-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
Торги відмінено
777 347.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 886.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 886.74 UAH
Період оскарження:
30.01.2023 16:00 - 04.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
8ce7027f75be4c8e9fb88a5f20d854ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-014824-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
09.02.2023р. відповідно до протоколу № 28 уповноваженої особи Виконавчого комітету Оржицької селищної ради вирішено укласти Договір за результатами закупівлі UA-2023-01-30-014824-a з учасником ТОВ «Інвестгаз 2018» так як на думку уповноваженої особи Замовника підстави для відхилення тендерної пропозиції цього учасника відсутні.
Вказане рішення не відповідає дійсності є таким, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та демонструє лояльність уповноваженої особи Замовника до учасника ТОВ «Інвестгаз 2018» незважаючи на те, що його тендерна пропозиція не відповідає встановленим технічним та іншим вимогам тендерної документації, яка складена та затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, а саме:
1. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника : « Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів якості на бензин і документи, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ. Документи повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій». Крім того, відповідно до п. 7 «Загальні положення» Замовником вимагається : « Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою». Так, всупереч встановленим вимогам у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Інвестгаз 2018» міститься фай під назвою «сертифікат ДП «, що має вигляд тексту складеного німецькою мовою без перекладу українською мовою, без підписів та печаток та/або належного завіряння копії документа та файл під назвою «сертифікат А-95» складений болгарською мовою без перекладу українською мовою, без підписів та печаток та/або належного завіряння копії документа. Можливо, уповноважена особа Замовника є поліглотом та бездоганно володіє німецькою та болгарською мовами і може із впевненістю стверджувати, що вище зазначені файли дійсно є сертифікатами та підтверджують якість товару та підтверджують його відповідність вимогам ДСТУ, але тендерна пропозиція ТОВ «Інвестгаз 2018» не відповідає встановленим технічним вимогам та загальним вимогам щодо мови документації.
2. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника : «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи (перелік АЗС: власних/ орендованих/ партнерських, які підтверджують можливість здійснення заправки автомобілів на території смт. Оржиця або Оржицької селищної ради. Копії документів, які підтверджують право власності або оренду автозаправних станцій та які за своїм терміном повинні бути дійсні протягом строку, на який буде укладено Договір закупівлі». Згідно вимог Замовника строк на який буде укладено Договір закупівлі – до 31.12.2023р., проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «Інвестгаз 2018» надано копію Договору оренди № 01-10-2022/1 від 01.10.2022р. АЗС за адресою смт Оржиця, вул. Черкаська, 6 строком дії лише до 30.09.2023 року, який є меншим на три місяці ніж строк, на який повинен бути укладений Договір закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Інвестгаз 2018» не відповідає встановленим технічним вимогам.
3. Відповідно до п. 2 Інша інформація розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ( стор. 12) У складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На підтвердження інформації зазначено у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Вказана інформація у будь-якій формі учасником ТОВ «Інвестгаз 2018» не надана.
4. Згідно п. 2 Інша інформація розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ( стор. 13) Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Вказана інформація у будь-якій формі учасником ТОВ «Інвестгаз 2018» не надана.
Відповідно до п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, в тому числі, але не виключно тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому зазначаємо, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
На підставі вище викладеного, вимагаємо негайно скасувати рішення уповноваженої особи Виконавчого комітету Оржицької селищної ради, що оформлено протоколом № 28 від 09.02.2023р. Тендерну пропозицію ТОВ «Інвестгаз 2018» відхилити як таку, що не відповідає встановленим технічним та іншим вимогам тендерної документації. В іншому випадку будемо звернутися до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням діючих особливостей. Нагадуємо, що за протиправні дії під час розгляду пропозицій, що призвели до порушення законодавства про здійснення публічних закупівель, передбачена персональна відповідальність уповноваженої особи Замовника, в тому числі, але не виключно значні штрафні санкції .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.02.2023 10:50
Дата подачі:
10.02.2023 10:50
Вирішення:
Від учасника закупівлі ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» 10.02.2023 р. надійшла вимога , в якій ТОВ «БВС РИТЕЙЛ» , проаналізувавши тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Інвестгаз 2018», стверджує про її невідповідність умовам тендерної документації, у зв'язку з чим вимагає негайно скасувати рішення уповноваженої особи та відхили її як таку , що не відповідає нормам чинного законодавства.
Розглянувши вимогу повідомляємо, що Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено можливість самостійного скасування замовником прийнятого раніше рішення . Такі дії замовника призведуть до порушення процедури закупівлі. Тендерну пропозицію ТОВ «Інвестгаз 2018» відхилити як таку , що не відповідає нормам чинного законодавства замовник може лише за рішенням органу оскарження в порядку передбаченому статтею 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено