• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками

Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2018 12:02 - 22.01.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність наданої документації учасником згідно з вимогами Замовника

Номер: 83fb74673f9d4c888c269e2166194bdc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000459-a.c2
Назва: Невідповідність наданої документації учасником згідно з вимогами Замовника
Вимога:
Відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, до аналізу та моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електрону систему закупівель або письмово органів, уповноважених на здійснення контролю, про виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель та недоліки роботи електронної системи закупівель. З огляду на вказане та враховуючи проведений нами моніторинг процедур закупівель та укладених договорів протягом 2014 – 2018 років, повідомляємо про порушення законодавства України. 29.01.2018 о 14:34 було проведено торги на закупівлю - Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками Код ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги, Ідентифікатор закупівлі UA-2018-01-09-000459-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-09-000459-a Замовник: Філія «Центр управління промисловістю» ПАТ «Укрзалізниця», ЕДРПОУ 40081389 Наше підприємство ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЪВ» було зареєстровано як учасник, та приймало участь у зазначених торгах. В ході торгів приймали участь наступні Учасники, які запропонували наступні цінові пропозиції: 1. ПП «Аміран 007» – 304 400,00 грн. 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ «ЛЕГІОН-КИЪВ» – 342 924,48 грн. Звертаємо увагу Замовника, що в ході проведеного аукціону Учасник «ПП «Аміран 007»» запропонувало найнижчу ціну у розмірі 304 000,00 грн. Однак дане підприємство не може бути визначено переможцем торгів, тому що до початку торгів надало документацію не в повному обсязі, як це вимагалося Замовником та документацією торгів. Згідно наданої документації Замовником вимагалося від кожного Учасника надати відповідний пакет документів до початку торгів. А саме, вимога замовника: - При постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Для виконання даної вимоги замовника, учасник повинен був - надати відповідне посиланні в технічному завданні, яке підтверджує, що він при виконанні умов договору буде дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, або надати довідку в довільній формі щодо дотримання учасником при наданні послуг вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Натомість в наданій документації учасника «ПП «Аміран 007» взагалі відсутні будь які посилання або навіть натяки на підтвердження таких вимог замовника. Тож можна зробити висновок, що учасник при наданні послуг не збирається дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, як того вимагалось замовником, тож в такому випадку це є порушення вимог тендерної документації. Таким чином можна стверджувати що Учасник «ПП «Аміран 007» не надало відповідні документи, які вимагалися Замовником торгів, та свідчать про те, що при наданні послуг не збирається дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Тому Учасник «ПП «Аміран 007» не відповідає вимогам п.2 оцінки тендерної пропозиції визначеними Замовником в документації торгів. В такому випадку Учасник, не в змозі виконати вимоги документації торгів, які були чітко визначено Замовником торгів ще до початку аукціону. Та враховуючи відсутність необхідних документів та посилань на виконання такої вимоги згідно вимог Замовника та відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Філії «Центр управління промисловістю» ПАТ «Укрзалізниця» зобов’язаний відхилити дану тендерну пропозицію, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до умов п. 2 Розділу «Подання та розкриття тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю «код ЄЗС 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними працівниками)» при постачанні товарі (надання послуг, виконання робіт), що є предметом закупівлі, Учасник повинен дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля. Дана вимога не передбачає надання, у складі тендерної пропозиції, Учасником будь-яких довідок стосовно дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Порушення Замовником законодавства при формуванні планової ціни

Номер: 3ae157c6f6644f6a8616e7d5b9367c35
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-000459-a.c1
Назва: Порушення Замовником законодавства при формуванні планової ціни
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі охоронних послуг по становить 264 00,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4. Тендерної документації строк поставки надання послуг: лютого по грудень включно 2018 року. Та оголошення, яке було розміщено на сайті офіційного органу 28.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-09-000459-a Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 31.12.2018. Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» в якому наведено вимоги замовника, адреса об’єкту, який підлягає охороні. Згідно якого Замовнику необхідно забезпечити якісне надання охоронних послуг на об’єктах замовника який розташований на ВП «Знам'янський кар'єр» за адресою: Кіровоградськай обл., Знамянський р-н, с. Суботці, вул.Кар’єрна, 2. Для цього потрібно: 2 цілодобові пости охорони. Таким чином, як що для розрахунку брати кількість постів, які будуть безпосередньо здійснювати охорону на об’єктах замовника у період надання послуг з лютого 2018 — 31 грудня 2018 включно, 2 цілодобових пости (334 дні) (24 години): що складає 334*24*2= 16032 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на загальну кількість людино-годин по об’єкту: 264 000,00 / 16 032 ≈ 16,46 грн. з ПДВ (або в такому випадку 13,71 грн без ПДВ). До того ж Замовником є суб’єктом державної власності, а також згідно ввірених йому повноважень, повинен чітко дотримуватися усіх законодавчих актів, що діють на території України. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українських гривнях у т.ч. ПДВ. А також повинна враховувати всі вимоги що виставлені замовником в наданій документації а також забезпечувати працівників, залучених до охорони об'єкта, спеціальними засобами охорони, які застосовуються згідно з чинним законодавством, засобами зв'язку та спеціальним (форменим) одягом. Планова ціна, яка була визначена Замовником повинна складатися як мінімум з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі у відповідності до затвердженого Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік», яким визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня 2018 року повинна складати не менше ніж - 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону). Таким чином вартість 1 людино-години фізично не може бути нижчою ніж 22,41 грн. Однак дана сума не включає в себе усі інші обов’язкові платежі, які повинні нести виконавці при наданні таких послуг. Та як що вірно розрахувати витрати, які повинен понести виконавець при наданні послуг за одну годину праці охоронника, то загальна ціна за одну годину повинна бути значно вище. Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює). Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку що визначено Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік» та Податковим Кодексом. 22,41 грн за годну праці охоронника не враховує в собі: єдиний соціальний внесок, єдиний податок або податок на додану вартість та інші доплати за понаднормову працю та інше. Як що розрахувати лише мінімальні платежі до бюджету, а саме: урахування єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Таким чином ми бачимо що, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 264 000,00 (з ПДВ). 16,46 грн. з ПДВ (13,71 грн без ПДВ) за 1 людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (28,71 грн. за людино-годину без ПДВ або 32,80 грн. - з ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час; - графіки змінності повинні забезпечити відпрацювання охоронником не більше 40-годинного робочого тижня, інакше повинна бути здійснена відповідна оплата понаднормової праці. - відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки; - відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні. Таким чином замовник, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлює планову вартість закупівлі, яка як мінімум йде в супереч з діючими законодавчими актами (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2018 рік") та визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації. Замовник виставляючи планову вартість торгів які намагається провести у 2018 році, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2018 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися. З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначено діючим законодавством у 2018 році. До того ж ваші співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, отримують доплати за понаднормову працю, премії та інше відповідне забезпечення. Окрім того зазначаємо, що вищенаведені розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого Законом України «Про Державний бюджет на 2018 рік», та послуги фактично теж будуть надаватися у 2018 році, це визначено згідно документації та оголошення, з лютого 2018 по 31 грудня 2018 р включно. В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році (а не у 2015 або 2016 роках). Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для виплати своїм співробітникам заробітної платні та свого утримання. Вимагаємо усунути виявлені порушення привевши у відповідність планової ціни закупівлі до Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Або шляхом відміни даної закупівлі в цілому, та здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2014-16 роках.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Усунення порушень буде оформлено найближчим часом шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено