-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Завершена
14 188 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 940.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2023 16:50 - 05.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Номер:
1de7325497684c6c8c4bb722365d1868
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.c6
Назва:
ВИМОГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Вимога:
дякую замовник (уповноважена особа), що як завжди відписали формальну для Вас лише вигідну відповідь, що і ще ви можете зробити. Ви проявляєте явно упереджений, дискримінаційний підхід до оцінки учасників. Прикриваючись економією бюджетних коштів, Ви вирішили віднести відсутність відповідності пропозиції ДП "АВІКОМ РІВНЕ" технічній специфікації, відсутність підтвердження ДСТУ на пальне до описки чи формальної помилки. Дійсно ж можна замість дизпалива запропонувати бензин в тех частині та пройти у ваших торгах далі, правда.?! Все справедливо. Тепер же оцінюючи ТОВ «Авто Ойл» вже економія 629 020 гривень бюджетних коштів в порівнянні з наступним учасником ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" Вас мало хвилює . ТОВ «Авто Ойл» здійснює свою діяльність відповідно до Статуту , має ліцензію на оптову торгівлю пальним. Почитайте відповідну літературу, де написано , що згідно законодавства України, ми маємо законе право здійснювати перепродаж талонів згідно ліцензії на оптову торгівлю пальним. Талонів , доречі в ваших торгах лише 2 000 л. Натомість наливу 273 000 л. Але ж ви так сердечно боретесь за "справедливість", правда.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2023 20:20
Вирішення:
Рішення стосовно відхилення законне та обґрунтоване, прийняте згідно з дотриманням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, інформація про причини невідповідності пропозиції ТОВ "АВТО-ОЙЛ " умовам тендерної документації викладена у протоколі відхилення та у відповіді на попередню вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Номер:
38eebe0d731446d1a5d536b13df34581
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.c5
Назва:
Скарга на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Скарга:
ТОВ «АВТО ОЙЛ» оскаржує протизаконні дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» , яка повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
Виходячи з викладеного вище, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «АВТО ОЙЛ» звертається з наступним проханням:
1.Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2.Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
4. Зобов'язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ "АВТО ОЙЛ" після усунення порушення процедури закупівлі.
Документи, які підтверджують зазначені у Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, містяться у складі Тендерної документації і тендерної пропозиції Скаржника за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-31-014936-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Про ліцензію ред.pdf 24.03.2023 18:51
- Протокол підпису данних.pdf 24.03.2023 20:38
- Скарга.pdf 24.03.2023 20:38
- Скарга.pdf.p7s 24.03.2023 20:38
- Доповнення до скарги.pdf.p7s 29.03.2023 23:50
- Доповнення до скарги.pdf 29.03.2023 23:50
- Протокол підп дан.pdf 29.03.2023 23:50
- рішення від 28.03.2023 № 3813.pdf 28.03.2023 15:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2023 № 4218.pdf 05.04.2023 12:17
- рішення від 04.04.2023 № 4218.pdf 06.04.2023 18:22
- пояснення по суті скарги (2).pdf 30.03.2023 16:38
- пояснення по суті скарги (2).pdf.p7s 30.03.2023 16:38
- пояснення по суті скарги ТОВ АВТО-ОЙЛ.docx 30.03.2023 16:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2023 19:39
Дата розгляду скарги:
04.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2023 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.04.2023 18:22
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Номер:
6cbbd1caf8e84c5cbb580364eb5db147
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.a4
Назва:
ВИМОГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Вимога:
Шановний Замовник (Уповноважена особа)! Ви проявляєте явно упереджений, дискримінаційний підхід до оцінки учасників. Прикриваючись економією бюджетних коштів, Ви вирішили віднести відсутність відповідності пропозиції ДП "АВІКОМ РІВНЕ" технічній специфікації, відсутність підтвердження ДСТУ на пальне до описки чи формальної помилки. Тепер же оцінюючи ТОВ «Авто Ойл» вже економія 629 020 гривень бюджетних коштів в порівнянні з наступним учасником ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" Вас мало хвилює . ТОВ «Авто Ойл» здійснює свою діяльність відповідно до Статуту , має ліцензію на оптову торгівлю пальним.
Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки»; -«п.(36) Оскільки продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, у таких суб’єктів господарювання відсутні ліцензії на здійснення діяльності з роздрібної торгівлі пальним. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. -« (37)
Замовник зверніть увагу на рекомендований лист АМКУ №17-рк від 09,04,2020 року , Рекомендації Антимонопольного комітету України підлягають обов’язковому розгляду органами чи особами, яким вони надані". ТОВ «Авто Ойл» мас можливiсть виконати договiр на закупiвлю та забезпечити замовника в повному обсязi товарами, що є предметом закупiвлi, ТОВ «Авто Ойл» має розширену мережу АЗС партнерів, з якими укладено партнерськi договори.
Надайте відповідь будь ласка для АМКУ та Держаудит служби : Тобто фактично відхиливши ТОВ «Авто Ойл» Ви погоджуєтесь з тим , що свідомо включили в документацію дискримінаційні вимоги , (закуповуючи 273 000 л пального наливом и лише 2 000 л в талонах) , щоб в Ваших торгах мали змогу прийняти учасники з власними або орендованими АЗС , оскільки лише вони мають ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Тим самим звужуючи конкуренцію та усуваючи з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази, що встановлено ( п.29) рекомендованим листом АМКУ №17-рк від 09,04,2020 року , та РІШЕННЯМ № 17920-р/пк-пз від 23.09.2020 р. ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНОЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Чи тоді так: Ви вимагали ліцензію або Довідку пояснення про ліцензію щодо виду діяльності , ТОВ «Авто Ойл» надав і ліцензію і Довідку, то яка причина відхилення? Ми провадимо закону діяльність торгівлі пальним наливом та талонами через партнерську мережу азс на основі ліцензії , яку вимагає закон. Просимо бути обєктивними та скасувати протокол відхилення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2023 10:58
Опис причини скасування:
-
Дата скасування:
24.03.2023 20:33
Вимога
Є відповідь
на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Номер:
e748360ac42142e78e95e0844802b2a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.a3
Назва:
на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Вимога:
ВИМОГА
на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо упередженого ставлення, дискримінаційного підходу та протизаконого відхилення учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ»
Пов'язані документи:
Учасник
- 2023 Вимога 2.pdf 24.03.2023 10:27
Дата подачі:
24.03.2023 10:27
Вирішення:
Відповідно до пункту 6 розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) -Інші документи від Учасника додатку 1 до тендерної документації на закупівлю учасник повинен надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії на провадження виду господарської діяльності - ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю пальним. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію; Уживання сполучника «та» для поєднання слів оптова та роздрібна свідчить про вимогу надати у складі пропозиції ліцензію і на оптову, і на роздрібну торгівлю пальним. У випадку, якби вимагався один з документів, було б ужито сполучник «або»
Предметом закупівлі є дизельне паливо та бензин наливом, а також талони. Відповідно Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» № 481/95-ВР, 19.12.1995. Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому».
Отже, дана закупівля передбачає відпуск пального з АЗС в паливні баки автотранспорту Замовника, що за всіма ознаками є операцією з роздрібної торгівлі пальним, яка підлягає ліцензуванню згідно з чинним законодавством. Тож вимога надати у складі пропозиції ліцензію на роздрібну торгівлю є обґрунтованою і законною. Вами, як учасником, дана вимога документації не була виконана ні у поданій пропозиції, ні в період усунення невідповідностей.
Разом з тим повідомляємо, що у разі, якщо учасник вважає що певні вимоги документації обмежують його можливість взяти участь у закупівлі, він має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, або оскаржити вимоги тендерної документації у Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Жодних запитань, вимог чи скарг в період звернення за роз’ясненнями та оскарження умов закупівлі не надходило.
Таким чином, пропозиція відхилена обґрунтовано та вимога про скасування рішення задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо визнання переможцем ДП "АВІКОМ РІВНЕ"
Номер:
a721da648dc94688820e83ed7dda7876
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.a2
Назва:
СКАРГА на дії Замовника у вигляді порушення процедури закупівлі щодо визнання переможцем ДП "АВІКОМ РІВНЕ"
Скарга:
ТОВ "Авто Ойл" оскаржує рішення Замовника щодо визначення переможцем Учасника ДП «Авіаком Рівне», в тендерній пропозиції якого відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
Виходячи з викладеного вище, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ТОВ «АВТО ОЙЛ» звертається з наступним проханням:
1.Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2.Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується визначення переможцем аукціону Учасника ДП «Авіаком Рівне», в тендерній пропозиції якого відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
3.Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ДП «Авіаком Рівне».
