-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єкта за адесою: 36011, Україна, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22)
Торги не відбулися
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2023 12:03 - 05.02.2023 00:00
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
db124455deee471c9b330563f3842541
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відповіді та відхилення 159 (1).pdf 03.03.2023 14:08
- протокол Наміру 156 від 24.02.2023 року (1).pdf 03.03.2023 14:08
- Скарга інфек.PDF 03.03.2023 14:08
- ТД з ос. охорона (5).docx 03.03.2023 14:08
- Додаток 3 Договір страхування на 2022-2023 (1).pdf 03.03.2023 14:08
- Додатковий договір № 1 Провідна.PDF 03.03.2023 16:48
- Платіжне доручення до договору страхування.pdf 03.03.2023 16:50
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо надання роз'яснень стосовно відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4d4ba4a6ea90494f9dd8032da177da6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.a5
Назва:
Щодо надання роз'яснень стосовно відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерна пропозиція нашого Товариства була відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Вимога стосовно повної матеріальної відповідальності учасників розміщена Вами в Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», форма № 1, пункт 5 «Учасник несе повну матеріальну відповідальність та на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності та надання гарантій Замовнику учасник надає в складі тендерної пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами».
Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 40 ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Вимогу щодо усунення вказаної «невідповідності» Вами надано не було. Просимо Вас надати роз’яснення щодо причини ненадання Вами 24 годин для усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за пунктом 5 форми № 1 Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”»
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №161 від 02.03.23 роз'яснення щодо відхилення.pdf 02.03.2023 13:13
Дата подачі:
01.03.2023 13:39
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу та вирішено надати Вам наступну відповідь (витяг з тексту Протоколу №161 від 02.03.2023 року, в даному протоколі для зручності Вас помічено поняттям Учасник 1):
"Так, дійсно, Тендерною документацією, а саме у Формі 1 Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) передбачено факти надання копії договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами.
У формі 1 до Додатку 1 до Тендерної документації передбачено текст такого змісту:
«5. Учасник несе повну матеріальну відповідальність та на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності та надання гарантій Замовнику учасник надає в складі тендерної пропозиції копію договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами».
Але також в п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі,в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам) зазначено наступний текст:
«Учасник несе матеріальну відповідальність за збереження та охорону майна (меблі та обладнання) та інших матеріальних цінностей, в разі пошкодження їх відповідно до Господарського та Цивільного Кодексу України (на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн та скановану копію платіжного доручення та/або квитанції про сплату з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору якщо умовами передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика)».
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено кваліфікаційні критерії, містить такий вираз: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Фінансовий словник (2010 р.) пропонує розглянути матеріально-технічну базу як сукупність матеріальних, речових елементів, засобів виробництва, які використовуються і можуть бути використані в економічних процесах. Для підприємства поняття матеріально-технічної бази враховує стан компонентів: наявність і пристосованість виробничих площ, вік парку обладнання відповідність готівки матеріальних ресурсів виробничій програмі.
Постанова Кабінету Міністрів України "Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності за декларативним принципом" від 7 грудня 2016 р. № 922, містить в собі поняття «матеріально-технічна база суб’єкта господарювання». Під ним розуміються земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва та документи, необхідні для провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Згідно ст. 16 Закону України «Про страхування» (Документ 85/96-В, редакція від 07.01.2023):
«Договір страхування - це письмова угода між страхувальником і страховиком, згідно з якою страховик бере на себе зобов’язання у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страхування страхувальником, на користь якої укладено договір страхування (подати допомогу, виконати послугу тощо), а страхувальник зобов’язується сплачувати страхові платежі у визначені строки та виконувати інші умови договору».
Згідно вище наведених фактів, Договір про страхування, не є елементом поняття «матеріально-технічної бази», а тому не відноситься до переліку матеріально-технічної бази.
Пункт 40 Особливостей Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (редакція від 03.01.2023 року) (далі -Особливості) передбачає: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження».
Учаснику 1 до 24 лютого 2023 14:56 год, було надано можливість виправлення помилок в частині надання документів, які були відсутні в пропозиції Учасника 1, але які були передбачені Тендерною документацією Замовника.
