• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)

Місцезнаходження Замовника: Україна, Закарпатська обл.89622.с.Іванівці,вул.Миру,15; Категорія Замовника – орган місцевого самоврядування Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська

Завершена

1 610 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 050.79 UAH
Період оскарження: 31.01.2023 14:28 - 05.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено

строки укладання договору

Номер: c6e8d02f72764e89a71809f48483b0a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-31-010321-a.c1
Назва: строки укладання договору
Вимога:
Шановний замовнику, згідно Постанови 1178 КМУ п. 46 Особливостей ЗАМОВНИК УКЛАДАЄ договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, НЕ ПІЗНІШЕ ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. ОТЖЕ вимога З метою дотримання вимог п.18 Особливостей, уникнення порушення п.21 Особливостей ПЕРЕМОЖЕЦЬ в строк п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. ДАНА ВИМОГА СУПЕРЕЧИТЬ ДІЮЧОМУ ЗАКОНОДАВСТУ. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію згідно діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі - Особливості), ні Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не визначають порядку та черговості укладення договору про закупівлю в частині хто повинен бути першим підписантом в договорі (ініціатором), в який спосіб сторони обмінюються відповідними документами тощо. Замовник володіє інформацією щодо строків укладення договору, встановлених Особливостями, можливістю продовження строку укладення договору відповідно до положень Закону, а також положеннями чинного законодавства щодо строків перебігу подій у разі оскарження процедури закупівлі. Відповідно до п.46 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п'ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, сторони можуть укласти договір про закупівлю починаючи з 6-го дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. З урахуванням викладеного, положення Тендерної документації встановлене з метою укладення договору у строки, визначені чинним законодавством, уникнення затягування строків укладення договору з боку недобросовісних переможців (як правило, у разі відсутності наміру укладати договір про закупівлю за результатами торгів, учасники не повідомляють про це замовників і не відповідають на звернення замовників), що у свою чергу призводить до втрат часу або неможливості укласти договір/здійснити закупівлю взагалі або своєчасно (у даному випадку затягування строку укладення договору з боку учасника призведе переведення замовника на ПОН), та не є ціллю відхилити пропозицію переможця, який «не сподобався». Відповідно до вимог чинного законодавства при проведенні відкритих торгів тендерна документація повинна містити проект договору. Як правило, заповненню підлягають лише реквізити сторін (у разі заповнення з боку замовника реквізитів в проекті договору, то лише заповнення реквізитів учасника), інформація щодо предмету закупівлі та його ціни (специфікація), в окремих випадках, якщо це передбачено умовами тендерної документації, - умови оплати/поставки. В переважній більшості випадків при поданні тендерної пропозиції учасники на вимогу замовника вже надають заповнений проект договору. Тому вести мову про незаповнення проекту договору або його неузгодження сторонами після визначення переможця вказує на небажання укласти договір з боку переможця або підштовхування замовника до порушення вимог статті 41 Закону та п.18 Особливостей, відповідно до яких умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. З огляду на викладене, положення тендерної документації узгоджується з вимогами та положеннями Особливостей та Закону, не має на меті дискримінацію учасників та спрямоване виключно на своєчасне проведення закупівлі з боку замовника.
Статус вимоги: Відхилено