4. Зобов'язати Замовника розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
Документи, які підтверджують зазначені у Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей, містяться у складі Тендерної документації і тендерної пропозиції Учасника за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-31-014936-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 27.02.2023 18:14
- Скарга АМКУ.pdf.p7s 27.02.2023 18:14
- Протокол підпису.pdf 27.02.2023 18:14
- Рішення від 01.03.2023 № 2409.pdf 01.03.2023 14:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.03.2023 № 2907.pdf 10.03.2023 10:59
- Рішення від 09.03.2023 № 2907.pdf 13.03.2023 17:55
- пояснення по суті скарги.docx 03.03.2023 13:21
- 17.Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики.pdf 03.03.2023 13:35
- 23.Цінова пропозиція.pdf 03.03.2023 13:35
- 1-ТД паливо.docx 03.03.2023 13:35
- 18.1.Сертифікат_А-95 (1).pdf 03.03.2023 13:35
- пояснення по суті скарги.pdf 03.03.2023 13:35
- пояснення по суті скарги.pdf.p7s 03.03.2023 13:35
- рішення 65 від 15 березня 2023 року.pdf 15.03.2023 12:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2023 19:05
Дата розгляду скарги:
09.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.03.2023 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2023 17:55
Дата виконання рішення Замовником:
15.03.2023 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
09.03.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення 2907-р/пк-пз , згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО ОЙЛ" від 27 лютого 2023 No UA-2023-01-31-014936-a.a2, Колегія постановила зобов'язати Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг скасувати рішення про визначення дочірнього підприємства "АВІКОМ РІВНЕ" переможцем процедури закупівлі — "Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-31-014936-a. Рішення Постійно діючої адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2907-р/пк-пз від 09.03.2023 виконано, рішення про визначення дочірнього підприємства "АВІКОМ РІВНЕ" переможцем процедури закупівлі скасовано
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ щодо учасника ДП "Авіаком Рівне"
Номер:
d107b546c9bc4245b1d18be01142844c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-014936-a.c1
Назва:
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ щодо учасника ДП "Авіаком Рівне"
Вимога:
Відповідно до оголошення про проведення процедури № у ЦБД: UA-2023-01-31-014936-a КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг (далі - Замовник) розпочато процедуру аукціону відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Відповідно до інформації з торгівельного майданчика пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подано наступними учасниками:
- ДП «АВІКОМ РІВНЕ» (визнано переможцем, далі - Учасник);
- ТОВ «АВТО ОЙЛ» (не розглянуто, далі - Товариство, Скаржник);
- ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» (не розглянуто);
- ТОВ "СЕНТАЙМ ГРУП" (не розглянуто).
За результатами оцінки поданих тендерних пропозицій переможцем з найменшою ціновою пропозицією став Учасник ДП «Авіаком Рівне».
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Авіаком Рівне» Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі цього Учасника, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією.
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і гідними скасування зазначеного рішення.
Таке твердження ґрунтується на наступному.
Чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника і переможця процедури закупівлі, які передбачені статтею 31 Закону.
Так, відповідно до статті 31 Закону:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
…
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Відповідно до вимог пункту 41 Постанови 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), підставою для відхилення пропозиції учасника, зокрема, є:
«2) тендерна пропозиція, яка:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагав:
: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:…
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
Відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник просив надати: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» Замовник вимагав:
«…Розділ ІІІ. Документи, які учасник повинен надати для підтвердження технічних та якісних характеристики предмета закупівлі при подачі пропозиції
1. Технічні характеристики (значення) запропонованого товару шляхом заповнення Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації»...
Відповідно до вимог Таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації учасник у третьому стовпчику цієї Таблиці повинен зазначити наступну інформацію: «Найменування, технічні та якісні характеристики, відповідність нормативним вимогам товару, що пропонується».
У складі тендерної пропозиції Учасника ДП «Авіаком Рівне» міститься, зокрема, документи «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Бензин, дизельне паливо (код ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти)» (файл 17. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf і файл 16. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf), в яких у Таблиці 2 відсутня інформація саме про найменування і технічні характеристики запропонованого Учасником ДП «Авіаком Рівне» товару, що не відповідає (суперечить) умовам пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, тобто, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Крім того, як заначено у другому стовпчику Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовника, Бензин А-95 талони повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови (або іншому національному стандарту). Проте, у пропозиції Учасника ДП «Авіаком Рівне» за позицією 2 Таблиці 2 Додатку 2 пропонується товар, який відповідатиме ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови (або іншому національному стандарту), тобто відсутнє підтвердження відповідності товару, запропонованому Учасником ДП «Авіаком Рівне», вимогам Замовника, і суперечить умовам пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації Замовника, тобто, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Зазначені вище порушення не підпадають під визначення «невідповідності» у розумінні пункту 40 Особливостей: «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо», і, як в наслідок цього, у Замовника відсутнє право надавання 24 години на їх виправлення (відповідно до пункту 40 Особливостей).
Виходячи із зазначеного вище, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника ДП «Авіаком Рівне» на підставі пункту 41 Особливостей і статті 31 Закону.
Акцептувавши тендерну пропозицію Учасника ДП «Авіаком Рівне», у якій відсутня відповідність та підтвердження технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, встановлений статтею 5 Закону.
Зазначений вище висновок підтверджується, зокрема, практикою прийняття рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, у випадках відсутності підтвердження відповідності пропозиції технічним вимогам документації, зокрема, рішенням № 5122-р/пк-пз від 17.03.2020, прийнятим у процедурі закупівлі UA-2020-01-20-000237-a, а також рішенням № 7591-р/пк-пз від 12.04.2021 у процедурі закупівлі UA-2021-02-18-006525-b.
Отже, зважаючи на викладене вище, Замовником прийняте протиправне рішення по визнанню переможцем Учасника ДП «Авіаком Рівне» всупереч вимогам Закону, Особливостей, і власної тендерної документації.
При цьому протиправні дії Замовника полягають у визнанні переможцем Учасника ДП «Авіаком Рівне», в тендерній пропозиції якого відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим у тендерній документації.
Тендерна пропозиція Учасника ДП «Авіаком Рівне» має бути відхилена Замовником, що надає можливість ТОВ «АВТО ОЙЛ» бути розглянутим, як більш відповідним учасником-переможцем цієї процедури закупівлі, чим будуть відновлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало порушення Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з проханням усунути порушення процедури закупівлі щодо визнання переможцем ДП "АВІКОМ РІВНЕ", скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ДП «Авіаком Рівне», та розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
В випадку ігнорування нашої вимоги, будемо змушені захищати свої законні права та інтереси в АМКУ, проект скарги додаємо.
З повагою та найкращими побажаннями:
Директор ТОВ «АВТО ОЙЛ» Барчедіпонфут Лариса Володимирівна
Пов'язані документи:
Учасник
- Проект АМКУ Рівненське ШЕУ.pdf 27.02.2023 12:37
- 2023 Вимога.pdf 27.02.2023 12:37
Дата подачі:
27.02.2023 12:37
Вирішення:
Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу про усунення порушення UA-2023-01-31-014936-a.c1 повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 43 постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зазначено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Також, відповідно до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Тобто, законом не передбачено звернення з вимогою учасника, пропозиція якого не дійшла до кваліфікації (не розглядалася), вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації щодо підстав відхилення, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації .
Разом з тим, повідомляємо, що практика рішень АМКУ засвідчує, що в разі, якщо в документі немає якоїсь інформації, яку вимагав Замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції, або ця інформація міститься у відкритих державних реєстрах, це вже не можна вважати підставою для відхилення пропозиції учасника (Найменування запропонованого Учасником ДП «Авіком Рівне» товару зазначено у ціновій пропозиції). Також у разі, якщо в документах учасника вказано різну інформацію щодо одного питання (наприклад, щодо технічних характеристик товару), то інформацію, що не відповідає вимогам тендерної документації, уважатимуть формальною помилкою, а ту інформацію, яка відповідає вимогам тендерної документації, уважатимуть такою, що відповідає вимогам Замовника (зазначення ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови для Бензину А-95 є некоректним копіюванням інформації, а підтвердження відповідності товару, запропонованому Учасником ДП «Авіком Рівне», вимогам Замовника наявне у наданому в складі пропозиції сертифікаті відповідності на Товар) Тобто, учасник ДП «Авіком Рівне» допустив формальні (несуттєві) помилки, що не впливають на зміст пропозиції
Аналогічний підхід колегія АМКУ застосувала під час розгляду скарг, за результатом розгляду яких винесено рішення № 18342-р/пк-пз від 10.12.2019 р.; рішення № 38-р/пк-пз від 02.01.2020 р
Варто зазначити, що Замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії та ефективності, а визначення учасника, що подав найбільш економічно вигідну пропозицію ДП «Авіком Рівне» переможцем дозволить заощадити бюджетні кошти.
Статус вимоги:
Не задоволено