27.02.2023 року від Учасник 2 було надана вимога про неправомірне визначення переможця Учасника 1 рішенням Замовника від 24.02.2023 року, з посиланням на вимоги, щодо невідповідності тендерної документації вимогам абзацу 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей.
Пункт 40 Особливостей забороняє розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Та також потрібно звернути увагу на те, що вимога в п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації віднесена до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а тому невідповідність у Договорі страхування на 2022-2023 Учасника 1 поданого у формі Додаток 1 Форма 1 п. 1.5 Договір страхування на 2022-2023.pdf. відноситься до виключення з поняття про невідповідність з посиланням на абзац 2 пункту 40 Особливостей.
Згідно ст. 16 Закону України «Про страхування» (Документ 85/96-В, редакція від 07.01.2023):
«Договір страхування повинен містити:
назву документа; назву та адресу страховика; прізвище, ім’я, по батькові або назву страхувальника та застрахованої особи, їх адреси та дати народження; прізвище, ім’я, по батькові, дату народження або назву вигодонабувача та його адресу; зазначення предмета договору страхування; розмір страхової суми за договором страхування іншим, ніж договір страхування життя; розмір страхової суми та (або) розміри страхових виплат за договором страхування життя; перелік страхових випадків; розміри страхових внесків (платежів, премій) і строки їх сплати; страховий тариф (страховий тариф не визначається для страхових випадків, для яких не встановлюється страхова сума); строк дії договору; порядок зміни і припинення дії договору; умови здійснення страхової виплати; причини відмови у страховій виплаті; права та обов’язки сторін і відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору; інші умови за згодою сторін; підписи сторін».
Звернемо увагу на «інші умови за згодою сторін;».
Документ Учасника 1 Договір страхування на 2022-2023 у формі Додаток 1 Форма 1 п. 1.5 Договір страхування на 2022-2023.pdf. передбачає такі пункти, які й віднесені до «інші умови за згодою сторін».
Однією з них є п. 18.9 Договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності № 15/1520844/1702/22 від 19 жовтня 2022 року, який містить в собі вираз:
«Невід’ємною частиною цього Договору є:
18.6.1. Додаток 1. Заява про страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності;
18.6.2. Додаток 2. Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності серія АЕ №526819 від «06» березня 2015р.;
18.6.3. Додаток 3. Типовий договір про надання охоронних послуг».
Дані додатки у Договорі добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності № 15/1520844/1702/22 від 19 жовтня 2022 року, відсутні, а тому вимога п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: «…(на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн та скановану копію платіжного доручення та/або квитанції про сплату з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору якщо умовами передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика)» є невиконаною (договір не надано (в повному обсязі).
На підставі даних посилань Уповноважена особа, дійшла до висновку про невідповідність тендерної пропозиції Учасник 1 (ТОВ “Антарес-3000”) на підставі абзацу 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей: тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
be8d57a7463347a7a54f702dd34796f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.a4
Назва:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! На нашу думку, Вами було прийнято неправомірне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антарес-3000». Варто зазначити, що умовами тендерної документації передбачалося саме можливість нести учасником матеріальну відповідальність (п. 9 Додатку № 2 до тендерної документації….. «на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності……»).
Відповідно до п. 10.1. Договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності № 15/1520844/1702/22 від 19 жовтня 2022 року, Договір діє з 00 год. 00 хв., «20» 10 2022 р. до 24 год. 00 хв. «19» 10. 2023.
Згідно до п. 10.2. Договору, Договір набуває чинності з дати, зазначеної як початок Договору, але не раніше дати, наступної сплати страхового платежу (його першої частини) повному обсязі.
Відповідно до п. 10.3. Договору якщо Страхувальник не сплатив страховий платіж (його першу частину) строки, визначені сплатив його у неповному обсязі, Договір вважається таким, що не набрав чинності.
Оскільки страховий платіж нами сплачений у повному обсязі, що підтверджується наданим у складі тендерної пропозиції платіжним дорученням передумов вважати, що учасник не може нести матеріальну відповідальність перед Замовником немає.
