-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)»
Торги не відбулися
369 276.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 846.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 846.38 UAH
Період оскарження:
09.01.2018 18:50 - 20.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення
Номер:
4d48214172064e80a916bae36b949f25
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-09-001764-a.c1
Назва:
Незаконне відхилення
Вимога:
Згідно Протоколу № 17 від 31.01.2018р. тендерна пропозиція нашого підприємства було відхилено. Ми вважаємо, що Ваше рішення не законне, з наступних обставин:
- Довідка про виконання аналогічних договорів надана нібити не за формою (файл во вкладені, з якого можно побачити, що форма ідентична, до того ж у нашій довідці зазначена уся потрібна інформація ). До того ж нам не зрозуміло, Ви хочете перевірити досвід Учасника чи шукаєте причину для відхилення? Відповідно до Розділу 3 п. 1 Тендерної документації зазначено: "Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції." а назва чи пустографки ніяк не впливають на зміст документації;
- Цінова пропозиція не пронумерована - а де в тендерній документації зазначено, що ії потрібно нумеровати? до того ж у Розділі 3 п. 1 Тендерної документації зазначено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції." Тому якщо Ви вимагали би нумерацію документів, чого в данній документації не має, відсутнісь номеру сторніки не впливає на зміст документації, і аж ніяк змінуює ії, це підтверджує, що інший учасник данної закупівлі теж нічого не нумеровав;
- Ви вважаєте, що Вам не зрозуміло чи згодні Ми з договором чи ні. Звертаємо увагу, що до Проекту Договору був наданий гарантийний лист, згідно чинного законодавства, що наше підприємство погоджується з договором та його вимогами, до того ж істотні умови мають підпис уповноваженої особи, печатку, ПІБ підписанта, що вже є погодженням, згідно вимог Вашої документації. Маємо добавити, що юридично Додаток № 1, як і сам договір - є лише "ПРОЕКТОМ" договору, та не підписаний сторонами і не має юидичної сили. Додаток № 1 містить лише інформацію про ціну, яка зазначена у Розділі 4 Проекта договору, тобто - інформація наявна та ця сторінка засвідчена печаткою та підписом уповноваженої особи. а згідно чинного Законодавства ("зазначення неповного переліку інформації у певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника - є формальними ознаками).
На підставі вищезгаданного Ми вимагаємо відмініти не законне рішення, бо вказані недоліки з надання документації "надумані", а з огляду на те, що по данній закупівлі у минулому році був підписаний договір з поліцією та тендер декілька раз відмінявся, нам зрозуміло, що Ваше відношення, як мінімум неправомірне та упереджене та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" у частині прозорості, добросовісної конкуренції , максимальної економії та ефективності (в данному випадку наша пропозиція дозволяє Вам зекономити близько 76 000,00 грн. бюджетних коштів, а це важливо), недискримінації , об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.(ст. 3 Закону). Також, не зрозумило чому Протокол № 17 від 31.01.2018р. був підписаний 4 особами, а згідно ст. 11 п. 2 абзац 3 "До складу тендерного комітету входять не менше п’яти осіб.", що є порушенням Закону. Тому Ми вважаємо, що данний Протокол в загалі є недійсним. Не надання об'єктивної чи своєчасної відповіді не позбавляє нас можливості та права звернутися до правоохоронних органів, оскількі в діях державних службовців та тендерного комітету вбачаются ознаки корупційних діянь. До того ж скарги в Антимонопольний комітет на данному етапі успішно захищає права Учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про виконання аналогічних договорів..pdf 31.01.2018 13:02
- Проект договору.pdf 31.01.2018 13:02
Дата подачі:
31.01.2018 13:02
Вирішення:
За результатами розгляду вашої вимог UA-2018-01-09-001764-a.c1 повідомляємо наступне.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Абзацом 8 пункту 2 Розділу V тендерної документації на закупівлю «Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)» визначено, що у разі, якщо додатками до цієї тендерної документації передбачена форма, у якій складається довідка, Учасник зобов’язаний надати довідку, складену саме за такою формою.
