• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Завершена

531 721.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 317.21 UAH
Період оскарження: 31.01.2023 11:54 - 05.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення Переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ"

Номер: 1717e7582a0b4b649cd1bca64c319087
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-31-000750-a.b2
Назва: неправомірне визначення Переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ"
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами процедури закупівлі «Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-01-31-000750-a) вами було визначено ТОВ "ВК"ЛКМ" переможцем. Зауважимо, що пропозиція вказаного Учасника не відповідає умовам закупівлі та повинна була бути відхилена з огляду на наступне. Відповідно до п.5 Тендерної документації: « 5.1. У разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю (учасник у пропозиції має гарантувати, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством) відповідно до вимог тендерної документації, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів (інформації), що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом» Учасником ТОВ "ВК"ЛКМ" у складі пропозиції не надано листа, довідки чи іншого документа з гарантуванням того, що він не відмовиться від підписання договору про закупівлю у разі перемоги та підпише його у строк, визначений законодавством Таким чином, пропозиції Учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена. Визначивши переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації також Замовник порушує вимоги Закону та Особливостей. Отже, акцептувавши пропозицію ТОВ "ВК"ЛКМ", яка не відповідає вимогам документації закупівлі, Замовник порушив вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», в том числі ст. 5 Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.) Враховуючи зазначене, просимо: 1. Привести процедуру закупівлі у відповідність до законодавства про проведення публічних закупівель. 2. Відмінити рішення про визначення переможцем ТОВ "ВК"ЛКМ" , пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу, інформуємо. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ВК"ЛКМ" містить лист Вих.№01 від 06.02.2023 р. «Тендерна пропозиція» підписаний директором та завірений печаткою організації, де зазначено, що (Якщо нам буде повідомлено про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю протягом строку дії нашої пропозиції не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції і не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та виконати усі умови договору.). Замовник вважає зазначену інформацію достатньою для підтвердження того, що учасник – переможець не відмовиться від підписання договору про закупівлю та підпише його у строк, визначений законодавством.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО»

Номер: c5230126b29b4e51b2011afc16b3336a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-31-000750-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО»
Вимога:
ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "СОЙРІКО» 08 лютого 2023 року Уповноваженою особою Комунального підприємства «МІСЬКІ ДОРОГИ» було оприлюднено Протокол №7/2 від 08.02.2023 р. щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «СОЙРІКО» у відкритій закупівлі з особливостями за ідентифікатором UA-2023-01-31-000750-a щодо закупівлі Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: Фарби за кодом 44810000-1 Фарби згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Рішення Замовника, що оскаржується: встановлено, що тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi, а саме: 1) На вимогу додатку 4 до Тендерної документацiї у складi пропозицiї учасник надає документ(и) який(i) засвiдчує (ють) вiдповiднi якiснi характеристики товару, його походження або iншi документи, якi пiдтверджують якiсть предмета закупiвлi. Зазначенi документи виданi на ТОВ НВП «Днiпро-Контакт» однак учасник нiяк не пiдтвердив партнерськi вiдносини з ТОВ НВП «Днiпро-Контакт». 2) Учасник не повiдомив замовника вiдповiдним документом щодо згоди iз вимогою, що дiя договору про закупiвлю може продовжуватися на строк, достатнiй для проведения процедури закупiвлi на початку наступного року, в обсязi, що не перевищуе 20 вiдсоткiв суми, визначеної в договорi, укладеному в попередньому роцi, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; Роздiл VI. Результати тендеру та укладання договору про закупiвлю. 4. Icтoтнi умови, що обов 'язково включаються до договору про закупiвлю. Беручи до уваги наступне: Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив: 1. Затвердити особливості здійснення публічних акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості), а саме те, що: з 19.10.2022 Особливостями встановлено, що замовник у разі виявлення невідповідності в інформації та / або документах учасника процедури закупівлі розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. де Пункт 40 Особливостей гласить наступне: «40.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Вважаємо, що підстави Замовника для дискваліфікації пропозиції ТОВ «СОЙРІКО» підпадають під визначення: «невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі», тобто Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а не приймати рішення про дискваліфікацію ТОВ «СОЙРІКО». Також зазначаємо, що відповідно вимог Додатку 4 Тендерної пропозиції Замовником було встановлено наступні загальні вимоги п.5, а саме: «5. У складі пропозиції Учасник повинен надати документ(и) який(і) засвідчує (ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі).», де не зазначено вимоги на пiдтвердження партнерських відносин. Відповідні документи підтверджуючі цей пункт вимог ТОВ «СОЙРІКО» надав у складі пропозиції (файл «4.Документи про якість»). Тобто тендерна пропозиція учасника ТОВ «СОЙРІКО» відповідає вимогам тендерної документації по цьому пункту. Вважаємо, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «СОЙРІКО» є поспішним, не обґрунтованим та порушує п.4, п.5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Враховуючи зазначене, вимагаємо: 1. Переглянути та скасувати своє рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «СОЙРІКО» з наданням повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У разі не усунення Замовником вище вказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету України зі скаргою. Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Пункт 40 Особливостей містять вимогу, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки Вами не було надано інформацію, на підтвердження вимог визначених Додатком 4 до Тендерної документації, Технічні характеристики Ваша пропозиція була відхилена, Оскільки Додаток 4 до Тендерної документації – це Технічні вимоги вони не підпадають під виправлення. Разом з тим Замовник при відхиленні тендерних пропозицій зобов’язаний зазначити всі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), що і було зазначено в протоколі. Одночасно повідомляємо, що Ваша тендерна пропозиція містить інформаційний лист № № 03-02/08 від 03.02.2023 року, що Товариство з обмеженою відповідальністю «СОЙРІКО» інформує, що не надає в своїй тендерній пропозиції документ про створення об’єднання учасників, оскільки самостійно приймає участь в закупівлі, та не входить до будь-якого об’єднання підприємств.
Статус вимоги: Відхилено