації ФОП Замота В.О. також просимо звернути увагу, що Замовником в тендерній документації (Розділ III п. 5 Кваліфікаційні вимоги) вимагалось надання підтвердження відсутності підстав, визначених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (відповідно до Додатку № 2 п.1 та п.5), у тому числі відповідно до вимог п. 2,10 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Вивчивши документацію Учасника № 2 ФОП Замота В.О. ми звернули увагу на відсутність у ФОП Замота В.О. довідки відповідно до вимог п. 2,10 (відповідно до Додатку № 2 це п.1 та п.5) ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", як того Вимагав Замовник. Тому, при вирішенні питання щодо відміни торгів, просимо також врахувати вищевикладене.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: відповідь на вимогу щодо усунення порушень, а саме щодо неправомірного відхилення пропозиції ФОП Савінов О.В
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 01.02.2018 15:43
Підтвердження вирішення: 1.Щодо дійсності підпису, то в наданій копії паспорту є зразок підпису Учасника. Всі надані довідки в довільній формі підписані підписом, який відповідає зразку в паспорті. В наданих копіях аналогічних договорів підписи зовсім різні, ніж в довідках, що зрозуміло і без експертизи. Тож зазначені документи є підозрілими. 2.Стосовно аналогічних договорів , то надані аналогічні договори (сало – шпик та ковбаса напівкопчена) до предмету закупівлі сир твердий (сичужний) не мають жодного відношення. Так, Закон не містить визначення терміну «аналогічні договори», та листи МЕРТУ носять рекомендаційний характер, водночас вибір у конкретних випадках здійснює тендерний комітет замовника відповідно до статті 11 Закону, які несуть персональну відповідальність в частині прийнятих рішень, виходячи зі змісту статті 38 Закону. 30.01.2018 року рішенням тендерного комітету було вирішено відхилити пропозицію ФОП Савінов О.В., так як підписання договору може призвести до нанесення збитків бюджету та неефективного використання коштів внаслідок поставки неякісних харчових продуктів до закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти. Також повідомляємо, що до відділу освіти Старобільської РДА надійшов лист від Служби безпеки України про ознайомлення пропозиції зазначеного учасника, та не відповідності її умовам ТД, які встановлені Замовником. У листі зазначено наступне: «А також зазначається ,що постачання сала-шпику та ковбаси напівкопченої не відносяться до предмету закупівлі – сиру твердого сичужного.» Та інформують, що підписання договору з ФОП Савінов О.В. призведе до завдання економічних збитків, та до поставки неякісних харчових продуктів та зриву строків поставки товарів до закладів освіти. Таким чином, не вбачаємо у своїх діях дискримінації по відношенню до учасника закупівлі. 3.Щодо показового з цього приводу підходу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка зазначає: «замовником не обґрунтовано встановлення вимоги щодо наявності досвіду постачання вугілля виключно марки АС 6-13, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією». Повідомляємо, що вугілля ( та навіть дрова, та паливні брикети) будь-якої марки згідно четвертого знаку є єдиним. В закупівлі на сир твердий (сичужний) , яку проводить відділ освіти Старобільської РДА не вказана жодна торгова марка, а тільки технічні та якісні характеристики. Тож аналогічними договорами до предмету закупівлі є всі товари згідно коду 15540000-5 -Сирні продукти. Також учасник має право звернутися до Замовника з уточненням або запитанням щодо умов тендерної документації в період уточнень. Від учасника ФОП Савінов О.В., та інших учасників будь-яких запитань в систему не надходило. 4. Стосовно документів , які надані учасником ФОП Замота В.О. згідно ст..17: - довідка відповідно до вимог п. 5 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надана учасником в довільній формі згідно з вимогами ТД (Додаток 2) -довідка відповідно до вимог п. 2, ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" надається юридичною особою ( див.уважно Додаток 2). ФОП Замота В.О. є фізичною особою. Згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом; - подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками – менше трьох пропозицій; - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом; - торги може бути відмінено частково (за лотом); У даному випадку Замовник не вбачає причин для відміни торгів.