Одночасно в абз. 15-17 п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю «Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)» передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, які пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Формальними (несуттєвими) помилками, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, вважаються:
- граматичні та/або орфографічні помилки в словах та словосполученнях у документах, які підготовлені безпосередньо учасником, та не мають впливу на зміст тендерної пропозиції;
- зазначення неправильної назви документу, що підготовлені безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість назви «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів» зазначено «Інформація про виконання аналогічних договорів».
Недотримання форми складання довідок не відноситься Замовником до формальних помилок. Навпаки, в тендерній документації окремо наголошено на необхідності дотримання передбачених документацією, форм складання документів.
З огляду на викладене, довідка про виконання аналогічних договорів Учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Щодо нумерації цінової пропозиції, звертаємо Вашу увагу на примітку до цінової пропозиції, згідно якої цінова пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою (за наявності). Відсутність нумерації сторінок цінової пропозиції також не віднесена Замовником до переліку формальних помилок.
Згідно абз. 8 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю «Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги на спостереження за системами тривожної сигналізації приміщень судів з групами швидкого реагування у 28 місцевих загальних судах Запорізької області)», Учасником у складі тендерної пропозиції подається документ, що підтверджує згоду (шляхом проставляння на кожній сторінці проекту договору підпису, ПІБ уповноваженої посадової особи та відбитку печатки (за наявності) Учасника) з проектом договору, наведеному у Додатку № 5. Учасник заповнює всі графи договору, окрім дати його укладання, власних розрахункових (банківських) реквізитів та Додатку №2 до проекту договору.
Учасником – ТОВ «Охоронний Холдінг» - при заповненні документу, що підтверджує згоду з проектом договору, не дотримано вимог тендерної документації.
Таким чином документ, що підтверджує згоду з проектом договору, поданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний Холдінг», не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Одночасно маємо зазначити, що Учасник може подати в складі своєї тендерної пропозиції документи, не передбачені тендерною документацією, проте такі документи не можуть мати пріоритетного значення аніж ті, подання яких передбачено тендерною документацією.
Підсумовуючи наведене, вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ «Охоронний Холдінг» не відповідає умовам тендерної документації, а отже має бути відхилена.
Також звертаємо увагу Учасника не те, що одним із основних принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Залишення тендерним комітетом поза увагою невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний Холдінг» умовам тендерної документації та/або скасування рішення про відхилення учасника може свідчити про надання цьому учаснику незаконних переваг та порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель.
Стосовно Ваших зауважень до тендерної пропозиції іншого учасника – Управління поліції охорони в Запорізькій області – зазначаємо, що на момент відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний Холдінг» тендерна пропозиція УПО у Запорізькій області тендерним комітетом Замовника не розглядалася, а отже рішення щодо її відповідності або не відповідності умовам тендерної документації Замовника тендерним комітетом не приймалося.
Щодо нібито недійсності протоколу від 31.01.2018 № 17 маємо зазначити наступне. Статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено мінімальну кількість осіб, які мають входити до складу тендерного комітету. У той же час порядок роботи тендерного комітету врегульовано Примірним положенням про тендерний комітет, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557, згідно з яким формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Ідентичне положення містить п. 5 Розділу ІІ Положення про тендерний комітет, затвердженого Наказом ТУ ДСА України в Запорізькій області від 25.07.2016 № 54 - формою роботи комітету ТУ ДСА України в Запорізькій області є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менші двох третин членів комітету.
Кількісний склад тендерного комітету Наказом ТУ ДСА України в Запорізькій області відповідно до наказу від 29.09.2017 № 38 становить 5 осіб. Таким чином, засідання тендерного комітету, на якому присутні 4 з 5 його членів, є правомочним.
Додатково зазначаємо, що встановлення ознак неправомірності, упередженості, а також ознак корупційних діянь в діяльності державних службовців є компетенцією уповноважених на те відповідним законодавством органів.
Статус вимоги:
Не задоволено