-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Завершена
1 196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 980.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2023 15:51 - 04.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
8a24d9fdd2ac4f0ab8c045162955c06d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-014490-a.c1
Назва:
Безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498677
Адреса: 69005, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 80
телефон: +380612805714
Email: tender_shmd1@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
Код згідно з ЄДРПОУ 44355507
Місцезнаходження: 61070, м. Харків, вул. Чкалова, буд. 2-Б
телефон: +380501319192
oilcartservice@gmail.com
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-01-30-014490-a
Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Ідентифікатор закупівлі: 0812b553043a48a48981e6de321e7cac (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 16.02.2023
СКАРГА
на протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
від 15 лютого 2023 року (протокольне рішення оприлюднене 16.02.2023 о 15:36)
Замовником – КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ТОВ «ПРАЙД»
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»
3. ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ"
4. ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"
07.02.2023 за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надало ТОВ «ПРАЙД».
14.02.2023 Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРАЙД».
15.02.2023 Замовником було розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» про усунення невідповідностей у період з 15.02.2023 12:57 до 16.02.2023 12:57 з наступним змістом: «Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлених невідповідності: - всупереч вимогам таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції не надано інформацію на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою (у разі наявності), яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ або ІПН, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)); - всупереч вимогам таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації учасником до складу тендерної пропозиції не надано гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; - всупереч вимогам п.2 розділу V тендерної документації учасником не надано гарантійний лист щодо ознайомлення та не порушення норм, відповідно до зазначеного пункту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати інформацію на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою (у разі наявності), яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ або ІПН, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон)); - надати гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; - надати гарантійний лист щодо ознайомлення та не порушення норм, що зазначені в п.2 розділу V тендерної документації.»
15.02.2023 о 17:38 ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виконало вимоги Замовника та усунуло невідповідності.
15.02.2023 року Замовник прийняв рішення № 33-ос-Н/2, яке оприлюднене 16.02.2023, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» на підставі пп.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей.
Згідно з п 40. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено спосіб виправлення невідповідностей виявлених Замовником. Зокрема, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» безпідставним.
По-перше, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» виправив своєчасно та в повному обсязі виявлені Замовником недоліки. Крім того, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» додатково зазначив у листі №1502-16 від 15.02.2023, що у зв’язку з технічною помилкою не завантажились певні документи, та надало всі необхідні документи тендерної пропозиції.
По-друге, 15.02.2023 Замовником одночасно розміщено повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідностей у період з 15.02.2023 12:57 до 16.02.2023 12:57 та прийнято рішення уповноваженою особою від 15 лютого 2023 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», що суперечить вимогам ст. 26 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-третє, Замовником при відхиленні тендерної пропозиції зазначено:
- «всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації, учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано гарантійний лист, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток);
- всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації учасник до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надав гарантійний лист, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки;
- учасник процедури закупівлі не наклав на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), всупереч вимогам п.1 розділу III тендерної документації. За результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тобто такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.»
Замовник, розміщуючи 15.02.2022 повідомлення ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з вимогою про усунення невідповідностей, не повідомляв про виправлення даних невідповідностей.
Таким чином, склалась ситуація за якої Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник усунув такі невідповідності, а Замовник встановлює нові невідповідності та відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Такі дії замовника порушують права та законні інтереси учасника, а також порушують принципи здійснення закупівель, що визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
По-четверте, Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», посилався на відсутність гарантійного листа, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток). Однак, такий гарантійний лист надано Учасником. Учасник надав гарантійний лист №1502-6 від 06.02.2023 у складі документів файлу «Документи для усунення невідповідностей.pdf».
Крім того, Замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», посилався на відсутність гарантійного листа, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки.
Однак, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надав у складі «Документи для усунення невідповідностей.pdf» гарантійний лист про те, що учасника внесено до Єдиного державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. А також, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» надало лист-пояснення №1502-7 від 06.02.2023, де пояснило, що прінт-скрін сторінки з Єдиного державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним не може біти надано у зв’язку з тим, що на період воєнного стану доступ до даного реєстру обмежений та надав у складі тендерної пропозиції чинну ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
По-п’яте, ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» використовує у своїй діяльності виключно кваліфікований електронний підпис, оскільки не має удосконалено підпису. Тому твердження про використання учасником удосконалено електронного підпису не відповідає дійсності.
По-шосте, відхиляючи тендерну пропозицію учасника посилаючись на відсутність гарантійного листа, що після надання (передачі) талонів (скретч-карток) ціна за одиницю товару не може бути зміненою до кінця строку дії талонів (скретч-карток), гарантійного листа, що учасника внесено до Єдиному державному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та не надав прінт-скрін цієї сторінки не є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та жодним чином не характеризують предмет закупівлі.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерній документації та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-01-30-014490-a Замовником Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код згідно з ЄДРПОУ 05498677, ст. 5, ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі»;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (Код згідно з ЄДРПОУ 44355507).
Директор ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» МУЗИЛЬОВ Є. О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга лікарня.pdf.asice.zip 20.02.2023 16:52
- Рішення від 22.02.2023 № 2038.pdf 22.02.2023 13:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2023 № 2529.pdf 03.03.2023 12:20
- Рішення від 02.03.2023 № 2529.pdf 07.03.2023 11:34
- Відповідь_скарга.pdf 24.02.2023 13:06
- Відповідь_скарга.pdf (1).p7s 24.02.2023 13:06
- Відповідь_скарга.docx 24.02.2023 13:06
- Протокол_відповідь_АМКУ.pdf.p7s 29.03.2023 10:11
- Протокол_відповідь_АМКУ.pdf 29.03.2023 10:11
- Протокол_відповідь_АМКУ.pdf.p7s 29.03.2023 10:12
- Протокол_відповідь_АМКУ.pdf 29.03.2023 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2023 18:20
Дата розгляду скарги:
02.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.02.2023 13:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2023 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
29.03.2023 10:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ Замовником виконано