Додатки, на які посилається ПП «Явір 2000» у свій вимозі є документами, що надаються Страхувальником Страховику. Навіть нумерація сторінок в договорі (10 із 10) свідчить про те, що договір наданий в повному обсязі. Ви як Замовник закупівлі маєте право звернутися за підтвердженням поданої нами інформації до Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «ПРОВІДНА».
Зважаючи на це, просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації нашої тендерної пропозиції. В іншому випадку – вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист ПрАТ Провідна.pdf 01.03.2023 09:37
- протокол відповіді 160 від 01.03.2023.pdf 01.03.2023 11:41
Дата подачі:
01.03.2023 09:37
Вирішення:
Шановний учаснику.
Надаємо наступну відповідь щодо Вашої вимоги. Витяг з протокольного рішення: "При повторному детальному розгляді тендерної пропозиції Учасника 1 на підставі викладених вимог Учасника 2, Замовник погоджується з пунктом невідповідності:
1. надання договору страхування у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі вважається не виконанням умови технічної специфікації до предмету закупівлі п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник несе матеріальну відповідальність за збереження та охорону майна (меблі та обладнання) та інших матеріальних цінностей, в разі пошкодження їх відповідно до Господарського та Цивільного Кодексу України (на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн та скановану копію платіжного доручення та/або квитанції про сплату з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору якщо умовами передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика)».
*Учасник 2 для підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надав Договір страхування на 2022-2023 у формі Додаток 1 Форма 1 п. 1.5 Договір страхування на 2022-2023.pdf. Даний договір був наданий не в повному обсязі, а саме Відсутні додатки до договору: додаток 1 - Заява про страхування відповідальності при здійснення охоронної діяльності; додаток 2 - Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності Серія АЕ №526819 від 06 березня 2015 року; додаток 3 - Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки згідно п. 18.9 цього договору є невід'ємною частиною договору.
Дана розбіжність впливає на виконання умови технічної специфікації до предмету закупівлі п. 9 Додатку 2 до тендерної документації".
З вище наведеного, уповноважена особа Замовника робить висновок, що вище наведена вимога підлягає відхеленню.
В разі незгоди з рішенням Замовника, Ви маєте законне право скористатися правом на оскарження процедури закупівлі (відкритих торгів) передбачених статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та п.52 Особливостей Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами) від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця
Номер:
4e163152c12a4e4da56595a5d593bbb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.a3
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! При розгляді тендерної пропозиції ТОВ “Антарес-3000” Вами не було виявлено факт недотримання цим учасником виконання умов Технічного завдання відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Згідно п. 9 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: “(на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн ...)”. ТОВ “Антарес-3000” у складі тендерної пропозиції надав копію договору страхування на суму 1 млн. грн. не у повному обсязі Відсутні додатки до договору: додаток 1 - Заява про страхування відповідальності при здійснення охоронної діяльності; додаток 2 - Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності Серія АЕ №526819 від 06 березня 2015 року; додаток 3 - Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки згідно п. 18.9 цього договору є невід'ємною частиною договору. Таким чином надання договору страхування у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі не може вважатися виконання зазначеної умови технічної специфікації до предмету закупівлі.
Відповідно абз. 1 підпункту 2 п. 41 Особливостей така пропозиція підлягає відхиленню.
Керуючись викладеним вимагаємо від Замовника скасувати своє рішення від 24.02.2023 р. №156 про визнання переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ “Антарес-3000”.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповіді та відхилення 159.pdf 28.02.2023 15:31
Дата подачі:
27.02.2023 15:47
Вирішення:
У вимозі присутні посилання Учасника 1 на такі вимоги (витяги з тексту вимоги Учасника 1):
1) «Згідно п. 9 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: “(на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн ...)”. ТОВ “Антарес-3000” у складі тендерної пропозиції надав копію договору страхування на суму 1 млн. грн. не у повному обсязі Відсутні додатки до договору: додаток 1 - Заява про страхування відповідальності при здійснення охоронної діяльності; додаток 2 - Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності Серія АЕ №526819 від 06 березня 2015 року; додаток 3 - Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки згідно п. 18.9 цього договору є невід'ємною частиною договору. Таким чином надання договору страхування у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі не може вважатися виконання зазначеної умови технічної специфікації до предмету закупівлі».
