• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник».

Завершена

3 011 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 057.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2023 16:21 - 05.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Безпідставне відхилення тендерної пропозиції

Номер: f835734e58b14d1a9beca5f09a032251
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-015482-a.a1
Назва: Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Код 44355507 IBAN № UA633071230000026009010913721 в ПАТ "БАНК ВОСТОК", м. Дніпро МФО 307123 Україна, Харківська обл. м. Харків, вул. Чкалова, 2Б Вих.№1502-1 від 15.02.2023 Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42 Замовник Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» Код ЄДРПОУ: 31185820 Адреса: 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ХІМІЧНА будинок 3 телефон: +380975363333 Email: akarpiy13@gmail.com Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» Код згідно з ЄДРПОУ 44355507 Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б телефон: +380501319192 oilcartservice@gmail.com Інформація про закупівлю: номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-015482-a Назва предмету закупівлі: придбання пально-мастильних матеріалів, а саме: дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник». Ідентифікатор закупівлі: 1eab9523016d41bf9ba984206703caa2 (надалі – Процедура закупівлі) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 13.02.2023 СКАРГА на протокольне рішення №3/ВТ/23 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель від 13 лютого 2023 року Замовником – КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю дизельного палива та бензину А-95 за кодом 09130000-9 – Нафта і дистиляти, згідно ДК:021-2015 «Єдиний закупівельний словник». Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 2. ТОВ «Е-ВЕНДОР». 08.02.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС». 13.02.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на підставі абз. 2,6 п.п.2 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі- Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищевказані положення законодавства, вважаємо відхилення пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси учасника з наступних підстав. Протокольним рішенням №3/ВТ/23 уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель від 13 лютого 2023 року встановлено неможливість завантаження та відкриття файлу «Документи тендерної пропозиції.pdf». ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» повідомляє, що через технічну збій файл «Документи тендерної пропозиції.pdf», який містить в собі документи (довідки, гарантійні листи тощо) з підписом керівника учасника, неможливо відкрити про що учасник не знав та не міг знати. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону та п. 40 Особливостей: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник був зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин в електронній системі закупівель. За таких обставин, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», як учасник процедури відкритих торгів з особливостями, вважає, що Замовник не виконав вимоги ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОШУ: - встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-01-30-015482-a Замовником Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКЗЕЛЕНТРЕСТ» (Код ЄДРПОУ: 31185820) ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44355507). Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Дата розгляду скарги: 27.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2023 15:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.03.2023 16:32
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ОІЛ КАРТ СЕРВИС ТОВ 380674345107, 380956283532 oilcartservice@gmail.com