• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 2, 9, 10, 11, 12, 18, 24)

Торги відмінено

446 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 234.25 UAH
Період оскарження: 03.11.2017 18:00 - 14.11.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 62883f2793ae471cbb9bdab3b52d757c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-03-002862-c.c1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Оскарження результатів закупівлі Опис скарги СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-03-002862-с. Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого харчування» (надалі – Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію (надалі Пропозиція). Предметом закупівлі було ДК 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 2, 9, 10, 11, 12, 18, 24), замовник Управління освіти Бахмутської міської ради (надалі - Замовник) на загальну суму 446 850,00 грн. без ПДВ. За результатами розгляду пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 96 від 24.11.2017). (додаток №1). Підставою для відхилення зазначено наступне: «Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування» згідно ч. 7 ст. 28 та п.4 ч. 1 ст.З0 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме: 1.- На виконання вимоги п. 11 ч. 8 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про відсутність порушень санітарного законодавства України з посиланням на конкретний договір, під час якого порушень не виявлено, а не на загальні відомості щодо своєї діяльності, в якій зазначена недостовірна інформація; 2. - На виконання вимоги п. 1 р. 3 Тендерної документації, вартість страв, визначена учасником у двотижневому меню за категорією «Пільгова категорія учнів» - 13,00 грн., не відповідає даним, які учасник надав у «Тендерній пропозиції» та у «Відомості цін на одну дитину з урахуванням окремих категорій учнів» - 12,90 грн.; 3. - На виконання вимоги п. 3 ч. 6 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав відгук від Управління освіти Краматорської міської ради на договір № 1 від 21.02.2017 року, наданий як документальне підтвердження виконання аналогічного договору, в якому відсутня інформація щодо якості надання послуг з харчування школярів, що ставить під сумнів виконання даного договору без порушень санітарного законодавства України. 4. - На виконання вимоги п. 1 ч. 7 р. 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії документів, що підтверджують його реєстрацію в органах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (реєстр потужностей із зазначенням адрес їх розташування). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Заперечення стосовно підстав відхилення пропозиції Учасника наступні: 1. Замовник в обґрунтуванні відхилення посилається на не існуючу вимогу тендерної документації (надалі – ТД) про надання «загальних відомості щодо своєї діяльності», і на підставі не існуючої вимоги робить висновок про надання учасником не достовірної інформації. Учасник вважає, що таким чином замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 2. Учасник вважає, що Ввазана вартість страв у двотижневому меню за категорією «Пільгова категорія учнів» у розмірі 13,00 грн. є технічною помилкою, опискою, яка не впливає на зміст пропозиції. У тендерній пропозиції чітко вказана ціна за 1 порцію для учнів пільгової категорії – 12,90 грн. Така ж ціна вказана і у «Відомості цін на одну дитину з урахуванням окремих категорій учнів», тобто у документі, що за головне має на меті саме ціну. На основі вказаних заперечень, Учасник вважає підставу замовника для відхилення не об’єктивною та дискримінаційною. 3. Замовник в обґрунтуванні відхилення посилається на не існуючу вимогу ТД щодо якості надання послуги, і на підставі не існуючої вимоги робить висновок про те, що наданий учасником лист-відгук ставить під сумнів виконання даного договору без порушень санітарного законодавства України, Учасник вважає, що таким чином замовник грубо порушив один із принципів ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. 4. Учасник вважає, що він надав документи, які підтверджують реєстрацію в органах Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також окремо надав пояснення стосовно цих документів. Також учасник звертає увагу на те, що відповідно до статті 25 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» «Оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.» І навпаки, якщо у оператора є експлуатаційний дозвіл на потужності, то він не зобов’язаний додатково проводити реєстрацію потужностей. На основі вказаних заперечень, Учасник вважає підставу замовника для відхилення не об’єктивною та дискримінаційною. Учасник вважає неправомірним рішення тендерного комітету про визнання переможцем торгів ФОП Тодорової І.С. (протокол розгляду тендерних пропозицій №97 від 24.11.2017 року). Частина документів, які надала ФОП Тодорова І.С. у складі своєї тендерної пропозиції, не відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації. А саме: 1. всупереч вимогам, які викладені у абзаці 4 пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, ФОП Тодорова І.С. не надала копії медичних книжок встановленого зразка (форма 1-ОМК) з даними про проходження медичного огляду працівників, що будуть залучені для постачання товарів, (робіт, послуг), що є предметом закупівлі; 2. всупереч вимогам, які викладені у абзацах 1,2 пункту 2 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, ФОП Тодорова І.С. не надала копій документів, підтверджуючих наявність у учасника власних або орендованих складських приміщень, облаштованих відповідним холодильним обладнанням для зберігання товару, що закуповується. 3. всупереч вимогам, які викладені у абзаці 6 пункту 1 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, ФОП Тодорова І.С. не надала копію договору на дезінфекцію автотранспорту, що приведений в інформаційній довідці, дійсного протягом строку дії договору, що буде укладено за результатами закупівлі. 4. всупереч вимогам, які викладені у абзаці 1 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації, ФОП Тодорова І.С. не завірила підписом всі листи копій примірників меню, а також всі листи копій цивільно-правових угод. Визнання Замовником переможцем торгів «ДК 55510000-8 Послуги їдалень (надання послуг з харчування у школах № 2, 9, 10, 11, 12, 18, 24)» ФОП Тодорової І.С., при наявності вказаної невідповідності частини її документів кваліфікаційним вимога тендерної документації, є порушенням принципів пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Учасника, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування», чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП Тодорової І.С. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Краматорський комбінат дитячого харчування» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 96 від 24.11.2017 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ФОП Тодорової І.С. зазначене у протоколі № 97 від 24.11.2017 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.12.2017 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 12.02.2018 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасування рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Тодорова Ірина Сергіївна
Автор: ООО "Краматорський комбінат дитячого харчування", Юрій Водолазський +380506244457 cvetlanapoisk@ukr.net