Розглянувши вимогу Учасника 1 на рішення Замовника №156 від 24.02.2023 року щодо визнання переможцем Учасника 2, якого було визнано переможцем закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єкта за адесою: 36011, Україна, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-006262-a), Замовник надає наступні пояснення.
Пунктом 41 Особливостей передбачені підстави для відхилення тендерних пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме для:
1. учасника процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2. тендерної пропозиції:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3. та для переможця процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Уповноваженою особою Замовника 24.02.2023 року було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єкта за адесою: 36011, Україна, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-006262-a) Учасника 2 (ТОВ “Антарес-3000”).
При повторному детальному розгляді тендерної пропозиції Учасника 2 на підставі викладених вимог Учасника 1, Замовник погоджується з пунктом невідповідності:
1. надання договору страхування у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі вважається не виконанням умови технічної специфікації до предмету закупівлі п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник несе матеріальну відповідальність за збереження та охорону майна (меблі та обладнання) та інших матеріальних цінностей, в разі пошкодження їх відповідно до Господарського та Цивільного Кодексу України (на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн та скановану копію платіжного доручення та/або квитанції про сплату з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору якщо умовами передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика)».
*Учасник 2 для підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надав Договір страхування на 2022-2023 у формі Додаток 1 Форма 1 п. 1.5 Договір страхування на 2022-2023.pdf. Даний договір був наданий не в повному обсязі, а саме Відсутні додатки до договору: додаток 1 - Заява про страхування відповідальності при здійснення охоронної діяльності; додаток 2 - Копія ліцензії на здійснення охоронної діяльності Серія АЕ №526819 від 06 березня 2015 року; додаток 3 - Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки згідно п. 18.9 цього договору є невід'ємною частиною договору.
Дана розбіжність впливає на виконання умови технічної специфікації до предмету закупівлі п. 9 Додатку 2 до тендерної документації.
В силу вищенаведених фактів, що були зазначені в Питанні 1 Протоколу, уповноважена особа дійшла висновку про те, що Тендерна пропозиція Учасника 2 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей), в частині:
1. надання договору страхування у складі тендерної пропозиції в неповному обсязі вважається не виконанням умови технічної специфікації до предмету закупівлі п. 9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «Учасник несе матеріальну відповідальність за збереження та охорону майна (меблі та обладнання) та інших матеріальних цінностей, в разі пошкодження їх відповідно до Господарського та Цивільного Кодексу України (на підтвердження можливості несення матеріальної відповідальності надати у складі тендерної пропозиції скановану копію діючого договору страхування відповідальності охоронної організації перед замовником охоронних послуг на суму не менше 1 млн грн та скановану копію платіжного доручення та/або квитанції про сплату з обов’язковим вказанням у призначенні платежу реквізитів договору якщо умовами передбачено набрання ним чинності з дня надходження страхового платежу на рахунок Страховика)».
А тому, тендерна пропозиція Учасник 2 (ТОВ “Антарес-3000”) підлягає відхиленню, а рішення Замовника про визначення переможця скасуванню на підставі (абзац 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей).
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
Номер:
9511d6ca5e7944fdab972979ed08a669
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.c2
Назва:
Щодо неправомірного рішення Замовника щодо відхилення пропозиції
Вимога:
ПП “Явір-2000” не може погодитись з рішенням Замовника (Протокол №150 від 22.02.2023 р.) щодо відхилення нашої пропозиції та трактування визначених Замовником невідповідностей при повторному розгляді пропозиції з наступних підстав:
1. Щодо договору оренди
Сторони договору оренди від 05.06.2020 домовилися щодо усіх істотних умов, на дату подання тендерної пропозиції вже відбулося часткове виконання договору оренди від 05.06.2020, дійсність договору оренди від 05.06.2020 не оспорювалася сторонами, а недійсність договору оренди від 05.06.2020 не визнавалася у судовому порядку. У такому разі договір оренди від 05.06.2020 необхідно вважати дійсним навіть без відповідного нотаріального посвідчення.
2. Щодо перепусток для пересування в період комендантської години
В наданих в складі тендерної пропозиції копії перепусток вказано ПІБ осіб, зазначено, що вони видані працівникам ПП “Явір-2000” та надають право на переміщення з використанням службового та власного транспорту. ПІБ осіб співпадають з даними трудових книжок та інших документів на працівників. Тобто невідповідність зазначених в перепустках посад фактичним посадам працівників, підтверджених копіями трудових книжок не може вважатися не виконанням вимоги замовника, щодо наявності в учасника перепусток на право переміщення в умовах комендантської години працівників, що плануються залучити для контролю несення служби та посилення постів охорони в нештатних ситуаціях. Посади працівників визначаються не перепустками, а записами в трудових книжках та іншими документами наданими в складі тендерної пропозиції. Зазначення в перепустках інших посад є технічною помилкою в їх оформленні установою, що їх видала. Крім цього згідно вимог ТД (додаток 2 ч. 5) Замовник вимагав підтвердження наявності у працівників учасника відповідних перепусток не уточнивши посад цих працівників.
Враховуючи викладене невідповідності які на думку Замовника містить наша пропозиція не можуть трактуватися як саме невідповідності згідно ст. 40 Особливостей. Крім цього слід зазначити, що визначена Замовником невідповідність, що стосується технічного завдання відповідно до додатку 2 не призводить до зміни предмета закупівлі. Відповідно до вищенаведеного вимагаємо прийняти правомірне рішення за результатами повторного розгляду нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол відповід 153 від 23.02.2023.pdf 23.02.2023 14:47
Дата подачі:
22.02.2023 16:06
Вирішення:
Шановний Учаснику!
При повторному детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції, Замовником було помічено наступні невідповідності:
1. недотримання Учасником виконання умов технічного завдання відповідно до Додатку 2 Тендерної документації до Закупівлі, в частині не надання підтвердження у формі оригіналу або сканованої копії перепусток для осіб які будуть залучені до виконання службових обов’язків.
*Учасник 2 для підтвердження працевлаштування надав на вищезгаданих працівників копії трудових ст.ст. 298-301 в котрих Оніпко Сергій Володимирович та Діденко В’ячеслав Григорович займають посади охоронників. Разом з тим Учасник надав у складі своєї пропозиції файл 47. Перепустки.pdf у якому містяться Перепустки видані на Оніпко Сергія Володимировича та Діденка В’ячеслава Григоровича про те, що зазначена особа працює у ПП «Явір-2000» на посаді водій.
Дана розбіжність впливає на виконання технічних умов завдання передбачених Тендерною документацією.
2. недотримання Учасником вимог передбачених Додатком 1 Форми 1 Тендерної документації, а саме за якої: «Учасник повинен мати та документально підтвердити наявність офісного приміщення у м. Полтава».
* Учасник надав у складі пропозиції файл Договір оренди приміщення.pdf на сторінках 386- 391 пропозиції надано договір оренди № б/н від 5 червня 2020 року (далі – Договір оренди).
Пунктом 4.1. даного Договору оренди встановлено, що Строк Договору обчислюється з моменту підписання обома Сторонами акту приймання-передачі приміщення та діє до 31.12.2023 року.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір вважається нікчемним.
Дана невідповідність впливає на суть наданого документа Учасника 2, а саме додержання Учасником загально прийнятих норм закону про нотаріальне посвідчення документів (договорів найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини).
В силу вищенаведених фактів, що були зазначені, уповноважена особа дійшла висновку про те, що Ваша Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей - ПКМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), в частині:
1. недотримання Учасником 2 виконання умов технічного завдання відповідно до Додатку 2 Тендерної документації до Закупівлі, в частині не надання підтвердження у формі оригіналу або сканованої копії перепусток для осіб які будуть залучені до виконання службових обов’язків.
2. недотримання Учасником 2 вимог передбачених Додатком 1 Форми 1 Тендерної документації, а саме за якої: «Учасник повинен мати та документально підтвердити наявність офісного приміщення у м. Полтава».
Дякую, за Ваше розуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Номер:
0e08a5483a8e403d9f68adbb52638636
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-31-006262-a.c1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо Замовником під час розгляду тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або
документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання
яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути
меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення
з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під
невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у
складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією,
розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або
документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності
забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або
інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що
пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації
та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог
технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не
призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у
складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з тим Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури
закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в
інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
10 лютого 2023 року о 12:35 Замовником була сформована вимога на авторизованому
електронному майданчику щодо усунення невідповідностей Учаснику закупівлі ПП «Явір-
2000» (далі- Учасник).
Замовник виявлені не всі невідповідності з огляду на наступне:
Відповідно до Додатку 1 форми 1 ТД Учасник повинен мати та документально підтвердити
наявність офісного приміщення у м. Полтава. Учасник повинен мати кімнату зберігання зброї.
Кімната для зберігання зброї повинна бути розташована у м. Полтаві (у відповідності до Наказу
МВС від 21.08.98 № 622). На підтвердження надати копію відповідного дозволу органу МВС
України на кімнату зберігання зброї.
Учасник надав у складі пропозиції файл Договір оренди приміщення.pdf на сторінках 386-
391 пропозиції надано договір оренди № б/н від 5 червня 2020 року (далі – Договір оренди).
Пунктом 4.1. даного Договору оренди встановлено, що Строк Договору обчислюється з
моменту підписання обома Сторонами акту приймання-передачі приміщення та діє до
31.12.2023.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі
або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої
капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному
посвідченню.
Відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги
закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір вважається нікчемним.
Таким чином, Учасник не підтвердив наявність в оренді офісу в м. Полтава, чим не дотримав
вимоги до Додатку 1 форми 1 ТД.
Дана невіповідність не була згадана Замовником та не була зазначена у вимозі про усунення
порушень, а й відповідно не була кваліфікована як невідподність.
Відповідно до Додатку 1 форми 2 ТД Учасник повинен підтвердити наявність працівників
відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та надати: копії чинних на
кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про
проходження працівниками учасника обов’язкового попереднього (періодичного)
психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду; оригінали або належним
чином посвідчені копії сторінок трудових книжок працівників Учасника, що зазначені в довідці
(першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що
визначена у довідці).
Учасник надав копії документів з нечітким та нерозбірливим зображенням для
можливості підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме сторінки: 276, 284, 291,292, 338
,341.
Яким чином Замовник пересвідчився у відповідності Учасника кваліфікаційним
критеріям ?
Разом з тим відповідно до п. 5 Додатку 2 ТД «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні,
якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен
надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» вимагалося
надання Учасником: «Працівники Учасника, які плануються залучатися для контролю несення
служби та посилення постів охорони в нештатних ситуаціях повинні бути забезпечені пристроями
вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за
своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронами до них, мати дозвіл
на право зберігання та носіння спеціального засобу та перепустку на право переміщення в умовах
комендантської години для виконання службових (посадових) обов’язків, у тому числі
службовими та власними транспортними засобами на території Полтавської області (оригінал або
скановану копію дозволу(ів) на зброю та оригінал або скановану копію перепусток надати у складі
тендерної пропозиції). Пристрої вітчизняно говиробництва для відстрілу патронів, споряджених
гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та
патрони до них мають перебувати у власності Учасника закупівлі (на підтвердження надати
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи в регіоні надання послуг, дозвіл
на право придбання зазначених пристроїв, видаткову накладну та/або накладну на отримання
товару).
Учасник надав у складі своєї пропозиції файл 47. Перепустки.pdf у якому містяться Перепустки
видані на Сулимка Олександра Володимировича, Пов’якало Володимира Володимировича, Оніпко
Сергія Володимировича та Діденка В’ячеслава Григоровича про те, що зазначена особа працює у ПП
«Явір-2000» на посаді водій, але відповідно до довідки про наявність працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід форма № 1 Додатку 1 ТД в графі № 3 «Посада
працівника» зазначено, Сулимка Олександр Володимирович, Пов’якало Володимира Володимировича,
Оніпко Сергія Володимировича та Діденка В’ячеслава Григоровича займають посаду – охоронник, така
ж посада зазначена і у трудовій книжці вищезазначених працівників сторінки 293-301 пропозиції
Учасника.
Дана невіповідність не була згадана Замовником, а й відповідно не була кваліфікована як
невідподність.
Керуючись положенням Пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію в
електронній системі закупівель, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття
тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї
тендерної пропозиції.
Вимагаємо Замовника скасувати своє рішення № 147 від 14.02.23 щодо визнання переможцем
процедури закупівлі ПП «Явір-2000».
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ 148 від 17.02.2023 року.pdf 17.02.2023 11:44
Дата подачі:
15.02.2023 16:36
Вирішення:
Розглянувши вимоги Учасника 1 до рішення №147 від 14.02.2023 року щодо визнання переможцем Учасника 2, пропозиція якого найбільш економічно вигідна та якого було визнано переможцем закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єкта за адесою: 36011, Україна, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-006262-a), Замовник надає наступні пояснення.
Пунктом 41 Особливостей передбачені підстави для відхилення тендерних пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме для:
1. учасника процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей;
є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2. тендерної пропозиції:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3. та для переможця процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Уповноваженою особою Замовника 14.02.2023 року було прийнято рішення про визнання переможцем закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги фізичної охорони об’єкта за адесою: 36011, Україна, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-31-006262-a) Учасника 2 (ПП «Явір 2000»).
При повторному детальному розгляді тендерної пропозиції Учасника 2 на підставі викладених вимог Учасника 1, Замовник погоджується з такими пунктами невідповідностей, як:
1. недотримання Учасником 2 виконання умов технічного завдання відповідно до Додатку 2 Тендерної документації до Закупівлі, в частині не надання підтвердження у формі оригіналу або сканованої копії перепусток для осіб які будуть залучені до виконання службових обов’язків.
*Учасник 2 для підтвердження працевлаштування надав на вищезгаданих працівників копії трудових ст.ст. 298-301 в котрих Оніпко Сергій Володимирович та Діденко В’ячеслав Григорович займають посади охоронників. Разом з тим Учасник надав у складі своєї пропозиції файл 47. Перепустки.pdf у якому містяться Перепустки видані на Оніпко Сергія Володимировича та Діденка В’ячеслава Григоровича про те, що зазначена особа працює у ПП «Явір-2000» на посаді водій.
Дана розбіжність впливає на виконання технічних умов завдання передбачених Тендерною документацією.
2. недотримання Учасником 2 вимог передбачених Додатком 1 Форми 1 Тендерної документації, а саме за якої: «Учасник повинен мати та документально підтвердити наявність офісного приміщення у м. Полтава».
* Учасник 2 надав у складі пропозиції файл Договір оренди приміщення.pdf на сторінках 386- 391 пропозиції надано договір оренди № б/н від 5 червня 2020 року (далі – Договір оренди).
Пунктом 4.1. даного Договору оренди встановлено, що Строк Договору обчислюється з моменту підписання обома Сторонами акту приймання-передачі приміщення та діє до 31.12.2023 року.
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір вважається нікчемним.
Дана невідповідність впливає на суть наданого документа Учасника 2, а саме додержання Учасником загально прийнятих норм закону про нотаріальне посвідчення документів (договорів найму (оренди) будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини).
В силу вищенаведених фактів, що були зазначені в Питанні 1 Протоколу, уповноважена особа дійшла висновку про те, що Тендерна пропозиція Учасника 2 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей), в частині:
1. недотримання Учасником 2 виконання умов технічного завдання відповідно до Додатку 2 Тендерної документації до Закупівлі, в частині не надання підтвердження у формі оригіналу або сканованої копії перепусток для осіб які будуть залучені до виконання службових обов’язків.
2. недотримання Учасником 2 вимог передбачених Додатком 1 Форми 1 Тендерної документації, а саме за якої: «Учасник повинен мати та документально підтвердити наявність офісного приміщення у м. Полтава».
А тому, тендерна пропозиція Учасник 2 (ПП «Явір-2000») підлягає відхиленню, а рішення Замовника про визначення переможця скасуванню на підставі (абзац 1 підпункт 2 пункт 41 Особливостей).
Статус вимоги:
Задоволено